Deel: #1, #2 en #3.quote:Vanaf donderdag 24 maart nieuw op de sterke donderdagavond van RTL 5 het reality-programma ‘Echte Meisjes in de Jungle’. In ‘Echte Meisjes in de Jungle’ doen de goedgebekte en opvallendste meisjes uit eerdere RTL 5 reality-programmas mee. Zo doen o.a. Amanda en Nadia mee uit de Gouden Kooi en Pauline en Leslie mee van Echte Gooische Meisjes.
In iedere aflevering van ‘Echte Meisjes in de Jungle’ staan twee opdrachten centraal. In deze opdrachten worden de meisjes op meerdere manieren getest. Hun uithoudingsvermogen. Hun kracht. Hun kennis van Suriname. Allemaal met als doel om te bepalen wie de sterkste en de slimste is.
niet iedereenquote:
hater!quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:41 schreef MacorgaZ het volgende:
Als Britt wint haat ik haar nog meer. Dom kutwijf met een kankerlelijk accent. Vooral dom.
Ze bedoeld denk ik dat ze die niet meer eet omdat ze een kip geslacht hebben!quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
De McChicken is niet lekker?
Burger King zal blij zijn dat er ook een keer negatieve reclame voor McDonalds komt.
Britt hatersquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:41 schreef MacorgaZ het volgende:
Als Britt wint haat ik haar nog meer. Dom kutwijf met een kankerlelijk accent. Vooral dom.
Stel je niet aan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:41 schreef MacorgaZ het volgende:
Hou je bek gek kanker Marokkaan ! Serieus sterf val dood en ik pis over je lijk heen en zet het in de fikquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:41 schreef MacorgaZ het volgende:
Wat dacht Britt dan vroeger toen ze een McChicken at?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:41 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ze bedoeld denk ik dat ze die niet meer eet omdat ze een kip geslacht hebben!
Ga me godverdomme niet beledigen met "marokkaan"! Noem me dan gewoon nikker ofzo. Flikker.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hou je bek gek kanker Marokkaan ! Serieus sterf val dood en ik pis over je lijk heen en zet het in de fik![]()
![]()
hoe durf je hoe durf je hoe durf je
![]()
![]()
Het maakt mij niet zoveel uit, maar dat gescheld, waar slaat dat op?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:42 schreef Starlie het volgende:
Geloof dat (bijna) iedereen wel voor Britt is!
Vroeger zat er een paardenmeisje in me klas en die hield van frikadellen. En uiteraard zei ik dat er paardenvlees in frikadellen zat. Tot de dag van vandaag eet ze dus geen frikadellen meerquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht Britt dan vroeger toen ze een McChicken at?
Dat daar geen kip voor was geslacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |