Maar mis je niet de hele show als je de hele avond op je mobieltje zit te kijken ipv in de zaal?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:21 schreef iBenny het volgende:
...en Tim, maar die zijn we allang vergeten
Verrekte zevervent.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:22 schreef Karina het volgende:
Oh ik lees net dat Ruud de Wild er is ipv Gordon
Ik ben Ansj en dooie Erik pas echt zatquote:
we zijn nog niet begonnen en normaal gesproken kijk ik naar mn laptopquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar mis je niet de hele show als je de hele avond op je mobieltje zit te kijken ipv in de zaal?
Hij had het over Adele, en het enige wat ie aan haar kon opmerken was haar gewicht.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben echt de enige die Ruud kan waarderen vanavond
Ik leef nogquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben Ansj en dooie Erik pas echt zat
Noes, jij bent fluffy en jongquote:
Tja dat is ook het eerste wat ik zie, sorryquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij had het over Adele, en het enige wat ie aan haar kon opmerken was haar gewicht.
Op de radio zie je dat ook inderdaad.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tja dat is ook het eerste wat ik zie, sorry
Helaas kan ze zelfs ZONDER tekst niet acteren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
Woah die actrice zonder make-up... Eigenlijk ziet ze er nog top uit
Ze gaat helemaal koekwaus zoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
Woah die actrice zonder make-up... Eigenlijk ziet ze er nog top uit
Wat een klojo.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij had het over Adele, en het enige wat ie aan haar kon opmerken was haar gewicht.
Oh ik vind haar nog het beste wat ik nu zo voorbij zie komen tussen al het grut van 18 dat helemaal niet kan acteren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas kan ze zelfs ZONDER tekst niet acteren.
Dan zou je eigenlijk beter verwachten. Maar ze is wel beter dan die pubers die ik nu zie ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik vind haar nog het beste wat ik nu zo voorbij zie komen tussen al het grut van 18 dat helemaal niet kan acteren.
2 gays, 1 cup nu!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Klaar voor de homocliffhanger van de week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |