Weblinkquote:Na een rumoerig begin van dit televisieseizoen, waarin SBS besloot De Zaterdagavondshow na vier afleveringen van de buis te trekken, ben ik weer vol aan de slag met De Wereld van Beau. In dit reportageprogramma duik ik onder in spannende subculturen. Ik probeer die wereldjes beter te begrijpen en voor de kijker inzichtelijk te maken door er zelf aan mee te doen. Als er een aflevering over basejumping zou gaan, dan zou ik dus met die levensmoede jongens en meisjes ’s nachts in hijskranen gaan klimmen om ze er van af te zien springen. Ik zou met ze mee naar huis gaan om te kijken hoe ze leven en wat ze overdag doen en hoe hun ouders en vrienden denken over deze hachelijke hobby en dat zou ik dan het liefst een paar weken of zelfs maanden volhouden, tot ik begrijp hoe die wereld in elkaar zit. Tenslotte zou ik natuurlijk ook gaan proberen om zelf van zo’n hijskraan te springen en met ze meegaan op hun nachtelijke avonturen. Dit lijkt me trouwens ook helemaal geweldig: wingsuit flying.
quote:Ik probeer die wereldjes beter te begrijpen en voor de kijker inzichtelijk te maken door er zelf aan mee te doen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:18 schreef PiRANiA het volgende:
Ik was niet van plan te gaan kijken eigenlijk.
Dat is best veel voor zondag 21:30 vind ik. Daarvoor zit misschien wel Wegmisbruikers, maar dat is wel een ander soort publiek. Qua promo's heb ik hier vreemd genoeg amper iets van gehoord dus ik denk dat dit de eerste aflevering weinig mensen zal aantrekken en uiteindelijk (en hopelijk) een snelle dood zal krijgen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:21 schreef PiRANiA het volgende:
Zullen we kijkcijfers raden? Ik ga voor de 475.000.
Roep een getalquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:23 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat is best veel voor zondag 21:30 vind ik. Daarvoor zit misschien wel Wegmisbruikers, maar dat is wel een ander soort publiek. Qua promo's heb ik hier vreemd genoeg amper iets van gehoord dus ik denk dat dit de eerste aflevering weinig mensen zal aantrekken en uiteindelijk (en hopelijk) een snelle dood zal krijgen.
330000. Maar het ligt wel aan de promo's deze week. De Zaterdagshow scoorde in het begin ook wel aardig, maar het niveau was te dramatisch. Dit niveau is waarschijnlijk niet beter, alleen het voorfilmpje maakt me al misselijk. Vijf maanden doodgaanquote:
Waarschijnlijk omdat volgende week pas afl 1 is te zien.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:34 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zie hem niet tussen de kijkcijfers staan...
http://www.kijkonderzoek.(...)ers/file,dp-0-63-0-p
Ik dacht vandaagquote:Op maandag 30 mei 2011 09:43 schreef Mike het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat volgende week pas afl 1 is te zien.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:24 schreef Mike het volgende:
Ik doe eens positief en denk dat het mogelijk moet zijn om hier een 1.000.000 kijkers voor te halen. De zondagavond is voor SBS hun sterkste avond en de concurrentie is amper aanwezig op dat tijdstip. Moet een keer lukken dus voor Beau!
Het programma is waarschijnlijk 1 grote egotrip van een toch al egotrippende presentatorquote:Op zondag 5 juni 2011 13:02 schreef Laureline het volgende:
Het concept (toen ik het interview zag bij DWDD) vond ik eigenlijk een beetje BNN Try before you die, maar dan wat uitgebreider.
oooh dit is zo zwaar kreun steunquote:Op zondag 5 juni 2011 17:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Het programma is waarschijnlijk 1 grote egotrip van een toch al egotrippende presentator. Ik verwacht er ook niet veel van. Wat interesseren mij de avonturen van fucking Beau van Erven Dorens. Maar misschien vinden de kijkers de overacting van Beau wel leuk.
Beau slooft zich de hele tijd als een gek uit (komt mede door z'n arrogantie), maar is dat leuk om naar te kijken? Ik denk eerder dat ik er een beetje ongemakkelijk van word, dan dat het prettige tv is.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oooh dit is zo zwaar kreun steun
Ik denk dat het eerder andersom is. Dat zijn avonturen best interessant zijn, maar dat de kijker het niet veel interesseert. Ik voorzie een nieuwe flop.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:25 schreef pberends het volgende:
Wat interesseren mij de avonturen van fucking Beau van Erven Dorens. Maar misschien vinden de kijkers de overacting van Beau wel leuk.
quote:
Ja, hij heeft max een half uur gezwommen.quote:
Tom Waesquote:Op zondag 5 juni 2011 22:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
![]()
Tomtesterom, wat een bazenprogramma was dat. Ik kijk dat van Beau niet, maar je kan er toch donder op zeggen dat dat 10 keer slechter is dan Tomtesterom
LOL.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:00 schreef SigmundFreud het volgende:
Het was wel aardig maar ook wel erg traag. De thuissituatie erbij betrekken is charmant maar het maakt Beau niet perse sympathieker. Volgende keer gaat hij strippen in Las Vegas en dan wordt het erg 'Try before you die - Senior editie' naar mijn idee. Uiteindelijk dus niet echt de moeite waard wat mij betreft.
quote:
Dat schijnt men in deze reeks te doen tegenwoordig bij gebrek aan een KLB-topic.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:03 schreef pberends het volgende:
Maar goed, zo te zien heeft bijna niemand hier het gezien.
Sluit ik me helemaal bij aan! Als je zoveel hebt getraind ga je het wel nog een keer proberen lijkt mequote:Op zondag 5 juni 2011 23:17 schreef Arcee het volgende:
[..]IJsselmeer overgezwommen.
Thuisopnames waren niet nodig idd, iig niet die wekker en scheren, enzo. Ja, 1 keer, maar niet vaker. Waarom moest hij überhaupt zo allejezus vroeg beginnen met trainen?
Wel hilarisch dat hij kotsmisselijk op die boot werd en toen het water nog in moest.
Dappere poging, hij zou het eigenlijk dit jaar opnieuw moeten proberen bij goed weer.
Ik vond het al met al wel een interessant programma. Volgende week lijkt me een stuk minder.
the fuckquote:Op zondag 5 juni 2011 23:22 schreef CoJackso het volgende:
Het was totaal niet traag. Zoiets heet opbouw, en daarmee onderscheidt dit programma zich met iets als Try Before You Die. Daarnaast vind ik dat Beau een interessant en sympathiek persoon is. Hij doet regelmatig domme dingen en is nogal naïef, maar hij gaat er wel voor en daar heb ik respect voor. De volgende keer kijk ik in ieder geval weer, hoewel ik het tijdstip van 22:50 niet echt snap, vooral met het oog op de kijkcijfers.
Gebaseerd op het programma Beaulywood uit 2001, waarin hij zonder hulp van anderen probeert door te breken in Hollywood. Hoewel hij daarin totaal niet slaagt, gaat hij er toch vol overgave voor. Aangezien dit een vergelijkbaar concept is, was ik wel benieuwd. Overigens kijk ik bijna alleen maar films en nooit naar de televisie, dus al die andere rommel die hij heeft gemaakt heb ik nooit gezien.quote:
Tja, wat een kuttijd inderdaad. Rond die tijd gaan veel tv-kijkers naar bedje toe.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:50 schreef Stefan het volgende:
Ja, zondag 22.50 uur, waarom niet gewoon half 10.
Het valt me ook tegen, ik had wel minstens een miljoen verwacht. Met name omdat SBS vorige week gemiddeld 1,3 miljoen kijkers trok op zondag; en door het slechte weer; en omdat veel mensen een nieuw programma nog wel een kans willen geven. Het is voor Beau dan ook te hopen dat het kijkersaantal stabiel blijft, maar ik vrees het ergste.quote:Op maandag 6 juni 2011 09:24 schreef tompsv18 het volgende:
Valt me wel wat tegen. Had verwacht dat door de vele reclame de 1 miljoen kijkers wel gehaald zou worden. Denk dat de kijkcijfers volgende week flink zullen dalen, want ik denk niet dat veel mensen zitten te wachten op een strippende Beau.
Alberto scoort wel hoger dan datquote:
Als SBS het programma volgende week al verplaatst naar 22.50 zal dat niet gebeuren nee.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:15 schreef pberends het volgende:
Het is voor Beau dan ook te hopen dat het kijkersaantal stabiel blijft, maar ik vrees het ergste.
Dat slaat inderdaad nergens op. Geef dat programma gewoon de kans op een goed tijdstip. Om 22.50 zal het denk ik niet meer dan 400/500.000 kijkers gaan halen. SBS6 zorgt er nu zelf voor dat het weer een flop gaat worden..quote:Op maandag 6 juni 2011 10:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Als SBS het programma volgende week al verplaatst naar 22.50 zal dat niet gebeuren nee.
Dan hadden ze het wel op zaterdag of vrijdag geprogrammeerd.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:22 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat slaat inderdaad nergens op. Geef dat programma gewoon de kans op een goed tijdstip. Om 22.50 zal het denk ik niet meer dan 400/500.000 kijkers gaan halen. SBS6 zorgt er nu zelf voor dat het weer een flop gaat worden..
quote:In Evers Staat Op vertelde Beau vrijdag dat er een tweede serie van De Wereld van Beau komt.
Hoop wel dat hij veel survival programma's heeft gezien of een cursus heeft gehad.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:41 schreef Lov1 het volgende:
Dit is toch wel verrassend leuk om te kijken! Op zo'n onbewoond eiland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |