idd ontbijtkoeken zijn suikerkoeken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:18 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Schrap de ontbijtkoek en eet meer producten met eiwitten.
Maar ts valt geen kilo per week af.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:21 schreef RiftNL het volgende:
Wil niet lullig doen maar 1 kilo per week afvallen is ruim voldoende, te snel afvallen krijg je hangend vel van etc met alle gevolgen van dien. Daarnaast is niet alle ontbijtkoek slecht, wat dacht je van Snelle Jelle volkoren of dat andere merk? Zit haast niets in
Kipfilletquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:24 schreef Karina het volgende:
Je eet wel veel zoetigheid op je brood en lever en filet americain is ook niet echt mager. Neem rookvlees bijvoorbeeld of rosbief.
Ontbijtkoek hoef je niet te schrappen gewoon ontbijtkoek vol volkoren nemen (die hele donkere ontbijtkoek) zit niks in.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:26 schreef Viking84 het volgende:
[Gezond Slank] #1486 - Muffin(top), go away!
Verder sluit ik me aan bij Karina: schrap de zoetigheid op je brood en schrap de ontbijtkoek.
Ontbijtkoek zit boordevol suikers. Het voegt écht niets toe!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:28 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ontbijtkoek hoef je niet te schrappen gewoon ontbijtkoek vol volkoren nemen (die hele donkere ontbijtkoek) zit niks in.
En vezels ja, dus wel goed..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ontbijtkoek zit boordevol suikers. Het voegt écht niets toe!
Eet TS wel elke dag groente, trouwens?
Sonja Bakker geen idee nooit geprobeerd maar mijn vriendin eet elke dag zo'n koek en valt gewoon 1+ per week af no problemo.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:34 schreef Viking84 het volgende:
Sinaasappelsap is ook niet meteen goed, omdat er vitamine c in zit. Vezels vind je ook in groente, fruit, brood, volkoren crackers. Eet liever dat dan ontbijtkoek. Dus nee, ontbijtkoek is niet goed, ook niet als
Sonja Bakker
het zegt.
Zucht.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:35 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Sonja Bakker geen idee nooit geprobeerd maar mijn vriendin eet elke dag zo'n koek en valt gewoon 1+ per week af no problemo.
Dat zeg ik ook nergensquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zucht.
Of je afvalt of niet hangt niet alleen af van een plakje ontbijtkoek, maar van wat je normaal ook nog eet.
Van slechts een blaadje sla per dag val je ook af. Wil niet zeggen dat dat gezond is.
34% !! SUIKER!!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:33 schreef RiftNL het volgende:
@Viking Deze ontbijtkoek zit amper iets in 100% zeker:
Het hangt van je totale eetpatroon afquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:37 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nergensMaar er is dus een degelijk verschil tussen ontbijtkoek en ontbijtkoek.
Ja, ze zijn er ook vast die voor meer dan de helft uit suiker bestaan. 34% suiker. Allemachtig.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:37 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nergensMaar er is dus een degelijk verschil tussen ontbijtkoek en ontbijtkoek.
Hèhè, eindelijk schiet iemand me te hulpquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:38 schreef sigme het volgende:
[..]
34% !! SUIKER!!
Een dérde van die plak is pure suiker![]()
bron: http://www.peijnenburg.nl(...)mplete-start-vezels/
Dan kan je ook wel suikerklontjes knabbelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |