En aangezien ze nog even suggereren dat ze verliest met haar 'ik kon wel janken'quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:44 schreef chufi het volgende:
Denk dat Britt gewonnen heeft aangezien ze al te zien geweest was in een aantal tv-programmas
Aflevering 4: Britt melkt paardenquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Britt is wel oké, maar een reallife soap zou overdreven zijn.
Aflevering 1: Britt gaat naar de paarden.
Aflevering 2: Britt laat de hond uit.
Aflevering 3: Britt gaat naar MacDonalds.
Aflevering 5 : Britt ontmoet Eddy Zooiquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Aflevering 4: Britt melkt paarden
Dit dus.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:44 schreef Maartel het volgende:
[..]
En aangezien ze nog even suggereren dat ze verliest met haar 'ik kon wel janken'
Uhhh geen idee... Zal wel een hele slechte dag hebben...?!quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Het maakt mij niet zoveel uit, maar dat gescheld, waar slaat dat op?
Aflevering 6: Britt melkt Eddy Zooiquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Aflevering 5 : Britt ontmoet Eddy Zooi
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sinds wanneer mogen moderators trollen?
het zijn net users!quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sinds wanneer mogen moderators trollen?
Omdat je .... ja wat was dat ook al weerquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:48 schreef Melochan het volgende:
Waarom zie ik dit programma nu pas voor het eerst?![]()
aan jouw hoef ik geen excuses te biedenquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet vloeken in de kerk aub
Calippo'squote:
Waarom koop je dan gewoon geen limonade ?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook goed! Vooral dat laatste beetje dat overblijft zo leegslurpen uit het kartonnetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |