Hell, het feit dat ik nu geen ban heb voor Google-bait zegt genoegquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus omdat 1 user die suggestie doet, waar geen gehoor aan is gegeven, is het een onbehoorlijk topic aan het worden?
Het gros van de users gedraagt zich keurig, een uitzondering daargelaten, dus het lijkt me nogal overdreven om ineens te doen alsof het hele topic een en al lasterlijke posts bevat.
De zelfbenoemde vakman is hier zelf nota bene gaan posten, ik ga er vanuit dat ze dat niet zouden hebben gedaan in een puur googlebait-topic.
Dus indien de prijsstijging hoog genoeg is kan de verkoper er wel onderuit? Dat lees ik niet terug in de voorwaarden van QShops...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:47 schreef Inlognaam het volgende:
ALs je iets verkoopt, maar inkoop wordt duurder dan is het jammer maar lever je gewoon. Tenzij je er echt op moet toeleggen,
Nouja, dan zou het eerlijk zijn als je er als verkoper onderuit kunt maar dan zal je je wel op overmacht/algemene voorwaarden moeten kunnen beroepen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus indien de prijsstijging hoog genoeg is kan de verkoper er wel onderuit? Dat lees ik niet terug in de voorwaarden van QShops...
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:12 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nouja, dan zou het eerlijk zijn als je er als verkoper onderuit kunt maar dan zal je je wel op overmacht/algemene voorwaarden moeten kunnen beroepen.
Als ik als koper dan opeens geen geld meer heb zou ik ook onder de koop uit moeten kunnenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:12 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nouja, dan zou het eerlijk zijn als je er als verkoper onderuit kunt maar dan zal je je wel op overmacht/algemene voorwaarden moeten kunnen beroepen.
Ze hebben al een paar keer gereageerd in dit topic, dus ik vermoed van wel...quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:57 schreef Sitethief het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)agen-bedenktijd.html
Zouden ze hier meelezen?
Dat kan je ook. Wet kopen op afstandquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
[..]
Als ik als koper dan opeens geen geld meer heb zou ik ook onder de koop uit moeten kunnen
De 1e 7 dagen ofzo ja. Niet tot het geleverd is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:42 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat kan je ook. Wet kopen op afstand
Vanaf moment van levering 7 werkdagenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
De 1e 7 dagen ofzo ja. Niet tot het geleverd is.
Hebben Europarlementariėrs hier gereageerd?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:34 schreef Devz het volgende:
[..]
Ze hebben al een paar keer gereageerd in dit topic, dus ik vermoed van wel...
Dat nieuwsbericht heeft overigens niets te maken met de situatie van TS. Hij mag best annuleren, maar wil dat zelf (terecht) niet.
Oh, bedoelde je het zo. Je post kon op twee manieren geinterpreteerd worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:44 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Hebben Europarlementariėrs hier gereageerd?
Jij begrijpt niet wat een knipoogsmilie betekent? Hmm je leek me ook al niet de slimste.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:22 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Jij begrijpt niet wat een knipoogsmilie betekent? Hmm je leek me ook al niet de slimste.
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:22 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Jij begrijpt niet wat een knipoogsmilie betekent? Hmm je leek me ook al niet de slimste.
De rechtsbijstandverzekering. Dat is voor hen goedkoper dan een zaak aanspannen, ookal zouden ze die wel winnen. Financieel plaatje.quote:
Rechtsbijstand.quote:
Klopt. Ze gaven me ook groot gelijk. Maar een rechtszaak gaat nog veel meer kosten dan het verschil.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:11 schreef Peter het volgende:
[..]
De rechtsbijstandverzekering. Dat is voor hen goedkoper dan een zaak aanspannen, ookal zouden ze die wel winnen. Financieel plaatje.
Gefeliciteerd met je camera. Jammer dat Foto de Vakman ongevraagd de prijs verhoogt en hun fout niet wil inzien. Schandalig gedrag..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 13:56 schreef Disorder het volgende:
Even een update. Ik ben meerdere malen in contact geweest met rechtsbijstand. Uiteindelijk heeft een jurist contact met me opgenomen en het aanbod gedaan het verschil met de nieuwprijs van vandaag de dag te vergoeden. Ik heb het geld teruggevraagd van Foto de Vakman en heb mijn camera en battery grip gisteren bij Digital Warehouse besteld. Vandaag binnen gekregen
[ afbeelding ]
Keurig opgelost door rechtsbijstand. Ben blij dat het nu klaar is!
Foto 'wie'?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:11 schreef Peter het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je camera. Jammer dat Foto de Vakman ongevraagd de prijs verhoogt en hun fout niet wil inzien. Schandalig gedrag..
Oké, duidelijk.quote:quote]Op zaterdag 11 juni 2011 14:11 schreef Peter het volgende:
[..]
De rechtsbijstandverzekering. Dat is voor hen goedkoper dan een zaak aanspannen, ookal zouden ze die wel winnen. Financieel plaatje.
Foto De Vakman, kun je niet lezen?quote:
Oh ... Foto de Vakman.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:20 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Oké, duidelijk.
[..]
Foto De Vakman, kun je niet lezen?
Nou, das een enorme k*tzaak als je het topic zo leest.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:23 schreef r_one het volgende:
[..]
Oh ... Foto de Vakman.
Wat was daar mee dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |