Leg je die haren die je uit hem hebt gehaald dan gewoon los neer of wat doe je daar mee? Als ik ze neerleg eten de katten ze weer opquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:39 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Als ik het fototoestel weer mee vanuit het z-huis neem wel. Alleen het is wel telkens dezelfde achtergrond ed een beetje saai voor jullie lijkt mij
@oognip ik vind hem wel fijn maar ik kam gewoon vaker over dezelfde plek Fire heeft zo'n dikke vacht ik raak zijn huid amper
weggooien ?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Leg je die haren die je uit hem hebt gehaald dan gewoon los neer of wat doe je daar mee? Als ik ze neerleg eten de katten ze weer op
Uiteindelijk ja. Maar het leek me niet dat je continu heen en weer gaat lopen, maar blijkbaar dus welquote:
Wij genieten met je meequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:49 schreef Maes het volgende:
Ooooh![]()
![]()
TT
Dank jullie wel voor alle lieve wensen. We gaan zo genieten
fijne dag morgenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:49 schreef Maes het volgende:
Ooooh![]()
![]()
TT
Dank jullie wel voor alle lieve wensen. We gaan zo genieten
Was wel de bedoeling maar ik heb vandaag besloten om toch lekker in mijn eigen bed te slapen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:52 schreef Oognip het volgende:
Hele fijne dag morgen, Maes!
Slapen jullie vannacht ook traditioneel apart?
Hebben mijn ouders ook gedaanquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
Rete slim trouwens hoor Maes, om je trouwdag gelijk te laten vallen met de verjaardag van Meneer Maes. Kan hij nooit zijn trouwdag vergeten
Kees vindt het vast niet erg om het twee keer te vierenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik kom er net achter dat ik nogal gefaald heb
![]()
Omdat Luna volgende week komt logeren en we dan met Thessa iets leuks gaan doen zei ik dat we dan wel leuk Kees dr verjaardag met de meisjes konden vieren.
Alleen is Kees helemaal niet 2 juni jarig maar 2 juli![]()
Oh well, dat weet het hondje toch niet he?
Tis echt zo niet 'mijn' hondje ook![]()
Ja dag, Kees viert het gewoon 1 keer, een maandje te vroegquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kees vindt het vast niet erg om het twee keer te vieren
Hij doet t vandaag. Hij had een trauma van het gezwets van damiun.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:21 schreef _Multiply86_ het volgende:
Heeft je secretaresse het al overgemaakt DM![]()
![]()
Ik vond het gisteren best leuk op puppycursus![]()
quote:
Het scheelt dat jij zo ongelooflijk slim bentquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:48 schreef oh-oh het volgende:
Ja naja, zolang je zelf maar heel erg zeker weet dat je t niet bent maakt t toch geen ene flikker uit wat de rest van de wereld denkt
En klopt ik weet het heel erg zeker, anders zou ik ook niet worden gevraagd voor het honours programmaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:48 schreef oh-oh het volgende:
Ja naja, zolang je zelf maar heel erg zeker weet dat je t niet bent maakt t toch geen ene flikker uit wat de rest van de wereld denkt
Nou, ik zal het doen, voor jou, ik doe alles voor je, dat weet jequote:
Ik was een heel verhaal aan het typen maar ik geloof niet dat ik me ga lopen verantwoorden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:51 schreef oh-oh het volgende:
True.
Je wil toch niet dat we lijstjes voor je gaan bijhouden he?
Ik heb die furminator gisteren ook al laten schieten hoor
Wees jij maar apetrots op je slimheidquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik was een heel verhaal aan het typen maar ik geloof niet dat ik me ga lopen verantwoorden.
Wees maar trots op jezelf dat je zo'n bitch bent
Hier ging je zo goed:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik was een heel verhaal aan het typen maar ik geloof niet dat ik me ga lopen verantwoorden.
Wees maar trots op jezelf dat je zo'n bitch bent
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
En klopt ik weet het heel erg zeker, anders zou ik ook niet worden gevraagd voor het honours programma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |