Yupquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:51 schreef PoezeligDing het volgende:
En dan mag ik ook zomaar een nieuw topic openen!![]()
Issie wel zoals het hoort?
Helemaal goed, en de TT past erg goed thuis in het goddeloze TALquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:51 schreef PoezeligDing het volgende:
En dan mag ik ook zomaar een nieuw topic openen!![]()
Issie wel zoals het hoort?
Ik hoorde je anders niet klagen vanmorgenquote:
Het liefst domquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Maarre, is dit een SC, waar je gewoon dom intelligent mag lullen enzo?
ehh...intelligent?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik voel me meteen thuis!quote:
quote:
Alleen gesprekken over de opkomst van de Jugendstil en de ondergang van Martinus van der Lubbe gaarne.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Dus er komt een 2e keer?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Joahen vanochtend was nog beter, haha!
Nee, maar.. hmm grrquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoorde je anders niet klagen vanmorgen
Intelli... hmm.. wat?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Hmm, blabla je hebt het gewoon naar je zin gehad jij vuige sletquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, maar.. hmm grrIk hou van ruimte in bed.. lekker breed liggen
Mjamja... Ik heb dan net weer geen geschiedenis gestudeerd!quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alleen gesprekken over de opkomst van de Jugendstil en de ondergang van Martinus van der Lubbe gaarne.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm, blabla je hebt het gewoon naar je zin gehad jij vuige slet
Je weet wel, oneliners, zonder inhoudquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |