Ja, alhoewel ik wel al voorlig w.b. Arabisch. Maar goed, heb geen zin in al die drukte als ik eerlijk ben.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:45 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja, beetje te drukke combi inderdaad. Politicologie en Scandinavische Talen zou dan wel haalbaarder zijn dan dat.
Hoge heren in Den Haagquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:45 schreef JustRocking het volgende:
[..]
SGP is ook facking liberaal.
Sorry ik heb geen verstand van Haagse Heren.
Dit faalt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook niet in een studentenhuis wonen.
Ik ben geen klein meisje.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die gebruik ik alleen als ik met kleine meisjes in contact ben. ;$
SGPquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:45 schreef JustRocking het volgende:
[..]
SGP is ook facking liberaal.
Sorry ik heb geen verstand van Haagse Heren.
Dat snap ik.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:45 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, alhoewel ik wel al voorlig w.b. Arabisch. Maar goed, heb geen zin in al die drukte als ik eerlijk ben.
Nee.quote:
Ja, herkenbaar. Al vermoed ik dat ik geneeskunde niet zo leuk zou gaan vinden. Heb niet zoveel met exacte vakken bij nader inzien.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:46 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Ik ben zelf best wel luimaar als iets me eenmaal echt interesseert, kan ik er moeiteloos enorm lang mee bezig zijn zonder dat het gaat vervelen.
Nouen. Ik ben nogal gehecht op mezelf.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:46 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Jamaar toch. Ondanks dat dat chill is heb je geen huisfeesten enzo.![]()
Precies, en dan zou je het dus laten versloffen. Verstandige keus om te doen wat je hart je ingeeft!quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar. Al vermoed ik dat ik geneeskunde niet zo leuk zou gaan vinden. Heb niet zoveel met exacte vakken bij nader inzien.
he moet dat nouquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:47 schreef Snuf. het volgende:
wat een stel kutusers zijn jullie toch ook [ afbeelding ]
Wie is jullie?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:47 schreef Dastan het volgende:
Waarom kunnen jullie niet normaal doen [ afbeelding ]
Dus je gaat wel/niet geneeskunde doen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar. Al vermoed ik dat ik geneeskunde niet zo leuk zou gaan vinden. Heb niet zoveel met exacte vakken bij nader inzien.
Oké.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jou. Ik doelde op iemand anders hier.
Ja, alleen ik vertel aan mijn ouders dat ik ben uitgeloot.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:47 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Precies, en dan zou je het dus laten versloffen. Verstandige keus om te doen wat je hart je ingeeft!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |