ziet er gezellig uit wel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sitebeheerder van 't Schuurke.
[ afbeelding ]
Die gif hahaquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sitebeheerder van 't Schuurke.
[ afbeelding ]
Ook te reserveren voor seksfeesten heb ik uit betrouwbare bron vernomen.quote:
Ik zal het aan mijn dode familieleden vragen om ze van mijn gezicht af te vegen.quote:
Maar dat kan helemaal niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zal het aan mijn dode familieleden vragen om ze van mijn gezicht af te vegen.
Dan is het voorbij tussen ons hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het niet klikt met hem. Wat dan?
Ja en het deed verdomd veel pijnquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:46 schreef Patje1987 het volgende:
Och ik heb weer op iemands tere zieltje getrapt zie ik
We hebben weinig. Jammer dit.quote:
Ow ok.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dan is het voorbij tussen ons hoorik heb zijn goedkeuring wel nodig anders ben ik nergens
![]()
maar ik voel dat het gaat klikken tussen jullie geen probleem
Wil je mijn schouder lenen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:47 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben oprecht erg verdrietig en heb spijt van mijn daden.
Your musical compatibility with sharonimus is Superquote:
Ik heb nog maar heel erg kort Last FM hoor, het komt nog welquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We hebben weinig. Jammer dit.
[..]
Ow ok.
Your musical compatibility with Jw4n is VERY HIGHquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom heeft iedereen SUPER met Shar en ik maar LOW?
Iedereen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oehquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:47 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Your musical compatibility with sharonimus is Super
Music you have in common includes De Jeugd van Tegenwoordig, Doe Maar, Justice, The Opposites and The Lonely Island.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Your musical compatibility with sharonimus is Very Low
Meestal doetie al je eerder afgespeelde liederen ook toevoegen ja.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:48 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb nog maar heel erg kort Last FM hoor, het komt nog wel
Jij hebt 0 muziek erin.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Iedereen?
Your musical compatibility with sharonimus is VERY LOW
Die gappie.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:49 schreef JanPiraat het volgende:
even DangerMuis ge ontvriend op lastfm![]()
Harteloos dat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:49 schreef JanPiraat het volgende:
even DangerMuis ge ontvriend op lastfm![]()
Nee deed 'ie niet, omdat Spotifyquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meestal doetie al je eerder afgespeelde liederen ook toevoegen ja.
Kanquote:
Thankss.quote:
Twee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Je bent drie minuten te vroeg.
Maar, succes.
Welterusten sharquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Beachzin in het weekend ? zaterdag DE finale eindelijk he
![]()
Zo lelijk is ze niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:27 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 knappe meid voor je
en ja zin inspannend hoor
![]()
Vanavond ook trouwens
Hij zegt toch knappe meid?quote:
maar knap is ook andersquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:27 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 knappe meid voor je
![]()
Vanavond ook trouwens
Ik ben autistisch, sarcasme is niet aan mij besteed.quote:
oowww mwah daar heb ik niet zoveel zin in nuquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Excelsior - Helmond en Zwolle nogwat toch
too bad, sarcasme is een van de mooiste dingen die bestaanquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben autistisch, sarcasme is niet aan mij besteed.
Ado Groingen ookquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oowww mwah daar heb ik niet zoveel zin in nu
Ik heb zin in een chocolade ijsje.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oowww mwah daar heb ik niet zoveel zin in nu
ADO - Groningen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Excelsior - Helmond en Zwolle nogwat toch
TR gedaanquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:27 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
1 knappe meid voor je
![]()
Vanavond ook trouwens
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:34 schreef gianni61 het volgende:
keuzes: a beautiful mind, i am legend of keuringsdienst van waarde..
A beautiful mindquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:34 schreef gianni61 het volgende:
keuzes: a beautiful mind, i am legend of keuringsdienst van waarde..
quote:
dagdagquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:37 schreef Beach het volgende:
Ik ga eens verder met mijn Glee marathon.
-xxx-
Awwquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:35 schreef Zeroku het volgende:
Fuck. Dit vak gaat dus lang duren. Zó saai.
Ja en ik ging zo goed de afgelopen dagen. Zo toch maar even doorgaan.quote:
Ik heb 28 studiepunten, goed he?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja en ik ging zo goed de afgelopen dagen. Zo toch maar even doorgaan.
Ik 43. Dus ik moet er nog 9quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb 28 studiepunten, goed he?
dat is een Oquote:
Maar wij hebben nog een inleverweek, waar we 5 verslagen in moeten leveren die elk 3 punten zijn. Een beoordeling die 5 punten waard is. Een verslag die 10 punten waard is en ik moet nog 3 oude verslagen nog inleveren elk 3 punten waard en nog 3 herkansingen van 1 punt. Oh en ik moet mijn rekentoets nog halenquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik 43. Dus ik moet er nog 9.
Maarl wel goed ja.
Ooh, je kunt er dus nog wel een boel halenquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat is een O
[..]
Maar wij hebben nog een inleverweek, waar we 5 verslagen in moeten leveren die elk 3 punten zijn. Een beoordeling die 5 punten waard is. Een verslag die 10 punten waard is en ik moet nog 3 oude verslagen nog inleveren elk 3 punten waard en nog 3 herkansingen van 1 punt. Oh en ik moet mijn rekentoets nog halen
0 kon omdat Janpiraatquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat is een O
[..]
Maar wij hebben nog een inleverweek, waar we 5 verslagen in moeten leveren die elk 3 punten zijn. Een beoordeling die 5 punten waard is. Een verslag die 10 punten waard is en ik moet nog 3 oude verslagen nog inleveren elk 3 punten waard en nog 3 herkansingen van 1 punt. Oh en ik moet mijn rekentoets nog halen
5x3 = 15quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ooh, je kunt er dus nog wel een boel halen.
42. 15+9+3+10+5.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
5x3 = 15
plus
3x3 = 9
plus
3x1 = 3
plus 10 plus 5 = 15
= veel ik ben de tel kwijt gr.
28+42=70. Dus dan heb je er ergens 10 teveel gerekend.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat klopt heul niet, dan kom je uit op 80 punten allus.
rawrrrquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Met mij scoor je geen punten inderdaad nee
Hmmmmmmmmmmmm, ik ben in de war.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
28+42=70. Dus dan heb je er ergens 10 teveel gerekend.
je bent gwn jaloersquote:
Op jou ja.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmmmmmmmmmmmm, ik ben in de war.
[..]
je bent gwn jaloers
Французы не ебать меня, лучше вы узнаете, даже реальный языкquote:
dit, ik ga douchen doeiquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Французы не ебать меня, лучше вы узнаете, даже реальный язык
quote:
o.oquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hOu tog fan jOu,, xD !!!,, Egt waarr,, sOms laatt iCk t missgien nie egt merken maar egt waar xD jy betekend alles voOr me!!.. !!!
Hallo murpsquote:
Gaat niet lukken ben ik bangquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:37 schreef Hatsekiedee het volgende:
Ja hallo ik heb een nieuwe computer nodig, misschien kan ik er hier een van iemand overnemen? ik zal een vriendschappelijk gedrag betalen van 50 cent, mijn minimale eisen zijn:
een octacore processor
minimaal een sapphire HD5870 videokaart
minimaal 8 gb werkgeheugen
minimaal 2tb opslagruimte
oh en een SSD erbij als t ff kan
het is erg vriendelijk van mij dat ik genoegen neem met zulke verouderde standaarden, daarnaast kom ik de computer ook nog helemaal ophalen!
Goeie.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:37 schreef Hatsekiedee het volgende:
Ja hallo ik heb een nieuwe computer nodig, misschien kan ik er hier een van iemand overnemen? ik zal een vriendschappelijk gedrag betalen van 50 cent, mijn minimale eisen zijn:
een octacore processor
minimaal een sapphire HD5870 videokaart
minimaal 8 gb werkgeheugen
minimaal 2tb opslagruimte
oh en een SSD erbij als t ff kan
het is erg vriendelijk van mij dat ik genoegen neem met zulke verouderde standaarden, daarnaast kom ik de computer ook nog helemaal ophalen!
kquote:
Nee.quote:
Wiequote:Op donderdag 26 mei 2011 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hij vond ons net vrouwen van middelbare leeftijd met lekkende tena-lady's
WTF.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gelijk een stijven krijgen
watwatwat echt WAT?
Matiche troll 4.5/10quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gelijk een stijven krijgen
watwatwat echt WAT?
Weet ik.quote:
Wie?quote:
Ben geen nerd.quote:
Zal wel moeten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ik weet wat ik leuk vind. Ditquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kut is dat hé? 324235 miljoen opleidingen en dan niks leuk vinden eigenlijk.. Maarja, ik ga er gewoon vanuit dat het goed komt. Ben al ruim anderhalve week bezig en heb nog een week.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Ja, als wallpaperquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Komt goed dussss.
En ik snap die plaatjes niet?
Ga een jaar iets anders doen (werken, reizen, eerst tijd werken dan een paar maanden reizen), misschien ontdek je dan wat je leuk vind om te doenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kut is dat hé? 324235 miljoen opleidingen en dan niks leuk vinden eigenlijk.
die 2equote:
SPOILER: Die.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:33 schreef Zeroku het volgende:
Of.DieSPOILER: Die.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
altijd tochquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:35 schreef MultiBanaan het volgende:
Hello did you miss me, I know I'm hard to resist![]()
Okkiquote:
Nice.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:38 schreef Zeroku het volgende:
Mijn 90.000ste post is bij dezen gereserveerd voor.
Klinkerbotsing.
heb je een geile stem ?quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ikke maandag training bij callcenter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics van je sokkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Neen, ik ga mensen disneyboeken, onderbroeken, sokken en vriendenloterij aansmeren
Heb jij geld teveelquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:43 schreef HappyBob het volgende:
3e vakantie deze zomer staat nu ook officieel vast![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar haal je het geld vandaan man, ik kan 1 al amper betalenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:43 schreef HappyBob het volgende:
Omg omg omg.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:43 schreef HappyBob het volgende:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb jij geld teveelEn Vlieland overslaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?!
[..]
Heb jij geld teveelEngeland, Portugal en Frankrijk..dus niet al te ver inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wel 2 surfvakanties
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Ja, wij hadden de hele collectiequote:
[..]
Heb jij geld teveelIk ga mogelijk vlieland schier vlieland vlielandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(en mogelijk nog polen of zuid-limburg tussendoor)
Kan ook zijn dat het wordt vlieland schier schier vlielandOp <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Je weet stiekem dat het toch wel parijs wordtquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hihihihihhi ik ben nu al aan het bedenken wat ik met het geld ga doen wat ik ga verdienen
1 minilaptop
2 shopgeld parijs
3 spiegelreflex
4 rijbewijs sparen
Shopgeld sowiesoquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hihihihihhi ik ben nu al aan het bedenken wat ik met het geld ga doen wat ik ga verdienen
1 minilaptop
2 shopgeld parijs
3 spiegelreflex
4 rijbewijs sparen
Nice manquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Engeland, Portugal en Frankrijk..dus niet al te ver inderdaadMaar wel 2 surfvakanties
Het is in volgordequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:46 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Je weet stiekem dat het toch wel parijs wordt
En natuurlijk allee Duitsers zijn hooomoooquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ALLE JODEN ZIJNN HOMO
hihi sorry anti ajakkes alles
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ALLE JODEN ZIJNN HOMO
hihi sorry anti ajakkes alles
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
ALS JE NU NIET SPRINGT
ALS JE NU NIET SPRINGT
ALS JE NU NIET SPRINGT BEN JE EEN AJACIED
* SpaceInvaders springt
Shoppen is belangrijker dan een laptopquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is in volgorde
Dus eerst koop ik een minilaptop, dan parijs en dan spiegelreflex en als er dan geld overblijft sparen. Dus het komt er allemaal hihihihi
Jamaar uni allesquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Shoppen is belangrijker dan een laptop
Ik ben niet joodsquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:48 schreef MultiBanaan het volgende:
En wie niet springt die is geen jood
hahahah omg held die je bentquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:43 schreef HappyBob het volgende:
Vroeger deden wij alles met pen en papierquote:
Jawel hoor, de titelquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAAAAM
HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS, HELEMAAL NEITS IN AMSTERDAAAMMM
Hmmm ze hebben er best veel toch in die hoofdstadquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAAAAM
HELEMAAL NIETS HELEMAAL NIETS, HELEMAAL NEITS IN AMSTERDAAAMMM
Zie ik ja.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
OH EINDHOVEN IS WONDERFUL
EN AAN HET EIND VAN HET SEIZOEN WEER OVERVOL
HET STRATUMSEIND, HET STADHUISPLEIN
HET KAMPIOENSFEEST ZAL WEER IN HET ZUIDEN ZIJN
ok ok ik stop met mijn voetballiedjes repertoire
Op Sziget word je vies, ik hou niet van vies worden dus ik mijd zulke activiteitenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:50 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik ga werken big time en dan BAM Sziget alles eruit gooien! Geld moet vloeien als een rivier
Hehehe tja je maakt jezelf wel belachelijk dat je dit gaat zingen na dit seizoen waarin PSV het allemaal weggegeven heeftquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
OH EINDHOVEN IS WONDERFUL
EN AAN HET EIND VAN HET SEIZOEN WEER OVERVOL
HET STRATUMSEIND, HET STADHUISPLEIN
HET KAMPIOENSFEEST ZAL WEER IN HET ZUIDEN ZIJN
ok ok ik stop met mijn voetballiedjes repertoire
Ik blijf trouw aan psvquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hehehe tja je maakt jezelf wel belachelijk dat je dit gaat zingen na dit seizoen waarin PSV het allemaal weggegeven heeft
Ik ga dus ook naar een feestje in Portugalquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hahahah omg held die je bent![]()
Ik ga deze zomer werken werken en af en toe eens wat leuks doenfestivalletje sowieso wel hoor maar weet nog niet wat
Ik wel ik hou van viesquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Op Sziget word je vies, ik hou niet van vies worden dus ik mijd zulke activiteiten
Als ik niet elke dag kan douchen in een fatsoenlijke douche (dus niet plastic en campinggebeuren) dan word ik gek. En sowieso in tent slapenquote:
Zeker en compleet losgaan, pitten allesquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ga dus ook naar een feestje in PortugalWeet niet precies wat het is eigenlijk..maar overdag in ieder geval lekker surfen
Maar werken + festivals klinkt ook wel als een goede zomer
Lekker met zonnetje en biertje genieten van de live muziek
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
PSV wordt volgend seizoen wat Feyenoord dit jaar was denk ik![]()
Smetvreesquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik niet elke dag kan douchen in een fatsoenlijke douche (dus niet plastic en campinggebeuren) dan word ik gek. En sowieso in tent slapen
Best aardige douche daar, en tent hoort gewoon bij het festivalgevoel, je gaat toch niet in een hotel slapen danquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik niet elke dag kan douchen in een fatsoenlijke douche (dus niet plastic en campinggebeuren) dan word ik gek. En sowieso in tent slapen
Losgaan en relaxenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:52 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Zeker en compleet losgaan, pitten alles
Ik ga meequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh voetbal, ik ga terug naar EXA SC.
Ik haat tenten en luchtbedden en slaapzakkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:53 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Best aardige douche daar, en tent hoort gewoon bij het festivalgevoel, je gaat toch niet in een hotel slapen dan
2 jaar geleden naar Silverstone geweestquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ok dan gaan we over formule 1 praten
Beginnen er wel op te lijken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vergelijk het niet met die kakkerlakken. Ok bedankt.
Niet slecht, maar ook niet de eckte eckte hardcore festivalgangerquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik haat tenten en luchtbedden en slaapzakkenJa ik zou naar een hotel gaan, ben ik nu slecht? Jammer dan
Ik zeg niet dat ik hier weg ga hoor, multitasken je weetquote:
Ik heb ook niet de behoefte om tot de hardcore festivalganger te horen. Ik ben blij met wie ik ben.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:54 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Niet slecht, maar ook niet de eckte eckte hardcore festivalganger
Nee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij moet helemaal je mond houden
Ik wel, lekker lam gelijk je tent in rollenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb ook niet de behoefte om tot de hardcore festivalganger te horen. Ik ben blij met wie ik ben.
Tentquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:56 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ik wel, lekker lam gelijk je tent in rollen
Ja allemaal de schuld van de NS als die treinen niet zoveel vertraging hadden dan hadden die mensen geen tijd voor een pijpbeurtquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:00 schreef MultiBanaan het volgende:
Zag vorige week een man op het station gepijpt worden door een vrouw, allebei rond de 40 gadverdamme gedraag je
quote:
Amenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:59 schreef HappyBob het volgende:
Ik wil me alleen wel altijd elke dag douchen..en douchen op zo'n festival zelf is ook niet echt een optieEvenals poepen
Doe je niet, ik ben de topquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik niet.
[..]
Gatver, bij deze dump ik je! Viezerik.
Nice, reken maar uit hoeveel meisjes per man.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:05 schreef MultiBanaan het volgende:
Maar serieus he, iemand geeft een feestje en nodigt 30 meisjes uit en 4 jongens, waaronder ik
Dat is toch pure overkill
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:05 schreef MultiBanaan het volgende:
Maar serieus he, iemand geeft een feestje en nodigt 30 meisjes uit en 4 jongens, waaronder ik
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:05 schreef MultiBanaan het volgende:
Dat is te inderdaad. Zo kun je je nooit focussen op 1 meisje waardoor je eindigt met geen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:05 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik weet precies watvoor meisjes dat zijn, gaat hem niet worden dusquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nice, reken maar uit hoeveel meisjes per man.
Balen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:08 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ik weet precies watvoor meisjes dat zijn, gaat hem niet worden dus
Dat ook jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is te inderdaad. Zo kun je je nooit focussen op 1 meisje waardoor je eindigt met geen.
Zelfs niet voor één avond?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:08 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ik weet precies watvoor meisjes dat zijn, gaat hem niet worden dus
Slaap zachtquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Slaap zacht
op je dekbed
met eendenvacht
geen nachtmerries
waarin je wordt verkracht
is dat wel het geval
ik heb aan je gedacht
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:10 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Een avond sterven wordt dat dan
Haha nee allemaal preutse rotzooi is dat
Maar wat is er precies mis met die meisjes? Misschien dat alcohol het probleem kan verhelpenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:11 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik ga gewoon ff langs en daarna met gierende banden
Zijn moeilijk saai, kunnen alleen maar over school en cijfers pratenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar wat is er precies mis met die meisjes? Misschien dat alcohol het probleem kan verhelpen [ afbeelding ]
Doe wat pillen in het drinkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:12 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Zijn moeilijk saai, kunnen alleen maar over school en cijfers praten
Leer ze binair rekenen met jouw 1 en hun 0 tochquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:12 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Zijn moeilijk saai, kunnen alleen maar over school en cijfers praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |