quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jongens die nette kamers hebben. emo.gif met gayhandsmiley hier.Rommelige kamer hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's echt
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jongens die nette kamers hebben. emo.gif met gayhandsmiley hier.Meid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
<B>and of <B>rothers TG'ersquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:42 schreef strontboer het volgende:
[..]
Omdat toekomstige TG'ers altijd gelijk hebben geloof ik je
Mja, dat zou ik zonde vinden, daar vind ik politicologie te interessant voor. Bovendien is dat waar ik later iets mee wil gaan doen, al weet ik nog niet wat.quote:
Klopt. Deze is ook smerig trouwens.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:43 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ik vind het echt heel schijnheilig kijken
Hoe ga je dat ooit redden in een studentenhuis?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn kamer is netjes
Smetvrees
Ik heb hulp nodig
Je moet bij de SGP gaan. Dat zijn moraalridders.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:43 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Mja, dat zou ik zonde vinden, daar vind ik politicologie te interessant voor. Bovendien is dat waar ik later iets mee wil gaan doen, al weet ik nog niet wat.
Jammer inderdaad. Ik wilde eerst geneeskunde en Arabisch tegelijk doen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:43 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Mja, dat zou ik zonde vinden, daar vind ik politicologie te interessant voor. Bovendien is dat waar ik later iets mee wil gaan doen, al weet ik nog niet wat.
Dat mag hij.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:43 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Etsu wat ben je weer een partij aan het kotsen op deze mooie avond.
dat ik de knipoog terwijl ik je in je ballen stomp PIquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Klopt. Deze is ook smerig trouwens.
Die gebruik ik alleen als ik met kleine meisjes in contact ben. ;$quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:43 schreef yosander het volgende:
[..]
Klopt. Deze is ook smerig trouwens.
Etsuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:44 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Je moet bij de SGP gaan. Dat zijn moraalridders.
Goed verwoord.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:44 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
dat ik de knipoog terwijl ik je in je ballen stomp PI
Daarom ga ik ook niet in een studentenhuis wonen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:44 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Hoe ga je dat ooit redden in een studentenhuis?
Ja, beetje te drukke combi inderdaad. Politicologie en Scandinavische Talen zou dan wel haalbaarder zijn dan dat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:44 schreef Dastan het volgende:
[..]
Jammer inderdaad. Ik wilde eerst geneeskunde en Arabisch tegelijk doen.Maar dat is wat te hoog gegrepen.
SGP is ook facking liberaal.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:44 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]_____! Ik ben liberaal, dit is een belediging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |