Familie dat naar Spanje is gegaan. Dacht met een "businessplan" het wel ver te schoppen zonder enige kennis in de Spaanse taal. Starten een verhuurbedrijf voor feestjes en partijen op, maar blijkt dat het niet echt lekker looptquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:41 schreef alors het volgende:
te laat ingeschakeldiemand een korte samenvatting van tot nu toe?
Martin zat in de licht en audio apparatuur verhuur @250 euro per avond.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:41 schreef alors het volgende:
te laat ingeschakeldiemand een korte samenvatting van tot nu toe?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Familie dat naar Spanje is gegaan. Dacht met een "businessplan" het wel ver te schoppen zonder enige kennis in de Spaanse taal. Starten een verhuurbedrijf voor feestjes en partijen op, maar blijkt dat het niet echt lekker looptKuch.
Nu beginnen ze een bar ( samen met een kennis/vriend) en gaan ze daar muziek draaien..
thankx, hij ziet er wel uit als zo'n sjonnie die denkt dat hij de gevierde dj is op feesten jaquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:43 schreef Droopie het volgende:
[..]
Martin zat in de licht en audio apparatuur verhuur @250 euro per avond.
Toen werd hij DJ, waarbij hij een bruiloft 'verpestte' door een verdwenen openingsnummer.
En opeens gaat hij een loungeclub openen.. Vrouw vindt het huis te koud en zoonliefje praat niet op school..
Eerlijk is eerlijk.. De sfeer zit er wel in hoor en hoor die kneiters van hitsquote:
ain't no stoppin us nowquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een prachtige toekomst. 20 jaar DJ zijn in Spanje!
Zou wel willen ruilen hoor..quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:45 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een prachtige toekomst. 20 jaar DJ zijn in Spanje!
Ieder zijn ding uiteraardquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zou wel willen ruilen hoor..
Maar dit is schijnbaar een terugblik hoe is het met....
Dat ik pas 30 ben scheelt wel.quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ieder zijn ding uiteraard, maar lijkt me toch zwaar zo op je 60ste.
Kleinigheidjequote:Op donderdag 2 juni 2011 21:51 schreef Droopie het volgende:
Voor haar een teleurstelling 1,5 ton over de balk.
Maar wacht met het zeggen hoor
Vind het erg jammer dat alles van steen is....quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ja die maquette zag er wel wat kleiner uit
nee dat wil ik niet eens wetenquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
ging jij ook daarna letten of er nog een stringetje hing
Eens, kan zijn manier van werken erg waarderenquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:07 schreef alors het volgende:
Die man is wel geschikt, zoveel stellen uit de serie zouden helemaal gek worden van zulke bouwvakkers en de Nederlandse stijl opdringen, maar hij blijft gewoon rustig opletten en helpen.
Met 5 ton van zijn Sugarmommy kan ik hem nog best begrijpen ookquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Eens, kan zijn manier van werken erg waarderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |