Lerarentekort.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohja weten jullie wat ik me nu weer afvraag?
Waar deden jullie je PWS over?
Nee wist ik niet. Sorry.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:59 schreef strontboer het volgende:
[..]
Natuurkunde: krachten op bruggen en resonantie
Je weet dat hier een speciaal topique voor is?![]()
Das echt wel interessant!quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het verschil tussen het Latijnse en Arabische verbum.
Vet cool ja.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lerarentekort.Heb gewoon m'n pws van havo gepakt en 5 pagina's met heel veel (en grote) plaatjes toegevoegd en een 8 gekregen. Cool he?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lerarentekort.Heb gewoon m'n pws van havo gepakt en 5 pagina's met heel veel (en grote) plaatjes toegevoegd en een 8 gekregen. Cool he?
Doe eens!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, was erg leuk. Ik kan 'm hier neerzetten als je wilt.
Graag, lijkt me echt leuk om keertje te lezenquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, was erg leuk. Ik kan 'm hier neerzetten als je wilt.
Ik niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb er wel serieus veel werk in gestoken ja. En ik vond het best interessant ook.
Keizer ThaTim zeker?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:01 schreef ThaTim het volgende:
Ik had m'n PWS over geschifte Romeinse Keizers
Dit. De laatste drie dagen voor mijn presentatie. Vrij gekregen van mijn afdelingsleider om er op school aan te werken, dat welquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb er wel serieus veel werk in gestoken ja. .
Stoere jongen hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik was op vakantie in de kerstvakantie en toen heb ik daar ook nog uren aan gewerktquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:02 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dit. De laatste drie dagen voor mijn presentatie. Vrij gekregen van mijn afdelingsleider om er op school aan te werken, dat wel
Dat was gewoon even nodigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |