Zie jij Miami er 4 van de 5 verliezen? Ze spelen de beste verdediging in de NBA, ''Defense wins championships'' + ze hebben de beste spelers in de NBA.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:52 schreef Dos37 het volgende:
Dallas moet gewoon zorgen dat het zover niet komt, van de eerste twee er één pakken en dan alle drie de thuis wedstrijden.
Als eerste pick toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:49 schreef UnitedStates het volgende:
Heb je destijds die NBA Fantasy draft gezien in het All Star weekend?
Echt om te lachen, Barkley heeft de keuze om spelers als MJ, Kareem, Magic te kiezen en wie kiest hij? Allen Iverson
Haha dit echt ja...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:11 schreef UnitedStates het volgende:
ah ok, ben ik volgend jaar ook van plan. Volg de NBA al een aantal jaren en meestal kijk ik gewoon via rojadirecta.es of zo. Amerikaans commentaar is 10x beter dan die Nederlands. Kunnen soms zo'n domme opmerkingen maken, word er gek van
Dit seizoen idd niet.. Maar je kan toch niet ontkennen dat Kobe een goede closer is?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:38 schreef UnitedStates het volgende:
Dat zal het wel zijn dan, ik stoor me er soms echt aan als ze de namen verkeerd uitspreken of dat het overkomt alsof ze een bepaalde speler pas een paar keer hebben zien spelen.
Ergste uitspraak is nog die van Ton Boot: ''Kobe Bryant always delivers'' Wat helemaal niet zo is, kun je de statistieken op natrekken maar het wordt gewoon gezegd op basis van zijn reputatie dat hij een geweldige ''closer'' is.
Haha ja, maar Sager heeft ook vaak echt de onmogelijkste combinaties van kleren aanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:53 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Beste Kevin Garnett-moment ooit:
Kobe heeft zo zijn momenten, ik kijk veel analysis over dit soort statistieken. Kobe schiet een verassend laag percentage als het op de laatste 24 seconde aankomt. Ik stond er zelf ook van te kijken, Kobe schiet 27% terwijl Jordan rond de 54% zat!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:14 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Dit seizoen idd niet.. Maar je kan toch niet ontkennen dat Kobe een goede closer is?
Boozer faalde gigantisch in de playoffs, overrated speler sowieso. Dirk kreeg in '06 nog wel eens te horen dat 'ie te soft was een geen defense speelde , hij is nog steeds geen geweldige individuele verdediger maar is op deze twee punten erg vooruit gegaan. Karakter kerel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:36 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ik doe normaal niet aan promotie maar ik verveelde me wat vanmorgen en maakte dit voor USAsports.nl
Lijkt me mooi om een keer de schoten van Nowitzki op die manier onder de loep te nemen. Die man verdient alle eer die hij kan krijgen en het is goed voor de promotie van onze site en blad
Zeker geen top 5 alltime nee, denk zelf ergens tussen 8-12 ofzo maar dat is mijn mening.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:17 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Kobe heeft zo zijn momenten, ik kijk veel analysis over dit soort statistieken. Kobe schiet een verassend laag percentage als het op de laatste 24 seconde aankomt. Ik stond er zelf ook van te kijken, Kobe schiet 27% terwijl Jordan rond de 54% zat!
Kobe Bryant is een geweldige speler maar hij is naar mijn mening absoluut geen top 5 all time.
Kobe had het vorig seizoen tegen de Celtics ook zeer lastig in de aanval. (40% fg, 6-24 in wedstrijd 7). Kobe blijft natuurlijk een fenomeen maar sommige mensen overdrijven en noemen hem de ''Greatest of all time'' wat naar mijn mening helemaal nergens op slaat
Nee crunch time is zeker niet de laatste 24 seconde, heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:20 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Zeker geen top 5 alltime nee, denk zelf ergens tussen 8-12 ofzo maar dat is mijn mening.
En crunch time is niet alleen de laatste 24 seconden he![]()
Zijn verder weinig spelers lijst gamewinners zo groot als die van Kobe.
Nou ik denk niet dat jij me kunt opnoemen hoeveel wedstrijden Kobe Bryant heeft gehad dat hij onder 35% schiet. Je hebt vaak van die Kobe Bryant fans die maar blijven geloven dat hij altijd zo geweldig is etc. Kobe is naar mijn mening een beetje overschat.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:23 schreef JayJay8 het volgende:
Dat filmpje laat zien wat iemand met ook maar een beetje bball verstand allang weet?
Gelijk in. Kobe staat ook bekend als ''shot-jacker'' Neemt vaak schoten die maar een zeer laag percentage hebben van slagen. Kobe maakt soms geweldige schoten die gewoon onmogelijk lijken om te maken. Kobe schiet rond de 45% gemiddeld. Betekent dus dat hij meer mist dan dat hij raakt, Kobe heeft namelijk nog nooit een seizoen boven de 46% fg gehad.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:30 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Tegelijk moet je die crunchtime schoten niet vergelijken met een normaal percentage van rond de vijftig procent. -Tig van die schoten van Kobe zijn onder druk genomen, in double-teams, omdat tegenstanders weten dat hij hem neemt. Dat je dan iemand moet hebben (Gasol? Odom?) die het schot over durft te nemen, is een ander verhaal. Kobe móét vaak. Dat gezegd hebbende: Er zijn veel betere closers in de league. Dirk NOWITZKI!
Overrated omdat hij vaak wordt vergeleken met MJ. Daarom noem ik hem overschat.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:34 schreef JayJay8 het volgende:
Heb meer dan genoeg Laker games gezien afgelopen jaren, en ook vaak genoeg Kobe vervloekt om slechte schoten, lage FG% enz enz. Dus Kobe speelt zeker niet altijd geweldig, en soms om gek van te worden.
Dat Kobe geen MJ is lijkt me vrij duidelijk nogmaals, betekent niet dat hij gelijk overrated is.
Ik ben nu ook The Book of Basketball van Bill Simmons aan het lezen, dat wordt hier grotendeels aan gewijdt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:40 schreef UnitedStates het volgende:
Ach vroeg had je ook spelers als Hakeem en Ewing die op je stonden te wachten in de paint.
Misschien toch wel!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:10 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
McHale is geweldig! TNT heeft sowieso een sterke groep, heb echt het idee dat ze de perfecte mix gevonden hebben en dat we voorlopig geen nieuwe gezichten hoeven te verwachten.
Hilarisch.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:58 schreef UnitedStates het volgende:
Gedurfde uitspraak van Scottie Pippen.
Naar mijn mening is Lebron er nog lang niet maar kan hij dit doel uiteindelijk wel bereiken.
Klopt, Jordan statistieken zijn geweldig!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:16 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hilarisch.
Kijk eens naar de stats van Jordan, vooral in zn vroege jaren. Zelfs een seizoen met 32 pts, 8 reb, 8 as en 2.9 steals. Hoezo niet allround?
Ik zie LBJ nog geen defensive player of the year worden.
Helemaal gelijk inquote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:27 schreef popolon het volgende:
Ik heb 't op ESPN Radio gehoord vanochtend, Pippen heeft zeker goede punten en ja, James heeft het zeker in zich, is meer allround dan MJ. Nu de titels nog.
Maar laat dat nog maar een jaartje of wat wachten. HUP DIRK!
Word wel moe van die vergelijkingen steeds, je hoort niets anders.
Gebeurd wel aan het einde van elke playoffserie toch?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 05:09 schreef popolon het volgende:
Dit mis ik echt in de NBA: Net game 7 van de conference finals gekeken in de NHL en iedereen geeft elkaar een hand. Gewoon respect en iets wat ook thuishoort in de sport.
Behalve in de NBA.
Er zijn spelers die het doen, Ray Allen een vd weinigen, maar toch. Ik vind het waardeloos dat gesprint naar de kleedkamer meteen.
Wat ik vooral mis is dat ze de fans bedanken. Ze sprinten idd gelijk naar binnen, zelfs bij winst. Waarom niet nog even feesten met de fans?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 05:09 schreef popolon het volgende:
Dit mis ik echt in de NBA: Net game 7 van de conference finals gekeken in de NHL en iedereen geeft elkaar een hand. Gewoon respect en iets wat ook thuishoort in de sport.
Behalve in de NBA.
Er zijn spelers die het doen, Ray Allen een vd weinigen, maar toch. Ik vind het waardeloos dat gesprint naar de kleedkamer meteen.
Dat hebben ze al bewezen in Cleveland.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:32 schreef UnitedStates het volgende:
Ik denk dat het voor Mike Brown en de Lakers van levensbelang is om een goede technische staff te hebben. Ik denk dat Kuester als assistent zeker iets toevoegt aan Brown.
Haha, zit me nog altijd dwars (ben cavs fan), overigens als je denkt ''waarom heeft hij WeWitnessLebronJames'' als ondertitel, dat komt omdat ik jaren naar de Cavs heb gekeken en het ook begreep waarom hij weg is gegaan, ik geniet gewoon om te kijken naar een speler als Jamesquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:33 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat hebben ze al bewezen in Cleveland.
Begin langzaam toch wel wat vertrouwen te krijgen in Brown.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:08 schreef popolon het volgende:
Mike Brown wants John Kuester on the bench in LA
Je mag hem hebben Jay, dikke strik eromheen. Kuester doet 't veel beter als assistent.
Eerst zien, dan gelovenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:01 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Begin langzaam toch wel wat vertrouwen te krijgen in Brown.
Defensive is hij erg sterk, en de Lakers hebben offensive veel meer in huis dan de Cavs hadden..
Hij kan natuurlijk moeilijk zeggen dat hij het er wel mee eens is.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:46 schreef UnitedStates het volgende:
Lebron is het overigens niet met Scottie Pippen eens, toch goed dat hij zelf realistisch blijft.
Denk dat ie het ook echt meent, MJ is altijd al zijn idool geweestquote:Op zondag 29 mei 2011 12:49 schreef Multiply het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk moeilijk zeggen dat hij het er wel mee eens is.
Tis LeBron hequote:Op zondag 29 mei 2011 12:49 schreef Multiply het volgende:
[..]
Hij kan natuurlijk moeilijk zeggen dat hij het er wel mee eens is.
And he's done in Detroit. Sources: Pistons, John Kuester to splitquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:01 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Begin langzaam toch wel wat vertrouwen te krijgen in Brown.
Defensive is hij erg sterk, en de Lakers hebben offensive veel meer in huis dan de Cavs hadden..
Zo extreem lang is LeBron nou ook weer nietquote:Op maandag 30 mei 2011 22:06 schreef TheFastOne het volgende:
Rene van der Gijp volgt de NBA(een beetje)
Dacht ik ook alquote:Op maandag 30 mei 2011 22:10 schreef DrSmoke het volgende:
[..]
Zo extreem lang is LeBron nou ook weer niet
2.03m en rond de 115kg. Beest van een kerel.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:10 schreef DrSmoke het volgende:
[..]
Zo extreem lang is LeBron nou ook weer niet
Die zijn te stoned om de match te volgen.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:52 schreef MaCk- het volgende:
Weet iemand of je ergens (voorkeur Amsterdam) de finale kunt volgen met wat vrienden onder het genot van een biertje?? Bijna alle games beginnen pas om 03.00... Kun je dan bijvoorbeeld nog bij Bulldog sports terecht?
Is toch niet extreem lang voor een basketballerquote:Op maandag 30 mei 2011 23:26 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
2.03m en rond de 115kg. Beest van een kerel.
Nee, maar ik snap zeker wat Van der Gijp bedoeld.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:26 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Is toch niet extreem lang voor een basketballer
Het is een atleet pur sang, niet zozeer dat ie 'zo' lang is.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:26 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Dacht ik ook al![]()
Wel leuk dat ie um kent.
Vanavond zullen we zien dat LeBron het ook kan op Finals niveau.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:56 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Het is een atleet pur sang, niet zozeer dat ie 'zo' lang is.
En gelijk heeft ie wel. Sporters zoals je er maar weinig ziet, zou gek zijn als je er als liefhebber niet van kan genieten
Denk ik ook. 4-2 voor de Heat. Om te beginnen met een 2-0 in de 2 homegames.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:18 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Vanavond zullen we zien dat LeBron het ook kan op Finals niveau.
Heat in 6!
Mijn complimenten inderdaad, leuke podcast!quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:20 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
@TheFastOne Thanks man! ik vind zulke dingen geweldig om te doen, ik wil mee helpen de nba, nfl etc. meer mainstream te maken.
Voor geïnteresseerden: check USAsports.nl of hoopinie.nl voor een nederlandstalige preview-podcast
Weer zo'n achterlijke foul van Dirk. Spring dan bovenop hem zodat ie iig niet meer kan schieten als je hem toch wil foulen. Deed ie tegen OKC ook al een paar keer zo slap.quote:Op woensdag 1 juni 2011 03:19 schreef UnitedStates het volgende:
Lastig begin voor beide teams.
Kunnen aanvallend nog vrij weinig doen.
Overigens goede and-1 van LeBron.
Helemaal mee eens, staat er ook om z'n 3s er in te gooien maar dat doet hij nu zelfs niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 03:30 schreef DUK het volgende:
Wat een parodie op een PG die Bibby.. Ongelofelijk...
Ja, zullen dit toch wel afmaken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 05:14 schreef Shivo het volgende:
Heat komt in de vierde weer bovendrijven en heeft dan toch weer meer inhoud dan de tegenstander.
Hij gebruikt graag de linkerhand dus dit is meer dan vervelend. Een gescheurde pees in de hand, niet goed.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:59 schreef UnitedStates het volgende:
Dirk heeft een blessure aan zijn 'off shooting hand'
toch vervelend.
Als dirk niet meer meedoet walsen de Heat helemaal over de Mavs heenquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:59 schreef UnitedStates het volgende:
Dirk heeft een blessure aan zijn 'off shooting hand'
toch vervelend.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:29 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Als dirk niet meer meedoet walsen de Heat helemaal over de Mavs heen
Dirk doet zeker mee, heeft alleen zn vinger ingetaped.quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:29 schreef Tompsen het volgende:
[..]
Als dirk niet meer meedoet walsen de Heat helemaal over de Mavs heen
Leuk stukje, LeBron's crossover was idd niet zo spectaculair, maar die man is zo sterk en snel... En ik begin steeds meer sympathie voor hen te krijgen, hij is toch een echte leider en laat dat ook overal zien.quote:
Wederom een goede analyse.quote:
Sowieso game 5 nog wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 05:53 schreef BlakeGriffin het volgende:
Heerlijke ontknoping! Net nog even het slot meegepikt.
Hopelijk keert de series niet meer terug naar South Beach
In de Finals is het 2-3-2 toch? game 5 in Dallas, game 6 in Miamiquote:Op vrijdag 3 juni 2011 05:54 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Sowieso game 5 nog wel.
Maar mooi einde haha, heerrlijk dit.
Oh, dan heb ik niets gezegdquote:Op vrijdag 3 juni 2011 05:55 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
In de Finals is het 2-3-2 toch? game 5 in Dallas, game 6 in Miami
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 05:51 schreef Shivo het volgende:
Wat een lulletje ook die Wade. Na het laatste schot gaan liggen janken alsof je nog aan je oog geraakt wordt. Hetvis geen voetbal.
quote:
quote:So when they win we get a Wade/Lebron press conference but when they lose Bosh is sent on his own. #iseewhatsgoingonhere
Ik zou het juist zeker een chokejob willen noemen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:00 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Wow. Defense van Dallas was écht heel goed in die laatste paar minuten. Je kunt het denk ik amper een chokejob noemen, al was LeBron nogal dommig in zijn keuzes. Te veel gedribbel, te weinig creativiteit.
Gaat niet gebeuren dat Dallas ze alle 3 thuis wint.quote:
Dat denk ik ook niet. 3-2 zou wel mooi zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:56 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren dat Dallas ze alle 3 thuis wint.
Ik denk dat ze met een 3-2 voorsprong terug gaan naar Miami.
Mijn intresseert het vrij weinig al heb ik een lichte voorkeur voor Miami.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. 3-2 zou wel mooi zijn.
Was paar dagen geleden al bekendquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:09 schreef Cani het volgende:
Kevin McHale nieuwe headcoach van de Houston Rockets
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:38 schreef DrSmoke het volgende:
Nog steeds niet te bevatten dat Miami het zo weg heeft kunnen geven. Bij 2-0 was de serie al zo'n beetje beslist geweest: Dallas wint waarschijnlijk niet alledrie de thuiswedstrijden en Miami verliest ook waarschijnlijk geen twee keer op rij thuis. Nu ligt alles nog volledig open en is het momentum zelfs in het voordeel van Dallas. Ok, een spannende serie is op zich wel leuk, maar ik heb toch weinig zin om dat klote Dallas feest te zien vieren.
Was volgens mij zelfs 6:14 of zo. Schandalig natuurlijk dat je het zo weggeeft.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:18 schreef Dos37 het volgende:
Heb nu pas tijd om de wedstrijd terug te kijken maar weet de uitslag al wel. Heat staat op dit moment 15 punten voor met 7.14 op de klok![]()
Lebron zal een big game moeten hebben, aangezien de media het de laatste dagen alleen maar over Wade heeft.quote:Op zondag 5 juni 2011 23:49 schreef Djokotron het volgende:
Ik denk ook dat Miami wel gaat winnen. 93-96 met een big game van LeBron.
quote:Op maandag 6 juni 2011 01:28 schreef truedestiny het volgende:
Heat verliest geen game meer, zo ook deze niet.
Heel misschien wel, moeten ze hem in de 1e helft ook 15 attempts gevenquote:Op maandag 6 juni 2011 04:55 schreef Shivo het volgende:
Het kan dus niet alleen maar van Dirk komen.
Dirk ook maar naar Miami dan.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:49 schreef Zwansen het volgende:
Hoe zal James het vinden als Wade MVP wordt? Zou dat van binnen toch niet een klein beetje steken?
Overigens gun ik het James op een of andere manier wel. Zo'n speler verdient gewoon een ring. Maar goed, Dirk eigenlijk ook.
Ik denk dat dit Lebron zeker een beetje pijn zal doen.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:49 schreef Zwansen het volgende:
Hoe zal James het vinden als Wade MVP wordt? Zou dat van binnen toch niet een klein beetje steken?
Overigens gun ik het James op een of andere manier wel. Zo'n speler verdient gewoon een ring. Maar goed, Dirk eigenlijk ook.
Mwah daar tegen staat dan wel die 3 van Chalmers die eigenlijk een backcourt violation was :pquote:Op maandag 6 juni 2011 08:02 schreef Colplay het volgende:
Terechte overwinning Miami, zeker ook gezien de arbitrage. Alle twijfelgevallen gingen tegen de Heat, maar desondanks bijna hele wedstrijd voorgestaan. Wade was weer fantastisch. Topscorer en toprebounder bij de Heat.
Dat was ook mijn overtuiging tijdens de wedstrijd, maar volgens commentators ESPN is een voet op de lijn voldoende om uit de backcourt te zijn, dus was dit een goede beslissing.quote:Op maandag 6 juni 2011 14:57 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Mwah daar tegen staat dan wel die 3 van Chalmers die eigenlijk een backcourt violation was :p
Denk dat dit niet gaat gebeuren nee. Miami is duidelijk de betere ploeg, ondanks dat de wedstrijden close zijn, maar wel steeds ruime voorsprong gehad. Hoorde dat Mavs 6 sec. in het vierde kwart voor gestaan hebben in die drie wedstrijden. Heat hebben elke keer wel ruime voorsprong gehad. Denk niet dat Dallas energie heeft om dit nog een keer te doen. Dus denk dat Miami door de betere verdediging de komende twee wedstrijden wint.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 05:53 schreef BlakeGriffin het volgende:
Hopelijk keert de series niet meer terug naar South Beach
Je kan ook bijna niet zowel Lebron en Wade temmen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:17 schreef Colplay het volgende:
[..]
Denk dat dit niet gaat gebeuren nee. Miami is duidelijk de betere ploeg, ondanks dat de wedstrijden close zijn, maar wel steeds ruime voorsprong gehad. Hoorde dat Mavs 6 sec. in het vierde kwart voor gestaan hebben in die drie wedstrijden. Heat hebben elke keer wel ruime voorsprong gehad. Denk niet dat Dallas energie heeft om dit nog een keer te doen. Dus denk dat Miami door de betere verdediging de komende twee wedstrijden wint.
Haywood is wederom een game-time decision, die mahnimi is geen NBA waardige speler.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:01 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Wie hebben jullie voor vanavond? Ik ga toch weer voor Miami. No way dat ze zo weinig free throws krijgen als de vorige keer, al komt dat ook doordat Chandler niet voluit kon verdedigen. Als Haywood terug is kan Dallas weer iets fysieker aan de gang en is het misschien een andere wedstrijd. Het zal wel weer spannend worden!
Nou dat wordt weer eens tijd dan: Dirk.quote:Jerry West has been the only NBA Finals MVP (1969) to play for a losing team.
Dat zit er echt niet in!quote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Nou dat wordt weer eens tijd dan: Dirk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk stukje weer! Al had je wat meer credits mogen geven aan Chandler en Marion individueel!quote:
Dat denk ik eigenlijk elke keer in het vierde kwart en toch is het ze al twee keer gelukt. Ik denk ook elk vierde kwart weer dat LeBron gaat vlammenquote:Op woensdag 8 juni 2011 18:35 schreef UnitedStates het volgende:
Miami gaat dit niet verliezen, onmogelijk.
Ik heb meer moeite met het accent. Maar goed, daar kun je niets aan doen. Je snelheid daarentegen wellicht wel. Ik kijk de stukjes verder erg graag. Ga zo door!quote:Op woensdag 8 juni 2011 18:07 schreef zeebeschuit het volgende:
Praat eens minder snel en regel een goede microfoon. Verder leuk
Een boze brief?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:09 schreef D-Wade het volgende:
als hij morgen niet met een enorme wedstrijd aankomt schrijf ik hem.
Ik denk dat Mike Bibby een Delonte'tje heeft gedaan. Hoe mooi zou dat zijnquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:09 schreef D-Wade het volgende:
Gerucht gaat dat er 'thuis' bij hem weer wat gaande is net als vorig jaar.
Niemand? Kijken jullie serieus allemaal via sport1?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:04 schreef tuut-chips het volgende:
Is er echt geen goede site om matches terug te kijken? Kan echt niks vinden en op tv is het ook niet...
Als je een p2p stream gebruikt zoals Sopcast, moet het niet uit maken hoe druk het wordt. Zie ook rojadirecta.es.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:40 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Over games terugkijken: Er zijn veel torrents te vinden die de ochtend na de game al online staan. Maar via streams kijken kan frustrerend zijn omdat het druk wordt aan het eind van de wedstrijd, dus slecht beeld.
De NBA is ongeveer de enige echte reden dat ik Sport1 heb ja. Dus de Finals kijk ik daar ja. Neem het op en zet om zes uur de wekker om voor mn werk te kunnen kijken.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:29 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Niemand? Kijken jullie serieus allemaal via sport1?
Oh, dus dat was erquote:Op donderdag 9 juni 2011 14:33 schreef D-Wade het volgende:
Rashard fucking Lewis heeft LeBrons meisje lopen krikken tijdens de finale .....?hmmm
?quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:33 schreef D-Wade het volgende:
Rashard fucking Lewis heeft LeBrons meisje lopen krikken tijdens de finale .....?hmmm
Rojadirecta.es en dan het forum op. Veel verschillende keuzes om de wedstrijden te downloaden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 07:07 schreef tuut-chips het volgende:
Torrents, helemaal niet aan gedacht. Thanks
League pass is het dit seizoen idd een beetje laat voor.
Link?quote:
Was op ESPN radio. Meer een gok, Smith heeft altijd van die losse flodders.quote:
Nou een sweep, als Dirk zijn ene schot in game 3 wel had geraakt stond het nu 3-1 voor de mavs met een thuiswedstrijd om de finals te winnen. Zeker geen sweep. Gewoon een zeer close final.quote:Op woensdag 8 juni 2011 12:44 schreef Colplay het volgende:
Pfff dit had gewoon een sweep kunnen en moeten zijn. LeBron was niet best en nog is het verschil maar drie punten. Net als Game 2 een weggegeven overwinning voor Miami. Morgen wordt mooie wedstrijd. Ik zie Miami nog steeds als favoriet voor die wedstrijd en de serie, maar als de Mavs weer een zege uit het vuur slepen dan kan het zo maar fout gaan voor de Heat.
Aha okequote:Op donderdag 9 juni 2011 15:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Was op ESPN radio. Meer een gok, Smith heeft altijd van die losse flodders.
Is het nu niet zo dat je met League Pass dat je alleen blackouts hebt met de finale?quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:40 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Thanks voor de tips voor de video's mannen! Ik begin net, dus ze worden vast beterMaar de eerste reacties zijn okay, ga er dus wel mee door deze vakantie (finals vorig jaar, andere games en wat NFL en andere flauwekul).
Over games terugkijken: Er zijn veel torrents te vinden die de ochtend na de game al online staan. Maar via streams kijken kan frustrerend zijn omdat het druk wordt aan het eind van de wedstrijd, dus slecht beeld. Gewoon league pass broadband! Beste paar tientjes ooit gespendeerd, al is dat nu wat laat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo? Mavs in 6!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 03:07 schreef Bastiefcg het volgende:
Yeah, GO MAVS! En als Miami wint scheelt me dat weer een brakke dag komende woensdagochtend
Watskeburt? Mijn stream loopt dus behoorlijk achter... Waar in de wedstrijd zit je ?quote:
Now or never voor Lebron. Wade veel pijn zag het er zo uit, niet echt fijn zag dat eruit.quote:
Ik zit aan de andere kant.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 03:30 schreef Bastiefcg het volgende:
Aan het publiek zal het niet liggen, wat een heerlijk sfeertje.
btw heb 50 euro staan op Mavs @ 1.90
Wedden en dan hopen dat je je geld verliest? Dan mag je het de volgende keer ook wel meteen aan mij gevenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 03:37 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Ik zit aan de andere kant.Maar stiekem hoop ik dat jij wint.
Verstand zegt duidelijk Miami. Maar, laten we niet vergeten dat we allemaal liever hebben dat Lebron die ring niet paktquote:Op vrijdag 10 juni 2011 03:39 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Wedden en dan hopen dat je je geld verliest? Dan mag je het de volgende keer ook wel meteen aan mij geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |