You're joking!quote:
Een afspraak in Utrecht om ±13/14:00 uur inderdaad.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:10 schreef eriksd het volgende:
Ik heb al een afspraak staan zie ik. Al sinds lange tijd.
Kak, verpest mijn grap nou nietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een afspraak in Utrecht om ±13/14:00 uur inderdaad.
quote:
Hihihi Erik doet aan internetdates.quote:
De POLlers kennende zou dit deel nog wel eens voor middernacht vol kunnen zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:09 schreef Voorschrift het volgende:
Laatste deel, voor alle late aanmelders, binnehoppers, langslopers of verslagschrijvers na afloop.
Met afmeldingen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:21 schreef remlof het volgende:
[..]
De POLlers kennende zou dit deel nog wel eens voor middernacht vol kunnen zijn
Wie gaat er nou met idioten van een forum meetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Ik wil gewoon kippetje-friet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik neem aan dat we ook gewoon bij Walden eten? Zo nee, dan moeten we denk ik even wat reserveren. Ik weet nog wel een goede Chinees.![]()
Ieder moet het gewoon zelf weten. Ik denk dat ik ook voor een pib meal in o'Connels gaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:14 schreef Friek_ het volgende:
We eten toch bij Mick O'Connells? Ik schuif in ieder geval aan zodra men gaat eten.
Same here. Die pubmeals zijn altijd wel goed te doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ieder moet het gewoon zelf weten. Ik denk dat ik ook voor een pib meal in o'Connels ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |