Leg je die haren die je uit hem hebt gehaald dan gewoon los neer of wat doe je daar mee? Als ik ze neerleg eten de katten ze weer opquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:39 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Als ik het fototoestel weer mee vanuit het z-huis neem wel. Alleen het is wel telkens dezelfde achtergrond ed een beetje saai voor jullie lijkt mij
@oognip ik vind hem wel fijn maar ik kam gewoon vaker over dezelfde plek Fire heeft zo'n dikke vacht ik raak zijn huid amper
weggooien ?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Leg je die haren die je uit hem hebt gehaald dan gewoon los neer of wat doe je daar mee? Als ik ze neerleg eten de katten ze weer op
Uiteindelijk ja. Maar het leek me niet dat je continu heen en weer gaat lopen, maar blijkbaar dus welquote:
Wij genieten met je meequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:49 schreef Maes het volgende:
Ooooh![]()
![]()
TT
Dank jullie wel voor alle lieve wensen. We gaan zo genieten
fijne dag morgenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:49 schreef Maes het volgende:
Ooooh![]()
![]()
TT
Dank jullie wel voor alle lieve wensen. We gaan zo genieten
Was wel de bedoeling maar ik heb vandaag besloten om toch lekker in mijn eigen bed te slapen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:52 schreef Oognip het volgende:
Hele fijne dag morgen, Maes!
Slapen jullie vannacht ook traditioneel apart?
Hebben mijn ouders ook gedaanquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
Rete slim trouwens hoor Maes, om je trouwdag gelijk te laten vallen met de verjaardag van Meneer Maes. Kan hij nooit zijn trouwdag vergeten
Kees vindt het vast niet erg om het twee keer te vierenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik kom er net achter dat ik nogal gefaald heb
![]()
Omdat Luna volgende week komt logeren en we dan met Thessa iets leuks gaan doen zei ik dat we dan wel leuk Kees dr verjaardag met de meisjes konden vieren.
Alleen is Kees helemaal niet 2 juni jarig maar 2 juli![]()
Oh well, dat weet het hondje toch niet he?
Tis echt zo niet 'mijn' hondje ook![]()
Ja dag, Kees viert het gewoon 1 keer, een maandje te vroegquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kees vindt het vast niet erg om het twee keer te vieren
Hij doet t vandaag. Hij had een trauma van het gezwets van damiun.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:21 schreef _Multiply86_ het volgende:
Heeft je secretaresse het al overgemaakt DM![]()
![]()
Ik vond het gisteren best leuk op puppycursus![]()
quote:
Het scheelt dat jij zo ongelooflijk slim bentquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:48 schreef oh-oh het volgende:
Ja naja, zolang je zelf maar heel erg zeker weet dat je t niet bent maakt t toch geen ene flikker uit wat de rest van de wereld denkt
En klopt ik weet het heel erg zeker, anders zou ik ook niet worden gevraagd voor het honours programmaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:48 schreef oh-oh het volgende:
Ja naja, zolang je zelf maar heel erg zeker weet dat je t niet bent maakt t toch geen ene flikker uit wat de rest van de wereld denkt
Nou, ik zal het doen, voor jou, ik doe alles voor je, dat weet jequote:
Ik was een heel verhaal aan het typen maar ik geloof niet dat ik me ga lopen verantwoorden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:51 schreef oh-oh het volgende:
True.
Je wil toch niet dat we lijstjes voor je gaan bijhouden he?
Ik heb die furminator gisteren ook al laten schieten hoor
Wees jij maar apetrots op je slimheidquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik was een heel verhaal aan het typen maar ik geloof niet dat ik me ga lopen verantwoorden.
Wees maar trots op jezelf dat je zo'n bitch bent
Hier ging je zo goed:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik was een heel verhaal aan het typen maar ik geloof niet dat ik me ga lopen verantwoorden.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
En klopt ik weet het heel erg zeker, anders zou ik ook niet worden gevraagd voor het honours programma
Nope, helemaal klaaaaaaaarquote:
That's mequote:
Welke onvrolijke binnenkomer had ik vanochtend dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:58 schreef oh-oh het volgende:
Oognip maakt dat in me wakker, met haar vrolijke binnenkomers elke ochtend
![]()
I can't help myself.
Gelukkig beweer ik nooit dat ik lief ben
dabedoelikquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:05 schreef Ingetje79 het volgende:
En met Greys als ceremoniejuf kan er gewoon niets verkeerd gaan
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:09 schreef Greys het volgende:
Zo hallo, dat zijn gevaaaaaaaarlijke uitspraken
Maar we hebben besloten dat als er iets mis gaat we er heel hard om lachen en het dan gewoon nog eens doen
Ah, er komt nóg een trouwdagquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:09 schreef Greys het volgende:
Maar we hebben besloten dat als er iets mis gaat we er heel hard om lachen en het dan gewoon nog eens doen
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:09 schreef Greys het volgende:
Inderdaad, gewoon de taart van de vloer schrapen en weer op tafel opbouwenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:09 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:15 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon de taart van de vloer schrapen en weer op tafel opbouwen
Dat gaat niet misquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:15 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Greys doe dat nou niet zomaar zeggenquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:25 schreef Maes het volgende:
Joehoe ik zit bij de kapper, alles nog volgens schema
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:25 schreef Maes het volgende:
Hoe laat gaat het gebeuren?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:25 schreef Maes het volgende:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Stond er 10.25 melden op Fok! op je schema?
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:25 schreef Maes het volgende:
Jeeeeeee wat een amateurweddingplannig of rebelse bruid danquote:
Ze krijgt her en der in het schema even 30 seconden 'naar goeddunken in te vullen' vrije tijd.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jeeeeeee wat een amateurweddingplannig of rebelse bruid dan
Ah, das heel erg flexibel van je jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze krijgt her en der in het schema even 30 seconden 'naar goeddunken in te vullen' vrije tijd.
Soepel van mij he?
Ze mag ook meerdere 30-seconden-momenten opsparen om even te gaan plassen!quote:
Niet te hopen dat ze een hoopje moetquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze mag ook meerdere 30-seconden-momenten opsparen om even te gaan plassen!
Zucht....... dat smekbekkiequote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:18 schreef Barbaaf het volgende:
Awwww![]()
![]()
http://icanhascheezburger(...)mom-cat-hugs-kitten/
Ik ben trots op mijn oh-ohquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Voor om je bipsebaps of voor je buikepuik?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:58 schreef Ingetje79 het volgende:
Trek je panties aan?![]()
Ik zou zoveel doen, maar ik ben meer bezig met tasje pakken.
Zal ik m'n corrigerende slipperdepip ook maar meenemen?
En anders pist ze maar gewoon zo onder dr jurrekie uit zeker?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze mag ook meerdere 30-seconden-momenten opsparen om even te gaan plassen!
Ach zo liefquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:18 schreef Barbaaf het volgende:
Awwww![]()
![]()
http://icanhascheezburger(...)mom-cat-hugs-kitten/
Dat kan ook in 30 sec hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niet te hopen dat ze een hoopje moet
Mss wel voor dr piempiequote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Voor om je bipsebaps of voor je buikepuik?![]()
Welja. Wel even om de beeldige schoentjes denken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En anders pist ze maar gewoon zo onder dr jurrekie uit zeker?
'een hoopje'quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb jij al die jaren de memo gemist dat vrouwen dat niet doen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Slipperdeslipje uit en niet spetteren op de witte schoentjes, moet ze op het tapijt piesen, dan spettert het niet zoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Welja. Wel even om de beeldige schoentjes denken.
Ja maar dan moet het wel al tegen haar broekje aanduwen wil je dat redden.quote:
Anders een Tena lady voor de zekerheidquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Slipperdeslipje uit en niet spetteren op de witte schoentjes, moet ze op het tapijt piesen, dan spettert het niet zo
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:05 schreef Greys het volgende:
Maes huppelt straks heel de dag als de frisse jonge Fa in haar jurkie
Dus houd maar op met die strontverhalen
Omdat ze anders zo moet lachen dat ze uitschieten met haar lippenstift?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:05 schreef indaha het volgende:
Ik hoop dat Maes geen tijd meer heeft om hier te lezen
Omdat ze niet al in dr slipperdepip moet druppen voor het feest begonnen is natuurlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ze anders zo moet lachen dat ze uitschieten met haar lippenstift?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ze anders zo moet lachen dat ze uitschieten met haar lippenstift?
Beide en eventuele andere dingetjes die het schema in de war kunnen brengenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat ze niet al in dr slipperdepip moet druppen voor het feest begonnen is natuurlijk
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:15 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nevermind, ze had het verkeerd begrepen, die hadden er vandaag moeten zijn die foto's. Dag cameraquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:14 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, de koffietijdwedstrijd is dit keer voor winnaars hoor ik net, ik ga maar weer meedoen![]()
Spiegelreflexcamera kan je winnen nu
Beidequote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Voor om je bipsebaps of voor je buikepuik?![]()
Whehehequote:
Jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb jij al die jaren de memo gemist dat vrouwen dat niet doen?
Ik in spijkerbroek, msnjas over slaapshirt, teenslipperts en m'n haar op standje net uit bedquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:07 schreef Greys het volgende:
Ik zit er echt bij als een debiel nu
Frokje aan, peuk in mijn hoofd, handdoek om mijn haar.
Bééldig, zeg ik je
Moest een foto met de fiets zijn,d ie heb je nog niet tochquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:14 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, de koffietijdwedstrijd is dit keer voor winnaars hoor ik net, ik ga maar weer meedoen![]()
Spiegelreflexcamera kan je winnen nu
Ik had een foto van de honden ingezonden die hard renden, en dan erbij gezet dat ze blij zijn dat de fiets er aan komt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:23 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Moest een foto met de fiets zijn,d ie heb je nog niet toch
Wat is een frokje?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:07 schreef Greys het volgende:
Ik zit er echt bij als een debiel nu
Frokje aan, peuk in mijn hoofd, handdoek om mijn haar.
Bééldig, zeg ik je
En jurrek manquote:
Vrouwen wel, dames nietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Is toch netjes?
[..]
Ja![]()
Doen wij dat niet?
Dat was ik dus, solly!quote:
ff Schoonmaken. Of voor 3 euries een nieuwe kopen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:27 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn stomme muis doet het echt voor geen kont.
Dreigen met een muizenvalquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:27 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn stomme muis doet het echt voor geen kont.
ESF is alweer voorbij hoorquote:
Nee hoor, dat houdt NOOOOOOOOIT meer op!quote:
quote:
Had iedereen nou op tijd gedingest naar je?quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Had iedereen nou op tijd gedingest naar je?
wat goed !quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:00 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe is het weer bij Maes?
Ze leest dit niet meer maar goed
Maes en meneer Maes geniet van deze speciale dag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ze het blijft doen zoals ze het nu doet mag ze zondag naar huis
Ik heb heel veel kleertjes van Jeetjejom en simmu gekregen. Zo lief vind ik dat. Maat 44 is maar moeilijk aan te komen en ontzettend duur.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:03 schreef Rewimo het volgende:
Wat een geweldig shirtje trouwens, dat onderste
Daar zit ze nog wel even in denkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:08 schreef oh-oh het volgende:
Zit ze nu nog in 44?
Het is natuurlijk best leuk om die dingen apart te houden en dan weer door te sturen als iemand het onverhoopt weer nodig heeft, je hebt al zoveel aan je hoofd als je kindje zo vroeg komt dat het superfijn is als je je niet ook nog es druk hoeft te maken om kleine kleertjes die je nog ergens vandaan moet zien te vissen
Maar natuurlijk heb jij je best gedaan, lady Spamalot.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:00 schreef oh-oh het volgende:
![]()
[..]
Of course not!
Maar hey, ik heb mn best gedaan.
Dat is overmorgen.quote:
quote:
Welke volvo heb je?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Maandag moet hij werken maar daarna neemt hij wel vrij. Dit is natuurlijk eerder dan verwacht en hier hadden we dus geen rekening mee gehouden
We moeten zo morgen eerst nog een mc ophalen. Want in onze auto past onze mc niet.
Mensen koop nooit een volvo
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh wacht, of een dj natuurlijk!
Of een Mc Flurry of Mc Hammerrrrrrr
Die frambozenmilkshakes die ze nu hebben.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:25 schreef oh-oh het volgende:
Oh wacht, of een dj natuurlijk!
Of een Mc Flurry of Mc Hammerrrrrrr
Oh goed dat je t zegt, dadelijk langs de drivequote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:27 schreef Pagan het volgende:
[..]
Die frambozenmilkshakes die ze nu hebben.![]()
![]()
De gordels zijn te kort. Lekker volvo weer moet ik hun systeem in laten bouwen a weet ik veel hoeveel honderden euro'squote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh dat is niet kleinwat stom dat de mc daar niet in past!
Klikkerdeklikquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:31 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
De gordels zijn te kort. Lekker volvo weer moet ik hun systeem in laten bouwen a weet ik veel hoeveel honderden euro's
Ik ben zo klaar met die auto maar mijn vriend wil zijn speeltje niet kwijt. Hij heeft nogal wat pk's
Doet je orgel het niet onder Windows?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:50 schreef Qwea het volgende:
Zwabber ; barbaaf, loveless :
[Windows 7] Explorer.exe slaat vast op eminent hdd.
Zelfs op de voorstoel past die niet. Al mag het ook niet ivm airbag maar toch. Voor hetzelfde geldt stonden we al bij het z-huis om haar mee te nemen en kom je er dan achterquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:47 schreef Rewimo het volgende:
O, da's echt balen. Ik had het met mijn Polo destijds, kon de mc alleen op de voorstoel, maar dan ook maar net. Hij zat echt klem in de gordel
Veel beter want dan kun je je eigen ritme met haar vinden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind het wel spannend doet ze het thuis ook zo goed?
Tuurlijk is het spannend. Het is allemaal nieuw en klein en je krijgt er geen gebruiksaanwijzing bijquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind het wel spannend doet ze het thuis ook zo goed?
Dan was je er thuis ook wel al achtergekomen hoor, zulke dingen probeert iedereen eerst wel ff uitquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:55 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Zelfs op de voorstoel past die niet. Al mag het ook niet ivm airbag maar toch. Voor hetzelfde geldt stonden we al bij het z-huis om haar mee te nemen en kom je er dan achter
Ze gaat naar haar eigen kamer. Was ze meteen thuis geweest had ze eerst bij ons gelegen maar nu is ze dan niet gewend.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Veel beter want dan kun je je eigen ritme met haar vinden.
Gaat ze bij jullie slapen of in een aparte kamer?
F_R, wat een mooie foto's! Kan me voorstellen dat je supertrots op haar bent.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:00 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat goed!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:00 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:05 schreef senesta het volgende:
Oh en het inmiddels duidelijk hoe de verhoudingen hier liggen
[ afbeelding ]
Die foto zegt wel wie bij jullie de broek aan heeftquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:05 schreef senesta het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:05 schreef senesta het volgende:
[ afbeelding ]
Bijna welquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:36 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
JF. Ik zit niet de hele dag op fok.
We hebben maar drie laptops hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:39 schreef _Multiply86_ het volgende:
Fok op je mobiel, i-pad, miljoen laptops. Hele dag op fok
Ja, dat lukt nog wel. Al geeft deze meneer de stoel ook vaak pas na aandringen met veel tegenzin weer terug hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Je mag zelf wel nog in de woonkamer komen?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, dat lukt nog wel. Al geeft deze meneer de stoel ook vaak pas na aandringen met veel tegenzin weer terug hoor
Och gut, de arme ouwe lobbes. Dat langharig tuig heeft ook geen respect vor de ouwe baas.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:05 schreef senesta het volgende:
[ afbeelding ]
Nee hequote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Och gut, de arme ouwe lobbes. Dat langharig tuig heeft ook geen respect vor de ouwe baas.
Gruwelijke beestenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:46 schreef senesta het volgende:
Zo werkt dat bij Elco ook maar ik moet zeggen dat deze mormels met nagels toch anders werkt dan een hond hoor
fotoooooooquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:48 schreef senesta het volgende:
Samara heeft haar bril sinds gisteren en ze is er helemaal gelukkig mee
Mijn katten liggen nooit normaal ergens he. Dat is altijd standje voddebaal. Daar past echt niets naastquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:49 schreef nokwanda het volgende:
Bij ons is het zo dat iemand zit waar die zit. Merlijn wil ik nog weleens oppakken en op mijn schoot of elders neerzetten, maar doorgaans mikken we geen beestjes van hun plek. Maar zo vaak kmt het ook niet voor. We hebben zoveel katteplekjes. Alleen Merlijn zit altijd net waar jij wilt zitten. Als Mudhle of Kay op mijn stoel springen ga ik er gewoon pal naast zitten. Meestal lopen ze dan zelf weg.
Ik zal eens kijken of ik hem van mijn telefoon kan halenquote:
Jip heeft eigenlijk altijd onze tweezits bank voor zichzelf.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:49 schreef nokwanda het volgende:
Bij ons is het zo dat iemand zit waar die zit. Merlijn wil ik nog weleens oppakken en op mijn schoot of elders neerzetten, maar doorgaans mikken we geen beestjes van hun plek. Maar zo vaak kmt het ook niet voor. We hebben zoveel katteplekjes. Alleen Merlijn zit altijd net waar jij wilt zitten. Als Mudhle of Kay op mijn stoel springen ga ik er gewoon pal naast zitten. Meestal lopen ze dan zelf weg.
Dodge en ET ook inderdaad. Hummer heeft graag de ruimte voor hemzelfquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:50 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Jip heeft eigenlijk altijd onze tweezits bank voor zichzelf.
WJ gaat dan in de schommelstoel zitten.
Al heeft Jip wel liever dat je gewoon lekker tegen 'm aan komt zitten.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:49 schreef nokwanda het volgende:
Naja als ik dan ergens zit dan mogen ze er wel weer bij komen hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:50 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Jip heeft eigenlijk altijd onze tweezits bank voor zichzelf.
WJ gaat dan in de schommelstoel zitten.
Al heeft Jip wel liever dat je gewoon lekker tegen 'm aan komt zitten.
Dat is toch die hele lieve?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:53 schreef nokwanda het volgende:
We hebben de hele vernsterbank, een paar poefjes, twee luie stoelen, het bed, de kattenpaal met 9 mandjes boven, de bank, twee dikke vloerkleden en nog een houten bank met een schapevacht en een 3 zits boven. Geen wonder dat we geen last van ze hebben
Alleen Merlijn is zo ontzettend debiel. Stickerkat noem ik hem.
En hij wil aaaaandacht.
Ik heb daar gelukkig geen last van.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, tis toch echt wel mijn huis hoor, en ze hebben manden zat en de bank is groot genoeg, ik flikker ze echt zo de grond op als ze liggen waar ik wil zitten.
Ik ben me daar een bietje gek en ga ergens niet zitten omdat dr iemand ligt
Die grijze langhaar die naast jou lagquote:
Ja dus.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die grijze langhaar die naast jou lag
Ja als ze nooit liggen waar jij wil zitten kun je wel stoer zeggen dat je doorgaans geen beesten van hun plek miktquote:
Dat zijn ook vriendjes. Die moeten ook voor de rest van hun leven absoluut samen blijven.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:55 schreef DanseMacabre het volgende:
Bijoux en Merlijn vond ik het liefste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
nou ja... als mudhle op de stoel zit waar ik nt wil gaan zitten, wat ze weleens doet als zij vindt dat het bedtijd is, dan ga ik er met een halve bil naast zitten. Meestal springt ze dan zelf weg of ze gaat voor me op tafel zitten om met me te neuzen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja als ze nooit liggen waar jij wil zitten kun je wel stoer zeggen dat je doorgaans geen beesten van hun plek mikt![]()
Zo kan ik het ook!
Hebben?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat zijn ook vriendjes. Die moeten ook voor de rest van hun leven absoluut samen blijven.
Ik heb een megahoekbank, ze mogen overal liggen maar als ik ergens wil zitten, of iemand anders, dan moeten ze gewoon wieberen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hier gaan ze wel gelijk weg als ik op mijn plek wil zitten, ze weten dat dat niet mag. Ik heb een loungebank en de honden liggen altijd op het loungegedeelte, de rest is van mij. Als ik op de bank zit met de laptop en bezig ben met werk ofzo , moeten ze me niet storen
Sjon is eigenlijk stiekem een katquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb een megahoekbank, ze mogen overal liggen maar als ik ergens wil zitten, of iemand anders, dan moeten ze gewoon wieberen.
Ze weten dat ook wel hoor, en ze doen het ook wel.
Sjon heeft soms een beetje hulp nodig want die is niet heel erg slim zeg maar
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:05 schreef nokwanda het volgende:
Ow, btw, om terug te komen op die aanvaring met mijn collega gister.
Twee leidinggevenden kwamen naar me toe vandaag en vonden het heel goed van me dat ik me niet liet koeioneren door haar. Ze is erg gewend om zo met mensen om te gaan en is daar vaker op aangesproken. Nu kreeg ze lik op stuk wat veel mensen bij haar niet goed durven en men was er blij om.
Ik ben gevraagd om tot het eind van het jaar te blijven.
Ooooooooh nou, dat verklaart nog meer waarom ik t zo een kutbeest vind danquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:04 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Hebben?![]()
Op Funda kijken gaat voor boerderij.
Breng Sjon dan ook maar hier.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ooooooooh nou, dat verklaart nog meer waarom ik t zo een kutbeest vind dan
Goed zoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:05 schreef nokwanda het volgende:
Twee leidinggevenden kwamen naar me toe vandaag en vonden het heel goed van me dat ik me niet liet koeioneren door haar. Ze is erg gewend om zo met mensen om te gaan en is daar vaker op aangesproken. Nu kreeg ze lik op stuk wat veel mensen bij haar niet goed durven en men was er blij om.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:05 schreef nokwanda het volgende:
En dat laatste is het belangrijkstequote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:00 schreef senesta het volgende:
Het is heel erg wennen maar ik ben al blij dat ze er zelf zo gelukkig mee is
quote:
Gelijk heb je.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik wil ze niet kwijt.
Maar als er ooit iets met ons gebeurt, je weet het nooit, moet zoiets wel vastliggen.
Dat gaan we ook binnenkort eens doen met de kinderen.
Stel je voor dat je een ongeluk krijgt... zitten die twee kinderen van ons te kijken zonder te weten wat te doen.
En met het huis en zo.... ach... dat kunnen ze wel als ze weten waar de papieren zijn. Maar de beestjes.... daar wil ik echt heel expliciet in zijn.
Goed gedaan Nokquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:05 schreef nokwanda het volgende:
Nou Oh-oh dat is ineens gemakkelijk geregeldquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:10 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik ben binnenkort toch in Maastricht.
Neem ik 'm gelijk even mee.![]()
Weet je het heel zeker?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:12 schreef DanseMacabre het volgende:
M'n moeder had laatst aan de telefoon een heel verhaal over als ik aan het eind van m'n zwangerschap was en blabla.
Ik ben niet eens zwanger.
Weet Jip dat alquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:15 schreef _Multiply86_ het volgende:
als ik dood ga dan gaan al mijn honden naar DM toe
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:15 schreef _Multiply86_ het volgende:
als ik dood ga dan gaan al mijn honden naar DM toe
Nee, want die leven dan toch nogquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:16 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
![]()
Mag ik dan ook het huis van je ouders?
Hij deed expres mis.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:16 schreef _Multiply86_ het volgende:
Jip ging Diaz een mep geven, bijna raak
Is ook lastig als man, hè?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:12 schreef DanseMacabre het volgende:
M'n moeder had laatst aan de telefoon een heel verhaal over als ik aan het eind van m'n zwangerschap was en blabla.
Ik ben niet eens zwanger.
Wat goed Nok, iig tot eind van het jaar onder de pannen!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:05 schreef nokwanda het volgende:
Is dat met je vader?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:23 schreef DanseMacabre het volgende:
Hier een andere foto van moi.
[ afbeelding ]
Joa, goed he. Hoest bij jullie?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat goed Nok, iig tot eind van het jaar onder de pannen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |