SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Je vergeet dat tijn gaat datenquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:33 schreef minibeer het volgende:
[..]
lanterfant gaat logeren bij een vriendin in amsterdam, catbert wordt vader en ik ben naar de kapper geweest
ik schat dat dat afhankelijk is van de gewilligheid van de datequote:
Feelgood topic!quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:41 schreef minibeer het volgende:
lanterfant gaat logeren bij een vriendin in amsterdam, catbert wordt vader en ik ben naar de kapper geweest en tijn gaat daten
Wie vult hem verder aan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:41 schreef minibeer het volgende:
lanterfant gaat logeren bij een vriendin in amsterdam, catbert wordt vader en ik ben naar de kapper geweest en tijn gaat daten
Dat weet ik nog niet. Waarschijnlijk eerst een andere date in de komende weken.quote:
Laten we daar maar niet op rekenenquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:45 schreef minibeer het volgende:
[..]
of masturberen, als het slecht ging
Niet vergeten een zoen op de wang te geven, dat in ieder geval. Niet afscheid nemen met een ferme handdruk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie vult hem verder aan?
[..]
Dat weet ik nog niet. Waarschijnlijk eerst een andere date in de komende weken.
Ik vind het wel raarzo heb ik nog nooit met een meisje gepraat enzo. Ik vind het eigenlijk best wel eng.
Dat durf ik niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:47 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Niet vergeten een zoen op de wang te geven, dat in ieder geval. Niet afscheid nemen met een ferme handdruk.![]()
Zij vindt het vast net zo spannend dus neem maar gewoon de leidende rol op je, dan voel je je zelf wat minder zenuwachtig. Je moet haar er even doorheen loodsen.
Gewoon doen. Geef je alleen een flauwe handdruk, dan kan ze denken ze je wellicht geen interesse in haar hebt.quote:
Daar vraag je wat. Geen idee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoe ga je het dan wel durven bij een 2e date? Of de 3e?
Dat zou kunnen ja.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gewoon doen. Geef je alleen een flauwe handdruk, dan kan ze denken ze je wellicht geen interesse in haar hebt.
Vaak is dat als je voor haar staat nog erger hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar vraag je wat. Geen idee.Nu denk ik dat het niet durf. Waarschijnlijk als ik voor haar sta zal het anders zijn
![]()
Niet echt dus. Laat ik eerst maar eens een date plannen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:56 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Vaak is dat als je voor haar staat nog erger hoor.
Maar als je al op een bepaalde manier met elkaar loopt te chatten, flirterig enzo, dan is dat helemaal geen probleem. Dat gevoel van ''niet durven'' kan je nu al wegnemen.
Ik dacht dat die al geplanned stond.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet echt dus. Laat ik eerst maar eens een date plannen.
Nope, is nog wishfull thinkingquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:02 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik dacht dat die al geplanned stond.
Is de date nog niet ingepland?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet echt dus. Laat ik eerst maar eens een date plannen.
Nee nog niet.quote:
Dat is pas in juli. Dat is nog veel te ver weg. Daarom ook iets eerderquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Huh? Er stond toch een bios date?
goed bezigquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:18 schreef dyna18 het volgende:
Net terug van de sportclub.
En daar maar wat geprobeerd te flirten met de vrouwen.
En bij 1tje lukte dat nog aardig.
Heel leuk gesprek verder ook met haar gehad.
Daar ben ik bezigquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:18 schreef Halcon het volgende:
Ik zou die date dan maar eens snel plannen voor het te laat is. Tenminste, als je haar ziet zitten.
Dat is het planquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:23 schreef whosvegas het volgende:
Suc6, tijn, maak er gewoon een gezellige/leuke avond van en dan zie je wel wat er gebeurd
Waarom pas in juli?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is pas in juli. Dat is nog veel te ver weg. Daarom ook iets eerder
quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
Oooh ik had gisteren trouwens een leuk onderonsje met zo'n reclamejongen weer ( die spreken altijd jonge meiden aan). Hij had een heel mooi kapsel, echt een heel leuke jongen, ondanks zijn blauwe ogen. Oooh ik stond er echt heel extravert bij, ook met van die uitbundige handgebaren. En hij was van het WNF. Oh het klikte echt zo leuk, hij had me precies op het goede moment te pakken qua energielevel.
Ik weet er alles van. Ik me al eens per ongeluk ingeschreven voor een baan en ben een keer per ongeluk donateur geworden van een goed doel. Ik probeer dan ook zo goed als het kan dat soort mensen op minimaal 30 meter afstand te passerenquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:00 schreef Micson het volgende:
Ze pakken altijd de minst zelfverzekerde personen, omdat ze die het snelste een abonnement op die onzin aan kunnen smeren
Zoen op de wang is altijd wel gepast ja.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:47 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Niet vergeten een zoen op de wang te geven, dat in ieder geval. Niet afscheid nemen met een ferme handdruk.![]()
Zij vindt het vast net zo spannend dus neem maar gewoon de leidende rol op je, dan voel je je zelf wat minder zenuwachtig. Je moet haar er even doorheen loodsen.
In Juli komt Harry Potter deel 7B uit.quote:
Lijkt me wel slim ja. Zo komt het een beetje over alsof je die film dan belangrijker vindt dan haar. Ze moet wel het gevoel hebben dat je haar zo snel mogelijk wil zien; niet zo'n kutfilm ergens in juli die jullie voor het gemak maar even samen kijken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In Juli komt Harry Potter deel 7B uit.Doel is toch iets eerder afspreken
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:18 schreef dyna18 het volgende:
Net terug van de sportclub.
En daar maar wat geprobeerd te flirten met de vrouwen.
En bij 1tje lukte dat nog aardig.
Heel leuk gesprek verder ook met haar gehad.
Alsof het wat uitmaakt welke film je gaat kijken. Ok, de film moet niet te debiel zijn, maar daarvoor hoef je niet te wachten tot de nieuwe Harry Potter (quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ja sorry, dat had ik eerder al gevraagd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echter 1 maar. Ze had het eerst over haar zus die ging trouwen,quote:
Ach jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:37 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Echter 1 maar. Ze had het eerst over haar zus die ging trouwen,
maar later bleek dat zij ook binnenkort gaat trouwen....
En dat ze zwanger was (nog niet te zien trouwens)....
Ja dat voelde wel goed.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach jaje hebt tenminste het lef gehad om met haar te gaan praten.
Als het goed is maakt het weinig uit welke film het is. Lijkt de film leuk te zijn, dan koop je naderhand een DVD-tje om 'm nog eens 'n keer helemaal te bekijken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
Waarom moeten jullie per se naar die film eigenlijk?
Maakt de film wat uit dan?
Nog tips over wat ik wel en niet moet zeggen als ik haar vraag wat te gaan drinken?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:29 schreef dyna18 het volgende:
Ow trouwens, ik ga vanavond ook een date proberen te regelen.
Die van deze post:
Als versieren niet zo makkelijk gaat #75
Haar zo opbellen.... als ik maar niet te zenuwachtig wordt.
Ik vind Harry Potter leukquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:30 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Lijkt me wel slim ja. Zo komt het een beetje over alsof je die film dan belangrijker vindt dan haar. Ze moet wel het gevoel hebben dat je haar zo snel mogelijk wil zien; niet zo'n kutfilm ergens in juli die jullie voor het gemak maar even samen kijken.
Zie bovenquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alsof het wat uitmaakt welke film je gaat kijken. Ok, de film moet niet te debiel zijn, maar daarvoor hoef je niet te wachten tot de nieuwe Harry Potter () movie.
Pfff, gewoon vragen of ze zin heeft om 'n keer iets te gaan drinken met jou. Verder niet te ingewikkeld over doen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:38 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nog tips over wat ik wel en niet moet zeggen als ik haar vraag wat te gaan drinken?
working on it.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:36 schreef formerjellybean het volgende:
Je kan toch ook zorgen dat je bijvoorbeeld ergens gaat drinken voor je naar de film gaat samen zodat je niet tot juli hoeft te wachten ???
Wat zegt je PUA-boekje daar over?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
jammer dat meisjes dat volgensmij niet leuk vinden. harry potter vinden vrouwen veel leuker volgensmij
Er is vast wel iets wat beide leuk vindenquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
oeh ik verheug me ook op de maand juli, waarschijnlijk komt Op 10 juli weer de eerste episode van het nieuwe seizoen van curb your enthusiasm.
dat is geweldig!:D daar kan ik ook niet op wachten.
jammer dat meisjes dat volgensmij niet leuk vinden. harry potter vinden vrouwen veel leuker volgensmij
geen idee. ik ken al die boeken niet uit me hoofd, en daar heb ik nog niet over nagedacht.quote:
Je moet wel iets blijven dragen wat jezelf prettig vind.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:49 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Tijn, no offence, maar als ik naar de foto's in je fb kijk lijkt het er niet erg op dat je veel moeite doet om meisjes aan te trekken. Dan gaat versieren meteen oo een stuk moeilijker.
Mijn tip: koop lenzen/een wat hippere bril, doe wat aan je haar en trek een shirt (overhemd) aan ipv random IT t-shirts.
Dat zal echt meehelpen!
Dat heb je toch zelf in de hand die make-over?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet wel iets blijven dragen wat jezelf prettig vind.Verder kan ik wel een make-over gebruiken
Tja, ik vind een joggingbroek ook fijn zitten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:51 schreef formerjellybean het volgende:
Joh dat vind ik best meevallen. Bij elke type jongen past wel een meisje. Als hij zich hierin lekker voelt .
Als ik V zo hoor wil hij mij veranderen in iets wat ik niet ben of ooit zal worden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat heb je toch zelf in de hand die make-over?
Hij kraakt je niet af dan had ie wel iets gezegd van "Haha wat een kneus die tijn met zijn lelijke t-shirts en kutbril" maar hij geeft juist wat kleding advies.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik V zo hoor wil hij mij veranderen in iets wat ik niet ben of ooit zal worden.Hij kraakt mij helemaal af zo'n beetje. En dat lijkt mij nu niet de bedoeling.
Hij geeft je tips. Er is 'n verschil tussen tips geven en afkraken. Als hij je af had willen kraken, dan had hij het wel anders gebracht.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik V zo hoor wil hij mij veranderen in iets wat ik niet ben of ooit zal worden.Hij kraakt mij helemaal af zo'n beetje. En dat lijkt mij nu niet de bedoeling.
Kijk hij geeft alleen maar wat advies wat je er zelf mee doet moet je lekker zelf weten toch.quote:
Zekerquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Kijk hij geeft alleen maar wat advies wat je er zelf mee doet moet je lekker zelf weten toch.
Ja, je moet jezelf er wel goed bij voelen natuurlijk. Je kunt jezelf wel een of andere hippe bril aanmeten, een kinky kapsel laten aanmeten en 'n maatpak aan doen, maar als je je daarin/daarmee niet comfortabel voelt, merken wijven dat toch wel meteen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ZekerIk wil wel veranderen maar dan wel op mijn manier
Wijvenquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, je moet jezelf er wel goed bij voelen natuurlijk. Je kunt jezelf wel een of andere hippe bril aanmeten, een kinky kapsel laten aanmeten en 'n maatpak aan doen, maar als je je daarin/daarmee niet comfortabel voelt, merken wijven dat toch wel meteen.
En wat is jouw manier dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ZekerIk wil wel veranderen maar dan wel op mijn manier
Ik heb geen manierquote:
Vind jij wijven zo erg?quote:
Daar doelde ik niet opquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb geen manierik doelde op wijven
Als jij zo tegen vrouwen praat krijg je natuurlijk nooit een datequote:
Damn... niet gelukt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:29 schreef dyna18 het volgende:
Ow trouwens, ik ga vanavond ook een date proberen te regelen.
Die van deze post:
Als versieren niet zo makkelijk gaat #75
Haar zo opbellen.... als ik maar niet te zenuwachtig wordt.
Zoals ik nu ben voel ik mij goed. Mijn kledingkast kan wel wat veranderd worden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet op
Je wil veranderen op jouw manier, dus ja, wat is jouw manier dan?
Nee natuurlijk gebruik je het niet in de buurt van een vrouw, niet maar onder vrienden gebruik ik het wel eens.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij zo tegen vrouwen praat krijg je natuurlijk nooit een date
Ja, moet ook kunnen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee natuurlijk gebruik je het niet in de buurt van een vrouw, niet maar onder vrienden gebruik ik het wel eens.
Hier lezen ook vrouwenquote:
Maar met die vrouwen probeer je toch niet te daten?quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar met die vrouwen probeer je toch niet te daten?
Sommigen wel hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar met die vrouwen probeer je toch niet te daten?
Ja maar ik niet dus ik kan gewoon wijven zeggen.quote:
Ik gok Lanterfanter. Het wordt druk in haar broekje.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:33 schreef Supersoep het volgende:
[..]
In wiens broekje probeer jij te komen dan?
Mijn moeder slaat een kruisje voor je.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:34 schreef dyna18 het volgende:
E-mail gestuurd aan het meisje om wat te gaan drinken (date).
Wish me luck....
Best wel spannend nu
Gelukkig kom je met een paar mooie woorden dat broekje al in.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik gok Lanterfanter. Het wordt druk in haar broekje.
Je moet wel beschikken over een boekenkast.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig kom je met een paar mooie woorden dat broekje al in.
En dat weet je hoe?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig kom je met een paar mooie woorden dat broekje al in.
Ik sprak niet voor mezelf.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:33 schreef Supersoep het volgende:
[..]
In wiens broekje probeer jij te komen dan?
Omdat ze nogal labiel overkomt.quote:
Ah ik ben niet de enige die het doorheeft.quote:
ik welquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah ik ben niet de enige die het doorheeft.
Onzeker, labiel, naïef, snakkend naar mannelijke aandacht en seks.quote:
De waarheid is meestal ook niet lief.quote:
Jij hebt echt moeite met iemand's intentie en intonatie begrijpen op het internet he.quote:
Dat is moeilijk voor autisten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jij hebt echt moeite met iemand's intentie en intonatie begrijpen op het internet he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Was het maar alleen op internetquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jij hebt echt moeite met iemand's intentie en intonatie begrijpen op het internet he.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is moeilijk voor autisten.Lach er maar om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik lach er niet om, het was maar een onschuldig garpje hoor.quote:
En ze vindt het schattig, tijn grijp je kans.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:05 schreef Supersoep het volgende:
Wow hij krijgt zomaar een kusje van Straw.
Dat idee kreeg ik ook al.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Weet ikquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik lach er niet om, het was maar een onschuldig garpje hoor.
dank jequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is toch ook wel een beetje schattig.
Tijn hecht waarde aan LOI cursusjes dus vandaag weer een:quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat idee kreeg ik ook al.Hij voelt zich snel aangevallen en is snel geirriteerd.
Goeie tipquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Tijn hecht waarde aan LOI cursusjes dus vandaag weer een:
1. Neem het internet niet (te) serieus.
Meer hoeft een mens niet te weten.
Ik denk dat hij in haar broekje mag!quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:05 schreef Supersoep het volgende:
Wow hij krijgt zomaar een kusje van Straw.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Dat dus heb ik dus echt een hekel aan.quote:
Gewoon negeren als het andere zijnquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:42 schreef ook_gek het volgende:
liefje?
ja schat.
ik wil even zeggen dat ik van je houd
ah dank je schat, ik ook van jou
liefje?
ja?
houw je nog van mij?
Ja, sterker nog.... ik houw elke dag een klein stukje meer van je.
hihi
ja lief he , je bent de allerenigste voor me poepje .quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:42 schreef ook_gek het volgende:
liefje?
ja schat.
ik wil even zeggen dat ik van je houd
ah dank je schat, ik ook van jou
liefje?
ja?
houw je nog van mij?
Ja, sterker nog.... ik houw elke dag een klein stukje meer van je.
hihi
Gelijk heb jequote:Op donderdag 26 mei 2011 22:43 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben een vrouw en heb dat zelf ook. Terwijl vaak meiden handje in handje willen lopen etc.
Heb het trouwens ook in de kroeg als mensen elkaar uitgebreid gaan zitten lebberen en hoe ze bij elkaar horen , dan heb ik altijd de neiging om te roepen get a room
Oh er zijn ook vrouwen die dit irritant vinden amenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:45 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
ja lief he , je bent de allerenigste voor me poepje .
Onze liefde blijft voor altijd bestaan![]()
![]()
![]()
Ja, dat moeten ze thuis maar doen. Overdreven gedoe. Heb daar ook een hekel aan als een dame zo is. Als ze toch de hele avond me af wil lebberen, dan kun je beter thuis een filmpje gaan kijken i.p.v. in een kroeg te gaan staan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:43 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben een vrouw en heb dat zelf ook. Terwijl vaak meiden handje in handje willen lopen etc.
Heb het trouwens ook in de kroeg als mensen elkaar uitgebreid gaan zitten lebberen en hoe ze bij elkaar horen , dan heb ik altijd de neiging om te roepen get a room
Inderdaad ik snapte ook niet waarom die mensen op vakantie gingen. Is er zoveel te doen en zien in Berlijn ga je elkaar de hele aflebberen en zeggen hoe leuk je elkaar niet vindt. En ga je daar ook nog andere mensen meer lastig vallen. Bah.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, dat moeten ze thuis maar doen. Overdreven gedoe. Heb daar ook een hekel aan als een dame zo is. Als ze toch de hele avond me af wil lebberen, dan kun je beter thuis een filmpje gaan kijken i.p.v. in een kroeg te gaan staan.
Ik ben daarin een uitzondering want zie dit gedrag juist bij een merendeel meidenquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh er zijn ook vrouwen die dit irritant vinden amen
Ik zou het niet weten eerlijk gezegd .quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:55 schreef tijnbrein het volgende:
Waarom zou je dat doen? Of is dat een rare vraag?
Ga dan thuis de hele dag liggen ketsen of als je dan toch even weg wil, huur een hotelkamer in Berlijn en ga daar de hele dag liggen te ketsen. Op straat moeten mensen ook maar gewoon even normaal doen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad ik snapte ook niet waarom die mensen op vakantie gingen. Is er zoveel te doen en zien in Berlijn ga je elkaar de hele aflebberen en zeggen hoe leuk je elkaar niet vindt. En ga je daar ook nog andere mensen meer lastig vallen. Bah.
Wat mag wel? Een handje geven? Waar ligt de grens?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:00 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ga dan thuis de hele dag liggen ketsen of als je dan toch even weg wil, huur een hotelkamer in Berlijn en ga daar de hele dag liggen te ketsen. Op straat moeten mensen ook maar gewoon even normaal doen.
Het is niet aan mij om een grens te bepalen. Hand in hand lopen stoor ik me niet aan. Maar overdreven klef gedoe in de kroeg, werkt gewoon irriterend. Doe dat dan gewoon thuis. Net zoals in de kroeg de hele tijd op de Ipad pielen. Ga dan gewoon lekker thuis een spelletje spelen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat mag wel? Een handje geven? Waar ligt de grens?
Op de gemiddelde Fok!meet gebeurd niet andersquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is niet aan mij om een grens te bepalen. Hand in hand lopen stoor ik me niet aan. Maar overdreven klef gedoe in de kroeg, werkt gewoon irriterend. Doe dat dan gewoon thuis. Net zoals in de kroeg de hele tijd op de Ipad pielen. Ga dan gewoon lekker thuis een spelletje spelen.
Het leuke was er was tijdens die busreis een ander koppel precies het tegenovergesteld. Ze waren gewoon vriendelijk tegen iedereen hadden ook nog door dat er mensen om hun heen waren (kleffie en beffie negeerden iedereen namelijk) en tuurlijk hielden ze wel eens elkaars handen vast en zeiden dat ze van elkaar hielden zoenden enz. maar gewoon af en toe en niet om de 5 seconden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat mag wel? Een handje geven? Waar ligt de grens?
Je bent een mongool als je met je telefoon gaat zitten kloten tijdens een date.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:09 schreef formerjellybean het volgende:
Piel niet met je I-pad als je met je date samen bent want dan sta je niet open voor contact en het is irritant
Wat als het de eerste date is?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is niet aan mij om een grens te bepalen. Hand in hand lopen stoor ik me niet aan. Maar overdreven klef gedoe in de kroeg, werkt gewoon irriterend. Doe dat dan gewoon thuis.
Dan bewaar je dat lekker voor thuis.quote:
Wat heeft GoT hiermee te maken? Dat niemand daar een vrouw kan krijgen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:24 schreef W00fer het volgende:
* W00fer meld in dit topique naar aanleiding van GoT. Eens zien wat ik eruit kan halen.
Als we zo doorgaan dan zit het hele topic vol met techneutenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:34 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat heeft GoT hiermee te maken? Dat niemand daar een vrouw kan krijgen?
Positief denken, mijn waarde Benzin.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Als we zo doorgaan dan zit het hele topic vol met techneuten
Weird science was een leuke filmquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:38 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Positief denken, mijn waarde Benzin.
Al die kennis is zeer nuttig! Bouwen we zo een nieuwe prototype vrouw.
Wat een breibek..quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:38 schreef minnemin het volgende:
Hee ik heb ook een GoT-profiel.
Enne, ik vind Lanterfanteraar een schatje...
[ afbeelding ]
Maar wel onrealistisch, ze gingen niet met haar naar bed.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:39 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Weird science was een leuke film
Dat stel autisten dat gelijk om slotjes, RTFM en FAQ's brult?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:24 schreef W00fer het volgende:
* W00fer meld in dit topique naar aanleiding van GoT. Eens zien wat ik eruit kan halen.
Daaronder had moeten staan leave lanterfanteraar alonequote:Op donderdag 26 mei 2011 23:38 schreef minnemin het volgende:
Hee ik heb ook een GoT-profiel.
Enne, ik vind Lanterfanteraar een schatje...
[ afbeelding ]
Zou wel moeten. Weet je hoe epic dit topic is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:42 schreef moneyfornothing het volgende:
Is dit topic bekend op GoT dan, ofwat?
Nee daar heb ik geen idee van, vertel!quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:43 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zou wel moeten. Weet je hoe epic dit topic is.
Zo dan zorg ik gauw voor ducttape voor de mond van woofer. Dan kan hij geen slotje roepenquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat stel autisten dat gelijk om slotjes, RTFM en FAQ's brult?
Op GoT noemen ze Fokkers paupers maar ondertussen zijn ze stikjaloers.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:43 schreef Supersoep het volgende:
Zou wel moeten. Weet je hoe epic dit topic is.
Voor lange verhalen hebben we MLIG al.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee daar heb ik geen idee van, vertel!
Yay, we're famous on GoTquote:Op donderdag 26 mei 2011 23:42 schreef moneyfornothing het volgende:
Is dit topic bekend op GoT dan, ofwat?
Formuleer het dan maar kort.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Voor lange verhalen hebben we MLIG al.
quote:
Jaaaaaaja..quote:
Dunno, ask W00fer:quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:24 schreef W00fer het volgende:
Persoonlijke aanval. Ban!quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:44 schreef formerjellybean het volgende:
Zo dan zorg ik gauw voor ducttape voor de mond van woofer. Dan kan hij geen slotje roepen
Ja, ik heb daar ook een account. Wel een andere nickname uiteraard.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:54 schreef formerjellybean het volgende:
Ahhhhhhhh ze zijn een beetje teergevoelig daar ???
Aparte serie (tenminste zo lijkt het als je dat filmpje bekijkt met de 10 best moments van season 1), ga ik ook eens kijkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
oeh ik verheug me ook op de maand juli, waarschijnlijk komt Op 10 juli weer de eerste episode van het nieuwe seizoen van curb your enthusiasm.
dat is geweldig!:D daar kan ik ook niet op wachten.
Als je wilt lezen waar je moet beginnen met versieren, vind ik dat de eerste delen van de topicreeks je het meest kunnen helpen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:24 schreef W00fer het volgende:
Mja eigenlijk welquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Als je wilt lezen waar je moet beginnen met versieren, vind ik dat de eerste delen van de topicreeks je het meest kunnen helpen.
Alles erna is SC en andere bijzaken.
(vind ik dan)
maar jij leert ook meer van de puaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:03 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Als je wilt lezen waar je moet beginnen met versieren, vind ik dat de eerste delen van de topicreeks je het meest kunnen helpen.
Alles erna is SC en andere bijzaken.
(vind ik dan)
Er was eens een topic.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Formuleer het dan maar kort.
inderdaad die gast is geweldig. dan denkt hij dat hij iets normaals doet, of probeert hij iets om iets op te lossen, en dan gaan andere mensen hem ineens vreemd vinden, en hem kijhard bashen, omdat hij blijkbaar de sociale regels niet tot in de puntjes begrijpt ofzoiets.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:00 schreef minibeer het volgende:
[..]
Aparte serie (tenminste zo lijkt het als je dat filmpje bekijkt met de 10 best moments van season 1), ga ik ook eens kijken
Dit moet in de OPquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:05 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Er was eens een topic.
Onschuldig zoals het begon, het betrof versieren. Helaas, voor sommigen was dit maar het begin, want onder de kruin van de bomen van hun problematiek, lag een oerwoud aan dieper gelegen ongemakken.
Nobel werd er getracht ze te redden. Drama en intrige, het was er veelvuldig. Spiegel-verketterende scheve muilen, maagdelijke blondines met een drang naar Het, hopeloze troubadours zonder liederen.
Maar daar waren ook de redders. Zij die kwamen, naief en energiek, om de helpende hand te bieden. Op koene wijze werden de heftige ongemakken van deze jongelui bestreden, maar de strijd was eenzijdig. Het machtig arsenaal van rede, logica en doorzettingsvermogen bleek niet opgewassen tegen de ongemakken van deze hopelozen.
Het bleek, vooralsnog, dat de strijd door een derde bepaald moest worden. En zo het ware, daar stonden niet de hopelozen, nog de naieve redders, maar juist de afvalligen; de critici; de realisten.
Zij waren het, die echt dit topic beschermden en de hopelozen verjaagden. Voor altijd.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:05 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Er was eens een topic.
Onschuldig zoals het begon, het betrof versieren. Helaas, voor sommigen was dit maar het begin, want onder de kruin van de bomen van hun problematiek, lag een oerwoud aan dieper gelegen ongemakken.
Nobel werd er getracht ze te redden. Drama en intrige, het was er veelvuldig. Spiegel-verketterende scheve muilen, maagdelijke blondines met een drang naar Het, hopeloze troubadours zonder liederen.
Maar daar waren ook de redders. Zij die kwamen, naief en energiek, om de helpende hand te bieden. Op koene wijze werden de heftige ongemakken van deze jongelui bestreden, maar de strijd was eenzijdig. Het machtig arsenaal van rede, logica en doorzettingsvermogen bleek niet opgewassen tegen de ongemakken van deze hopelozen.
Het bleek, vooralsnog, dat de strijd door een derde bepaald moest worden. En zo het ware, daar stonden niet de hopelozen, nog de naieve redders, maar juist de afvalligen; de critici; de realisten.
Zij waren het, die echt dit topic beschermden en de hopelozen verjaagden. Voor altijd.
Als ze er zijn staan ze in de Huiskamer. En daar heb je geen toegang zonder het aan te vragen. Net als KPD hier.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:12 schreef Supersoep het volgende:
Geen verwijzing op GoT naar ons, anders zou het daar ergens in z'n posthistorie moeten staan.
Heb jij die niet dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Als ze er zijn staan ze in de Huiskamer. En daar heb je geen toegang zonder het aan te vragen. Net als KPD hier.
Spannend zeg.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Uh, juist wel. Anders zou ik dit ook niet weten he.
Ik weet ook dat je alleen in KPD kan met toestemming, en ik heb die ook nietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:17 schreef Techno het volgende:
[..]
omg? Wie kan er beter stoppen met posten?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:17 schreef Techno het volgende:
[..]
jij en lanterfant beginnen steeds meer op elkaar te lijkenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
omg? wie kan er beter stoppen met posten?
ik vind die spionage niet leuk. door die spionage kan ineens alles helemaal misgaan
(spionage van lanterfanteraar gejat). maar ze heeft wel een punt
Second that.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:28 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik vind het jammer dat dit topic steeds meer z'n oorspronkelijke doel voorbij streeft.
Zullen we dat dan maar doen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:30 schreef formerjellybean het volgende:
Nou als we MLIG aan lantefanteraar koppelen zijn we weer ontopic
Een echte ????quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:30 schreef moneyfornothing het volgende:
Er werd vandaag subtiel met me geflirt door een neger.
Hij haalde z'n schwanz uit z'n broek?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:30 schreef moneyfornothing het volgende:
Er werd vandaag subtiel met me geflirt door een neger.
Hoe wil je 100 delen vullen met puur en alleen ontopic versiertips? Kan niet.quote:
Voor een neger is dat nog best subtiel ja. Meestal is het gewoon ineens rape.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:31 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Hij haalde z'n schwanz uit z'n broek?
dit topic wordt lichtelijk racistischquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:32 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Voor een neger is dat nog best subtiel ja. Meestal is het gewoon ineens rape.
Ja leuk die 100 topics maar als de helft shitload is heb ik liever 50 minder, maar dat het niet z'n doel voorbij streeftquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:32 schreef Micson het volgende:
[..]
Hoe wil je 100 delen vullen met puur en alleen ontopic versiertips? Kan niet.
Hoewel ik het met jullie eens ben dat er gewoon wat meer pogingen tot versieren moet worden gedaan, en hier de resultaten gepost worden.
Ik ga zaterdag naar Soenda in Utrecht, ik ga kijken of ik daar wat on topic ervaringen op kan doen
Goed idee, dan wordt het misschien iets meer on-topic. Wat is soenda precies?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:32 schreef Micson het volgende:
[..]
Hoe wil je 100 delen vullen met puur en alleen ontopic versiertips? Kan niet.
Hoewel ik het met jullie eens ben dat er gewoon wat meer pogingen tot versieren moet worden gedaan, en hier de resultaten gepost worden.
Ik ga zaterdag naar Soenda in Utrecht, ik ga kijken of ik daar wat on topic ervaringen op kan doen
Nee, alleen meegepraat en lief geglimlacht.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:35 schreef GroenerDanGras het volgende:
Maar heb je er ook iets mee gedaan?
Een of ander Techno festival. Ben nog nooit naar zoiets heen geweest, is ook niet mijn muziek verder. Maar ik heb er toch zin in, festivals an zich vind ik namelijk wel altijd mooi!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:34 schreef minibeer het volgende:
[..]
Goed idee, dan wordt het misschien iets meer on-topic. Wat is soenda precies?
Ik ben het onderhand even kwijt wie er moeite heeft met versieren enzo.. was jij ook 1 van de gelukkigen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, alleen meegepraat en lief geglimlacht.
Jij kan niet serieus kijken naar onrealistische films..?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:35 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens welke film je nooit moet kijken als date film is 2012 , ik heb onder de tafel gelegen van het lachen , waarvan ik niet het vermoeden heb dat het bij de film hoort
Ik ben een van de gelukkigen die geen moeite heeft met versieren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:37 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ik ben het onderhand even kwijt wie er moeite heeft met versieren enzo.. was jij ook 1 van de gelukkigen?
Of heb je om elke vinger een neger
De robotquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:37 schreef Micson het volgende:
[..]
Een of ander Techno festival. Ben nog nooit naar zoiets heen geweest, is ook niet mijn muziek verder. Maar ik heb er toch zin in, festivals an zich vindt ik namelijk wel altijd mooi!
Ben al druk op youtube aan het zoeken welke dance moves ik zaterdag op de mat ga leggen
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ben een van de gelukkigen die geen moeite heeft met versieren.
Niet die wat een compleet achterlijk script , en als het einde van de wereld echt zo is dan ga ik lachend ten onderquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:38 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Jij kan niet serieus kijken naar onrealistische films..?
inderdaad. ze is vrouwelijk (volgensMIJ een voordeel). meisjes hebben geen problemenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ben een van de gelukkigen die geen moeite heeft met versieren.
Ik zet dat soort films dan gewoon na een half uur uit.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:40 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Niet die wat een compleet achterlijk script , en als het einde van de wereld echt zo is dan ga ik lachend ten onder
Ja voor vrouwen is het in het algemeen wel wat makkelijker als voor mannen..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
inderdaad. ze is vrouwelijk (volgensMIJ een voordeel). meisjes hebben geen problemen
en volgensmij was ze zelf ook een negering (volgens schenkstroop een voordeel)
Zelf heb ik de tik om naar foute dingen te blijven kijken, het is raar maar je kan het niet helpen. Voor mij was het een leuke lachfilmquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:41 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ik zet dat soort films dan gewoon na een half uur uit.
Nee joh! Ze zijn toch zo geëmancipeerd?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:43 schreef Micson het volgende:
Vrouwen horen sowieso niet thuis in dit topic, want echte vrouwen laten zich versieren. Zo is de natuur nu eenmaal.
Kak lees ik 3 minuten niet meteen wordt ik al 6x genoemd. You'll bet your ass dat dit topic op GoT bekend is. Andersom ook trouwens neem ik aan. Het is een HK topic daar niet iedereen kan erin.Loop jij nou gewoon mijn posthistory te checken Supersoep. Nondeju! Da neemde toch nie mee naar oe werk!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:07 schreef Techno het volgende:
Oh ja, en welkom W00fer.
Wees je er wel van bewust dat het er hier iets minder subtiel en genuanceerd aan toegaat dan op GoT.
Ducttape! Sexy. Daten?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:44 schreef formerjellybean het volgende:
Zo dan zorg ik gauw voor ducttape voor de mond van woofer. Dan kan hij geen slotje roepen
Ik ben geen negering.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
inderdaad. ze is vrouwelijk (volgensMIJ een voordeel). meisjes hebben geen problemen
en volgensmij was ze zelf ook een negering (volgens schenkstroop een voordeel)
Neee.. jij houdt niet van trouwen, maar wel van bier drinken en neuken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:45 schreef formerjellybean het volgende:
Nou have fun verder dan he met praten over versieren
ze zijn overgeemancipeerd.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:44 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Nee joh! Ze zijn toch zo geëmancipeerd?
Ja nou wil ik echt een link naar die referentie.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:45 schreef W00fer het volgende:
[..]
Kak lees ik 3 minuten niet meteen wordt ik al 6x genoemd. You'll bet your ass dat dit topic op GoT bekend is. Andersom ook trouwens neem ik aan. Het is een HK topic daar niet iedereen kan erin.Loop jij nou gewoon mijn posthistory te checken Supersoep. Nondeju! Da neemde toch nie mee naar oe werk!
Maar ik ben al wat delen aan het teruglezen van deze reeks. Ja ik weet dat het hier minder subtiel eraan toe gaat, al kunnen ze er op GoT ook wat van. Ik werd ook massaal geflamed toendertijd over mijn PaiQ failures. Terwijl men dat hier af zou doen met een
En
[..]
Ducttape! Sexy. Daten?
Je moet je niet zo minderwaardig voelen aan een vrouw..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
mannen zijn het zwakke geslacht tegenwoordig.
de man eigenlijk het zwakke geslacht is.
en dat heb ik niet uit pua boeken. dat zijn me eigen inzichten
Ja lap, ge denkt da ik da zo ffkes ga doen zeker. K hen daar glad geen goesting in.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:48 schreef W00fer het volgende:
Ga maar eerst eens lief zijn op GoT en dan in de HK naar de Paiq Topics en Online Dating Topics speuren. Bende nog wel ffkes bezig want het zijn 180 pagina's ongeveer.
Eindelijk een man die toegeeft dat de man eigenlijk het zwakke geslacht isquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ze zijn overgeemancipeerd.
want voor vrouwen zijn er een boel " dat doet de vrouw maar"dingen weggehaald. of dat de vrouw het niet meer hoeft.
maar de mannelijke plichten zijn niet weggehaal,d dat het niet meer hoeft.
de man moet nog steeds versieren en alles. wordt ook instant gehouden natuurlijk, maar niemand die toe wil geven dat de man eigenlijk het zwakke geslacht is.
Er was zo'n quote, ik weet niet meer van wie of wat. 'Als de auto kapot is, is alle emanciepatiedrift van vrouwen opeens weg'quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:44 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Nee joh! Ze zijn toch zo geëmancipeerd?
bullshit, als je je ondergeschikt opstelt loop je inderdaad een grotere kans om onder de voet te worden gelopen, of je nou een man of een vrouw bentquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ze zijn overgeemancipeerd.
want voor vrouwen zijn er een boel " dat doet de vrouw maar"dingen weggehaald. of dat de vrouw het niet meer hoeft.
maar de mannelijke plichten zijn niet weggehaal,d dat het niet meer hoeft.
de man moet nog steeds versieren en alles. wordt ook instant gehouden natuurlijk, maar niemand die toe wil geven dat de man eigenlijk het zwakke geslacht is.
Ja als er een klusje in huis moet gebeuren of er is iets met de auto, dan moet de man dat maar doen want dat echt zo'n 'mannending'. Maar koken, schoonmaken en de was doen moet allemaal samen want we zijn zo geëmancipeerd..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:52 schreef minibeer het volgende:
[..]
Er was zo'n quote, ik weet niet meer van wie of wat. 'Als de auto kapot is, is alle emanciepatiedrift van vrouwen opeens weg'
(ofzoiets, ik vind het iig wel een mooie)
Alle vrouwen zijn tegenwoordig kuthoeren, dat is het een beetje.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:53 schreef moneyfornothing het volgende:
Laat mij maar het zwakke geslacht zijn, kunnen jullie mannen mooi mijn problemen oplossen.
ja maar dit is het juist he. dat de man dat tegenwoordig is, het enige geweldige eraan is is dat het leuk klinkt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:53 schreef moneyfornothing het volgende:
Laat mij maar het zwakke geslacht zijn, kunnen jullie mannen mooi mijn problemen oplossen.
ja precies. dat ookquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:55 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ja als er een klusje in huis moet gebeuren of er is iets met de auto, dan moet de man dat maar doen want dat echt zo'n 'mannending'. Maar koken, schoonmaken en de was doen moet allemaal samen want we zijn zo geëmancipeerd..
"De emancipatie van de vrouw houdt op wanneer haar auto het begeeft." (blijkbaar is auteur onbekend)quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:55 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ja als er een klusje in huis moet gebeuren of er is iets met de auto, dan moet de man dat maar doen want dat echt zo'n 'mannending'. Maar koken, schoonmaken en de was doen moet allemaal samen want we zijn zo geëmancipeerd..
We hebben geen keus..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:00 schreef moneyfornothing het volgende:
En de meeste mannen stinken er toch wel in.
We moeten vrouwen gewoon het stemrecht e.d. weer ontnemen, dat is de enige manier om deze waanzin te stoppenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:01 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
We hebben geen keus..Als het versieren op die manier moet, prima. Als het 1 maal iets is dan kan elke vrouw weer gevormd worden
kijk. jezelf in bochten wringen, want je bent het zwakke geslachtquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:01 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
We hebben geen keus..Als het versieren op die manier moet, prima. Als het 1 maal iets is dan kan elke vrouw weer gevormd worden
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:03 schreef Micson het volgende:
[..]
We moeten vrouwen gewoon het stemrecht e.d. weer ontnemen, dat is de enige manier om deze waanzin te stoppen
dat zijn mannen die de truuk alsof ze niet het zwakke geslacht zijn heel erg goed toepassen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:06 schreef moneyfornothing het volgende:
Wat zijn de mannen die de vrouwen achter zich aan hebben zitten in plaats van andersom dan voor wezens, mlig?
En als ze letterlijk niks doen ervoor, maar toch steeds benadert worden door vrouwen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat zijn mannen die de truuk alsof ze niet het zwakke geslacht zijn heel erg goed toepassen.
Je maakt het jezelf veel te ingewikkeld.. ben jij een leuke gast met een leuke kop hoef je niet zoveel moeite te doen. Ben je een leuke gast met een niet leuke kop dan moet je wat meer moeite doen maar kan het ook prima lukken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:09 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat zijn mannen die de truuk alsof ze niet het zwakke geslacht zijn heel erg goed toepassen.
vriendin?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:08 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
![]()
Ik zit in een voetbalteam, waar de derde helft het belangrijkst is. Je ziet hoe langer het seizoen duurt hoe minder mannen er blijven nazitten. Rara hoe kan dat..
vertelquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:11 schreef greatjob het volgende:
ik heb geprobeerd te flirten. wat was het resultaat erg kut!
Ik ben een niet leuke gast met een leuke kopquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:12 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Je maakt het jezelf veel te ingewikkeld.. ben jij een leuke gast met een leuke kop hoef je niet zoveel moeite te doen. Ben je een leuke gast met een niet leuke kop dan moet je wat meer moeite doen maar kan het ook prima lukken.
wat gebeurde er?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:11 schreef greatjob het volgende:
ik heb geprobeerd te flirten. wat was het resultaat erg kut!
aii.. helaas.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:13 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik ben een niet leuke gast met een leuke kop
Denk je dat niet alleen maar?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:13 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik ben een niet leuke gast met een leuke kop
Het was waarschijnlijk waar ik flirtte waardoor het misging. Feestje van een oude vriendin van mij,quote:
Volgens mij ligt het dan meer aan die oude vriendin dan aan jouw flirten.. Heb het idee dat ze het helemaal niet leuk vond dat jij door dat andere meisje werd uitgenodigd voor de verjaardag..?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:23 schreef greatjob het volgende:
[..]
Denk je dat niet alleen maar?
[..]
Het was waarschijnlijk waar ik flirtte waardoor het misging. Feestje van een oude vriendin van mij,
veel van de meisjes waren bezet (ik wist wel wie). Het ging allemaal aardig, het flirtten. Ik had een telefoonnummer van een meisje gekregen (niet zo lastig en zegt niks omdat ik al jaren met haar omging, maar als ik het gedrag goed las was er toch een soort van klik die anders was dan normaal).
Een ander meisje vroeg mij daarbij mee naar een feest morgen toen ik met dit meisje aan het praten was. Maar die oude vriendin (hoewel we minder vaak met elkaar omgaan, ik haar toch nog als goede vriend beschouw) van me reageerde vreemd. Ze liet soort van weten dat ze me liever er niet bij had (niet in die woorden, maar ze verzond excusen), terwijl ze me wel naar haar verjaardag had meegevraagd en we leuk hadden staan praten net als vanouds. Ik respecteer haar maar en ga niet! ^^
Ik heb dus wel een telefoonnummer. Maar ik ga dus niet naar een feest en heb een hele vreemde reactie gekregen. Waarschijnlijk vindt ze het erg vreemd dat ik initiatief toon ofzo, dnu. Blegh.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:23 schreef greatjob het volgende:
[..]
Denk je dat niet alleen maar?
[..]
Het was waarschijnlijk waar ik flirtte waardoor het misging. Feestje van een oude vriendin van mij,
veel van de meisjes waren bezet (ik wist wel wie). Het ging allemaal aardig, het flirtten. Ik had een telefoonnummer van een meisje gekregen (niet zo lastig en zegt niks omdat ik al jaren met haar omging, maar als ik het gedrag goed las was er toch een soort van klik die anders was dan normaal). Ze is een beste vriendin van het meisje dat het feestje gaf.
Een ander meisje vroeg mij daarbij mee naar een feest morgen toen ik met dit meisje aan het praten was. Maar die oude vriendin (hoewel we minder vaak met elkaar omgaan, ik haar toch nog als goede vriend beschouw) van me reageerde vreemd. Ze liet soort van weten dat ze me liever er niet bij had (niet in die woorden, maar ze verzond excusen), terwijl ze me wel naar haar verjaardag had meegevraagd en we leuk hadden staan praten net als vanouds. Ik respecteer haar maar en ga niet! ^^ Daarna wel weer gelachen.
Ik heb dus wel een telefoonnummer. Maar ik ga dus niet naar een feest en heb een hele vreemde reactie gekregen. Waarschijnlijk vindt ze het erg vreemd dat ik initiatief toon ofzo, dnu. Blegh.
EDIT:
wat duidelijker gemaakt
Nee. Ze zit in een relatie en woont samen (daarbij gaan we niet vaak genoeg meer met elkaar om)quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:29 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Volgens mij ligt het dan meer aan die oude vriendin dan aan jouw flirten.. Heb het idee dat ze het helemaal niet leuk vond dat jij door dat andere meisje werd uitgenodigd voor de verjaardag..?
Ik zou als ik jou was gewoon gaan, als ze weer zo reageert vind ze jou misschien wel leuk.
Waar bemoeit ze zich mee dan??quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:31 schreef greatjob het volgende:
[..]
Nee. Ze zit in een relatieHet was echt iets van 'ik wil je er niet bij hebben'
Misschien omdat ze een erg goede vriendin is met het meisje met wie ik flirtte.
Zij is daar ookquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:33 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Waar bemoeit ze zich mee dan??Gunt ze jou het geluk niet?? Als jij met dat andere meisje naar dat feestje wil ga je toch gewoon?
Schijt hebben aan die ouwe 'vriendin'
wtf. hoeveel verschillende meisjes zijn er nou? 2 of 3?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:31 schreef greatjob het volgende:
[..]
Nee. Ze zit in een relatieHet was echt iets van 'ik wil je er niet bij hebben'
Misschien omdat ze een erg goede vriendin is met het meisje met wie ik flirtte. En ik vind vriendschap met die oude vriendin belangrijker! Ik zou zo ie zo niet gaan omdat ik haar respecteer!
3.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wtf. hoeveel verschillende meisjes zijn er nou? 2 of 3?
Dat zou ik niet doen. Zo belangrijk is flirten niet. Nieuwe vrienden erbij maken zou tof zijn, maar niet tof genoeg om een oude vriendschap te disrespecteren (en als het geen vriendschap meer is, uit respect naar de vriendschap die er was).quote:
Maar een vriendin zou toch geen excusesen bedenken zodat ze jou op het idee brengt om daar niet heen te gaan..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:41 schreef greatjob het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen. Zo belangrijk is flirten niet. Nieuwe vrienden erbij maken zou tof zijn, maar niet tof genoeg om een oude vriendschap te disrespecteren (en als het geen vriendschap meer is, uit respect naar de vriendschap die er was).
Excuses is al meervoudquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:44 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Maar een vriendin zou toch geen excusesen bedenken zodat ze jou op het idee brengt om daar niet heen te gaan..
Gast.. ga even miereneuken om 01:45 's nachtsquote:
Ik ben nu eenmaal een taalpurist, ook om 01:45 's nachtsquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:51 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Gast.. ga even miereneuken om 01:45 's nachts
Zoek het ook maar uit
Jouw verhaal is lekker duidelijkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:56 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal een taalpurist, ook om 01:45 's nachts
Welk verhaal?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:57 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Jouw verhaal is lekker duidelijk
Sorry dacht dat je greatjob wasquote:
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:00 schreef Micson het volgende:
[..]
Welk verhaal?
Je hoeft je trouwens niet aangevallen te voelen ofzo, ik zag het gewoon toevallig en toen verbeterde ik het, no offence verder
Misschien had ik het morgen moeten postenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:00 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Sorry dacht dat je greatjob was
Oke maar 1 ding snap ik nog steeds niet.. wat is de reden waarom zij dat niet wil??quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:05 schreef greatjob het volgende:
[..]
Misschien had ik morgen moeten posten
Ik waardeer je advies. In andere situaties was ik het met je eens geweest. Ik ken degene die het feest gaf (en dus degene die het niet tof vond als ik morgen mee naar een ander feest ging) al 9 jaar en hebben veel dingen gedaan en meegemaakt. Ze was één van de betere vrienden die ik in mijn tienerjaren en op de middelbare school had!Dus dat maakt het in dit geval anders. Toch bedankt!
Misschien probeert ze haar vriendin wel voor jou te beschermen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:12 schreef greatjob het volgende:
Misschien omdat zij en het meisje met wie ik flirtte erg goede vriendinnen zijn.
Zie eerste antwoord.quote:Misschien omdat ze gewoon liever had dat we vooral kennissen waren.
Heel waarschijnlijkquote:Misschien was ze ongesteld en was ze gefrustreerd over iets kleins.
Ik weet niet, dat soort situaties zijn altijd raar en complex en volgens mij kan je bijna nooit raden wat er aan de hand is, hoogstens vragen aan haar of iemand die er iets meer van weet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:18 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Misschien probeert ze haar vriendin wel voor jou te beschermen.
[..]
Zie eerste antwoord.
[..]
Heel waarschijnlijk
Dankjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:18 schreef greatjob het volgende:
Ben ik mee eens minibeer!
Vooral "Wat je kan doen is zoveel mogelijk op vreemde plekken met vreemde mensen een beetje proberen te kletsen. Zo leer je je op je gemak te voelen met vremmde situaties. Verder is het een tip die vooral op de korte termijn werkt om gewoon alles te zeggen wat in je hoofd opkomt"
Inderdaad. Sociolizen is altijd belangrijk. Studie is een geweldige tool, zeker als jij daar woont. Random gepraat helpt! Onderwerpen maken niet uit. Wat maakt het uit als het een keer misgaat of als jullie toch weinig gemeenschappelijk hebben (tis net als flirten?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:21 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dankje
Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk niet zo vaak toepas, maar ik ben nu aan het studeren enzo, ken bijna geen mensen, het wordt weer een beetje tijd om te socializen, en ik moet ook eigenlijk een beetje aan mijn sociale vaardigheden werken.
Taalpuristen "daar heb ik geen kracht meer voor"quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:56 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal een taalpurist, ook om 01:45 's nachts
trusten! oude wiet als in beschimmeld?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:21 schreef minibeer het volgende:
En nu, na mijn wijze woorden, ga ik wat oude wiet oproken en naar bed
Iwbh had in een vorig deel nog iets gepost en ik zat dat zo te lezen. Is bestt interessant en waar ja. Op TV ook. De grootste schreeuwerds en relnichten die altijd de aandacht zoeken als een stel debielen, die krijgen de meest aandacht. Met muziek is het ook zo, jongeren gaan af op geluid dat het hardst kllinkt ofzo. Daarom heb ik een hekel aan veel disco's, alles staat zo ontiegelijk hard. Of ben ik maar softquote:Op woensdag 11 mei 2011 11:22 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja maar áls er iets on topic wordt gepost, reageert niemand erop (jij wel dan). Ze reageren alleen op trollen. Waarom is dat ooit?
Oordopjes!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Iwbh had in een vorig deel nog iets gepost en ik zat dat zo te lezen. Is bestt interessant en waar ja. Op TV ook. De grootste schreeuwerds en relnichten die altijd de aandacht zoeken als een stel debielen, die krijgen de meest aandacht. Met muziek is het ook zo, jongeren gaan af op geluid dat het hardst kllinkt ofzo. Daarom heb ik een hekel aan veel disco's, alles staat zo ontiegelijk hard. Of ben ik maar soft
als in hard en droogquote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:26 schreef greatjob het volgende:
[..]
trusten! oude wiet als in beschimmeld?
trustenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:33 schreef greatjob het volgende:
[..]
goed. dus geen 1-1-2 voor jou. slaapse man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |