abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97379879
quote:
13s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 12:47 schreef kastanova het volgende:
Hmmmzzz... Of het is sindsdien veranderd óf ik heb gewoon veel geluk gehad, maar zo'n 3 jaar geleden wilde ik een Home Cinema Set aanschaffen en heb ik hem uiteindelijk voor een spotprijsje bij de Mediamarkt kunnen krijgen.

Eerst inderdaad via Tweakers pricewatch de goedkoopste online winkel opgezocht en met dat gegeven naar de Mediamarkt gegaan.
Verhaal uitgelegd van de goedkopere online shop waarna de medewerker aangaf dat zij het alleen voor die prijs zouden verkopen als de HCS ook daadwerkelijk bij de online winkel op voorraad was.
Dat was het en *poef*, toen kon ik hem ook direct voor die prijs ben hen krijgen.

Echter, lekker gemaakt door die "Laagste prijsgarantie"-reclames van de BCC ook daar maar even naartoe gegaan om te kijken hoeveel ik er bij hen nog af kon krijgen.
Nou, de beste man keek even in zijn computer en kwam terug met een prijs die nota bene bóven die van de Mediamarkt lag :?.

Euuuh... Jullie bieden toch een laagste prijsgarantie?
Uhuh, dat deden ze inderdaad, maar die gold alleen tot een bepaalde hoogte; oftewel, zodra de concurrent té laag zat met zijn prijs, dan gold de laagste prijsgarantie niet meer.
"Tja meneer, als we lager dan dit bedrag gaan zitten, gaan we er zelfs verlies op maken en u begrijpt vast wel dat we dat niet gaan doen..."
Op de vraag waarom de Mediamarkt het dan wel kon kreeg ik een slap lulverhaal over een ander inkoopbeleid en toen was de discussie in zijn ogen dan ook afgesloten.

Nou, tot zover de laagste prijsgarantie van de BCC; die geldt kennelijk alleen als de concurrent niet té goedkoop is :{.
Je weet dat je nu lult? :')
Werknemers van de BCC krijgen niet eens te weten wat de inkoop prijs is. :')
pi_97380618
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 13:13 schreef Dimens het volgende:

[..]

Je weet dat je nu lult? :')
Werknemers van de BCC krijgen niet eens te weten wat de inkoop prijs is. :')
Euuhm vrind, dan zit ík dus niet te lullen, maar was die lieftallige BCC-medewerker het aan het doen...

Zag hem in krampachtig in 1 of ander DOS-achtig systeem aanklooien waar hij zelf nota bene al weinig van leek te snappen en om hem daarbij ook nog even te controleren op eventuele leugens ging me toch nét een tikkie te ver.
Maar okay, kennelijk is dat wel degelijk nodig bij de BCC; thanks for the headsup!
I was an atheist until I realized I was God
pi_97380699
Televisie Wifi heeft hij niet, sowieso alleen hele dure televisies.

Playstation 3

Wasmachine

Zeg tegen de verkoper dat je alles voor ¤1250,- wilt mee nemen zonder verzend kosten. Dit moet wel lukken.
Maar je mag natuurlijk ook zelf kiezen welke televisie en wasmachine natuurlijk.
pi_97380717
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 13:31 schreef kastanova het volgende:

[..]

Euuhm vrind, dan zit ík dus niet te lullen, maar was die lieftallige BCC-medewerker het aan het doen...

Zag hem in krampachtig in 1 of ander DOS-achtig systeem aanklooien waar hij zelf nota bene al weinig van leek te snappen en om hem daarbij ook nog even te controleren op eventuele leugens ging me toch nét een tikkie te ver.
Maar okay, kennelijk is dat wel degelijk nodig bij de BCC; thanks for the headsup!
Weet je zeker dat het de BCC was, BCC werkt met windows 7 op hun systeem.
pi_97380945
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 13:31 schreef kastanova het volgende:

[..]

Euuhm vrind, dan zit ík dus niet te lullen, maar was die lieftallige BCC-medewerker het aan het doen...

Zag hem in krampachtig in 1 of ander DOS-achtig systeem aanklooien waar hij zelf nota bene al weinig van leek te snappen en om hem daarbij ook nog even te controleren op eventuele leugens ging me toch nét een tikkie te ver.
Maar okay, kennelijk is dat wel degelijk nodig bij de BCC; thanks for the headsup!
jij :') tyfusmongool
pi_97380952
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 13:33 schreef Dimens het volgende:

[..]

Weet je zeker dat het de BCC was, BCC werkt met windows 7 op hun systeem.
Zover ik weet is BCC de enige winkel die dusdanig koketteert met een laagste prijsgarantie, dus ja, 100% zeker want dát was ook juist de reden dat ik de manier van afwimpelen zo ridicuul vond.

Knappe BCC trouwens als ze in 2008 al met Windows 7 werkten; windows 7 kwam immers eind 2009 pas op de markt...
I was an atheist until I realized I was God
pi_97380996
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 13:39 schreef essentieel het volgende:

[..]

jij :') tyfusmongool
Ah, de BCC-werknemer in kwestie lijkt het topic ook gevonden te hebben O+.
I was an atheist until I realized I was God
pi_97381115
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 13:32 schreef Dimens het volgende:
Televisie Wifi heeft hij niet, sowieso alleen hele dure televisies.

Playstation 3

Wasmachine

Zeg tegen de verkoper dat je alles voor ¤1250,- wilt mee nemen zonder verzend kosten. Dit moet wel lukken.
Maar je mag natuurlijk ook zelf kiezen welke televisie en wasmachine natuurlijk.
Als TV Samsung aanraden fail.

Als je goede tv zoekt neem dan Panasonic of Pioneer beide uit dezelfde fabriek en al jaren de beste televisies die er te krijgen zijn.
pi_97381310
MediaMarkt :D :') de Aldi van de electronica. In wat voor fkng pauperland leven we tegenwoordig 8)7
pi_97381586
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 13:43 schreef RiftNL het volgende:

[..]

Als TV Samsung aanraden fail.

Als je goede tv zoekt neem dan Panasonic of Pioneer beide uit dezelfde fabriek en al jaren de beste televisies die er te krijgen zijn.
Een Panasonic aanraden bij een bedrag van ± ¤600,-
Wat een debiel ben je dan zeg, goeie plasma's zijn 50" of groter en moeten minimaal ¤1500,- kosten. :')
Panasonic LCD is helemaal niets, ik denk dat iedereen er wel over eens is dat je dan veel beter een Samsung kan nemen.

Samsung is sowieso een van de betere qua televisies.
pi_97381626
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 13:39 schreef kastanova het volgende:

[..]

Zover ik weet is BCC de enige winkel die dusdanig koketteert met een laagste prijsgarantie, dus ja, 100% zeker want dát was ook juist de reden dat ik de manier van afwimpelen zo ridicuul vond.

Knappe BCC trouwens als ze in 2008 al met Windows 7 werkten; windows 7 kwam immers eind 2009 pas op de markt...
Oude koeien uit de sloot halen. :')
pi_97381740
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 13:48 schreef PierreBetfair het volgende:
MediaMarkt :D :') de Aldi van de electronica. In wat voor fkng pauperland leven we tegenwoordig 8)7
Ja want alle slechte tv's zetten ze apart voor de mediamarkt.
Het enige Aldi aspect in de winkel is dat het vol met dozen ligt.

Maar als ik het zo lees gaat afdingen niet echt lukken
pi_97381793
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:01 schreef lipper het volgende:

[..]

Ja want alle slechte tv's zetten ze apart voor de mediamarkt.
Het enige Aldi aspect in de winkel is dat het vol met dozen ligt.

Maar als ik het zo lees gaat afdingen niet echt lukken
BCC.
pi_97381912
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 13:58 schreef Dimens het volgende:

[..]

Oude koeien uit de sloot halen. :')
Meelijwekkend zwaktebod; immers, élke ervaring is namelijk per definitie een "oude koe".

Maar hé, veel succes nog met je baantje aldaar, gezien je communicatieve kwaliteiten is dit al heel wat! :*.
I was an atheist until I realized I was God
pi_97382640
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 13:57 schreef Dimens het volgende:

[..]

Een Panasonic aanraden bij een bedrag van ± ¤600,-
Wat een debiel ben je dan zeg, goeie plasma's zijn 50" of groter en moeten minimaal ¤1500,- kosten. :')
Panasonic LCD is helemaal niets, ik denk dat iedereen er wel over eens is dat je dan veel beter een Samsung kan nemen.

Samsung is sowieso een van de betere qua televisies.
Volgens mij ben je niet wijs als je zegt dat Samsung een goed tv merk is :) De betere merken zijn toch echt Pioneer en Panasonic ze winnen niet voor niets awards met beste tv van het jaar (Viera serie) en ja die zijn er ook voor 600-700 euro sowieso plasma > lcd
pi_97385826
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 08:36 schreef r_one het volgende:

[..]

Kieskeurig.nl verkoopt helemaal geen wasmachines, koelkasten, etc.
Denkje dat?
Toch zie ik ze vol staan met koelkasten.
En ze verkopen het niet maar linkjes naar de goedkoopste winkels.
Interessant he ?
  vrijdag 27 mei 2011 @ 15:45:35 #67
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_97386152
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:25 schreef RiftNL het volgende:

[..]

Volgens mij ben je niet wijs als je zegt dat Samsung een goed tv merk is :) De betere merken zijn toch echt Pioneer en Panasonic ze winnen niet voor niets awards met beste tv van het jaar (Viera serie) en ja die zijn er ook voor 600-700 euro sowieso plasma > lcd
Zullen best betere merken zijn, maar wij hebben hier nu al zo'n 4 jaar 2 Samsung tv's staan en ze voldoen prima en doen in mijn beleving niet onder voor de duurdere merken qua beeld/geluid en mogelijkheden.
Prijs/kwaliteit-verhouding vind ik het een aanrader.

Anyway, bij dergelijke toko's kun je prima afdingen op de getoonde prijzen, wij hebben toen tijdens een vergelijkbare actie (per zoveel euro, 50 korting) ook nog gewoon extra korting (zo'n 15 procent op het totaalbedrag) geregeld bovenop die aanbiedingen (moesten toen 2 tv's hebben en een wasmachine) en het werd nog gratis thuisbezorgd ook.
Was alleen de Saturn, al zal er qua beleid weinig verschil in zitten vermoed ik gezien het moederbedrijf van beiden.
Moet er wel bij vermelden dat het de 2e verkoper was die we spraken, de eerste had er blijkbaar geen trek in en begon direct met "Sorry, maar daar kunnen we niet aan beginnen ...". :P
pi_97386264
Tijdens dit soort acties van de mediamarkt verhogen ze wel de prijzen van sommige artikelen..... Dus er blijft nog steeds onderhandelingsruimte. Alleen aangezien iedereen bij de mediamarkt zijn eigen afdeling heeft is het lastiger een mooie prijs te kunnen afspreken voor het totaalpakket. Je kan mijns inziens beter naar een kleinere toko en dan direct de manager aanspreken.
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_97386596
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:36 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

Denkje dat?
Toch zie ik ze vol staan met koelkasten.
En ze verkopen het niet maar linkjes naar de goedkoopste winkels.
Joh ... :')

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2011 15:56:54 ]
pi_97410769
Er is nu bij de saturn een btw actie, en bij de mediamarkt een actie die op hetzelfde neerkomt, De makkelijkste manier om 16% korting te krijgen!
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
  zaterdag 28 mei 2011 @ 03:11:57 #71
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_97411396
Uitzoeken wat je wilt en kijken wat het moet kosten. Vervolgens jouw prijs bepalen ervoor en verkopers melden dat je dat en dat wilt hebben voor die prijs en dat je dan meteen afrekent.

Ik weet niet hoe ze precies werken bij de mediamarkt, maar als je verkopers hebt op provisiebasis dan kun je best wel wat bedingen. En dan ook even naar de collega's gaan.

It's is niet voor niets failliet gegaan; kennelijk gaat het niet zo lekker in die branch en dan is het toch wel gewenst als je weer een verkoop realiseert.
Ook hoi !
pi_97412434
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 15:45 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Zullen best betere merken zijn, maar wij hebben hier nu al zo'n 4 jaar 2 Samsung tv's staan en ze voldoen prima en doen in mijn beleving niet onder voor de duurdere merken qua beeld/geluid en mogelijkheden.
Prijs/kwaliteit-verhouding vind ik het een aanrader.

Anyway, bij dergelijke toko's kun je prima afdingen op de getoonde prijzen, wij hebben toen tijdens een vergelijkbare actie (per zoveel euro, 50 korting) ook nog gewoon extra korting (zo'n 15 procent op het totaalbedrag) geregeld bovenop die aanbiedingen (moesten toen 2 tv's hebben en een wasmachine) en het werd nog gratis thuisbezorgd ook.
Was alleen de Saturn, al zal er qua beleid weinig verschil in zitten vermoed ik gezien het moederbedrijf van beiden.
Moet er wel bij vermelden dat het de 2e verkoper was die we spraken, de eerste had er blijkbaar geen trek in en begon direct met "Sorry, maar daar kunnen we niet aan beginnen ...". :P
Tja jouw beleving.... Ik ben het met je eens dat ze een goede prijs/kwaliteit verhouding heben, maar om nou te zeggen dat je geen verschil ziet tussen een samsung een viera, dat ligt toch echt aan jou :P

Verder is er bij de MM prima af te dingen, gewoon een rondje lopen met een (senior?) medewerker en de 3 producten aanwijzen die je wilt hebben en dan aan het einde aangeven dat je deze wilt kopen voor max 1200 euro, of dat mogelijk is. Dan hoor je het vanzelf. Dan moet je uiteraard niet producten uitkiezen die totaal op 2000 euro uitkomen, maar van 1450 naar 1200 moet wel lukken toch?
pi_97413253
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 14:25 schreef RiftNL het volgende:

[..]

Volgens mij ben je niet wijs als je zegt dat Samsung een goed tv merk is :) De betere merken zijn toch echt Pioneer en Panasonic ze winnen niet voor niets awards met beste tv van het jaar (Viera serie) en ja die zijn er ook voor 600-700 euro sowieso plasma > lcd
Dan leef je nog in het vorige tijdperk. Paar jaar terug stonden Pioneer en Panasonic aan de top van de lijst. Tegenwoordig wordt ook Samsung als één van de betere merken beschouwd. De schermen zijn kwalitatief zo goed dat verschilende merken gebruik maken van hun schermen.
pi_97413298
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 08:32 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik vind BCC helemaal niet zo duur normaal. Dat van die kortingsactie wist ik niet, maar als die al loopt dan is het natuurlijk logisch dat ze niet nog meer korting gaan geven.
BCC is duur.
pi_97413710
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 02:13 schreef oinkoink12 het volgende:
Er is nu bij de saturn een btw actie, en bij de mediamarkt een actie die op hetzelfde neerkomt, De makkelijkste manier om 16% korting te krijgen!
Je vergeet dat Mediamarkt/Saturn (is één bedrijf) voor dit soort acties de 'normale' verkoopprijs met zo'n 15-20% opschroeft. Ik ben er ook bijna ingetuind ooit, met een camera. Ding was al een tijdje overal te krijgen voor dezelfde marktprijs, Mediamarkt kondigt zo'n geen btw-actie aan, ik ga kijken en dat ding kost met die btw-korting net zoveel als bij de dure fotovakhandel een straatje verder waar ik geen bijzondere kortingen krijg. (Maar wel goede service)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')