Niet nu.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:39 schreef xCore het volgende:
[..]
Jij moet nog een theorie examen doen....
Nee, helaas.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aw, fijn!
[..]
Heb je al goed geleerd ja?
[..]
Dit! Zeg het ze!
vanaf wanneer gingen we trouwens naar elkaarquote:
nadat herkansingenquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:40 schreef strontboer het volgende:
Niet dat ik er nu al over na wil denken(
), maar wanneer wordt EXA gesloten? Maandag, gelijk na de examens of bv een week later pas?
Volgens mij pas eind juni ofzo?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:40 schreef strontboer het volgende:
), maar wanneer wordt EXA gesloten? Maandag, gelijk na de examens of bv een week later pas?
Er zijn ook nog herkansingen he.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:40 schreef strontboer het volgende:
Ja, ik heb vanochtend geleerd. Maar na Engels niet meer.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wanneer dan?
[..]
Je zou gaan leren vandaag, vlerk!
Ik heb geen pa (meer), dus gaat lastig.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:40 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
heb je je pa al gevraagd of hij ronde parkeerplaats wou doen?
Tijdens dat aidsexamen genaamd aardrijkskunde.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:40 schreef ThaTim het volgende:
[..]
vanaf wanneer gingen we trouwens naar elkaardoen?
waar ging het fout?
Ok. Ga je het redden denk je?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, ik heb vanochtend geleerd. Maar na Engels niet meer.
Ik hoop het. Ik slaag sowieso. Wat ik ook haal.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ok. Ga je het redden denk je?
Interessant topic dat trouwens.quote:
Oke netjes!quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik slaag sowieso. Wat ik ook haal.
Zo gigantisch aids was het toch niet?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tijdens dat aidsexamen genaamd aardrijkskunde.
die 1e jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:43 schreef Dastan het volgende:
koekjestrommel:
Broek van ¤130 verpest door uit koers geraakt liefdesnectar
Ik kan niet geloven dat mijn moeder zo laag is gegaan.....
een stuk Jupiter gekocht!!! Wie nog meer?
Is niet zeker.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:43 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Zo gigantisch aids was het toch niet?
je hebt je 6 gemiddeld toch wel?
Ja, dus erg druk maak ik me er niet om. Zou alleen graag die acht gemiddeld willen houden voor Latijn.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Interessant topic dat trouwens.
[..]
Oke netjes!![]()
Bij mijn vriend was het altijd na 01:30 raak. Mazzelaars op de wereld hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:44 schreef Dastan het volgende:
Ook een goed topic:
Mijn vriend is homo en ik ben geil
Interessante inbreng.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Bij mijn vriend was het altijd na 01:30 raak. Mazzelaars op de wereld hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |