ah jahquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:47 schreef Dimens het volgende:
Nee, er was iets mis met de server.
Je kon er niets aan doen.
neuken?quote:
quote:
ik neuk je oorlel wel! Ik ben zojuist gestopt, die stretcher zat muurvastquote:
Ik heb er ook last van gehad, een hele week. Ze voorspelde eerst 3 maanden maar gelukkig is het probleem eerder verholpen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:47 schreef utopie het volgende:
[..]
ah jahzo iets dacht ik al man...
alles goed met je ?
Volgende keer organiseren we een BBQ!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb er ook last van gehad, een hele week. Ze voorspelde eerst 3 maanden maar gelukkig is het probleem eerder verholpen.
Gaat goed, met jou?
gast.... je UI manquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:53 schreef LompeHork het volgende:
Hoe was het buiten?
[..]
Volgende keer organiseren we een BBQ!
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:48 schreef utopie het volgende:
[..]
ik neuk je oorlel wel! Ik ben zojuist gestopt, die stretcher zat muurvastik zat op 3,2 en ik krijg 1,6 er niet eens meer in
Moeten we vaker doen.quote:User verplaatst naar groep Algemeen - Banned - volledig
Zulke dingen posten kan gewoon niet. Tot over een maand.
Je kunt weer posten op 26-05-2011 om 21:43.
Ik ging dus vorige week naar buiten toe en daar zag ik een Michelle zitten, BB Adidas vestje alles. Dus ik haar zo aanraken, komt Mitchell met zijn petje er aan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:53 schreef LompeHork het volgende:
Hoe was het buiten?
[..]
ja echt jonge, ik heb zitten aftellen vanaf gisterquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:55 schreef Biogarde het volgende:
Alsof je dat niet wist trouwens
Unbanned worden om 21.43 en met het zweet in je handen en een hartslag van 200 een topic openen een paar minuten later
Zo'n topic uittikken kost ook moeite!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:55 schreef Biogarde het volgende:
Alsof je dat niet wist trouwens
Unbanned worden om 21.43 en met het zweet in je handen en een hartslag van 200 een topic openen een paar minuten later
Shit man, balen, ik vond er ook weinig aan: veel te veel zon en zo, dus nu heb ik besloten om mij te gedragen. Nu zit ik weer veilig in mijn geliefde keldertjequote:Op donderdag 26 mei 2011 21:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ging dus vorige week naar buiten toe en daar zag ik een Michelle zitten, BB Adidas vestje alles. Dus ik haar zo aanraken, komt Mitchell met zijn petje er aan.
Nu heb ik dus een blauw oog, nooit meer naar buiten toe.
Ik weet het wel zekerquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:57 schreef utopie het volgende:
[..]
ja echt jonge, ik heb zitten aftellen vanaf gister__!
In de kelder zitten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zo'n topic uittikken kost ook moeite!
[..]
Shit man, balen, ik vond er ook weinig aan: veel te veel zon en zo, dus nu heb ik besloten om mij te gedragen. Nu zit ik weer veilig in mijn geliefde keldertje
Luxe!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
In de kelder zitten.
Daar zitten kindertjes van 12 jaar en jonger.![]()
Geef mij maar een zolderkamer.
ja gappie, ze wisten me zelfs 5 min na een unban weer te bannenquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:59 schreef Dimens het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd hoe lang utopie het nu vol gaat houden.
Niet langquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:59 schreef Dimens het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd hoe lang utopie het nu vol gaat houden.
Ik kan nog af en toe het licht wat door mijn raam heen schijnt zien.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Luxe!
Ja, technisch gezien is het een kruipruimte; ik mag van mijn vrouw niet meer naar de woonkamer komen. Zonlicht-technisch kan mijn gestel dat niet aan. Ik wou dat ik op een zolderkamer kon zitten, dat is enkel een beeld waar ik van kan dromen
Wat deed je.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:00 schreef utopie het volgende:
[..]
ja gappie, ze wisten me zelfs 5 min na een unban weer te bannen
Baas!quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kan nog af en toe het licht wat door mijn raam heen schijnt zien.
Hoi.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:53 schreef LompeHork het volgende:
Hoe was het buiten?
[..]
broeder, ik heb jou het meest gemist manquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben utopie toch wel gaan zien als mijn kleine broertje op de FOK!s...
Je moet je broertje wat beter in de hand houden, alle grote mensen hier op Fok! vinden hem veel te wild.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben utopie toch wel gaan zien als mijn kleine broertje op de FOK!s...
quote:
Daar staan nakende footages. Mogelijk ook van jou?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:20 schreef aight1 het volgende:
BIO WAT IS OGRISH.NL
ik durf niet te kijken.
eeh gappie. let eens op je woorden mang. zo heb ik je niet opgevoed toch ?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:19 schreef Renesite het volgende:
Is Utopie nou nog niet gebanned?
Vuilnis wordt over het algemeen toch wel dagelijks getrasht?
Dude ik had je vader kunnen zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:21 schreef utopie het volgende:
[..]
eeh gappie. let eens op je woorden mang. zo heb ik je niet opgevoed toch ?
Ik wel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jij maakt best kuttopics, wist je dat?
Lijkt me stug.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daar staan nakende footages. Mogelijk ook van jou?
echt heh.. nog ff potje MK ?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dat dit topic ook gewoon nog niet op slot zit
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:19 schreef Renesite het volgende:
Is Utopie nou nog niet gebanned?
Vuilnis wordt over het algemeen toch wel dagelijks getrasht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |