En die andere kerels zijn ook zo?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:12 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Zijn moeilijk saai, kunnen alleen maar over school en cijfers praten
Nee ik heb red bull gedronken om 13.00 en ben er nu nog hyper vanquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:14 schreef MultiBanaan het volgende:
Spees is dronken, ik voel het aan mijn water
Die zijn wel relaxt, misschien dat we ff de boel op stelten zetten anders is er niks aanquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:14 schreef HappyBob het volgende:
Ik dacht een Bob adoratietopic
[..]
En die andere kerels zijn ook zo?
Ik nodig ze niet uit, het is een feestje van iemand andersquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom nodig je ze uit als je ze lame vindt?
Oh ik dacht dat jij 40 chicks gehosselt had.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:16 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ik nodig ze niet uit, het is een feestje van iemand anders
Gewoon met die gasten de sfeer bepalen. Dan komen die dames vanzelf wel meequote:Op donderdag 26 mei 2011 23:15 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Die zijn wel relaxt, misschien dat we ff de boel op stelten zetten anders is er niks aan
Ik ga heel snel ff heen en dan snel door naar de echte party JEWEEEEETZquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij 40 chicks gehosselt had.
Waarom maak je er A) het beste van en zeur je niet of B) Je gaat niet.
eind goed al goed en ze leefden nog lang en gelukkig
Zijn wel altijd de mannen die datmoeten regelen ja!quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gewoon met die gasten de sfeer bepalen. Dan komen die dames vanzelf wel mee [ afbeelding ]
Geef mij 10 rode wodka red bull en ik bepaal de sfeer welquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:18 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Zijn wel altijd de mannen die datmoeten regelen ja!
Wel als je met de verkeerde vrouwen omgaatquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:18 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Zijn wel altijd de mannen die datmoeten regelen ja!
Ik ga gewoon met enorme bazen om, dan gebeurd dat gewoonquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wel als je met de verkeerde vrouwen omgaat
Volgens mij heb je met 1 red bull wel genoegquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geef mij 10 rode wodka red bull en ik bepaal de sfeer wel
gr gr
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:21 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Volgens mij heb je met 1 red bull wel genoeg
Shit niet aan gedachtquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zo kom je wel aan dat gemiddelde japiratenvrouw van me
Ik loop al heel de dag te schreeuwen: hmmm wat zal ik morgen voor school gaan doen? HELEMAAL NIETS WANT IK BEN KLAAR MUHAAHAHAHAHquote:
jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij bent toch klaar met je examens?
Morgen na de omgwtfbbqquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom niet hard feesten nu? [ afbeelding ]
Bier drinkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Matties wat zijn jullie weekendplannen?!
morgen naar vriendenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:
Naar Engelandquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
morgen bbqquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
morgen stage morgenavond werkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb (nog geen) geldboom op mijn rugquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]Gelijk na je laatste examen feesten toch
[..]
Naar Engeland
Nee ik ga morgenavond weg en kom zondag terug.quote:
Het 'Waar zou Patje naartoe gaan' mysteriequote:Op donderdag 26 mei 2011 23:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee ik ga morgenavond weg en kom zondag terug.
Hoeft toch helemaal niet duur te zijn?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb (nog geen) geldboom op mijn rug [ afbeelding ]
Ik hou niet van veldjesquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoeft toch helemaal niet duur te zijn?Wij deden gewoon jointje opsteken biertjes in de supermarkt halen en dan ergens op een veldje genieten.
Klinkt goedquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb echt een topweekend voor de boeg
Vrijdagavond lekker niks doen met mijn vriendin en bij haar slapen.
'S ochtends ff naar de stad, nieuwe schoenen halen, deze waren na 2x dragen kapot dus mag gratis nieuw halen
Dan 's middags de kampioenswedstrijd met Hollandia spelen, waar we naar de 3e klasse kunnen promoveren met een gelijk spel.
Dan gelijk naar huis om te douchen, dan word ik direct weggebracht naar Obsession Outdoor
Waar ik met mijn vrienden en vriendinnen onder het genot van een biertje, een peukje en hopelijk een beetje M, chimeids sta te spotten terwijl ik geniet van de bliepjes muziek.
Die avond slaap mijn vriendin bij me, dan zondag uitslapen en niks doen, en 's avonds uit eten.
En die avond slaap mijn vriendin weer bij mij
Das lastigquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
mijn buikspieren doen pijn van 10 minuten p90x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |