Apple is kewl. Die kerel is een geadopteerd jochie dat vanuit zijn garage zon bedrijf heeft opgezet.quote:
Standaardheid.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Etsu komt niet helemaal serieus over met zn standaard PI.
Eens. Lijden wel meer aan in deze SCquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Etsu komt niet helemaal serieus over met zn standaard PI.
Superman kan altijd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:41 schreef yosander het volgende:
[..]
Eens. Lijden wel meer aan in deze SC.
Bij deze is mijn PI een voetbal. Omdat ik dat haat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:41 schreef yosander het volgende:
[..]
Dat laatste is dan wel weer baasquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:40 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Apple is kewl. Die kerel is een geadopteerd jochie dat vanuit zijn garage zon bedrijf heeft opgezet.
klachten?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:41 schreef yosander het volgende:
[..]
Jouw kamer is anders allesbehalve standaardquote:
Dat heeft murp ook.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:41 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Bij deze is mijn PI een voetbal. Omdat ik dat haat.
Is waar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:41 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dat laatste is dan wel weer baasMits het waar is
Mijn kamer is netjesquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jouw kamer is anders allesbehalve standaard
nette kamersquote:
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind het echt heel schijnheilig kijkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja! En dan moet je niet zo blij kijken
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |