En die andere kerels zijn ook zo?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:12 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Zijn moeilijk saai, kunnen alleen maar over school en cijfers praten
Nee ik heb red bull gedronken om 13.00 en ben er nu nog hyper vanquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:14 schreef MultiBanaan het volgende:
Spees is dronken, ik voel het aan mijn water
Die zijn wel relaxt, misschien dat we ff de boel op stelten zetten anders is er niks aanquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:14 schreef HappyBob het volgende:
Ik dacht een Bob adoratietopic
[..]
En die andere kerels zijn ook zo?
Ik nodig ze niet uit, het is een feestje van iemand andersquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom nodig je ze uit als je ze lame vindt?
Oh ik dacht dat jij 40 chicks gehosselt had.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:16 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ik nodig ze niet uit, het is een feestje van iemand anders
Gewoon met die gasten de sfeer bepalen. Dan komen die dames vanzelf wel meequote:Op donderdag 26 mei 2011 23:15 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Die zijn wel relaxt, misschien dat we ff de boel op stelten zetten anders is er niks aan
Ik ga heel snel ff heen en dan snel door naar de echte party JEWEEEEETZquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij 40 chicks gehosselt had.
Waarom maak je er A) het beste van en zeur je niet of B) Je gaat niet.
eind goed al goed en ze leefden nog lang en gelukkig
Zijn wel altijd de mannen die datmoeten regelen ja!quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon met die gasten de sfeer bepalen. Dan komen die dames vanzelf wel mee [ afbeelding ]
Geef mij 10 rode wodka red bull en ik bepaal de sfeer welquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:18 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Zijn wel altijd de mannen die datmoeten regelen ja!
Wel als je met de verkeerde vrouwen omgaatquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:18 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Zijn wel altijd de mannen die datmoeten regelen ja!
Ik ga gewoon met enorme bazen om, dan gebeurd dat gewoonquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wel als je met de verkeerde vrouwen omgaat
Volgens mij heb je met 1 red bull wel genoegquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geef mij 10 rode wodka red bull en ik bepaal de sfeer wel
gr gr
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:21 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Volgens mij heb je met 1 red bull wel genoeg
Shit niet aan gedachtquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zo kom je wel aan dat gemiddelde japiratenvrouw van me
Ik loop al heel de dag te schreeuwen: hmmm wat zal ik morgen voor school gaan doen? HELEMAAL NIETS WANT IK BEN KLAAR MUHAAHAHAHAHquote:
jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij bent toch klaar met je examens?
Morgen na de omgwtfbbqquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom niet hard feesten nu? [ afbeelding ]
Bier drinkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Matties wat zijn jullie weekendplannen?!
morgen naar vriendenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:
Naar Engelandquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
morgen bbqquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
morgen stage morgenavond werkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb (nog geen) geldboom op mijn rugquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]Gelijk na je laatste examen feesten toch
[..]
Naar Engeland
Nee ik ga morgenavond weg en kom zondag terug.quote:
Het 'Waar zou Patje naartoe gaan' mysteriequote:Op donderdag 26 mei 2011 23:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee ik ga morgenavond weg en kom zondag terug.
Hoeft toch helemaal niet duur te zijn?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb (nog geen) geldboom op mijn rug [ afbeelding ]
Ik hou niet van veldjesquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoeft toch helemaal niet duur te zijn?Wij deden gewoon jointje opsteken biertjes in de supermarkt halen en dan ergens op een veldje genieten.
Klinkt goedquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb echt een topweekend voor de boeg
Vrijdagavond lekker niks doen met mijn vriendin en bij haar slapen.
'S ochtends ff naar de stad, nieuwe schoenen halen, deze waren na 2x dragen kapot dus mag gratis nieuw halen
Dan 's middags de kampioenswedstrijd met Hollandia spelen, waar we naar de 3e klasse kunnen promoveren met een gelijk spel.
Dan gelijk naar huis om te douchen, dan word ik direct weggebracht naar Obsession Outdoor
Waar ik met mijn vrienden en vriendinnen onder het genot van een biertje, een peukje en hopelijk een beetje M, chimeids sta te spotten terwijl ik geniet van de bliepjes muziek.
Die avond slaap mijn vriendin bij me, dan zondag uitslapen en niks doen, en 's avonds uit eten.
En die avond slaap mijn vriendin weer bij mij
Das lastigquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
mijn buikspieren doen pijn van 10 minuten p90x
De line-up van vorig jaar:quote:
Staan goede namen tussenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
De line-up van vorig jaar:
Line-up
1Mainstage, hosted by Dirty Beat Freakz
Aemilius
Bingo Players
Dada Life
Hardwell
Marco V
Marlicious
Ricky Rivaro
MC: Boogshe
2Hardstage, hosted by Floorfillerz
Bioweapon
Luna
Mindraiderz
Technoboy
The Vinyl Pimp
Tommyknocker
Zany
Zatox
MC: J-B
3Techstage, hosted by 90watts Records, Amsterdam
2000 and One
Daniel Sanchez
Dennis Ruyer
El Mundo & Satori
Jut & Jul
Prins Jan
Unders
Van Meeteren & Hyde
Live: Olene Kadar
4Rebellion In Wonderland, hosted by Rebellion, Studio80
Boy Bianchi
Electric Twins
Franklin Reeves
Ille Bitch
James Nidecker
Joran
Kareem Raihani
Kevin Arnemann
Lone Striker
Stefano Richetta
Stereologue!!
Kijk dit jaar danquote:
Audio bully's is idd niet echt house....quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kijk dit jaar dan!
http://partyflock.nl/part(...)r_Festival_2011.html
Ik snap alleen niet echt dat de audio bullys afsluiten op de mainstage ?, dat is sowieso toch niet echt house / technomuziek?
Audio Bullys are an electronic music group from London,quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Kijk dit jaar dan!
http://partyflock.nl/part(...)r_Festival_2011.html
Ik snap alleen niet echt dat de audio bullys afsluiten op de mainstage ?, dat is sowieso toch niet echt house / technomuziek?
Hmm vind het niet echt tussen de rest passenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Audio Bullys are an electronic music group from London,
fused elements of breaks, hip-hop, punk, garage and house with clever beats and samples.
http://en.wikipedia.org/wiki/Audio_Bullys
O grapje het is midddagquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
hihihi mijn vriendin in LA is ook weer wakker
haha dat zegtquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Spiegeltje spiegeltje aan de wand, breezerslet17 is de mooiste van het land
Van welk land?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Spiegeltje spiegeltje aan de wand, breezerslet17 is de mooiste van het land
ahhahaahahh kusjequote:Op donderdag 26 mei 2011 23:48 schreef JanPiraat het volgende:
bedtijd nu anders wordt breezer boos![]()
trusten allemaal
bijna weekend
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:48 schreef JanPiraat het volgende:
trusten allemaal
bijna weekend
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:48 schreef JanPiraat het volgende:
trusten allemaal
bijna weekend
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:50 schreef Patje1987 het volgende:
Ja ik ga ook maar eens, eerst even snel douchen. Doei
Slaap lekkerquote:
Heyquote:
succesquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:57 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
nog een hele nacht bikkelen om morgen iets in te leveren!
Denk aan je integriteit.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik jat het wel van lindgren hoor
Dankje, slaap lekker nu dan,quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga ook maar eens op bezoek in dromenland denk ik.... slaap lekker allen
Heleuquote:
friday duurt altijd zo lang..quote:
bij de blokker..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waar is de elektrische vliegenmepper
pak een slipper, werkt net zo goed..quote:
Dan slaat mijn vriend mijquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:51 schreef gianni61 het volgende:
Space, ik zoek nog een date voor een feestje morgenavond..
wil je mee?
Lekker tochquote:
quote:
wat een hufterquote:
Huur een modelquote:
voldoe jij dan niet aan die beschrijving?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Huur een model
dat zou ik wel doen als ik een man was hhgihiihih dan loop je met zoeen![]()
![]()
dun slank lang mooie benen leuk gezichtje alles
![]()
![]()
Ik ben 1.63 en ben te dikquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voldoe jij dan niet aan die beschrijving?
lang zatquote:
Sleutelbenen zienquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lang zat
en modellen zijn meestal te dun..
Dat vind ik echt lelijk gewoon, van die dunne popjesquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lang zat
en modellen zijn meestal te dun..
quote:
zo je maar weer dat mannen en vrouwen andere schoonheidsidealen hebben.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat vind ik echt lelijk gewoon, van die dunne popjes
Iddquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat vind ik echt lelijk gewoon, van die dunne popjes
Paardenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
OOH IK ZAG PLAATJES VAN EEN PAARDENNEUS EN ZIE ZIJN ZO ZACHT OMGOMGOMG
verder gaat alles goed met me![]()
daar is dus echt niks moois aanquote:
Ja paardenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:14 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Paarden
Paadenrookvlees is wel lekker
MAAR DIE NEUS IS ZO FOCKING ZACHTquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:16 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb een hekel aan paarden tenzij paardenvlees inderdaad.
Ik eet vooral veel vlinders.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
MAAR DIE NEUS IS ZO FOCKING ZACHT
Ik eet geen paarden/kangoeroes/konijnen e.d.
Neuhquote:
Waarom geen paard, kangoeroe of konijn eten?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
MAAR DIE NEUS IS ZO FOCKING ZACHT
Ik eet geen paarden/kangoeroes/konijnen e.d.
Omdat ik mezelf dan kut voelquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:19 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Waarom geen paard, kangoeroe of konijn eten?
Het is echt heerlijk
wat dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik drink geen bier
[/einde mededeling]
Ik voel dan niets, heb ik nu geen ziel?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf dan kut voel
Ik voel me ook kut als ik een dode egel/vogel op de weg zie liggen
Nee ik ben gewoon domquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik voel dan niets, heb ik nu geen ziel?
waarschijnlijk, dat probleem heb ik ookquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik voel dan niets, heb ik nu geen ziel?
foto of video?quote:
fotoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarschijnlijk, dat probleem heb ik ook
[..]
foto of video?
in dat geval: ja, ikke.quote:
Ik wil een fatsoenlijke camera voor mijn site. Dus vooral foto's van producten/nagels/ogen/gezicht. Wat moet ik nemenquote:
wat is je budget?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil een fatsoenlijke camera voor mijn site. Dus vooral foto's van producten/nagels/ogen/gezicht. Wat moet ik nemen
Weet ik het, ik weet niet wat het allemaal inhoudt. Ik wil scherpe foto's. Vooral de kleuren zijn belangrijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is je budget?
wat wil je? spiegelreflex/compact/bridge/systeem/meetzoeker?
waarom ga jij naar gay.eu ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
hihi waarom staat deze op gay.eu?
Going home with a casual sex buddy only to find that she/he is not the gender you had once believed.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:27 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
pas op die ziet eruit alsof ze je keihard shanghai surprised'
Koop gewoon zo'n compact dingetjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Weet ik het, ik weet niet wat het allemaal inhoudt. Ik wil scherpe foto's. Vooral de kleuren zijn belangrijk.
Budget 300-500
Ik heb een compact camera maar die vind ik neit goed genoegquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Koop gewoon zo'n compact dingetje [ afbeelding ] Kleuren kun je altijd nog aanpassen.
Dan koop je een nieuwe compact cameraquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb een compact camera maar die vind ik neit goed genoeg
Het was over de tafel met mijn spullen erop. Niet mijn blackberry gelukkig. De vorige had ik ook al zwemles gegeven in nagellakremoverquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:31 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
kwam ie over je heen of viel het wel mee?
Ik hoef het niet mee te kunnen nemenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan koop je een nieuwe compact camera [ afbeelding ] Zo'n ding kun je in ieder geval makkelijk meenemen [ afbeelding ]
Leg het uit dan, ik snap er geen drol vanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:32 schreef Hatsekiedee het volgende:
je hebt ook verschillende soorten compactcamera's he
oei, dat is wel naar, moest je toen zelf een nieuwe blackberry betalen ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het was over de tafel met mijn spullen erop. Niet mijn blackberry gelukkig. De vorige had ik ook al zwemles gegeven in nagellakremover
Nee 45 euro eigen risicoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:33 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
oei, dat is wel naar, moest je toen zelf een nieuwe blackberry betalen ?
Je gaat alleen thuis foto's maken?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik hoef het niet mee te kunnen nemen
Dan zou ik sowieso een compact camera nemenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Leg het uit dan, ik snap er geen drol van
ik heb er geen verstand van hoor, maar als je een dure koopt is die natuurlijk beter dan zo'n tokkiemodelquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Leg het uit dan, ik snap er geen drol van
daar heb je wel ruime keuze in.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Weet ik het, ik weet niet wat het allemaal inhoudt. Ik wil scherpe foto's. Vooral de kleuren zijn belangrijk.
Budget 300-500
En eerst spiegelreflex en later dan een losse flitser? Hoe duur zijn die krengen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar heb je wel ruime keuze in.
voor die prijs zul je vast wel wat vinden.
mijn suggestie: spiegelreflex met losse flitser. maar dat wordt al lastiger voor dat geld
tevens: katy perry
Ik ben niet bang om iets te lerenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:36 schreef Hatsekiedee het volgende:
meteen een spiegelreflex kopendie dingen zijn moeilijk enzo, doe dan zo'n nieuw soort, zo een waarbij je wel lenzen kan vervangen, maar die ook nog te begrijpen zijn enzo
voorbeeld: canon eos 1100: 500 euro. losse flitser vanaf 150 euroquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En eerst spiegelreflex en later dan een losse flitser? Hoe duur zijn die krengen?![]()
En welk merk blabla
Sony Cybershot DSC-HX5quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oja ikwil ook een HD filmpje functie, stel dat ik ooit filmpjes ga maken
is ook leuk, maar als je veel wil filmen zou ik voor de canon gaan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.cameranu.nl/artikel/42183/Nikon_D5000_Body.html Dezen lijkt me wel leuk
Wat voor lens moet je hebben danquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is ook leuk, maar als je veel wil filmen zou ik voor de canon gaan.
tevens is die in je link nog zonder lens..
voor te beginnen is dit wel een aardige: http://www.fotokonijnenbe(...)plus-18-55mm-vr.htmlquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat voor lens moet je hebben dan
Ach ik heb toch nog geen geld maar nu weet ik hoeveel ik nodig hebquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor te beginnen is dit wel een aardige: http://www.fotokonijnenbe(...)plus-18-55mm-vr.html
het is trouwens niet zo dat deze camera's standaard veel betere foto's maken.. ligt ook aan de gene die hem bedient
Wat vind jij van het nieuwe nummer van Britney Spears?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:43 schreef Hatsekiedee het volgende:
ik verwijder mij uit deze discussie, roep me als het over computers of muziek gaat
die dingen zijn zeker ook goed, alleen hebben die geen van allen een ingebouwde flitser. als je nog geen budget hebt voor een losse is dat wel zo handig.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:36 schreef Hatsekiedee het volgende:
meteen een spiegelreflex kopendie dingen zijn moeilijk enzo, doe misschien dan zo'n nieuw soort, zo een waarbij je wel lenzen kan vervangen, maar die ook nog te begrijpen zijn enzo
edit: maar ik moet eigenlijk ook niet praten over dingen waar ik geen verstand van heb, luister maar naar gianni61, volgens mij weet hij er wel meer vanaf![]()
O dus er zit nooit een flitser op?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor te beginnen is dit wel een aardige: http://www.fotokonijnenbe(...)plus-18-55mm-vr.html
het is trouwens niet zo dat deze camera's standaard veel betere foto's maken.. ligt ook aan de gene die hem bedient
Over de training van de afgelopen 2 weken. Minimaal een 8 halen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat voor toets was het precies dan? [ afbeelding ]
En wat zegt je gevoel?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Over de training van de afgelopen 2 weken. Minimaal een 8 halen.
6 of 7 dan mag ik wel beginnen en volgende week herkansing die ik wel moet halen . Daaronder is het einde oefening
nog niet gehoordquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat vind jij van het nieuwe nummer van Britney Spears? [ afbeelding ]
neen, je hebt zelfs gelukquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik mag bijna overal een 3 halen en dan ben ik geslaagd, ben ik nu slecht?
Wel voldoende maar die 8 betwijfel ik ten zeerstequote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En wat zegt je gevoel? [ afbeelding ]
HAHA NERDquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik mag bijna overal een 3 halen en dan ben ik geslaagd, ben ik nu slecht?
Ga nu meteen downloaden dan!!quote:
Achja..nu gewoon even afwachten dan. Je kunt er nu niets aan veranderen..dus ook geen zin om je druk te makenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wel voldoende maar die 8 betwijfel ik ten zeerste
Stop maar met wachtenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:02 schreef HappyBob het volgende:
Even hier eenzaam wachten tot iedereen terug is.
was bericht aant typen, maar kwam collega tussendoor. zag al pm..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
O dus er zit nooit een flitser op?
Gefeliciteerdquote:
ik ben er nog steedsquote:
Fantastischquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
Haha, zit nu SlamFM te luisteren, kwam er een reclame voorbij van Girlz en werd gezegd dat je daar 450 euro shopgeld kan winnen, moest gelijk aan Postalgold denken
hoe doe je dat?quote:
mag ik naar huisquote:
schappelijke deal, lijkt mij zo..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga de was aan doen en makeup op doen, misschien krijg ik dan nog wat gratis dingen vandaag: /////////SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thnxquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heerlijke man is Cosmeau.
Eetsmakelijk SV
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
Daar ben ik weer, lekker noodles gegeten
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=105710
Ik ga gewoon meedoenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
In dat geval weer geen finaleplaats
kquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |