Ze moeten gewoon afbouwen, dat je steeds iets minder krijgt. Dan ga je er qua inkomen niet op vooruit wanneer je loon iets stijgt, maar je gaat er in ieder geval niet keihard op achteruit!quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:21 schreef Renesite het volgende:
Ja, hoe moet het dan? Dat die ene euro extra 1 euro in mindering brengt?
Ja, maar waar begin je dan? Die (linkse) regeling die je noemt gaat (wederom) _erg_ veel geld kosten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:22 schreef Gulo het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon afbouwen, dat je steeds iets minder krijgt. Dan ga je er qua inkomen niet op vooruit wanneer je loon iets stijgt, maar je gaat er in ieder geval niet keihard op achteruit!
Als dit een foutje zou zijn haalde ik nu mijn schouders op.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:19 schreef Gulo het volgende:
Seriously, welke mongool verzint zo'n systeem?
Dat kan ik me in dit geval echt niet voorstellen. Ik kan echt geen reden verzinnen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:25 schreef eight het volgende:
[..]
Als dit een foutje zou zijn haalde ik nu mijn schouders op.
Maar weet je wat het ergste is? Dat ze hier ook nog over hebben nagedacht !!
Een grens is een grensquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:26 schreef Gulo het volgende:
[..]
Dat kan ik me in dit geval echt niet voorstellen. Ik kan echt geen reden verzinnen.
Ja, inderdaad. Dit kan toch gewoon niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:27 schreef Fenomeno het volgende:
Achterlijk ja, ik ken iemand die 50 euro te veel had bijverdiend, moest ie 800 euro boete betalen
Is het een boete? Of terug betalen omdat hij/zij er waarschijnlijk dus geen recht op had.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:27 schreef Fenomeno het volgende:
Achterlijk ja, ik ken iemand die 50 euro te veel had bijverdiend, moest ie 800 euro boete betalen
Geloof me, wij hebben politici die hier de logica van inzien.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:26 schreef Gulo het volgende:
[..]
Dat kan ik me in dit geval echt niet voorstellen. Ik kan echt geen reden verzinnen.
Moeilijk he?quote:
Was stufi die hij terug moest betalen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Is het een boete? Of terug betalen omdat hij/zij er waarschijnlijk dus geen recht op had.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:30 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Zulke bedragen verdien ik per maand
Grens is prima. Dat je vanaf 21626 niets krijgt is ok. Maar dan moeten ze dat langzaam afbouwen. Dat jij bij 21625 bijvoorbeeld nog 0,50 euro krijgt (ik zeg maar iets).quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |