Zie jij Miami er 4 van de 5 verliezen? Ze spelen de beste verdediging in de NBA, ''Defense wins championships'' + ze hebben de beste spelers in de NBA.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:52 schreef Dos37 het volgende:
Dallas moet gewoon zorgen dat het zover niet komt, van de eerste twee er één pakken en dan alle drie de thuis wedstrijden.
Als eerste pick toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:49 schreef UnitedStates het volgende:
Heb je destijds die NBA Fantasy draft gezien in het All Star weekend?
Echt om te lachen, Barkley heeft de keuze om spelers als MJ, Kareem, Magic te kiezen en wie kiest hij? Allen Iverson
Haha dit echt ja...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:11 schreef UnitedStates het volgende:
ah ok, ben ik volgend jaar ook van plan. Volg de NBA al een aantal jaren en meestal kijk ik gewoon via rojadirecta.es of zo. Amerikaans commentaar is 10x beter dan die Nederlands. Kunnen soms zo'n domme opmerkingen maken, word er gek van
Dit seizoen idd niet.. Maar je kan toch niet ontkennen dat Kobe een goede closer is?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:38 schreef UnitedStates het volgende:
Dat zal het wel zijn dan, ik stoor me er soms echt aan als ze de namen verkeerd uitspreken of dat het overkomt alsof ze een bepaalde speler pas een paar keer hebben zien spelen.
Ergste uitspraak is nog die van Ton Boot: ''Kobe Bryant always delivers'' Wat helemaal niet zo is, kun je de statistieken op natrekken maar het wordt gewoon gezegd op basis van zijn reputatie dat hij een geweldige ''closer'' is.
Haha ja, maar Sager heeft ook vaak echt de onmogelijkste combinaties van kleren aanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:53 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Beste Kevin Garnett-moment ooit:
Kobe heeft zo zijn momenten, ik kijk veel analysis over dit soort statistieken. Kobe schiet een verassend laag percentage als het op de laatste 24 seconde aankomt. Ik stond er zelf ook van te kijken, Kobe schiet 27% terwijl Jordan rond de 54% zat!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:14 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Dit seizoen idd niet.. Maar je kan toch niet ontkennen dat Kobe een goede closer is?
Boozer faalde gigantisch in de playoffs, overrated speler sowieso. Dirk kreeg in '06 nog wel eens te horen dat 'ie te soft was een geen defense speelde , hij is nog steeds geen geweldige individuele verdediger maar is op deze twee punten erg vooruit gegaan. Karakter kerel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:36 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Ik doe normaal niet aan promotie maar ik verveelde me wat vanmorgen en maakte dit voor USAsports.nl
Lijkt me mooi om een keer de schoten van Nowitzki op die manier onder de loep te nemen. Die man verdient alle eer die hij kan krijgen en het is goed voor de promotie van onze site en blad
Zeker geen top 5 alltime nee, denk zelf ergens tussen 8-12 ofzo maar dat is mijn mening.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:17 schreef UnitedStates het volgende:
[..]
Kobe heeft zo zijn momenten, ik kijk veel analysis over dit soort statistieken. Kobe schiet een verassend laag percentage als het op de laatste 24 seconde aankomt. Ik stond er zelf ook van te kijken, Kobe schiet 27% terwijl Jordan rond de 54% zat!
Kobe Bryant is een geweldige speler maar hij is naar mijn mening absoluut geen top 5 all time.
Kobe had het vorig seizoen tegen de Celtics ook zeer lastig in de aanval. (40% fg, 6-24 in wedstrijd 7). Kobe blijft natuurlijk een fenomeen maar sommige mensen overdrijven en noemen hem de ''Greatest of all time'' wat naar mijn mening helemaal nergens op slaat
Nee crunch time is zeker niet de laatste 24 seconde, heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:20 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Zeker geen top 5 alltime nee, denk zelf ergens tussen 8-12 ofzo maar dat is mijn mening.
En crunch time is niet alleen de laatste 24 seconden he![]()
Zijn verder weinig spelers lijst gamewinners zo groot als die van Kobe.
Nou ik denk niet dat jij me kunt opnoemen hoeveel wedstrijden Kobe Bryant heeft gehad dat hij onder 35% schiet. Je hebt vaak van die Kobe Bryant fans die maar blijven geloven dat hij altijd zo geweldig is etc. Kobe is naar mijn mening een beetje overschat.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:23 schreef JayJay8 het volgende:
Dat filmpje laat zien wat iemand met ook maar een beetje bball verstand allang weet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |