Waar die hoort, mag ik hopen.quote:
quote:Jude Law wordt kaal Van onze redactie
AMSTERDAM -
FOTO’s - De jaren gaan tellen voor Jude Law. Hij kan de donkere haren op zijn beroemde hoofd nauwelijks vasthouden..
Foto: REUTERS Na een drukke periode als jurylid van het Filmfestival in Cannes geniet de acteur nu van een vakantie in Frankrijk. De rust komt iets te laat want het drukke leven van het 38-jarige Dior-gezicht begint zijn tol te eisen.
Op de rode loper weet de acteur het goed te verbergen, maar op het strand is het duidelijk zichtbaar. De donkere haardos van Jude wordt dunner en dunner…
Die zijplukjes zijn wel een beetje nutty professor.quote:
Het is een merk voor de liefhebber, ik kijk er altijd even naar als ik er eentje zie rijdenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:43 schreef Leandra het volgende:
Ik stel voor dat Victor even heel snel met de diverse leasemaatschappijen gaat overleggen zodat Saab een voorkeursmerk wordt; goed voor de verkoopcijfers van Saab, en goed voor het straatbeeld, want daar mogen best wat meer Saabs in
Zolang hij ze niet overdwars kamt vind ik het primaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zijplukjes zijn wel een beetje nutty professor.
Voor naast de Nespressomachinequote:Babymelk uit een machine AMSTERDAM - Binnen een minuut het flesje voor je baby klaar. Dat kan met een nieuwe automaat van Nestlé. Het bedrijf komt namelijk met een capsulesysteem voor babymelk.
Je kon er op wachten natuurlijk. Na alle varianten koffiesmaken in een capsule is er nu een capsule met babymelk. Het is heel simpel; je doet een capsule babymelkpoeder in de machine en drukt op de knop. Binnen een minuut is het flesje met de juiste hoeveelheid melk, ook nog eens op de juiste temperatuur, klaar.
Volgens het bedrijf is het altijd beter om borstvoeding te geven. “Maar voor hen waarbij dat niet lukt, is ons capsulesysteem een handig hulpmiddel.”
Lol, en de flesvoeding gelijk ook weer stukken duurder...quote:
Ik zag vd week Gordon Ramsey nog kokhalzen van een slok met moedermelk gemaakte cappuccino.quote:
Ja, en ook altijd die vermeend borstvoedingsvriendelijke zin eronder hè...quote:
quote:Messi krijgt 138 euro per seconde
Voor de spelers van Barcelona ligt een vette bonus in het verschiet. Maar dan moet zaterdag natuurlijk wel de Champions League worden gewonnen. In dat geval krijgt elke voetballer 748.000 euro. Dat betekent zo'n 8000 euro opbrengst voor elke minuut op veld en 138 euro per seconde. Het totaalbedrag dat de directie van de Catalanen dan moet uitkeren is 18,4 miljoen euro.
Het ligt er maar aan wat je als uitgangspunt neemt. Als onderhandelaar en netwerker is hij wat mij betreft al met vlag en wimpel geslaagd. Hij houdt nu al jaren- en jarenlang verliesgevende bedrijven in de lucht, dat is toch een gavequote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij is een baas ja, van een medewerken of paar duizend. Of ie een succesvolle baas is moet nog maar blijken.
Dat ligt er vooral aan wie voor dat verlies opdraait...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het ligt er maar aan wat je als uitgangspunt neemt. Als onderhandelaar en netwerker is hij wat mij betreft al met vlag en wimpel geslaagd. Hij houdt nu al jaren- en jarenlang verliesgevende bedrijven in de lucht, dat is toch een gave
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |