DWHN hebben ze ook geliquideerd...quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:30 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Nee denk t niet, hoge kijkcijfers altijd...
Daarom!quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
DWHN hebben ze ook geliquideerd...
http://www.google.nl/#scl(...)6ec&biw=1579&bih=756quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch ben ik benieuwd hoeveel zo'n doos vlammetjes kost.
Iemand een idee?
3.09 euro per 12 stuks bij Albert Heijn:quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Iemand een idee?
Dit programma heeft wel een hoog palinggehalte...denk dus niet dat de TROS het snel zal opgevenquote:
Ik zoeken op "vlammetjes kopen in spanje"quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Iemand een idee?
ruim 25 cent per stuk in NL al!quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
3.09 euro per 12 stuks bij Albert Heijn:
http://webwinkel.ah.nl/product/AH/56602/Topking+Vlammetjes
Jos had er toch een grotere doos door heen gejaagd?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
3.09 euro per 12 stuks bij Albert Heijn:
http://webwinkel.ah.nl/product/AH/56602/Topking+Vlammetjes
Dat breekt je op, je cashflow krijgt een opdonder. Tiny en Lau hadden dit nog beter aangepakt.quote:
Je kan ze ook bij de Makro kopen;quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jos had er toch een grotere doos door heen gejaagd?
Het zal ze dus zeker wel een euro of 5 hebben gekost...
Zelfs Andre en Henka deden dat beter.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:39 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Dat breekt je op, je cashflow krijgt een opdonder. Tiny en Lau hadden dit nog beter aangepakt.
Henk en Ingridquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Zelfs Andre en Henka deden dat beter.
Vergelijk dat eens met 70 bitterballen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je kan ze ook bij de Makro kopen;
http://www.promofolder.nl/itemdetail.do?id=57198
16.91 voor 70 vlammetjes.
Dit is wel een stuk duurder, maar je gaat er toch niet over zeuren als je net de nieuwe zaak open hebt, waar je weken op heb gewacht.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:44 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Vergelijk dat eens met 70 bitterballen?
In Griekenland dachten ze ook zo...zie waar ze nu staanquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit is wel een stuk duurder, maar je gaat er toch niet over zeuren als je net de nieuwe zaak open hebt, waar je weken op heb gewacht.
I knowquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit is wel een stuk duurder, maar je gaat er toch niet over zeuren als je net de nieuwe zaak open hebt, waar je weken op heb gewacht.
Henk vindt dit top tvquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:47 schreef Lagrinta het volgende:
Wat vinden Henk en Ingrid eigenlijk van dat dit oerhollandse stel aan de Costa Pesetas? En dan met hangende pootjes terugkomen.
En met pijn in je rug op bed ligtquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Americano= dubbele zwarte koffie.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:30 schreef amaranta het volgende:
Ik kijk even met vertraging.
1. een americano is niet zwart volgens mij
2. ze zetten het terras toch zelf uit? Hoeft er niet gepoetst te worden enzo? Maar gewoon gelijk open gooien???
Ik zie het niet staan. Alleen dat er een vervolguitzending gaat komen. Kijk ik scheel?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:10 schreef Jane het volgende:
[..]
Van de site van Ik Vertrek.
http://www.ikvertrek.nl/emigranten-profiel/gr%C3%BCnewald
http://www.ikvertrek.nl/uitzendingen/andre-en-henkaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik zie het niet staan. Alleen dat er een vervolguitzending gaat komen. Kijk ik scheel?
Ah bij de reacties.![]()
/ loens
Die mensen zeiden ook tegen hen niet daar naar toe te komen. Toch gewoon gaan met je hele gezin.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:47 schreef Brembo het volgende:
Is haar baan als beveiliger niet wat overdreven, ze stuurt auto's in de goede richting. Voor de rest, wat bezielt die mensen. Vaak zie je altijd dezelfde fouten:
- Geen talenkennis;
- Geen cultuurkennis;
- Slechte deals omtrent woning/bedrijven;
- Nooit met je kinderen gaan.
Hebben ze ook nog een kind wat speciaal onderwijs volgt dan lijkt mij dat je in zuidelijk Europa daarvoor nou niet aan het goeie adres bent. Dan hadden ze beter naar Noord Europa moeten gaan, wat meer rust en ruimte in de klasjesquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:50 schreef hexje het volgende:
[..]
Die mensen zeiden ook tegen hen niet daar naar toe te komen. Toch gewoon gaan met je hele gezin.
Kan iemand een foto maken op 15:06 van deze aflevering? Het gaat om het ondernemingsplan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
http://www.ikvertrek.nl/uitzendingen/andre-en-henka
Ik schrijf het even neer:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:01 schreef hexje het volgende:
[..]
Kan iemand een foto maken op 15:06 van deze aflevering? Het gaat om het ondernemingsplan.
Natuurlijk zijn ze naïef en een tikkeltje simpel, maar toch heb ik er op de één of andere manier ook wel respect voor. Gewoon je droom leven en ervoor gaan. En je kunt niet zeggen dat ze geen doorzettingsvermogen hebben; de handen uit de mouwen steken kunnen ze iig wel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:28 schreef hexje het volgende:
Het is lang geleden dat ik de aflevering van Andre en Henka had gezien. Lig weer in een deuk.
De spelling van champignon. Het engels van Henka. In Nederland nog nooit/bijna nooit gekookt. Het blijft vermakelijk om te zien.
O zeker! En de kosten die ze maken zijn te overzien. Kijk nu de terugkeer aflevering.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn ze naïef en een tikkeltje simpel, maar toch heb ik er op de één of andere manier ook wel respect voor. Gewoon je droom leven en ervoor gaan. En je kunt niet zeggen dat ze geen doorzettingsvermogen hebben; de handen uit de mouwen steken kunnen ze iig wel.![]()
Vraag me trouwens wel af of je nu met zo'n lulverhaal ook een PK-tje van 15k kunt krijgen..
Ja klassieker man. Briljant, zie het nu ook weer voor me.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:28 schreef hexje het volgende:
Het is lang geleden dat ik de aflevering van Andre en Henka had gezien. Lig weer in een deuk.
De spelling van champignon. Het engels van Henka. In Nederland nog nooit/bijna nooit gekookt. Het blijft vermakelijk om te zien.
Nog mooier was 2 jaar geleden, toen was er op tv een herhaling en waren er hier allerlei topics over Andre & Henka waarin ze plotseling zelf ook gingen reageren over hun zelf.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:28 schreef hexje het volgende:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:05 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ik schrijf het even neer:
6000 gebouw
1000 bar
1500 vergunningen
500 verbouwingen ons
3000 inkoop
En nog correct gespeld, ze heeft wel een mooi handschrift voor een vmboslet.
Whaha die belofte, jij gaat naar school dan krijg je een hond. Een nacht op proef, nee dit gaat niet werken. Maar ga maar wel naar school!
Goedendagschotel, dat ik die aflevering nog niet kende - heb met plaatsvervangede schaamte zitten kijkenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:18 schreef MrVanBraun het volgende:
Ik Vertrek (oude seizoen)
morgen om 20:30 uur op nederland 1 kom ik op tv een uur lang over hoe ik me eigen zaak begin in het buitenland
Is het overigens gelukt met je zaak? In de zin van alles van de grond en winstgevend?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:18 schreef MrVanBraun het volgende:
Ik Vertrek (oude seizoen)
morgen om 20:30 uur op nederland 1 kom ik op tv een uur lang over hoe ik me eigen zaak begin in het buitenland
Die VanBraun is vast niet echt die debiel, toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Is het overigens gelukt met je zaak? In de zin van alles van de grond en winstgevend?
Wat? Denk je dat ik ....quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Is het overigens gelukt met je zaak? In de zin van alles van de grond en winstgevend?
Alstublieft, veel kijkplezier!quote:Op zondag 29 mei 2011 21:21 schreef Zocalo het volgende:
Is de aflevering van afgelopen week nog ergens te zien? Want ik had het eerste deel wel gezien, maar deze gemist...
Op de site staat hij (nog) niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |