ja maar..... ik ben importbruid en ik ben er wel vaker geweestquote:Op maandag 6 juni 2011 20:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jawel maar helemaal aan de kop er van he, ik rij iedere dag noord holland in
Wie wil het me uitleggen, waarom krijg ik met mijne groot scherm en met die van jullie een kleintje?quote:
amen.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:45 schreef nokwanda het volgende:
Vanuit mijn visie zou ik zeggen: kijk uit met het christendom zoals het gepresenteerd wordt, waar de historische christus vernacheld is omwille van de politiek, manipulatie en macht en geldelijk gewin. Kijk dan liever naar Fransiscus die de katholieke macht belachelijk maakte en zijn eigen manier had om een punt te maken. Hoewel ook zijn verhaal vernacheld is en er weer een vreemd wonder van gemaakt is. Wonderen bestaan wel, zeker weten, maar ze zijn nooit zoals ze gepresenteert worden. Wonderen zijn heel complex, maar zien er eigenlijk heel simpel uit.Dat vredige gevoel van je vriendin kan zomaar een klein wonder zijn. Maar dat is een vlinder ook.
Erg mooi zegquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:57 schreef nokwanda het volgende:
Vandeweek gekochtkan niet meer stoppen met luisteren.
Mijn 6de cd van hem, maar ik blijf van hem houden
Dat dacht ik al te horen aan zijn stem toen hij uitlegde waar het lied over ging.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:56 schreef nokwanda het volgende:
Heb em ook weleens live gezien in Zuid Afrika
Het is ook een aardige man. Zacht.
Mooi zegquote:Op zaterdag 11 juni 2011 17:57 schreef nokwanda het volgende:
Vandeweek gekochtkan niet meer stoppen met luisteren.
Mijn 6de cd van hem, maar ik blijf van hem houden
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:49 schreef Bastard het volgende:
Zo leuk ook, op het alternieve stukje van FOK! heet het geen SC maar OH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |