quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:10 schreef Detegenpartij het volgende:
Gestopt met lezen veeeel teveeeel tekst.
Ik maak het korter voor je:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:10 schreef Detegenpartij het volgende:
Oke dan had ik nog niet gelezen, tering zo veel zeg!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:11 schreef drvc het volgende:
[..]
Ik maak het korter voor je:
In de stad woont 40 procent van alle Twentse werklozen.
Als je echt werk wilt hebben, dan zal het je echt wel lukken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:12 schreef Gemaskerde het volgende:
Toch even globaal gelezen
Nja, ik zal er niet meteen vanuit gaan dat die mensen te lui zijn om te werken maar eerder dat er waarschijnlijk gewoon niks te vinden is daar?
Nee sorry.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:12 schreef BoemBats het volgende:
Bedankt voor de informatie, verder nog leuke weetjes?
Dat kan kloppen, meeste Enschedeėrs hebben geen echt Twents accent.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:14 schreef Perceptor het volgende:
Een groot aandeel van de werklozen zijn dan weer geen echte tukkers maar afstammelingen van volk uit het noorden van Nederland en mensen die de laatste jaren naar Twente zijn verhuisd vanwege de lage huizenprijzen.
Kan je beter naar Den Helder verhuizenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:14 schreef Perceptor het volgende:
Een groot aandeel van de werklozen zijn dan weer geen echte tukkers maar afstammelingen van volk uit het noorden van Nederland en mensen die de laatste jaren naar Twente zijn verhuisd vanwege de lage huizenprijzen.
Ik ben een Tukker.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:15 schreef Billy_Talent het volgende:
Waarom wind je je hier zo over op? In Oost-Groningen is het volgens mij ook niet al te best, maar daar gaat niet over. Ben je soms verkracht door een Tukker?
De werkloosheid ligt in Hengelo wat lager dan in Enschede en Almelo, maar bedraagt nog altijd 11% van de beroepsbevolking. De komende jaren zal de werkloosheid waarschijnlijk dalen, maar langdurig werklozen en allochtonen blijven kwetsbare groepen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:14 schreef Detegenpartij het volgende:
haha, wat dacht je dan hoeveel werkelozen jouw stad/provincie herbergt ?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:10 schreef Detegenpartij het volgende:
Ik ben er geweest. Hoort Hengelo daar nou ook bij?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:23 schreef drvc het volgende:
[..]
In de stad woont 40 procent van alle Twentse werklozen.
Comments lezen is heel moeilijk voor jou of niet..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:25 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Ik ben er geweest. Hoort Hengelo daar nou ook bij?
Wat een graf stad.
Weet niet waar jij over lult, maar het zal welquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:26 schreef drvc het volgende:
[..]
Comments lezen is heel moeilijk voor jou of niet..
De werkloosheid ligt in Hengelo wat lager dan in Enschede en Almelo, maar bedraagt nog altijd 11% van de beroepsbevolking. De komende jaren zal de werkloosheid waarschijnlijk dalen, maar langdurig werklozen en allochtonen blijven kwetsbare groepen.
Hulde voor deze werkende Enschedeėrquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:27 schreef brainbird het volgende:
[..]
Scholier, zit nu stage en daarna moet ik nog een jaar.
quote:
Ben blij dat je er voor uit komt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:03 schreef maickeltje het volgende:
ik kom uit enschede, ik heb geen werk, als mijn buurman zo wakker is gaan we even lekker voor het huis zitten een paar pilsjes drinken
Borne is het bestequote:
Ik hou ook van Pathmos, samen pilsje doenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:03 schreef maickeltje het volgende:
ik kom uit enschede, ik heb geen werk, als mijn buurman zo wakker is gaan we even lekker voor het huis zitten een paar pilsjes drinken
Was het maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
HELEMAAL NIETS IN ENSCCHEEDEEEEEEEE
Andere mogelijkheid is dat er gewoon nauwelijks werk te vinden is in de regio......quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:09 schreef drvc het volgende:
Klacht: Kut Enschedeėrs die te laks zijn om werk te zoeken.
Genoeg vacatures voor drietskepper...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:49 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Andere mogelijkheid is dat er gewoon nauwelijks werk te vinden is in de regio......
Den Helderquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:16 schreef Dagoduck het volgende:
Kan je beter naar Den Helder verhuizenveel mooiere stad.. meeste zon! minste regen! meeste wind! lage huizenprijzen...
Waar wonen die lui allemaal? Enschede-Zuid? Glanerbrug? Ik zie ze amper in ieder geval.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:48 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.Helaas zijn er bijzonder veel tokkies woonachtig in Enschede (wat het hoge percentage werklozen verklaard van Enschede maar ook van Almelo).
Desalniettemin: Enschede
heh? die term kennen we hier in hengelo nietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Genoeg vacatures voor drietskepper...
Ga maar eens naar winkelcentrum enschede-zuid... in almelo is het wat duidelijker...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:54 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Waar wonen die lui allemaal? Enschede-Zuid? Glanerbrug? Ik zie ze amper in ieder geval.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:57 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
heh? die term kennen we hier in hengelo niet
Achterbij het ziekenhuis. Javastraat en die omliggende straten. Kom opzich niet vaak in Enschede. Maar in Almelo, De riet, nieuwstraat kwartier, kerkelanden, rumerslandenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:54 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Waar wonen die lui allemaal? Enschede-Zuid? Glanerbrug? Ik zie ze amper in ieder geval.
Ben er wel eens geweest ja, gelukkig ligt er een snelweg tussen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:57 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ga maar eens naar winkelcentrum enschede-zuid... in almelo is het wat duidelijker...
Klein istanboel de riet..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:59 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Achterbij het ziekenhuis. Javastraat en die omliggende straten. Kom opzich niet vaak in Enschede. Maar in Almelo, De riet, nieuwstraat kwartier, kerkelanden, rumerslanden
Idd,quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:01 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Klein istanboel de riet..![]()
![]()
dan noem je ook wat
Zit zeker ook thuis omdat je niet naar dat pauper gebeuren in het centrum wil? Had wel vip kaarten maar als je daar naar toe gaat is toch alleen maar ruzie.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:08 schreef WinnieWana het volgende:
Wat n geklaag over Almelo. Ik krijg juist heimwee buiten Almelo![]()
Nou ja das niet helemaal waar.
Zelfde verhaal als met oudjaarsdag was het net nieuwjaar. Wil je naar een kroeg, kwam je de meeste kroegen niet in als je pas ¤12.50 had betaaldquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:12 schreef WinnieWana het volgende:
Nou meer omdat ik geen 10 euro neer ga leggen om Ben Saunders te zien en om naar kroegjes te gaan waar je normaal ook wel komt. En ik moet morgen om half zeven eruit. Heb meelij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |