Vervelend zeg...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:34 schreef Vicky het volgende:
Gaat wel Diaan. Mijn hoofdpijn is zo goed als weg maar ik blijf duizelig, ben moe en zie soms sterretjes/zwarte vlekjes. Vanavond ook geen Toppers voor mij
mag ik mee in ruil voor een iPhone?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jawohl! We gaan het gewoon doen, met z`n vijven
Whieeee! tof zeg!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jawohl! We gaan het gewoon doen, met z`n vijven
whahaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Haha ik heb nog wel een plekje op de trekhaak
Hahaha, ik zat scheel te kijken, dacht dat trui die opmerking maaktequote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mogguh
Nee Kim ik ga niet mee naar zuid frankrijk, wij blijven ergens boven Parijs steken deze keer
Disney is voor die hele kleintjes juist leuk! Kasteel bekijken (met draak in kelder!), parade met dansende Disneyfiguren bekijken, groot piratenschip waar je op kan, hele mooie kinderattracties zoals Peter Pan, overal muziek.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:08 schreef Estrys het volgende:
wow mooie taart Spuug!![]()
Wij gaan met pinksteren een lang weekend naar Disneyland.Met de familie van mijn schoonmoeder. Ik denk dat Seb er nog niet heel veel aan heeft maar ach, hij is gratis en er is oppas mee
Ach gos, wat zielig zeg!! succes bij de DA.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:27 schreef Saffier het volgende:
Volgens mij heeft de kat net zijn poot gebroken14 uur bij de DA zijn
Ik vind Disney juist een pretpark voor mensen die niet van superenge/snelle/hoge/naarbenedenvallende dingen houden. Ik ben er zo een namelijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach gos, wat zielig zeg!! succes bij de DA.
Ik wil ook wel graag naar Disneyland met de kinderen... maar Twan durft bijna nergens in en van Lennon weet ik het nog niet echt... aangezien ik overal in wil, botst dat met Twan. Dat wordt niet gezellig denk ik, dus nog maar even wachten.
Haha! een medestander!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:21 schreef Mula het volgende:
En ik kan het weten, want ik durf qua attracties ongeveer even veel als de gemiddelde 2-jarige![]()
Ja, dat is ook wel weer zo inderdaad. Ik ben er zelf wel 2x geweest... hmm nog maar eens over denken. Vooralsnog wil Twan liever een keer naar Center Parcsquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:47 schreef Mula het volgende:
[..]
Ik vind Disney juist een pretpark voor mensen die niet van superenge/snelle/hoge/naarbenedenvallende dingen houden. Ik ben er zo een namelijk.Ik ben in Duinrell, Efteling, Walibi etc geweest en daarbij vergeleken is er in Disney veel meer te doen voor bangerikken. Tuurlijk hebben ze achtbanen en torens waarbij je verdiepingen naar beneden valt, maar ook gewoon genoeg andere soorten attracties, parades en shows.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Ow dat is lief zegquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:52 schreef Saffier het volgende:
Ja, zo snel mogelijk. Het zal maandag worden dan....
Ik hoor net dat mijn ouders en mijn oma een zeer gulle donatie doen![]()
![]()
te lief.
De kosten variëren niet met het formaat, dus dat vind ik niet zo gek.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:57 schreef Muks het volgende:
Dierenarts is zo wie zo duur grapje, of je nu met een hamster of hond gaat maakt weinig uit, 50,= ben je zo kwijt
Mooi de kuur opruimen voor de volgende keer en dan wel geven, scheelt met geluk iig de prikken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:21 schreef Vlindur het volgende:
Yek wat sneu voor die kat zeg. En wat geweldig dat jullie een donatie krijgen!
Onze kat was aan het knokken geweest en had een gat in zn oor. Omdat er pus bij zat toch maar naar de dierenarts geweest. 2 prikken en voor 5 dagen AB en ik kon 58 euro neertellen. En vervolgens heeft meneer wel 2 pillen gehad, want de rest ben ik vergeten![]()
De sukkel zelf is weer dikke prima. De volgende keer ga ik dus mooi niet
Oh das nog wel een goeie. Wilde ze al terug brengen en kijken of ik geld terug kon krijgen. Maar dit is ook wel een optie.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:24 schreef moussy het volgende:
Saffierwat een geld he!
[..]
Mooi de kuur opruimen voor de volgende keer en dan wel geven, scheelt met geluk iig de prikken.
ik heb vandaag gebeld om het te versnellen. kan dus niet hè.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:49 schreef k_i_m het volgende:
Oja, de H&M levert de rotzooi (die op voorraad was) pas 6-10 juni. Dan ben ik op vakantie.
Gelijk de laatste keer online bestellen.
Mooi!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:33 schreef Spuuglokje het volgende:
Saffier wat een toestand!Gelukkig kunnen jullie hem dankzij die gulle donaties laten opereren!
Nog even over mijn taartbakdingen hoor, mijn tweede taart van vandaag is af, de Mario stapeltaart voor mijn neefje:
[ afbeelding ]
Ach gos, niet fijn... beterschap. Ik lag om 21:30 al in diepe slaap. Ben om 21:00 uur naar bed gegaan met migraine... tot half 8 vanmorgen geslapen... maar nog steeds wel wat hoofdpijn. Maar de flitsen zijn weg, het zicht is weer normaal...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 01:37 schreef lady-wrb het volgende:
blurgh... niemand wakker? ik kan niet slapen en ik voel me zooo beroerd
Helaas was de reden wat minder: gisteren migraine gehad en vandaag nog last. Maar ik snap wel dat jij op je tenen loopt, jeetje dat zijn lange dagen en dan ook nog alles in je eentje. Ik vind het wel ontzettend knap van je dat je het volhoudt. Sterkte voor de komende weken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:03 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Diaan, wat heerlijk zo'n dut. daar kan ik nou wel eens jaloers op zijn.
Ik geloof dat ik zelf behoorlijk op mijn tenen loop nu. Ik sta rond 6 uur op met de kindjes, ben dan natuurlijk de hele dag met hen in de weer en moet dan 's avonds nog als een dolle studeren (nog 6 vakken te gaan en de boel moet eigenlijk gewoon af zijn over 6 weken). Om 2300uur ga ik knock out en dan heb ik serieus nog geen uur voor mezelf gehad.
Mijn werk en de kindjes zijn het punt niet. Gelukkig! Wat dat betreft snak ik niet eens naar vakantie. Alleen die studie komt me mijn neus uitquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:07 schreef Saffier het volgende:
Vicky beterschap
Groof het ís ook zwaar 2 kindjes alleen en dan ook nog studeren, petje af voor je, al heb je daar nu niets aan. Jammer dat je niet nog ergens een paar dagen vrij kunt pakken. Gelukkig komt pinksteren eraan, misschien scheelt dat wat. Heb je al snel zomervakantie of de pech dat die laat valt voor je?
Ik hoop het ook, het gaat nu wel iets beter gelukkig.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:15 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh Diaan, das minder. Dat had ik dan ook weer gemist. Hoop dat je snel geen last meer hebt.![]()
En begrip doet al wonderen. Dank!
dito!quote:
Ey! Niks mis mee he?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:08 schreef Ssserpente het volgende:
Jammer is wel dat ie een meter of anderhalf is ongeveer.
En hou lang was die jongen zelf?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:08 schreef Ssserpente het volgende:
Jammer is wel dat ie een meter of anderhalf is ongeveer.
quote:
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:10 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
En hou lang was die jongen zelf?
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:10 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
[..]
En hou lang was die jongen zelf?
moi!quote:
De start van een verlengd weekendquote:Op zondag 29 mei 2011 16:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Nope, wat is er dan woensdag?
*nieuwsgierig is*
Oh ja das waar ook. Oeh in mijn geval dus al woensdag om half 1quote:Op zondag 29 mei 2011 17:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
De start van een verlengd weekend( 's avonds althans
)
Jaaaaaa!quote:Op zondag 29 mei 2011 17:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
De start van een verlengd weekend( 's avonds althans
)
Oh leuk, zit je redelijk bij mij in de buurt.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:37 schreef leonieke het volgende:
En wij vertrekken vrijdag op weekendNiet lang en niet ver (tot zondag, naar Limburg). Maar man, wat kijk ik er naar uit
Twee nachtjes op hotel, gewoon onder ons drietjes, gaan wandelen, misschien eens naar Maastricht, misschien naar een natuurpark of naar Bokrijk. Kortom, niets moet, alles mag
![]()
Ow, en 2 keer ontbijtbuffet(dat moest
).
Hopelijk hebben jullie goed weer tijdens het verlengd weekendquote:Op zondag 29 mei 2011 19:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh leuk, zit je redelijk bij mij in de buurt.
quote:Op zondag 29 mei 2011 19:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hopelijk hebben jullie goed weer tijdens het verlengd weekend
Rond de 20 graden, eerder er iets boven, zonnig. Prima toeven denk ik.quote:
Goed genoeg iddquote:Op zondag 29 mei 2011 20:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Rond de 20 graden, eerder er iets boven, zonnig. Prima toeven denk ik.
Twan is al 9 jaar... die heeft er echt zin in en wil het graag een keertje meemaken. Misschien volgend jaar naar Pinkpop met hem. Nu is het maar 40 minuten rijden voor ons. Lennon blijft bij mijn ouders.. die is nog echt iets te jong.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:26 schreef mikoxx het volgende:
Diaan, dat ziet er wel leuk uit! Maar wel een uitdaging met kind lijkt me....
agos, nee hoor, ik hoop dat het mooi wordt!quote:Op zondag 29 mei 2011 20:25 schreef _Ingrid_ het volgende:
Alleen jammer dat het dinsdag kutweer wordt, herkansing van de schoolreis ivm het slechte weer van de vorige keer ...
quote:Op maandag 30 mei 2011 09:14 schreef bitterend het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)kiezen___.html?p=3,2
Ah wat zielig zeg... hebben ze geen alternatief voor binnen??quote:Op maandag 30 mei 2011 10:00 schreef _Ingrid_ het volgende:
De zon komt al aardig door hier. Helaas gaat het morgen niet door, zwaar teleurgestelde kindjes allemaal. (alweer)
haha! wel grappig eigenlijk. Want je sluit nu uit dat mensen een oordeel hebben over het gedrag van je kind. Of dat ze het kind onbewust beinvloeden in jongen/meisje.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:14 schreef bitterend het volgende:
Nope. Het schijnt dat het weer opgeschoven wordt, maar ik denk dat er gewoon geen schoolreisje meer komt.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ah wat zielig zeg... hebben ze geen alternatief voor binnen??
Het is overduidelijk een jongetjequote:Op maandag 30 mei 2011 09:14 schreef bitterend het volgende:
Dat zou wel erg sneu zijn. Ze kunnen toch ook gewoon naar zo'n indoor speeltuin gaan?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:22 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Nope. Het schijnt dat het weer opgeschoven wordt, maar ik denk dat er gewoon geen schoolreisje meer komt.
Ik vind het geheimhouden vrij overdreven, maar zou het juist toejuichen als het wat gebruikelijker zou zijn om wat minder strakke geslachtsgrenzen te hebben in kleding. Helaas kun je dat nu alleen maken bij meisjes, een jongen in een jurk is meteen erg vreemd, maar meisjes in stoere kleding vindt niemand raar.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:34 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Het is overduidelijk een jongetje![]()
Belachelijk trouwens. Dat een kind zich later als man of vrouw kleden oké, maar ze vanaf baby af aan al in jongens en meisjes kleren te hijsen vind ik echt heel raar. Neem dan een pop.
Ik vind het juist iets heel tegennatuurlijks. Ons hele voortplantingssysteem is gebaseerd op het verschil (in uiterlijke kenmerken) tussen mannen en vrouwen. Juist daardoor voelen we ons tot elkaar aangetrokken.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:07 schreef livelink het volgende:
Ik vind het als experiment wel interessant. Maar ja, er zijn al genoeg ouders geweest die het in de 70'er jaren geprobeerd hebben met geslachtsneutraal opvoeden en het grappige is toch wel dat dan bleek dat de meerderheid toch typisch meisjes- of jongensdingen gingen doen.
Het verschil zou nu moeten zijn dat in principe niemand weet welk geslacht het kind heeft en het dus niet toch onbewust als jongen of meisje behandeld gaat worden.
Maar ja, ik zie er ook meteen een jongetje in eigenlijk en zodra het kind naar school gaat, zal het zijn/haar werkelijke geslacht ook niet lang geheim kunnen houden lijkt me.
Volgens mij is dit experiment daarmee wel gedoemd te mislukken, maar het idee erachter vind ik wel leuk.
Ik heb er ook het hele weekend aan moeten denken. Het is zo dichtbij en die mensen komen hier uit de stad. Dat jongetje zou zaterdag zijn eerste verjaardag vieren.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:39 schreef Ssserpente het volgende:
Haai!
Ik vind touwtjes icm met kinderen ook eng. Ik trek ook altijd de touwtjes uit vestjes met capuchons. Gisteren was ik het vergeten en prompt bleef ze met een touwtje vastzitten in de speeltuin.
Ik ben zo naar van dat bericht van die opa die z'n kleinkind heeft doodgereden. Echt, ik krijg het maar niet uit m'n hoofd. Wat moet die man zich schuldig voelen.
Vreselijk idd. Die opa komt daar denk ik nooit meer overheen..quote:Op maandag 30 mei 2011 13:39 schreef Ssserpente het volgende:
Ik ben zo naar van dat bericht van die opa die z'n kleinkind heeft doodgereden. Echt, ik krijg het maar niet uit m'n hoofd. Wat moet die man zich schuldig voelen.
Oh haha maar het is niet voor om de nekquote:Op maandag 30 mei 2011 13:18 schreef lady-wrb het volgende:
speelgoedwinkel?
maar wat is er mis met een gewone die je dan wat inkort?
ik vind het trouwens enge dingen. moet er niet aan denken dat een kind erachter blijft hangen.
luca heeft geen keycord maar sleutels aan een musketonhaak.
Ah, op die fiets.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:04 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Oh haha maar het is niet voor om de nekMijn moeder wilde deze al inkorten zodat ie om de pols kan. Met kaartje met straatnaam enzo erop. Of zijn die dingen ook in polsvariant te krijgen?
Ik heb hier nog een gifgroene van Pixmania liggen. Is aan 1 kant bedruk. Hebben?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:04 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Oh haha maar het is niet voor om de nekMijn moeder wilde deze al inkorten zodat ie om de pols kan. Met kaartje met straatnaam enzo erop. Of zijn die dingen ook in polsvariant te krijgen?
Haha nee wil graag 2 dezelfdequote:Op maandag 30 mei 2011 14:11 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een gifgroene van Pixmania liggen. Is aan 1 kant bedruk. Hebben?
Zandvlakte Havelte.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:38 schreef livelink het volgende:
Waar zouden ze naar toe gaan, Ingrid? Is het echt niet te doen met wat slechter weer?
hij doet weer normaal, gelukkig.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:53 schreef mefke79 het volgende:
ben ik de enige bij wie het forum raaaaar doet in chrome? Hele dag nergens last van en nu ineens ontbreken alle plaatjes...
Het natuurlijke deel van die aantrekkingskracht is gebaseerd op geur en geslachtskenmerken. Daar hebben kleren weinig mee van doen. Welke kleding we passend vinden voor jongetjes en meisjes is puur cultureel bepaald (en verschilt ook binnen een cultuur tussen subculturen).quote:Op maandag 30 mei 2011 13:43 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Ik vind het juist iets heel tegennatuurlijks. Ons hele voortplantingssysteem is gebaseerd op het verschil (in uiterlijke kenmerken) tussen mannen en vrouwen. Juist daardoor voelen we ons tot elkaar aangetrokken.
Precies, uiterlijke kenmerken dus. En aangezien we niet meer de hele dag in onze blote doos of snikkel lopen en allemaal hetzelfde ruiken, denk ik dat het helemaal niet verkeerd is om deze kenmerken op een andere manier te onderstrepen. Door kleding bijvoorbeeld. En welke kleding dan volgens welke cultuur bij welk geslacht hoort, maakt dan niet zoveel uit.quote:Op maandag 30 mei 2011 16:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Het natuurlijke deel van die aantrekkingskracht is gebaseerd op geur en geslachtskenmerken. Daar hebben kleren weinig mee van doen. Welke kleding we passend vinden voor jongetjes en meisjes is puur cultureel bepaald (en verschilt ook binnen een cultuur tussen subculturen).
quote:
Ik dacht dat het een n was, dan zou je mijn naam kunnen makenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:19 schreef Vlindur het volgende:
Van die letters kun je mijn naam maken als je er op de juiste plaats een paar bij doet
Nogmaals feli diaan!![]()
Ja!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een n was, dan zou je mijn naam kunnen maken
Hier ligt hij ver naar achteren. Op zich niet heel pijnlijk,maar ze moeten er dan zo idioot ver inquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:28 schreef Vlindur het volgende:
Toucheren doet bij mij ook zo'n zeer. Ik heb ook een gekantelde baardmoeder
ander ziekenhuis?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:02 schreef debuurvrouw het volgende:
de laatste keer spiraal wisselen was meer een aanranding dan wat anders.![]()
volgende keer ook maar naar de gyn. Al doe ik dat ook liever niet, want de vader van vriend zoon is de betreffende gyneacoloog.
ja, maar ik woon in schubbekutteveen hè. moet ik meer dan een half uur rijden alleen voor een spiraal. lijkt me niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:10 schreef Vicky het volgende:
tuurlijk kan dat. Toen ik een spiraal ging laten plaatsen wilde ik niet bij de huisarts. Ik kon kiezen uit 3 ziekenhuizen
Moest je voor die controle echo betalen? Ik heb vorig jaar een controle echo gehad + consult maar werd wel vergoed.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, maar ik woon in schubbekutteveen hè. moet ik meer dan een half uur rijden alleen voor een spiraal. lijkt me niet.
@mefke volgens mij kost het rond de 600 euro. we hebben het al eens nagevraagd. Toen voor nog een keer spiraal gekozen want goedkoper (en ik vind het feit dat ik nauwelijks menstrueer echt een zégen) moest ik dus voor controle echo naar de gyn. ook niet vergoed geloof ik, want voor spiraal, of consult of noem het wat. Iig was het ook zo 600 euro.
Gadver Diaan, heb jij ook een modelbaarmoeder?quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:41 schreef Diaan73 het volgende:
De assistente van onze huisarts maakt uitstrijkje, en die doet dat heel goed moet ik zeggen. Maar de ligging van mn baarmoeder zal dan ook wel goed zijn.
Blijkbaarquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:43 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Gadver Diaan, heb jij ook een modelbaarmoeder?.
Alles tot een bepaald bedrag gaat toch eerst van je eigen risico? Daarom was ik toen ook zo blij met het spiraal, was ik gelijk voor het hele jaar van mijn eigen risico afquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:29 schreef debuurvrouw het volgende:
ja, maar dit was op aanvraag van de huisarts en alleen voor controle van haar werk, zonder consult. En volgens mij ging die gewoon van mijn eigen risico af.
Ja, ik had verder geen kwalen. Mooi kut. Eerst al geen modelbaarmoeder en dan ook nog geen kwalen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Alles tot een bepaald bedrag gaat toch eerst van je eigen risico? Daarom was ik toen ook zo blij met het spiraal, was ik gelijk voor het hele jaar van mijn eigen risico af. Ik ben me toch veel naar de dokter geweest om te compenseren
.
Godver buuf, het gras is ook altijd groener aan de overkantquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, ik had verder geen kwalen. Mooi kut. Eerst al geen modelbaarmoeder en dan ook nog geen kwalen.
Ik ook.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:47 schreef k_i_m het volgende:
Je moet het spiraal ophalen bij de apotheek, en dus gewoon afrekenen.
Ja. En geen gras op de racebaan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Godver buuf, het gras is ook altijd groener aan de overkant.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Godver buuf, het gras is ook altijd groener aan de overkant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |