Als het opgeruimd is weet ik het meestal juist niet te vinden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:31 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Kan mijn lijst voor Nederlands niet vinden trouwens. Normaal is mijn kamer goed opgeruimd, maar nu met examens is het een zieke bende
Niets voor niets slaagt er bij ons op de Vavo maar 10~15%quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:30 schreef -tape- het volgende:
[..]
WTF gast?
Ik heb 2 praktische opdrachten gehad (verdeelt over alle vakken). Dan wel me profielwerkstuk die ik gewoon van een andere leerling (andere school) heb gejat. Mondeling Nederlands/Engels en dat was het. Nooit SO's gehad dit jaar, alleen tentamens. Mijn Vavo
Serieus?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:32 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Niets voor niets slaagt er bij ons op de Vavo maar 10~15%![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:32 schreef Joosterd het volgende:
[..]
![]()
In het Frans ook echt? Ik wilde er eerst nog wel eentje in het Frans proberen, maar dat trok ik niet, toen maar gewoon in het Nederlands gelezen. Voor Duits heb ik wel het merendeel in de oorspronkelijke taal gelezen (en Engels ook of course).quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:30 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Voor Frans heb ik ook L'Étranger gelezen van Camus ja. En Huis Clos van Sartre. En Madame Bovary...
Ik ook. Maar normaal is het bij mij wel lichtelijk chaotisch, maar nog wel dat ik alles kan vinden en ook nog best wel veel ruimte heb. Nu liggen er gewoon randomly 20 stapels papier overal., en pennen, en schriften, en oefenexamens, en woordenboeken, en kruimels.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:32 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Als het opgeruimd is weet ik het meestal juist niet te vinden.Het genie beheerst de chaos.
Verplicht ja, maar omdat wij het toch aanbieden en maar 10 gymnasiasten hebben van de in totaal 90 vwo'ers, mogen atheneumleerlingen het ook kiezenquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:30 schreef strontboer het volgende:
[..]
KCV is toch voor gymnasiumleerlingen?
Oh fijne school. Goeie keus om daar heen te gaan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:32 schreef Joosterd het volgende:
[..]
![]()
Leuk vak wel. Tof dat jullie het mochten kiezen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Verplicht ja, maar omdat wij het toch aanbieden en maar 10 gymnasiasten hebben van de in totaal 90 vwo'ers, mogen atheneumleerlingen het ook kiezen.
Inderdaad. En als mn moeder dan opruimd. /facepalmquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:33 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar normaal is het bij mij wel lichtelijk chaotisch, maar nog wel dat ik alles kan vinden en ook nog best wel veel ruimte heb. Nu liggen er gewoon randomly 20 stapels papier overal., en pennen, en schriften, en oefenexamens, en woordenboeken, en kruimels.
+1 voor je schoolquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Verplicht ja, maar omdat wij het toch aanbieden en maar 10 gymnasiasten hebben van de in totaal 90 vwo'ers, mogen atheneumleerlingen het ook kiezen.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:34 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Inderdaad. En als mn moeder dan opruimd. /facepalm
Madame Bovary, daar heb ik uiteindelijk de film van gezienquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:33 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
In het Frans ook echt? Ik wilde er eerst nog wel eentje in het Frans proberen, maar dat trok ik niet, toen maar gewoon in het Nederlands gelezen. Voor Duits heb ik wel het merendeel in de oorspronkelijke taal gelezen (en Engels ook of course).
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:34 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Een bureau van 3 meter lang
Ziet er best netjes uit vind ik
Daar heb ik ooit in een grijs verleden ook last van gehad. Totdat ik lui werd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:34 schreef Etsu het volgende:
Ik kan echt niet tegen rommel.M'n kamer is netjes.
Ja we begonnen met 200 leerlingen zijn er 50/60 over, sommigen zijn in deeltijd gegaan, komen van de Havo en hoeven nog maar een paar vakken, of zijn mensen die te lui en van het VWO komen en een paar MBO'ers die het nog net redden. Rest was voor de kerstvakantie al verdwenen.quote:
3 meter. Dat zou niet eens in mijn kamer passen denk ik.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:34 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Een bureau van 3 meter lang
Ziet er best netjes uit vind ik
Pff.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:35 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ja we begonnen met 200 leerlingen zijn er 50/60 over, sommigen zijn in deeltijd gegaan, komen van de Havo en hoeven nog maar een paar vakken, of zijn mensen die te lui en van het VWO komen en een paar MBO'ers die het nog net redden. Rest was voor de kerstvakantie al verdwenen.
Mijn hele kamer functioneert als bureau tegenwoordig.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
3 meter. Dat zou niet eens in mijn kamer passen denk ik.
Wattequote:Op donderdag 26 mei 2011 21:36 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Die mensen doen gewoon puur vavo om een excuus voor de EXA SC te hebben.
Ik doe Vavo omdat MBO geen uitdaging meer bood en toch te veel tijd over had.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:36 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Die mensen doen gewoon puur vavo om een excuus voor de EXA SC te hebben.
Ik stoot dan mn hoofd. Behalve als ik het in het midden doe. Puntdaken ook altijd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:36 schreef Etsu het volgende:
Ik kan zelfs een dansje maken in m'n kamer.
M'n kamer is 5 bij 4 meter ofzo
Goed tochquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:37 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik doe Vavo omdat MBO geen uitdaging meer bood en toch te veel tijd over had.
Gast..quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
valt nog mee
Wat een puinzooi.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
valt nog mee
Dastan minder.quote:
Gastquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:38 schreef koekjestrommel1 het volgende:
het zijn alleen 2 bordjes en wat blaadjes enzo, no hating
Klopt. Niet alle lessen waren interessant, maar Rome was wel ontzettend tof (had je niet per se KCV voor nodig, maar kreeg je wel voorrang mee) en zijn ook verscheidene keer naar Amsterdam geweest bijvoorbeeldquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:33 schreef Dastan het volgende:
[..]
Leuk vak wel. Tof dat jullie het mochten kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |