Yupquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:51 schreef PoezeligDing het volgende:
En dan mag ik ook zomaar een nieuw topic openen!![]()
Issie wel zoals het hoort?
Helemaal goed, en de TT past erg goed thuis in het goddeloze TALquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:51 schreef PoezeligDing het volgende:
En dan mag ik ook zomaar een nieuw topic openen!![]()
Issie wel zoals het hoort?
Ik hoorde je anders niet klagen vanmorgenquote:
Het liefst domquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Maarre, is dit een SC, waar je gewoon dom intelligent mag lullen enzo?
ehh...intelligent?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik voel me meteen thuis!quote:
quote:
Alleen gesprekken over de opkomst van de Jugendstil en de ondergang van Martinus van der Lubbe gaarne.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Dus er komt een 2e keer?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Joahen vanochtend was nog beter, haha!
Nee, maar.. hmm grrquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoorde je anders niet klagen vanmorgen
Intelli... hmm.. wat?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Hmm, blabla je hebt het gewoon naar je zin gehad jij vuige sletquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, maar.. hmm grrIk hou van ruimte in bed.. lekker breed liggen
Mjamja... Ik heb dan net weer geen geschiedenis gestudeerd!quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alleen gesprekken over de opkomst van de Jugendstil en de ondergang van Martinus van der Lubbe gaarne.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm, blabla je hebt het gewoon naar je zin gehad jij vuige slet
Je weet wel, oneliners, zonder inhoudquote:
Hier mag datquote:
Let's get one thing straight, I'm not!quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je weet wel, oneliners, zonder inhoud
Denk 't wel.. alleen.. hij werkt op een van de schiereilanden.. dus elkaar ff opzoeken gaat wat moeilijkerquote:
Ik zal nimmer persoonlijk worden, vriend!quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Let's get one thing straight, I'm not!
Hihiquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm, blabla je hebt het gewoon naar je zin gehad jij vuige slet
Ga je morgen ook sletten, ja dahaag en ikke dan?quote:
Ah, hemelsbreed is dat toch niet zo verquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Denk 't wel.. alleen.. hij werkt op een van de schiereilanden.. dus elkaar ff opzoeken gaat wat moeilijker
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ga je morgen ook sletten, ja dahaag en ikke dan?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ga je morgen ook sletten, ja dahaag en ikke dan?
Ze zijn in hun natuurlijke habitat, dan komen de lusten vrij.quote:
Verkapt daten!quote:
O zo gaan Pat en ik met elkaar omquote:
Dat gaat niet, ik ben van de mannen maar hij ookquote:
Dattesquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze zijn in hun natuurlijke habitat, dan komen de lusten vrij.
Niets is mij te gek!quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat gaat niet, ik ben van de mannen maar hij ook
quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat gaat niet, ik ben van de mannen maar hij ook
Nee.. zeker niet.. alleen is het toch 2.5 uur ofzoquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, hemelsbreed is dat toch niet zo ver
Maar waar woont-ie dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee.. zeker niet.. alleen is het toch 2.5 uur ofzoen.. die boot kost ook geld.. en dan alsnog is ie aan het werk.. haha
Gerust, als hij vervelend isquote:
Waar blijft de man met de snor?quote:
Ergens in Friesland... 1.5 uur hiervandaan, haha..quote:
Ja toch? Die paar keer per jaar dat ik hem zie moet ik wel zorgen dat hij luistertquote:
Ooooooooooohw, maar dat is al anders dan toch?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ergens in Friesland... 1.5 uur hiervandaan, haha..ergens in zo'n dorp.. waarvan ik de naam niet eens meer weet!
Maar je hebt een leuke date gehad, daar gaat het omquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ergens in Friesland... 1.5 uur hiervandaan, haha..ergens in zo'n dorp.. waarvan ik de naam niet eens meer weet!
jazeker !!quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja toch? Die paar keer per jaar dat ik hem zie moet ik wel zorgen dat hij luistert
Jaa, maar hij zit nog t/m augustus daar..quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ooooooooooohw, maar dat is al anders dan toch?
spannend!quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:06 schreef Kally het volgende:
Maar om duidelijkheid te geven, wij zien elkaar nogal regelmatig irl
Nou ja, het is nogal een bij elkaar geraapt zooitje hierquote:
ohw, okequote:Op donderdag 26 mei 2011 23:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaa, maar hij zit nog t/m augustus daar..
ja maar daar hou ik wel van...tis net de kringloop winkel he?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja, het is nogal een bij elkaar geraapt zooitje hier
En mijn huis aan gort door jullie krengenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:08 schreef PatriQue89 het volgende:
geef ons wat drank, en de beer is los!
Whahahahahaquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:08 schreef Stability het volgende:
[..]
ja maar daar hou ik wel van...tis net de kringloop winkel he?
Ik eigenlijk ook wel..quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wil je ook nog weten hoe groot z'n piemol was?
haha, nee hoor.. dat hoeft nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Details graagquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wij dan maar?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:11 schreef Kally het volgende:
Waarom heeft iedereen hier gvd dates, behalve ik
Okequote:
AHUM!quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:11 schreef Kally het volgende:
Waarom heeft iedereen hier gvd dates, behalve ik
quote:
Jij was niet fuckeble, dus telt niet meequote:
Hé je hebt je oude ava weer terug!quote:
Ik ben heus wel fuckable!quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij was niet fuckeble, dus telt niet mee
zie je dat nu pas?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hé je hebt je oude ava weer terug!
Oh?quote:
Had al een paar dagen niet gefok!t...quote:
Alleen voor piemelsquote:
Zit wel lekker hier hè?quote:
Die kan ik toch voorbinden?quote:
Heul niet, dat was geen date, ik kwam iemand tegen das wat andersquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, ik bedoelde meer dat ze zelf net ook gedate heeft 2 week geleden
Jij bent leuk, hier blijven komen hoorquote:
Mochten ze het niet weten? dat we achter hun rug om ook afspreken?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Heul niet, dat was geen date, ik kwam iemand tegen das wat anders
Maar dat was niet voor hier eigenlijk
Tis een beetje een slettenstad soms maar verder wel gezellig jaquote:
Tnx, voelt wel goed hier, ik blijf!quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij bent leuk, hier blijven komen hoor
En de andere twee ook
Nah ja laten we maar uit de kast komen danquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mochten ze het niet weten? dat we achter hun rug om ook afspreken?
Ja lekker, zit je met je journalistenopleiding te vertellen dat Bieber zijn haar heeft veranderdquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Die shownieuws late editie presentatrices kijken wel een beetje hersendood
ja idd! Hahahaquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja lekker, zit je met je journalistenopleiding te vertellen dat Bieber zijn haar heeft veranderd
Geen 100000 red bull op?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, ik heb gewoon te weinig gedronken vandaag.. litertje water gedronken.. en de pijn is weg!
Hoofdpijn?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, ik heb gewoon te weinig gedronken vandaag.. litertje water gedronken.. en de pijn is weg!
Nu even nietquote:
Oef!quote:
Nee schat meer richting je rug, of bedoel je die lufhandles?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Tenminste, ik geloof dat die ergens in mn luffhandles zweven
Oh, tis niet gediagnosticeerd?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Tenminste, ik geloof dat die ergens in mn luffhandles zweven
jaaquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee schat meer richting je rug, of bedoel je die lufhandles?
En Roflquote:
en lmao ook?quote:
Neeuh..quote:
Je vrijt wel veilig?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Neeuh..maar alles deed pijn vandaag.. leek wel of mn darmen binnenstebuiten gekeerd werden, en pijn richting mn nieren dus.. nu over
Jij gaat heul niet slapen, Benny en ik houden je wel wakker, gaan we lekker klierenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik slaap de hele show.. maak je me wakker als het zover is?
Haha, okee! ik zal een lekker zomers outfitje uitzoeken!quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij gaat heul niet slapen, Benny en ik houden je wel wakker, gaan we lekker klieren
Je schreef rofl, rolling on floor laughing.quote:
Ik dacht dat je al sliepquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:26 schreef charmed_angel het volgende:
Nu echt slapen
Hallo oude nieuwe bekenden
Gele zwembroekquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, okee! ik zal een lekker zomers outfitje uitzoeken!
He hallo, slaap lekker!quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:26 schreef charmed_angel het volgende:
Nu echt slapen
Hallo oude nieuwe bekenden
Ohhhquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je schreef rofl, rolling on floor laughing.
Laat maar.
Ja maar nieuw bed enzoquote:
Uhm ik weet een keer half 10quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat kan ik toch niet zo vroeg
Glee kijken
Uiteraardquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Miran, jij haalt me op van station schiedam he?
ahahaha, mijn zwembroek komt tot over mn knieen hoor.. haahquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb nog nooit een man in een zwembroek opgehaal van een station
Je gaat het echt doen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ahahaha, mijn zwembroek komt tot over mn knieen hoor.. haah
sexyquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ahahaha, mijn zwembroek komt tot over mn knieen hoor.. haah
Dat zie je toch heul niet op tv...quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij ook?
Ik ga niet in bikini hoor
Gewoon onder een andere naam mee doen en adres van de buren gebruikenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, m'n prijs van Qmusic is binnen
Mag 3 maand niet mee doen om andere mensen ook een kans te gunnen![]()
Ik ben voorlopig nog wel wakkerquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zag alleen maar mensen die gingen slapen.
Oe tof.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:06 schreef borisz het volgende:
Ben begonnen aan de 30 dagen liedjesuitdaging. http://www.facebook.com/p(...)03?sk=app_4949752878
Dat is wel een leuke hype om aan mee te doen
Gister dag 1: Favoriete nummer
Dag 2: minst favoriete nummer
ja iedere dag heeft een ander thema. Zie die fb-link of google op 30 days song challenge.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:25 schreef JJH het volgende:
Zwabberman.
Boris, zijn daar nog regels voor, en dat moet je zelf onthouden?
Dat zie ik, maar je krijgt op fb dus niet elke dag automatisch de vraag.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:29 schreef borisz het volgende:
[..]
ja iedere dag heeft een ander thema. Zie die fb-link of google op 30 days song challenge.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:25 schreef JJH het volgende:
Zwabberman.
Boris, zijn daar nog regels voor, en dat moet je zelf onthouden?
Zelf houden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:39 schreef DeZwabber het volgende:
uhuh, en vooral als er een retesnelle pc uit komt, dit is de snelste die ik tot nu toe gebouwd heb
whehe, het is heel aanlokkelijk, alhoewel ik zelf een andere pc zou bouwen. Heb de onderdelen uitgezocht op wat hij nodig heeft, niet ikquote:
Zal wel genoeg geld in verdwijnen. En dan moe er ook nog een fastoenlijke monitor bij.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehe, het is heel aanlokkelijk, alhoewel ik zelf een andere pc zou bouwen. Heb de onderdelen uitgezocht op wat hij nodig heeft, niet ik
niet dat ik het geld heb voor z'n apparaat
dit ding is incl 27 inch monitor 1700quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Zal wel genoeg geld in verdwijnen. En dan moe er ook nog een fastoenlijke monitor bij.
Dat zou ik er werkelijk niet voor over hebben. En 17 inch maar?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dit ding is incl 17 inch monitor 1700
quote:
Lijkt mij te groot. Maar goed, ik heb er geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:06 schreef DeZwabber het volgende:
meh, valt mee, gamen is wel heel tof op zo'n scherm
Mission control.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:21 schreef DeZwabber het volgende:
ik zou zelf liever 2x 24 inch hebben, dat werkt prettiger
haha, ga je lekker?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 03:29 schreef JJH het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)um=115&tab=tab_table
Hmmmz.
hahahaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 03:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Iets te.
Ik ga slapen, misschien tot morgen.![]()
Dan kun je beter een schaap nadoen dan een geit, schapen kun je tellen!quote:
quote:
we hebben draadloos internet in de studio (gratisquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:47 schreef Lutte het volgende:
Ik ga jullie wel missen hoor vanavond!! De stilte.![]()
Maar heel veel plezier toegewenst!!!!!
ze hebben WiFi?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we hebben draadloos internet in de studio (gratis)
Maar heb je ook bereik, of is ie overvol?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we hebben draadloos internet in de studio (gratis)
Cee en ik zullen wel weer dooie opmerkingen maken, wees gerustquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:47 schreef Lutte het volgende:
Ik ga jullie wel missen hoor vanavond!! De stilte.![]()
Maar heel veel plezier toegewenst!!!!!
niet iedereen weet hetquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar heb je ook bereik, of is ie overvol?
Smartphones tegenwoordig toch wel? Bij mij ragt ie vrij rap op wifi als ie het vind, of in ieder geval een melding dat er iets gevonden is, aan mij om de bron te vertrouwen of nietquote:
tof. Ik denk dat ik mn laptop meeneem en films ga downloadenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaaaaaSssssst
(als het nog steeds zo is he)
Roggel XXX?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
gif. Ik denk dat ik mn laptop meeneem en films ga downloaden
lijkt me wel dat dat goed zou moeten werken, niet?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Smartphones tegenwoordig toch wel? Bij mij ragt ie vrij rap op wifi als ie het vind, of in ieder geval een melding dat er iets gevonden is, aan mij om de bron te vertrouwen of niet
Ik ben benieuwd of ik veel kan doen met twitter en fok op de E3-beurs, er zou wifi moeten zijn, maar geen idee hoe goed het gaat werken.
een beurs met duizenden bezoekers? Nee, als het net zo gaat als in keulen niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
lijkt me wel dat dat goed zou moeten werken, niet?
maar op de E3 wordt toch juist heel veel liveverslag gedaan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
een beurs met duizenden bezoekers? Nee, als het net zo gaat als in keulen niet.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
tof. Ik denk dat ik mn laptop meeneem en films ga downloaden
Grote gamesites die een plekje krijgen bij de netwerkkabel tijdens een persconferentie bedoel je? Benelux kreeg er 1 bij een van de persconferenties, dus dat zegt genoeg lijkt mequote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
maar op de E3 wordt toch juist heel veel liveverslag gedaan?
ooooohw, die zitten dan aan een netwerkkabel. Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Grote gamesites die een plekje krijgen bij de netwerkkabel tijdens een persconferentie bedoel je? Benelux kreeg er 1 bij een van de persconferenties, dus dat zegt genoeg lijkt me
Goed! Medicatie slaat perfect aan, als er geen gekke dingen gebeuren morgen weer naar huis.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
THX
Hoe gaat het met jou eigenlijk
Mooi om te horen dat het beter gaat.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Goed! Medicatie slaat perfect aan, als er geen gekke dingen gebeuren morgen weer naar huis.Pijn wordt ook steeds minder, maar geregeld een paracetamol is nog wel nodig.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Goed! Medicatie slaat perfect aan, als er geen gekke dingen gebeuren morgen weer naar huis.Pijn wordt ook steeds minder, maar geregeld een paracetamol is nog wel nodig.
Ik zeg het eigenlijk alleen maar omdat jij groter en sterker dan ik benquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Inderdaad! Merk zo nog maar eens hoeveel lieve mensen ik om me heen heb. Wat een aandacht.
Jij wel!. Ik had niet eens kaartjes, telefoontjes of internet. Dat laatste mocht er niet eensquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Inderdaad! Merk zo nog maar eens hoeveel lieve mensen ik om me heen heb. Wat een aandacht.
Is dat iemand die steeds boe roept?quote:
Erwin Koeman heeft het goed gedaan bij RKC en Hongarije. 1 goed seizoen met Feyenoord en een minder seizoen.quote:
De Koemannen vind ik helemaal niksquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Erwin Koeman heeft het goed gedaan bij RKC en Hongarije. 1 goed seizoen met Feyenoord en een minder seizoen.
Denk dat het een goede keus is voor Utrecht.
Op station Ronald Koeman komt geen trein meer aan hopelijk, maar Erwin heb ik nog wel vertrouwen in.quote:
Ik snap dat ze dat eindeloos online willen inbinden, maar dit gaat wel verquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:55 schreef iBenny het volgende:
Storing mobiel bellen en internet KPN
Alweer?
T-Mobilequote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:55 schreef iBenny het volgende:
Storing mobiel bellen en internet KPN
Alweer?
sowieso dat inbindenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap dat ze dat eindeloos online willen inbinden, maar dit gaat wel ver
Hier, vijftig cent, dan ga ik e rop stampen.quote:
Slim hoor, je weet hoe aggressief ik kan zijn als ik je zie.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zeg het eigenlijk alleen maar omdat jij groter en sterker dan ik ben
Dat weet ik jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Slim hoor, je weet hoe aggressief ik kan zijn als ik je zie.
T-mobile. Wat een falabedrijf met echt nul, nul bereik. In huis gewoon geenquote:
Ik vind uit eigen ervaring en die van andere T-Mobile beter dan bijvoorbeeld een Vodafone.quote:
Mee eensquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vind uit eigen ervaring en die van andere T-Mobile beter dan bijvoorbeeld een Vodafone.
Echt geen problemen meequote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
T-mobile. Wat een falabedrijf met echt nul, nul bereik. In huis gewoon geenDus die was e rvrij rap uit
Nooit problemen met Vodafone, ook in Japan werkte het gewoon. TMobile kon er niet mee omgaanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vind uit eigen ervaring en die van andere T-Mobile beter dan bijvoorbeeld een Vodafone.
Ik werk nu in een kutdorpje en zelfs hier volop bereikquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nooit problemen met Vodafone, ook in Japan werkte het gewoon. TMobile kon er niet mee omgaan
Maar serieus, het bereik is echt kudt buiten de randstad (denk ik dan).
Haha ja, geeft niet want we mogen er toch niet meer komen dit jaarquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en zelfs met de meet had ik gewoon normaal bereik, en toen zat ik voor mij gevoel ook in verweggistan
nee maar wel steeds aanbiedingen sturenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha ja, geeft niet want we mogen er toch niet meer komen dit jaar
Ik heb er ook geen medelijden mee, dat je last van onze herrie hebt dat kan, maar kom dat even melden ipv achteraf bij de receptie klagen. Ik kan daar echt niet tegenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee maar wel steeds aanbiedingen sturen
*kutspam* Ik boek daar nooit meer
Die heb ik in het begin ook een keer gehad. Prepaid was dat toen. Met Prepaid was ik wel tevreden inderdaadquote:
ja en we hebben nog geen eens herrie gemaakt toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen medelijden mee, dat je last van onze herrie hebt dat kan, maar kom dat even melden ipv achteraf bij de receptie klagen. Ik kan daar echt niet tegen
Ohw, nou... dat vond ik dan weer rukquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die heb ik in het begin ook een keer gehad. Prepaid was dat toen. Met Prepaid was ik wel tevreden inderdaad
mijn mama betaalde toen nogquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, nou... dat vond ik dan weer ruk
Veel te duur
Hi!quote:
Ik ben nu nog aan het werk tot half 1, maar ik weet zeker dat ik straks een uur voor mijn kast en spiegel staquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Hebben jullie een beetje zin in vanaaf, passen de nieuwe schoenen, zit het haar goed, etc etc?
Dan ben je nog snel klaar!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben nu nog aan het werk tot half 1, maar ik weet zeker dat ik straks een uur voor mijn kast en spiegel sta
Jazekerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Hebben jullie een beetje zin in vanaaf, passen de nieuwe schoenen, zit het haar goed, etc etc?
En dan nog mijn haar en make-up enzoquote:
Ohhhhh! Dat klinkt me bekender in den oren!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dan nog mijn haar en make-up enzo
Ik wil weer iets.... het thema is zomers... en ik wil krullenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ohhhhh! Dat klinkt me bekender in den oren!![]()
En hoe zet je die krullen, carmenset, krultang? Ik heb daar nooit het geduld voor .quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil weer iets.... het thema is zomers... en ik wil krullen![]()
Dus ben ik weer een uur mee bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |