opzich hoeft dat niet.. maar het zal wel een flink karwei zijn om dat te codenquote:
http://minedraft.net/quote:Op zondag 29 mei 2011 12:03 schreef mschol het volgende:
[..]
opzich hoeft dat niet.. maar het zal wel een flink karwei zijn om dat te coden
iemand tips hoe ik buiten minecraft snel iets van een schets kan maken?
ik wil een schipje maken, maar wil em even uittekenen voordat ik er aanbegin
nice.. beetje jammer dat er alleen witte wool inzit, beetje improviseren dan maar daarzoquote:
Fantasie man, gebruik hetquote:Op zondag 29 mei 2011 12:19 schreef mschol het volgende:
[..]
nice.. beetje jammer dat er alleen witte wool inzit, beetje improviseren dan maar daarzo
nee lekker, een (semi) onspeelbare versie spelen..quote:Op zondag 29 mei 2011 15:38 schreef Graseter het volgende:
Tfoe, outdated server.
Mijn server is lekker niet outdated.
Hoezo is het niet speelbaarquote:Op zondag 29 mei 2011 17:19 schreef mschol het volgende:
[..]
nee lekker, een (semi) onspeelbare versie spelen..
quote:Heads up, Minecrafters! The next big update to Minecraft beta will be patch 1.7, according to Notch. While he says it will be a while before it goes live, there was also a hint given at what's coming. It's going to be the "Adventure Update" or something similar to that, says Notch.
What's up with Minecraft before 1.7? Well, next week we're going to be seeing 1.6.6 release, which will be an update to address issues with the recently released patch 1.6. The following week Notch will be headed to the United States -- and Los Angeles in particular -- to spend some time at E3. We'll be there too, so hopefully we can pick his brain about 1.7.
hap hap..quote:Op zondag 29 mei 2011 18:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hoezo is het niet speelbaarIk en andere spelen er zonder problemen op.
Ik miste fok!quote:
Al die servers zijn outdated..quote:
http://www.minecraftdl.com/how-to-downgrade-minecraft/quote:Op maandag 30 mei 2011 11:12 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe krijg ik nou een vorige versie terug?
thanx!quote:Op maandag 30 mei 2011 11:24 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
http://www.minecraftdl.com/how-to-downgrade-minecraft/
gr gr
ik ben van donderdag tot maandag 'weg'quote:Op maandag 30 mei 2011 12:50 schreef TJV het volgende:
Arme Groentetaart, donderdag kom ik je vergezellen.
quote:
SPOILER: niet lezen s.v.p.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Crafbukkit is nog niet uit voor 1.6, hun draaien op een unsupported versie vol met bugs.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:11 schreef maurisioo het volgende:
Ah die van toothless and dnbrainwash werkt met 1.6.
Werkt nog niet helemaal goed volgens mij.
Toevallig je minecraft gedowngrade of mods gedownload?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:39 schreef Rijstkoker het volgende:
Er verdwijnen sinds gister steeds bestanden uit de Appdata map waardoor ik Minecraft telkens opnieuw moet installeren. De wereld enz die was opgeslagen verdwijnt ook, iemand tips?
Als je multiplay gebruikt zou ik gewoon Bukkit nemen hoor, is het meest gesupport. Vraag het aan Berend want je hoeft alleen op een knopje te drukken en het wordt voor je geïnstalleerd excl. plugins.quote:Op maandag 30 mei 2011 17:32 schreef JaimyLee het volgende:
Heb net ff wat gekeken bij multiplay voor prive server. Bukkit snap ik helemaal niks van die site, maar via canary zie ik al een stuk meer. Daar bij de plugin list ook al de plugins gevonden die ik nodig heb. Als canary er is voor 1.6, moeten die plugins dan ook weer geupdate worden, en zo ja hoelang duurt dat dan? We willen asap die server
Klinkt allemaal erg chillquote:Op maandag 30 mei 2011 18:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je multiplay gebruikt zou ik gewoon Bukkit nemen hoor, is het meest gesupport. Vraag het aan Berend want je hoeft alleen op een knopje te drukken en het wordt voor je geïnstalleerd excl. plugins.
Je hebt verder niks met die site te maken, daarbij moet bukkit er eerst zijn (via multiplay) en dan nog de plugins.
Ik denk dat Bukkit pas komt zodra er geen grote bugs zitten bij MC zelf.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:07 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Klinkt allemaal erg chill
Enig idee hoelang het nog duurt voordat alles is geupdate? Ermee rekening houdend dat 1.6.6 ook nog komt deze week..
Als het goed is is dát deze week bij 1.6.6quote:Op maandag 30 mei 2011 18:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik denk dat Bukkit pas komt zodra er geen grote bugs zitten bij MC zelf.
kijk jij straks eens op je server naar de warp maersk ..quote:Op maandag 30 mei 2011 18:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik denk dat Bukkit pas komt zodra er geen grote bugs zitten bij MC zelf.
Ah dat is wel vet.quote:notch Markus Persson
Oh and fun fact: did you know you deal bonus damage if you hit a mob while falling now? Jumping and hititng on the way down works too.
24 minutes ago
Hahah net zo vet gemaakt, van mij mag je hem bouwen.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:36 schreef mschol het volgende:
[..]
kijk jij straks eens op je server naar de warp maersk ..
wil graag je mening voordat ik verder ga
en ja droogdok is geheel handmatig aangelegd
Dus vanmiddag updaten, en dan wachten op bukkit, daarna server hurenquote:1.6.6 is coming today. Last update before 1.7. Going to E3 on saturday, thursday is a national holiday
Ah fijn. Wat bedoelt hij trouwens met 'Removed Herobrine'?quote:Minecraft Beta 1.6.6
Unless there are any emergency things to fix, I won’t do any more updates before 1.7. Going to E3 on Saturday.
I will be bringing my laptop to do some development, but I won’t be able to do much testing.
ONWARDS TO THE ADVENTURE UPDATE! *holds up sword, poses dramatically*
1.6.6:
+ Added a new use for bonemeal
* Changed the material of glowstone from “glass” to “stone”. This means you need a pickaxe to get resources from it
* Made glowstone drop more loot
* Made the recipe sizes for creating cloth blocks and glowstone blocks smaller (2x2 instead of 3x3)
* Re-introduced unlimited FPS, renamed the option again
* Fixed beds not working very well at all in SMP
* Fixed destroying a boat spawning the player too low, causing them to sometimes fall through the ground
* Boats float up to the surface quicker
* Boats falling down into water lose their vertical momentum very fast
* Removed Herobrine
posted 48 minutes ago
Jup, doe het nu..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:56 schreef Timwonnacott het volgende:
Hey Drumpie, kan je de creative kant falsebook rechten geven. Heb al dagen een gate nodig maar kan die niet maken
WTF is Herobrine?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:48 schreef Timm-E het volgende:
Minecraftforum:
Herobrine is an overused joke that stopped being funny about a week after it came out. Anyone who still tries to post "proof" of Herobrine should be locked away for their own safety. The world would be a better place if some sort of inter dimensional rift caused everyone to forget Herobrine completely.
Maar hij maakt het spel wel steeds simpeler... Nu heb is glowstone bijna 1 op 1 te verkrijgen, waar het eerst 1 op 9 was... Vind zulke dingen eigenlijk wel jammer...
een grap, hier wat linkjesquote:
volgens mij (lang)gras laten groeienquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:13 schreef Timwonnacott het volgende:
Iemand enig idee wat de nieuwe use voor bonemeal is?
Edit: En dank je Drumpie![]()
dan wordt het dier zelf groter?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:26 schreef vogelkooi het volgende:
Als je bonemeal op en creeper/skellie/spin/zombie cast wordt deze groter. Geld ook voor schapen/varkens/koeien.
Ja, en als je het opeet verander je in een herobrine. Maar dat is nu dus veranderd.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:26 schreef vogelkooi het volgende:
Als je bonemeal op en creeper/skellie/spin/zombie cast wordt deze groter. Geld ook voor schapen/varkens/koeien.
Volgens mij is die van toothless en dnbrainwash al wel op 1.6. Alleen niet op 1.6.6, de rest was namelijk nog in 1.6.5 en ik kon niks nieuws daar.quote:
Ik ben geband op toothless, omdat ik had gezegd dat dat grote gebouw van obsidian in surival nergens op sloeg, en dat het dom was dat ze pixiio en ceees2 hadden geband voor het hebben van een andere server.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:07 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Volgens mij is die van toothless en dnbrainwash al wel op 1.6. Alleen niet op 1.6.6, de rest was namelijk nog in 1.6.5 en ik kon niks nieuws daar.
Oja, is er ook een soort animatie gemaakt voor als je iets cheat of leek dat maar zo?
1.6 versie die er ATM is, zit vol met bugs dus dan heb je er sowieso niks aan..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:07 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Volgens mij is die van toothless en dnbrainwash al wel op 1.6. Alleen niet op 1.6.6, de rest was namelijk nog in 1.6.5 en ik kon niks nieuws daar.
Oja, is er ook een soort animatie gemaakt voor als je iets cheat of leek dat maar zo?
ip?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:11 schreef maurisioo het volgende:
Ik heb mijn server even aan staan met 1.6.6. Voor degene die willen weten wat er allemaal nieuw is.
Gewoon een random map, niks bijzonders dus.
Ah vergeten. Zie editquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:13 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
ip?En kan je dan ff kijken hoe mijn skin is, ik weet niet of het werkt zoals het moet.
3x geprobeerd, steeds iets anders en niks dat er op lijktquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:13 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ah vergeten. Zie edit
seed: -8407239026452371359
Denk dat het iets misschien met de update maken heeft.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:33 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
3x geprobeerd, steeds iets anders en niks dat er op lijkt
ik wil die map ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:36 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Denk dat het iets misschien met de update maken heeft.
Oei, dat was een domme vraag. Nu krijg je héél veel uitleg. Probeer maar gewoon.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:26 schreef nero7 het volgende:
Wat is er zo leuk aan minecraft? Wil er best mee beginnen, voor ik deze aanschaf
Allemaal betaald. Hier raak je niet snel uitgekeken naar hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:25 schreef nero7 het volgende:
jullie hebben de betaalde, of de klassieke?
15 euro voor iets waar ik misschien naar uitgekeken zal raken...?
De hoop die ik je kan geven is dat ik met 100% zekerheid kan zeggen dat dit de beste 15 euro waren die ik ook aan een spel heb uitgegeven.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:38 schreef nero7 het volgende:
Ben er denk nu al op uitgekeken
Mn broertje heeft nog van iemand een betaald account die we mogen gebruiken. Speel daar wel een tijdje op, maar geef het weinig hoop
dat geeft wel aan wat voor soort admin's ze zijn...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:09 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik ben geband op toothless, omdat ik had gezegd dat dat grote gebouw van obsidian in surival nergens op sloeg, en dat het dom was dat ze pixiio en ceees2 hadden geband voor het hebben van een andere server.
huh, een animatie voor als je cheat? lijkt me niet dat je dat kan toevoegen...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:07 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Klopt, ik had het gepost hier op fok! en na een tijdje was het verwijderd, nooit gehoord waarom, maar ik vind het gewoon een baggerserver. Na 3 dagen was het al niet meer leuk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:41 schreef mschol het volgende:
[..]
dat geeft wel aan wat voor soort admin's ze zijn...
Ja, coal, iron etc moet gewoon zeldzamer worden. Zo is het echt veel te makkelijk. Of het moet instelbaar zijn hoeveel er wordt gegenereerd.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:41 schreef mschol het volgende:
[..]
huh, een animatie voor als je cheat? lijkt me niet dat je dat kan toevoegen...
ik heb op ouder systeem even 1.6.6 gedraaid, et wordt wel simpel...
heel veel rock aan de bovenkant, zag al direct een stuk of 4 iron blocks en een tiental kolen..
Ben je 12 ofzo? 15 euro voor een spel dat echt miljoenen keer is verkocht is echt een schijntje.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:25 schreef nero7 het volgende:
jullie hebben de betaalde, of de klassieke?
15 euro voor iets waar ik misschien naar uitgekeken zal raken...?
halo 3 is ook miljoenen keren verkocht, maar daar zou ik niet eens 1 euro voor willen krijgen om hem te spelen...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:37 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ben je 12 ofzo? 15 euro voor een spel dat echt miljoenen keer is verkocht is echt een schijntje.
WoW toch ook, zie je mij niet achter zitten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:37 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ben je 12 ofzo? 15 euro voor een spel dat echt miljoenen keer is verkocht is echt een schijntje.
Slecht. Kost echt maar 15 euro!quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:56 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik heb 'm gewoon illegaal gedownload en kon er ook mee online.
Per maand.quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:01 schreef nero7 het volgende:
[..]
WoW toch ook, zie je mij niet achter zitten.
Ach, de eerste keer is het moeilijk. Daarna wordt het al snel heel simpel hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:45 schreef Siddartha het volgende:
Maar daar zitten toch mobs?
Of maakt dat niet veel uit?
skeletten blijven kutquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:45 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ach, de eerste keer is het moeilijk. Daarna wordt het al snel heel simpel hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |