Ze moeten gewoon afbouwen, dat je steeds iets minder krijgt. Dan ga je er qua inkomen niet op vooruit wanneer je loon iets stijgt, maar je gaat er in ieder geval niet keihard op achteruit!quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:21 schreef Renesite het volgende:
Ja, hoe moet het dan? Dat die ene euro extra 1 euro in mindering brengt?
Ja, maar waar begin je dan? Die (linkse) regeling die je noemt gaat (wederom) _erg_ veel geld kosten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:22 schreef Gulo het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon afbouwen, dat je steeds iets minder krijgt. Dan ga je er qua inkomen niet op vooruit wanneer je loon iets stijgt, maar je gaat er in ieder geval niet keihard op achteruit!
Als dit een foutje zou zijn haalde ik nu mijn schouders op.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:19 schreef Gulo het volgende:
Seriously, welke mongool verzint zo'n systeem?
Dat kan ik me in dit geval echt niet voorstellen. Ik kan echt geen reden verzinnen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:25 schreef eight het volgende:
[..]
Als dit een foutje zou zijn haalde ik nu mijn schouders op.
Maar weet je wat het ergste is? Dat ze hier ook nog over hebben nagedacht !!
Een grens is een grensquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:26 schreef Gulo het volgende:
[..]
Dat kan ik me in dit geval echt niet voorstellen. Ik kan echt geen reden verzinnen.
Ja, inderdaad. Dit kan toch gewoon niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:27 schreef Fenomeno het volgende:
Achterlijk ja, ik ken iemand die 50 euro te veel had bijverdiend, moest ie 800 euro boete betalen
Is het een boete? Of terug betalen omdat hij/zij er waarschijnlijk dus geen recht op had.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:27 schreef Fenomeno het volgende:
Achterlijk ja, ik ken iemand die 50 euro te veel had bijverdiend, moest ie 800 euro boete betalen
Geloof me, wij hebben politici die hier de logica van inzien.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:26 schreef Gulo het volgende:
[..]
Dat kan ik me in dit geval echt niet voorstellen. Ik kan echt geen reden verzinnen.
Moeilijk he?quote:
Was stufi die hij terug moest betalen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Is het een boete? Of terug betalen omdat hij/zij er waarschijnlijk dus geen recht op had.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:30 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Zulke bedragen verdien ik per maand
Grens is prima. Dat je vanaf 21626 niets krijgt is ok. Maar dan moeten ze dat langzaam afbouwen. Dat jij bij 21625 bijvoorbeeld nog 0,50 euro krijgt (ik zeg maar iets).quote:
Laatst was er toch ook die Nederlandse pokerprof die meer belasting moest betalen dan dat hij verdient had? Only in Holland!quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:27 schreef Fenomeno het volgende:
Mwah, 62 euro toeslag, verdien ik met een half dagje werken...quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:30 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Zulke bedragen verdien ik per maand
Vreselijk.... niet eens tijd om te wennen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moeilijk he?
Heb jij dat ook niet als je naar Duitsland gaat? Ik vind het altijd erg abrupt. Ik ga een grens over en ga niet eerst naar een overgangsland van "elke 100 meter zit u een procent verder in Duitsland"
En dan halverwege aangehouden worden: "Ja, u betaald van de boete hier op 50% in Duitsland en 50% in Nederland voor gelijke delen aan beider landen"
Dacht dat dat in zweden was, isildur1, in Nederland betaal je volgens mij wel gewoon over je netto/eindwinst.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:31 schreef eight het volgende:
[..]
Laatst was er toch ook die Nederlandse pokerprof die meer belasting moest betalen dan dat hij verdient had? Only in Holland!
Ja, en waar begint de grens? Als het een 15 euro op jaar basis is wat in mindering wordt gebracht per euro teveel per maand verdiend, dan baal ik héél erg dat ik voor de euro die ik teveel verdien gewoon DRIE euro VERLIES op jaarbasis!quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:30 schreef Gulo het volgende:
[..]
Grens is prima. Dat je vanaf 21626 niets krijgt is ok. Maar dan moeten ze dat langzaam afbouwen. Dat jij bij 21625 bijvoorbeeld nog 0,50 euro krijgt (ik zeg maar iets).
De grens is niet verkeerd. maar het moet wel afgebouwd worden.
Is 1800 Bruto, als je WGR gedeelte en dan salaris topic wel is door leest zouden er een hoop voor de trein springen denk!quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:30 schreef Markster het volgende:
Als ik zo weinig zou verdienen, zou ik voor een trein springen, ipv druk te maken over huurtoeslag.
Denk ja!quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:36 schreef Crank het volgende:
[..]
Is 1800 Bruto, als je WGR gedeelte en dan salaris topic wel is door leest zouden er een hoop voor de trein springen denk!
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:36 schreef Crank het volgende:
[..]
Is 1800 Bruto, als je WGR gedeelte en dan salaris topic wel is door leest zouden er een hoop voor de trein springen denk!
Je vergelijkingen gaan nogal mank vind ik. Je vergelijkt een wetsovertreding met een euro meer verdienen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, en waar begint de grens? Als het een 15 euro op jaar basis is wat in mindering wordt gebracht per euro teveel per maand verdiend, dan baal ik héél erg dat ik voor de euro die ik teveel verdien gewoon DRIE euro VERLIES op jaarbasis!
Boehoehoe!
Dus 1 euro per 1 euro teveel verdient moet het dan worden?
Wat te bedenken van de belastingschijven. Daar is het toch ook mee?
Je betaalt toch ook niet een euro per een kilometer te hard rijden?
En wat te bedenken van 50km p/h te hard rijden is invordering rijbewijs!!! JA MAAR OFFICIER IK REED 51 TE HARD!
Te hard is te hard
Te veel is te veel.
Ongeveer 1668 euro, maar dan nog.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:36 schreef Crank het volgende:
[..]
Een wetovertreding vergelijk ik met belasting ja. Het is beiden door de overheid geformuleerd en ingevoerd. In beide gevallen gaat het om een verwaarloosbaar verschil. In alle mogelijkheden benadeel je iemand dermate hard door een grens te stellen. Nederland is het land van overgangsregelingen en redelijk denken. Nee. Soms stel je een grens.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:38 schreef Gulo het volgende:
[..]
Je vergelijkingen gaan nogal mank vind ik. Je vergelijkt een wetsovertreding met een euro meer verdienen.
Moet je voorstellen dat je zo'n 21600 verdient, en dat je werkgever je opeens verplicht op 1 avondje in het jaar te komen overwerken. Dat kost die avond overwerk je 800 euroDure hobby.
De boete voor 100 km te hard is hoger dan wanneer je 45 te hard rijdt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, en waar begint de grens? Als het een 15 euro op jaar basis is wat in mindering wordt gebracht per euro teveel per maand verdiend, dan baal ik héél erg dat ik voor de euro die ik teveel verdien gewoon DRIE euro VERLIES op jaarbasis!
Boehoehoe!
Dus 1 euro per 1 euro teveel verdient moet het dan worden?
Wat te bedenken van de belastingschijven. Daar is het toch ook mee?
Je betaalt toch ook niet een euro per een kilometer te hard rijden?
En wat te bedenken van 50km p/h te hard rijden is invordering rijbewijs!!! JA MAAR OFFICIER IK REED 51 TE HARD!
Te hard is te hard
Te veel is te veel.
Ik heb het even opgezocht. Vincent van der Fluit maakte over 2010 geen winst maar wordt aangeslagen voor maar liefst ¤47.692.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:32 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Dacht dat dat in zweden was, isildur1, in Nederland betaal je volgens mij wel gewoon over je netto/eindwinst.
Klopt. Maar de gevolgen zijn wel een stuk groter wanneer je een bepaalde grens overschrijdt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:40 schreef nikky het volgende:
[..]
De boete voor 100 km te hard is hoger dan wanneer je 45 te hard rijdt.
Godverdomme, dat is echt te achterlijk voor woordenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:41 schreef eight het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht. Vincent van der Fluit maakte over 2010 geen winst maar wordt aangeslagen voor maar liefst ¤47.692.
Lees meer: http://nl.pokernews.com/n(...)n-der-fluit-6371.htm
Echt bizar.
De gevolgen worden steeds groter. Dat zou ook eerlijker zijn dan 1 euro meer verdienen dan je buurman en jij moet al je toeslagen terugbetalen en je buurman niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. Maar de gevolgen zijn wel een stuk groter wanneer je een bepaalde grens overschrijdt.
Want de rechtse helden hadden jou de 828 euro wel gegeven?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:08 schreef Zolder het volgende:
Terechte klacht, het voorbeeld in de OP is exact mijn situatie. Ik loop nu 828 euro mis.Allemaal door die linkse parasieten.
Ja want die geven niet al het belastinggeld uit aan subsidie. Serieus als het aan de PVDA lag zou die man van 1guy1jar nog subsidie krijgen omdat het kunst isquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:11 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Want de rechtse helden hadden jou de 828 euro wel gegeven?
Dus jij vind dat hij het niet verdiend?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:22 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ja want die geven niet al het belastinggeld uit aan subsidie. Serieus als het aan de PVDA lag zou die man van 1guy1jar nog subsidie krijgen omdat het kunst is
Ah ja, want de huidige abrupte grens die men hanteert bij het toekennen van de toeslagen, hanteert men omdat men teveel belastinggeld heeft uitggegeven aan subsidies! Inderdaad!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:22 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ja want die geven niet al het belastinggeld uit aan subsidie. Serieus als het aan de PVDA lag zou die man van 1guy1jar nog subsidie krijgen omdat het kunst is
Lol het is juist door links dat er subsidies zoals deze zijn om mensen met lage inkomens tegemoet te komen en zich inzetten voor mensen zoals jij die voor een stuiver en een bounty werken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:08 schreef Zolder het volgende:
Terechte klacht, het voorbeeld in de OP is exact mijn situatie. Ik loop nu 828 euro mis.Allemaal door die linkse parasieten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |