Jup, doe het nu..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:56 schreef Timwonnacott het volgende:
Hey Drumpie, kan je de creative kant falsebook rechten geven. Heb al dagen een gate nodig maar kan die niet maken

WTF is Herobrine?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:48 schreef Timm-E het volgende:
Minecraftforum:
Herobrine is an overused joke that stopped being funny about a week after it came out. Anyone who still tries to post "proof" of Herobrine should be locked away for their own safety. The world would be a better place if some sort of inter dimensional rift caused everyone to forget Herobrine completely.
Maar hij maakt het spel wel steeds simpeler... Nu heb is glowstone bijna 1 op 1 te verkrijgen, waar het eerst 1 op 9 was... Vind zulke dingen eigenlijk wel jammer...

een grap, hier wat linkjesquote:

volgens mij (lang)gras laten groeienquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:13 schreef Timwonnacott het volgende:
Iemand enig idee wat de nieuwe use voor bonemeal is?
Edit: En dank je Drumpie![]()

dan wordt het dier zelf groter?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:26 schreef vogelkooi het volgende:
Als je bonemeal op en creeper/skellie/spin/zombie cast wordt deze groter. Geld ook voor schapen/varkens/koeien.

Ja, en als je het opeet verander je in een herobrine. Maar dat is nu dus veranderd.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:26 schreef vogelkooi het volgende:
Als je bonemeal op en creeper/skellie/spin/zombie cast wordt deze groter. Geld ook voor schapen/varkens/koeien.

Volgens mij is die van toothless en dnbrainwash al wel op 1.6. Alleen niet op 1.6.6, de rest was namelijk nog in 1.6.5 en ik kon niks nieuws daar.quote:

Ik ben geband op toothless, omdat ik had gezegd dat dat grote gebouw van obsidian in surival nergens op sloeg, en dat het dom was dat ze pixiio en ceees2 hadden geband voor het hebben van een andere server.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:07 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Volgens mij is die van toothless en dnbrainwash al wel op 1.6. Alleen niet op 1.6.6, de rest was namelijk nog in 1.6.5 en ik kon niks nieuws daar.
Oja, is er ook een soort animatie gemaakt voor als je iets cheat of leek dat maar zo?

1.6 versie die er ATM is, zit vol met bugs dus dan heb je er sowieso niks aan..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:07 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Volgens mij is die van toothless en dnbrainwash al wel op 1.6. Alleen niet op 1.6.6, de rest was namelijk nog in 1.6.5 en ik kon niks nieuws daar.
Oja, is er ook een soort animatie gemaakt voor als je iets cheat of leek dat maar zo?

ip?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:11 schreef maurisioo het volgende:
Ik heb mijn server even aan staan met 1.6.6. Voor degene die willen weten wat er allemaal nieuw is.
Gewoon een random map, niks bijzonders dus.

Ah vergeten. Zie editquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:13 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
ip?En kan je dan ff kijken hoe mijn skin is, ik weet niet of het werkt zoals het moet.

3x geprobeerd, steeds iets anders en niks dat er op lijktquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:13 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ah vergeten. Zie edit
seed: -8407239026452371359

Denk dat het iets misschien met de update maken heeft.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:33 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
3x geprobeerd, steeds iets anders en niks dat er op lijkt

ik wil die map ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:36 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Denk dat het iets misschien met de update maken heeft.

Oei, dat was een domme vraag. Nu krijg je héél veel uitleg. Probeer maar gewoon.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:26 schreef nero7 het volgende:
Wat is er zo leuk aan minecraft? Wil er best mee beginnen, voor ik deze aanschaf

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |