Comments lezen is heel moeilijk voor jou of niet..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:25 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Ik ben er geweest. Hoort Hengelo daar nou ook bij?
Wat een graf stad.
Weet niet waar jij over lult, maar het zal welquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:26 schreef drvc het volgende:
[..]
Comments lezen is heel moeilijk voor jou of niet..
De werkloosheid ligt in Hengelo wat lager dan in Enschede en Almelo, maar bedraagt nog altijd 11% van de beroepsbevolking. De komende jaren zal de werkloosheid waarschijnlijk dalen, maar langdurig werklozen en allochtonen blijven kwetsbare groepen.
Hulde voor deze werkende Enschedeërquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:27 schreef brainbird het volgende:
[..]
Scholier, zit nu stage en daarna moet ik nog een jaar.
quote:
Ben blij dat je er voor uit komt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:03 schreef maickeltje het volgende:
ik kom uit enschede, ik heb geen werk, als mijn buurman zo wakker is gaan we even lekker voor het huis zitten een paar pilsjes drinken
Borne is het bestequote:
Ik hou ook van Pathmos, samen pilsje doenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:03 schreef maickeltje het volgende:
ik kom uit enschede, ik heb geen werk, als mijn buurman zo wakker is gaan we even lekker voor het huis zitten een paar pilsjes drinken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |