Lielie denkt dat ze met d'r ipad het vrouwtje is en direct de boel kan ontreeksen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:22 schreef krakkemieke het volgende:
Goed idee Borisz!![]()
Maar we zijn wel ontreekst.
Dat dus, ik kon niet reeksen met de mobiele layoutquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:25 schreef Vork het volgende:
Ja, wanneer kunnen we ook mobiel reeksen? Dat zou pas handig zijn.
Goede reden!quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ter ere van: deze stond nog koud en verder is er geen drank in huis
Oeh, da's leuk!quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:27 schreef Vork het volgende:
Goed, zaterdag ga ik dus het huis van m'n broertje opknappen, want die is er toch niet. Hij weet echter van niets.
Ach, je weet toch?quote:
Wat leuk! Is het huis eraan toe?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:27 schreef Vork het volgende:
Goed, zaterdag ga ik dus het huis van m'n broertje opknappen, want die is er toch niet. Hij weet echter van niets.
Ga je het roze schilderen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:27 schreef Vork het volgende:
Ja, hij zit er nog niet zo lang, maar bepaalde dingen zijn gewoon niet af. Het is een kleine benedenwoning in Amsterdam met best nog wat originele features enzo. Het was ooit een huurhuis, dus qua onderhoud is het nooit geweldig geweest. Het houtwerk is bijvoorbeeld niet goed genoeg geschilderd en er moet ook nog het een en ander bijgewerkt worden (je kent het wel, scheve muren met dikke lagen ondefinieerbaar gebouwbeslag erop). Meneer heeft er zelf geen tijd voor en daarnaast twijfel ik ook heel erg aanzijn kluscapaciteitenquote:
Een maand naar Suriname lijkt me eigenlijk ook wel een tof idee. Maar dan gewoon volledig op vakantie. Hij moet daar nog wel aan het werkquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:41 schreef kaasplankje het volgende:
"Een maand in Suriname" wat lijkt me dat heerlijk
Wel tof idee trouwens Vork![]()
En wordt weer vervolgd..quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:29 schreef borisz het volgende:
De KvW gaat vanavond weer over wijn trouwens.
De AH huiswijn blijft troep. Ze riepen Zaandam en een bedrijf, maar dat hoort dus bij AHquote:
Was geen AH, maar Wine Excelquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:18 schreef borisz het volgende:
De AH huiswijn blijft troep. Ze riepen Zaandam en een bedrijf, maar dat hoort dus bij AH. Maar goed de ontmaskering komt nog wel weer eens
.
En dat mag met die producten ook allemaal, maar niet met wijn.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:34 schreef z80 het volgende:
maar eigenlijk is er niets nieuws onder de zon.
in land 1 ver weg wordt een product gemaakt, en vervolgens zoveel mogelijk vocht (water) er uit gehaald. vervolgens vervoerd naar land 2. en weer vocht toe gevoegd.
dit gebeurd met vruchten sap, tomaten puree/sap en zelfs frisdrank.
quote:
maar het is de zelfde nep.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:36 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat mag met die producten ook allemaal, maar niet met wijn.
Dag Groningen! Vergeet het maar. Ado gaat Europa in.quote:
Nogmaals: dat mag bij die sappen en staat er ook op.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:47 schreef z80 het volgende:
maar het is de zelfde nep.
100% sap. uit vruchten concentraat. dus plat gezegd aangelengd met water
als het puur natuur moet ben je wel even bezig.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
Burger KingWel weer genoeg kcal voor vandaag, morgen weer gewicht tillen
Denk erover om me in te schrijven voor een fitness/krachthonk cursus op de uni
10 kg spier aankomen is toch wel andere koek dan de 20 kg vet verliezen.
Wacht op de koequote:Op donderdag 26 mei 2011 23:02 schreef freecell het volgende:
Hum.... Om de eén of andere onduidelijke reden probeert Tara mij Frans te leren. Note: ik heb 5 jaar Frans gehad, hij niks....
Hij roep net: attendez la vache!
Volgens hem is dat een levensreddende uitspraak. Hmmmmmm
Onder achter is ook belangrijk, al is het maar voor de evenwicht. Denk dat ik er niet aan ontkom om dan toch een sportschool in te duiken voor gewichten en wat begeleiding...quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:39 schreef z80 het volgende:
[..]
als het puur natuur moet ben je wel even bezig.
en let wel op, niet alleen de show spieren kweken. ook de spieren aan de andere kant verdienen de nodige aandacht.
21u tot 1uquote:
In zoverre dat het nu geen geld meer kost en een beetje geld oplevert, maar had het liever echt verkocht.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:16 schreef FutureFairytale het volgende:
golfer; had helemaal gemist dat je de woning had verhuurd! alsnog van harte gefeliciteerd! verlichting
Bah, glas met vislucht.quote:Steer; lekker BK! ik kom net bij de Mac vandaan met danseres en beide een happy meal gesnoept. met kortingsbon![]()
Boeking was zeer relaxed! lekker langs de grachten gewandeld en danseres was nog nooit in Utrecht geweest en keek haar ogen uit. ze was helemaal verliefd
om 20.30u 15 min gedanst en om 21.30u 10 min. toen mochten we al naar huis![]()
lekker snel verdiend zo!
minpunten:
- kreeg een jus d'orange van een kok met een zalmhand. als ik aan mn glas rook rook het naar zalm
- parkeren in het centrum. rij van 45 min voor die bepaalde garage.
- Rabobank publiek. wat waren die bezopen, hebben zich vreselijk misdragen. een man dacht dat hij kon vliegen.. vloog een houten rek aan die viel en hij viel erbovenop![]()
na de boeking met danseres nog wat foto's van de grachten gemaakt en in Bodegraven een happy meal gegeten. en nu gewoon thuis, wat een feest!
Ik duim voor je! Laat je mij even weten hoe het ging (Bellen of sms-je?)quote:slapen want morgen solli
welterusten schatjes!![]()
Veel plezier!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 07:26 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Succes FFT
En wij gaan inpakken en kamperen zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 07:50 schreef TAV74 het volgende:
Jammer dat de helft van mijn tekst eruit gelaten is, had nog een paar leuke voorbeelden gegeven, maar goed:Duidelijk verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
kom op, Steer! Je kunt het! knallen!!!!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:45 schreef Stereotomy het volgende:
Bliksembezoek Ehv à 20 EURen vanmiddag webconference met hoofdkantoor prothesefabrikant in Amerika.
Ben moe...
Soort van vrij jaquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik las dat je bodybuildingsactiviteiten hadMaar dat komt natuurlijk door Steer dat ik dat nu lees
Halloquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik las dat je bodybuildingsactiviteiten hadMaar dat komt natuurlijk door Steer dat ik dat nu lees
Ja, er wordt als het goed is wel gewisseld van makelaar. Maar deze mensen moeten wel eventuele kijkers toelaten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 07:29 schreef kaasplankje het volgende:
@Golfer: Dat is toch goed nieuws van 't huis, scheelt weer aardig in de lasten. Staat het nu nog wel te koop?
WZZquote:
Jaaa!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:49 schreef Isabeau het volgende:
Zo, ik met mijn geweldige betalingsperikelen had weer niet opgelet en zie nu dat er nog steeds rekeningen van de DUO voor mijn ex binnenkomenAlles rechtgezet en prompt is mijn af te lossen maandbedrag met de helft verminderd met terugwerkende kracht
Dat telefoontje leverde geld op!
Gewoon doen. Het gedoe kan altijd nog meevallen!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:56 schreef Isabeau het volgende:
En ik zie op mijn rekening dat een bedrag van begin mei 2x is afgeschreven ipv 1x. Maar het gaat om een redelijke klein bedrag van 10 euro en het is zeker een boel gedoe om dat dat terug te krijgen?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:49 schreef Isabeau het volgende:
Zo, ik met mijn geweldige betalingsperikelen had weer niet opgelet en zie nu dat er nog steeds rekeningen van de DUO voor mijn ex binnenkomenAlles rechtgezet en prompt is mijn af te lossen maandbedrag met de helft verminderd met terugwerkende kracht
Dat telefoontje leverde geld op!
quote:
Neem je wel broodkruimels mee?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]woensdag kom ik die kant op, maar zal blijven steken in het bos
quote:
Nah als je serieus iets met je lichaam wil kun je beter in dat topic rondhangen dan bij de slankiesquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:17 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]zolang ik Hans maar niet hoef mee te brengen
Ik wil eerst maar eens afvallenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:36 schreef Stereotomy het volgende:
Nah als je serieus iets met je lichaam wil kun je beter in dat topic rondhangen dan bij de slankies
Gelukkig kun je tegenwoordig hip gratis internetten in Intercity'squote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:37 schreef Stereotomy het volgende:
Weer in de trein terug naar Maastricht overigens... Zoo nutteloos dit.
Het leven zit vol nutteloze dingen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:37 schreef Stereotomy het volgende:
Weer in de trein terug naar Maastricht overigens... Zoo nutteloos dit.
Goed bezig!!! Eerst eieren leggen, dan broedenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil eerst maar eens afvallenIk heb net een diëtistenpraktijk een mailtje gestuurd.
(ben echt fanatiek vandaag)
Mijn eieren raken dan altijd over de THT.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed bezig!!! Eerst eieren leggen, dan broeden
M'n trein reed net in de regen langs een akker waar gesproeid werd en het regent keihard buitenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het leven zit vol nutteloze dingen.
En de woningbouwvereniging gebeld om de brievenbus te komen repareren (is stuk sinds januari 2010quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:40 schreef Stereotomy het volgende:
Goed bezig!!! Eerst eieren leggen, dan broeden
Maar die planten zijn gewend aan dat water, niet aan regenwater! (Suske en Wiske)quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
M'n trein reed net in de regen langs een akker waar gesproeid werd en het regent keihard buiten
Verpleeghuis mailen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En de woningbouwvereniging gebeld om de brievenbus te komen repareren (is stuk sinds januari 2010)
What's next
Dat had ik al gedaanquote:
Da's denk ik ook haalbaarderquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:44 schreef Stereotomy het volgende:
Had ik getypt maar toch cure for cancer ervan gemaakt![]()
Goed bezig! Ik heb gister mijn bladwijzers gesorteerd, dat vond ik al heel wat!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga maar eens een DigID aanvragenKan ik ook belastingaangiftes online doen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Kattenbak schoonkamer schoon, kan ik straks met een gerust hart weg
nadat de PostNL mn behaatjes heeft gebracht
oh en heb mn coca cola tuniekje aanbest geinig ding
Duur is dat hè, reizenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:57 schreef Stereotomy het volgende:
20 EUR aan treinkaartjes verspild, geen conducteur gezien... Voelt toch aan alsof je genept bent
Ik dacht dat je al weg wasquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Kattenbak schoonkamer schoon, kan ik straks met een gerust hart weg
nadat de PostNL mn behaatjes heeft gebracht
oh en heb mn coca cola tuniekje aanbest geinig ding
Had ik laatst ook. 30 euro aan treinkaartjes (zonder korting), geen conducteur gezien. Oh, en 7 euro om de hele dag door Rotterdam te mogen reizen van de RET. Alternatief? Een 2 uren kaart a 5 euro. Maar ja, met een paar afspraken die langer duren dan 2 uur ben je nóg duurder uit. Strippenkaart was toch iets goedkoperquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:57 schreef Stereotomy het volgende:
20 EUR aan treinkaartjes verspild, geen conducteur gezien... Voelt toch aan alsof je genept bent
Ik was gisteren twee menisci vergeten mee te nemen... Moest vandaag dus extra. Eigen schuld. Maar idd duur, ben wel eens goedkoper aan een vliegticket gekomen...quote:
Had ik al eens verteld over dat ludieke artikel in een krant waarin beschreven werd dat het goedkoper was om vanaf Groningen met het vliegtuig naar Londen te vliegen en vanaf daar weer met het vliegtuig naar Maastricht dan dat je een treinkaartje Groningen-Maastricht kochtquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:01 schreef Stereotomy het volgende:
Ik was gisteren twee menisci vergeten mee te nemen... Moest vandaag dus extra. Eigen schuld. Maar idd duur, ben wel eens goedkoper aan een vliegticket gekomen...
Kom je wow spelen met me?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:02 schreef Isabeau het volgende:
Had ik al eens verteld over dat ludieke artikel in een krant waarin beschreven werd dat het goedkoper was om vanaf Groningen met het vliegtuig naar Londen te vliegen en vanaf daar weer met het vliegtuig naar Maastricht dan dat je een treinkaartje Groningen-Maastricht kocht
Het duurde wel wat langer, maar voor iemand zonder haast prima te doen
wilde je in gaan breken?quote:
dit waren de setjes van van de weekquote:
In de UK als je met de trein van noord naar zuid wil ben je ook 1000 pond kwijt ofzoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Had ik al eens verteld over dat ludieke artikel in een krant waarin beschreven werd dat het goedkoper was om vanaf Groningen met het vliegtuig naar Londen te vliegen en vanaf daar weer met het vliegtuig naar Maastricht dan dat je een treinkaartje Groningen-Maastricht kocht
Het duurde wel wat langer, maar voor iemand zonder haast prima te doen
Retourtje wel:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:08 schreef borisz het volgende:
In de UK als je met de trein van noord naar zuid wil ben je ook 1000 pond kwijt ofzo
jammerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dit waren de setjes van van de weekdie komen nu pas binnen en heb mezelf iig voorlopig een BHkoopverbod opgelegd
Dat zijn ZEVENTIG tieten, mensenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
35 setjes zijn wel genoeg voorlopig ff
Jouw spiegel moet wel de gelukkigste spiegel van Nederland zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:30 schreef Memento-Mori het volgende:
35 setjes zijn wel genoeg voorlopig ff
op de Marlies Dekkers hyves ben ik iemand met weinig setjes hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Jouw spiegel moet wel de gelukkigste spiegel van Nederland zijn.
Die logica snap ik nooit zo goed eigenlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:57 schreef Stereotomy het volgende:
Ik reis liever illegaal en gratisquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die logica snap ik nooit zo goed eigenlijk
Doe dat dan gewoonquote:
quote:
Waar is dat gevoel op gebaseerd? Hebben ze iets laten doorschemeren? Waneer hoor je het definitief?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:43 schreef FutureFairytale het volgende:
nou het ging eigenlijk wel goed maar heb er geen goed gevoel over. gevoel dat ik het niet ga worden. jammer maar weer verder zoeken.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:19 schreef Stereotomy het volgende:
zat ff naar m'n studieschuld en afbetalen te kijken, toen trok ik wit weg en nu ga ik maar weer eens verder met afstuderen
Da's leuk, zo'n resultaat!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:41 schreef Stereotomy het volgende:
Gesprek met medisch fabrikant ging erg goed. Die grote ogen van die vertegenwoordiger toen ik wat pikante resultaten liet zien van m'n werk - priceless.
Denk dat ik juli/augustus ook naar in Maastricht blijf...
Geweldig als je onderzoek ook relevante resultaten geeftquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:41 schreef Stereotomy het volgende:
Gesprek met medisch fabrikant ging erg goed. Die grote ogen van die vertegenwoordiger toen ik wat pikante resultaten liet zien van m'n werk - priceless.
Denk dat ik juli/augustus ook naar in Maastricht blijf...
Meeste van mijn deelonderzoeken zijn nuttig, één deelonderzoek komt shitresultaten uitquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geweldig als je onderzoek ook relevante resultaten geeft
Ik heb wel eens onderzoek gedaan waar een resultaat uit kwam wat al bekend was. Maar ik kreeg bonuspunten voor eigen initiatief.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Meeste van mijn deelonderzoeken zijn nuttig, één deelonderzoek komt shitresultaten uitmaar als je dat ook eerlijk opschrijft schijn je bonuspunten voor eerlijkheid te krijgen.
En net mailtje van mijn onderhuurder uit Eindhoven: hij wil zo lang mogelijk in m'n kamer blijven. Bij deze, zomer vieren in Mestreech fuur mich.
Leuk voor je.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:55 schreef Stereotomy het volgende:
Meeste van mijn deelonderzoeken zijn nuttig, één deelonderzoek komt shitresultaten uitmaar als je dat ook eerlijk opschrijft schijn je bonuspunten voor eerlijkheid te krijgen.
En net mailtje van mijn onderhuurder uit Eindhoven: hij wil zo lang mogelijk in m'n kamer blijven. Bij deze, zomer vieren in Mestreech fuur mich.
Haha, ik heb je door! Uitstelgedrag!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:59 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk, als alle stress achter de rug is, is iedereen zeker welkom
Klein beetje, maar moet moet moet eerst diploma hebbenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Haha, ik heb je door! Uitstelgedrag!
Goed zo! Het is ook wennen he.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:43 schreef Sarabi het volgende:
Positief denken FFT!
Dus je komt niet naar mijn dorpje toe vanavond?
Net de boekhouding zitten doen, deze maand klopt iets beter dan de vorigegelukkig....
Eindelijk onderweg naar Lelystad. Nu al op centraal.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:58 schreef borisz het volgende:
Pff bussen rijden nauwelijksHad al op Sloterdijk moeten zijn.
Dankjewel voor je LieLietje.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:56 schreef borisz het volgende:
Eindelijk onderweg naar Lelystad. Nu al op centraal.
Je doet een LieLietjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:56 schreef borisz het volgende:
Hee, een LieLietjequote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Goezoquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:55 schreef Stereotomy het volgende:
Dat krijg je met die oude getrouwde stellen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:58 schreef Stereotomy het volgende:
Die van jullie is enger omdat het op de seconde tegelijk gebeurde
Plaatje?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb bruine schoenen gekocht
Heb altijd zwarte en altijd schoenen van 15 euro, dus mijn voeten schrokken een beetje van de steun aan alle kanten
Even zoeken hoor...quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:15 schreef Isabeau het volgende:
Heb altijd zwarte en altijd schoenen van 15 euro, dus mijn voeten schrokken een beetje van de steun aan alle kanten
Ik had zoiets deze winter: Waaaat? Schoenen met steun die lopen als pantoffels?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:15 schreef Isabeau het volgende:
Foto?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:18 schreef Isabeau het volgende:
Als ik op de naam op de doos zoek krijg ik allemaal plaatjes van totaal verschillende schoenen, maar niet de mijne :;)
Nummer erbij zetten?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:18 schreef Isabeau het volgende:
Als ik op de naam op de doos zoek krijg ik allemaal plaatjes van totaal verschillende schoenen, maar niet de mijne :;)
Voor Ecco's vind ik ze heel tof!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:21 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan in het bruin en met suede
Ik heb echt enorm snel las van mijn voeten in schoenen en die 15 euro schoentjes waren vederlicht en daar kon ik wel uren op lopen. Dit zijn dus Ecco's en daar heb ik ook goede ervaringen mee (al vind ik ze niet echt heel erg mooi).
En wat een verschil met wat ik hadquote:
Van mij krijgen ze geen schoonheidsprijs, maar kan me voorstellen dat het wel heel fijn looptquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:21 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan in het bruin en met suede
Ik heb echt enorm snel las van mijn voeten in schoenen en die 15 euro schoentjes waren vederlicht en daar kon ik wel uren op lopen. Dit zijn dus Ecco's en daar heb ik ook goede ervaringen mee (al vind ik ze niet echt heel erg mooi).
Lopen ze ook als pantoffels?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En wat een verschil met wat ik hadQua lopen.
Ik heb heel wat schoenen gepast, maar de meesten voelen als blokken aan mijn been met een veel te smal voetbed en te lage bovenkant
Schoenen moet je kopen na een dag winkelen. Als ze dan meteen lekker zitten, is het goed. Zo heb ik een paar pumps gekocht, die ook na een dag werken lekker zaten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:24 schreef Isabeau het volgende:
Eén keer heb ik me superlelijke gezondheidsschoenen laten aanpraten die zogenaamde héél goed zouden zijn voor mijn voetproblemen. Super lelijk en ik kreeg echt enorm veel last van mijn voeten
ja vond ik wel, zat zekerder op de stoel en kwam denk ook zekerder over. alleen ze waren wel aardig maar sluw de dames tegenover me en dat bedacht ik me toen ik daarna even in een kamertje zat om een rollenspel voor te bereiden. mn Engels kreeg ik al wel resultaat van; 'voldoende maar te korte/makkelijke zinnen'. baalde ik echt als een stekker van want was daar dus (op school) heel erg goed in. en dan zeg ik tijdens die solli ook gewoon dat ik het zo leuk vind om allerlei talen te spreken en dan ga ik daar afquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:50 schreef Stereotomy het volgende:
we duimen FF
Ging het beter dan je vorige solli?
op hoe zij waren. ze lieten niks doorschemeren maar de 3 andere sollicitanten met wie ik tegelijkertijd ging hadden een goed gevoel erover want hun 'gesprekafnemers' waren al positief tijdens het gesprek. daar werd ik wel onzeker van. krijg binnen 5 dagen antwoord op mijn mail maar reken er niet op. jammer, want voel me na Arke en dat kledingbedrijf waarvoor ik nog niet eens ben uitgenodigd door UB een behoorlijke faalhaasquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar is dat gevoel op gebaseerd? Hebben ze iets laten doorschemeren? Waneer hoor je het definitief?
Zitschoenen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook van die heel erg mooie schoenen. Van die schoenen waar je verliefd naar kan kijkenDie ik dus eigenlijk alleen zittend kan dragen en misschien even snel van en naar een voor de deur geparkeerde auto kan trippelen
wat leuk dat je daar nog mag blijven! ik wil graag deze zomer een weekendje Maastricht doen trouwens. een hotelletje voor een nacht en dan lekker over het plein en klein beetje shoppen, terrasjes pakken, sightsee'en en lijkt me leuk jou (en hoe lang blijft MeMo er?) dan ook te zienquote:Op vrijdag 27 mei 2011 15:59 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk, als alle stress achter de rug is, is iedereen zeker welkom
ja dat is jammer he, hier ook.. heb mooi een jurkje gekocht vandaag ervan... lekker puhquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:33 schreef Bluezz het volgende:
Vakantiegeld binnen
Doorsluisen naar belastingdienst
Wie zegt dat de gespreksafnemers positief waren? Dat is hun idee.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja vond ik wel, zat zekerder op de stoel en kwam denk ook zekerder over. alleen ze waren wel aardig maar sluw de dames tegenover me en dat bedacht ik me toen ik daarna even in een kamertje zat om een rollenspel voor te bereiden. mn Engels kreeg ik al wel resultaat van; 'voldoende maar te korte/makkelijke zinnen'. baalde ik echt als een stekker van want was daar dus (op school) heel erg goed in. en dan zeg ik tijdens die solli ook gewoon dat ik het zo leuk vind om allerlei talen te spreken en dan ga ik daar af
Je gaat niet af! Je doet wat anders dan ze verwachten.
[..]
op hoe zij waren. ze lieten niks doorschemeren maar de 3 andere sollicitanten met wie ik tegelijkertijd ging hadden een goed gevoel erover want hun 'gesprekafnemers' waren al positief tijdens het gesprek. daar werd ik wel onzeker van. krijg binnen 5 dagen antwoord op mijn mail maar reken er niet op. jammer, want voel me na Arke en dat kledingbedrijf waarvoor ik nog niet eens ben uitgenodigd door UB een behoorlijke faalhaas
Nee!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:43 schreef Sarabi het volgende:
Positief denken FFT!
Dus je komt niet naar mijn dorpje toe vanavond?
jeeejquote:Net de boekhouding zitten doen, deze maand klopt iets beter dan de vorigegelukkig....
En wat heb je terug gesmst?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee!DJ smste me en een lieve jongen van het licht en geluid of ik er vnv was
[..]
jeeej
hahaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook van die heel erg mooie schoenen. Van die schoenen waar je verliefd naar kan kijkenDie ik dus eigenlijk alleen zittend kan dragen en misschien even snel van en naar een voor de deur geparkeerde auto kan trippelen
Maar jij kan op pumps dansen!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hahalekkere schoenen heb je gekocht
ik hou van makkelijk zittende 'gympies'
Jammer!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee!DJ smste me en een lieve jongen van het licht en geluid of ik er vnv was
[..]
jeeej
dat zeiden ze ook. eentje mocht ook snel stoppen met engels want ze hoorden al genoeg en ze waren snel klaar want ze wisten alles al en wilden nog vragen of zij nog wat wilde vragen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wie zegt dat de gespreksafnemers positief waren? Dat is hun idee.
hihi ene jongen van licht & geluid wil dat wel maar hij is niet zo leukquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:36 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En wat heb je terug gesmst?
Nee, wanneer gaan we uit eten?
Oh, dat kan een heel slecht teken zijn hoor.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat zeiden ze ook. eentje mocht ook snel stoppen met engels want ze hoorden al genoeg en ze waren snel klaar want ze wisten alles al en wilden nog vragen of zij nog wat wilde vragen.
zal vast niet negatief bedoeld zijn.
gisteren 2x 10 min op gedanst en ging goed, vannacht werd ik wakker met ontzettende kramp in mn kuitquote:
balen. wil je naar het tentfeest gaan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:38 schreef Sarabi het volgende:
Hmm vriendje is nog steeds aan het werk![]()
Leuk zo vrijdagavond
Hmm. Maar dan nog, je bent nooit een faalhaas, je hebt je best gedaan! Faalhazen doen niks!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat zeiden ze ook. eentje mocht ook snel stoppen met engels want ze hoorden al genoeg en ze waren snel klaar want ze wisten alles al en wilden nog vragen of zij nog wat wilde vragen.
zal vast niet negatief bedoeld zijn.
Wacht nou eerst maar eens af en mocht je toch afgewezen worden, vraag dan even flink door naar hun motivatie, zodat je er dan weer een verbeterpuntje bij hebt om aan te gaan werken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja vond ik wel, zat zekerder op de stoel en kwam denk ook zekerder over. alleen ze waren wel aardig maar sluw de dames tegenover me en dat bedacht ik me toen ik daarna even in een kamertje zat om een rollenspel voor te bereiden. mn Engels kreeg ik al wel resultaat van; 'voldoende maar te korte/makkelijke zinnen'. baalde ik echt als een stekker van want was daar dus (op school) heel erg goed in. en dan zeg ik tijdens die solli ook gewoon dat ik het zo leuk vind om allerlei talen te spreken en dan ga ik daar af
op hoe zij waren. ze lieten niks doorschemeren maar de 3 andere sollicitanten met wie ik tegelijkertijd ging hadden een goed gevoel erover want hun 'gesprekafnemers' waren al positief tijdens het gesprek. daar werd ik wel onzeker van. krijg binnen 5 dagen antwoord op mijn mail maar reken er niet op. jammer, want voel me na Arke en dat kledingbedrijf waarvoor ik nog niet eens ben uitgenodigd door UB een behoorlijke faalhaas
Ik moet en zal een zwarte linnen broek hebbenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:33 schreef FutureFairytale het volgende:
ja dat is jammer he, hier ook.. heb mooi een jurkje gekocht vandaag ervan... lekker puh
Nee, dat nietquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
balen. wil je naar het tentfeest gaan?
Als je er vaker last van hebt, hoofdeind omhoog zetten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gisteren 2x 10 min op gedanst en ging goed, vannacht werd ik wakker met ontzettende kramp in mn kuit
hmmm ok... alleen als ik afgewezen wordt door wie dan ook dan denk ik; shit, wat mankeert er aan mij? en dan ga ik een Steertje doen; alles analyseren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hmm. Maar dan nog, je bent nooit een faalhaas, je hebt je best gedaan! Faalhazen doen niks!
dat ga ik zeker doen. als ik op de e-mail alleen krijg : "helaas pindakaas" dan ga ik ze bellenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Wacht nou eerst maar eens af en mocht je toch afgewezen worden, vraag dan even flink door naar hun motivatie, zodat je er dan weer een verbeterpuntje bij hebt om aan te gaan werken.
Faalhaas ben je niet, dat weet je zelf ook wel.
Daarom moet je doen wat Golfer zegt, vragen waarom je afgewezen wordt. En tot die tijd niet over piekeren.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmmm ok... alleen als ik afgewezen wordt door wie dan ook dan denk ik; shit, wat mankeert er aan mij? en dan ga ik een Steertje doen; alles analyseren.
bij mij dacht ik 600 of 700 ofzo... echt....quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik moet en zal een zwarte linnen broek hebbendus dat koop ik ervan als ik hem kan vinden.
En 300 gaat richting bel dienst![]()
En de buffer spekken
Dat hebben veel mensen, inclusief ikzelf.. Het klinkt ouwe wijvig maar je wordt niet als mens afgewezen, je past alleen op dat moment niet bij die specifieke functie.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmmm ok... alleen als ik afgewezen wordt door wie dan ook dan denk ik; shit, wat mankeert er aan mij? en dan ga ik een Steertje doen; alles analyseren.
oh ja dat is wel jammer... misschien komt hij nogquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee, dat niet
Maar we zouden nog naar mijn ouders gaan om lekker wat te eten
heb ik vaker ja, dan schiet het er ineens in en lig ik een paar minuten te au-en. maar van pumps krijg ik echt spierpijn de vlg dag. vnv bruiloft; ik heb een kort wit jurkje. van mam mag het, maar is het niet not done om iets wits aan te trekken op een bruiloft (omdat bruid dat ook is)?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als je er vaker last van hebt, hoofdeind omhoog zetten.
Alles mag, zolang je niet mooier ben dan de bruid.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb ik vaker ja, dan schiet het er ineens in en lig ik een paar minuten te au-en. maar van pumps krijg ik echt spierpijn de vlg dag. vnv bruiloft; ik heb een kort wit jurkje. van mam mag het, maar is het niet not done om iets wits aan te trekken op een bruiloft (omdat bruid dat ook is)?
ik heb dan witte lage schoentjes eronder die ik nooit aanheb omdat ze niet lekker lopen dus zal dan 2 blarenpleisters alvast achterop mn been gooien
Eigenlijk hoort hetniet, maar niet elke bruid zal er mee zittenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb ik vaker ja, dan schiet het er ineens in en lig ik een paar minuten te au-en. maar van pumps krijg ik echt spierpijn de vlg dag. vnv bruiloft; ik heb een kort wit jurkje. van mam mag het, maar is het niet not done om iets wits aan te trekken op een bruiloft (omdat bruid dat ook is)?
ik heb dan witte lage schoentjes eronder die ik nooit aanheb omdat ze niet lekker lopen dus zal dan 2 blarenpleisters alvast achterop mn been gooien
Hahaha dat is ook zielig voor hemquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh ja dat is wel jammer... misschien komt hij nogen anders ga je alleen naar je pap en mam.. meer lekkers voor jou
Waarom? Hij weet toch waar je bent?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hahaha dat is ook zielig voor hem
Als het goed is zit hij nu in de auto dus dan komt het nog goed
ik zal het proberen. gewoon in mn hoofd houden dat ik het toch niet heb gered, dan valt er ook niets te piekerenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:46 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Daarom moet je doen wat Golfer zegt, vragen waarom je afgewezen wordt. En tot die tijd niet over piekeren.
heel aardig van je, maar ik moet dat zelf nog even gaan gelovenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat hebben veel mensen, inclusief ikzelf.. Het klinkt ouwe wijvig maar je wordt niet als mens afgewezen, je past alleen op dat moment niet bij die specifieke functie.
wat liefquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Alles mag, zolang je niet mooier ben dan de bruid.
Oh wacht, dat wordt een probleem, wat je ook draagt!![]()
Kort wit jurkje moet kunnen hoor!
heb eerder het idee dat mn zusjes en misschien mn nichtjes me stom aankijkenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:52 schreef LieLie het volgende:
[..]
Eigenlijk hoort hetniet, maar niet elke bruid zal er mee zitten
Das waar maar ik kan nog wel even wachtenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Waarom? Hij weet toch waar je bent?
Geloof het nou maar. Tav heeft daar kijk op.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zal het proberen. gewoon in mn hoofd houden dat ik het toch niet heb gered, dan valt er ook niets te piekeren
[..]
heel aardig van je, maar ik moet dat zelf nog even gaan geloven
ooh hee dat is fijnquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hahaha dat is ook zielig voor hem
Als het goed is zit hij nu in de auto dus dan komt het nog goed
Jut & Julquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Das waar maar ik kan nog wel even wachten
Vind het ook wel gezellig om hem eerst even alleen te zien en daarna pas naar mijn ouders te gaan
Oh, die moet ik onthouden voor bij mijn volgende vriendin/minnares: je wordt niet als mens afgewezen, maar je past op het moment niet bij die functie.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:46 schreef TAV74 het volgende:
Het klinkt ouwe wijvig maar je wordt niet als mens afgewezen, je past alleen op dat moment niet bij die specifieke functie.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Geloof het nou maar. Tav heeft daar kijk op.
En? Wit mag, mits je niet mooier ben dan de bruid. En veel bruiden dragen geen wit, mar champagne ofzo.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb eerder het idee dat mn zusjes en misschien mn nichtjes me stom aankijken
Golfer Golfer Golfer....quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, die moet ik onthouden voor bij mijn volgende vriendin/minnares: je wordt niet als mens afgewezen, maar je past op het moment niet bij die functie.![]()
En nu ga ik even een tukkie doen.
Als je het maar laat! Je blijft maar bij Bluezz, anders bezorg je ons een enorm trauma!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, die moet ik onthouden voor bij mijn volgende vriendin/minnares: je wordt niet als mens afgewezen, maar je past op het moment niet bij die functie.![]()
En nu ga ik even een tukkie doen.
oh ok. nou misschien heeft zij haar jurk wel uitgetrokken voor het feest want mn familie kennende blijft ie niet heel tijdens een feestavondquote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En? Wit mag, mits je niet mooier ben dan de bruid. En veel bruiden dragen geen wit, mar champagne ofzo.
ik ga wel in een hoekje staanquote:Dat hele idee van geen wit is dat je niet de aandacht afleidt van de bruid. Meer niet.
Geen idee, ik ben geen echte vrouw. Ik ben slecht in advies.quote:
Pee toch! Een boete!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:03 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ging EVEN naar A'dam toeNet terug
En ik had goed nieuws en slecht nieuws in de bus liggen.....
48 EUR omdat ik ergens in Delft geflitst benEn mijn belastingteruggave komt eraan
Waar zou je ze anders willen zien dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:11 schreef krakkemieke het volgende:
Ik snap iets niet van Firefox. Ik heb bladwijzers in mappen gestopt. Kan ik die alleen zien in de bladwijzer zijbalk?
Eh, als ik het in de bovenste werkbalk aanklik? Dan krijg ik een lijst, maar niet die mappen.quote:
Daar zie je de mappen toch ook gewoon onder bladwijzermenu?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Eh, als ik het in de bovenste werkbalk aanklik? Dan krijg ik een lijst, maar niet die mappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die schoenenshit wat moet ik dan aan
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:31 schreef FutureFairytale het volgende:
jurkje! kan ik zo gaan?Ik vind het jurkje mooi, maar geloof toch niet dat ik wit aan zou trekken op een bruiloft. Het staat je wel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die schoenenshit wat moet ik dan aan
Heb je nog leuke pumps die er bij zouden passen?"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
helaas alleen zwart, doe er wel een zwart vestje overheen anders dus misschien kan het dan wel.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het jurkje mooi, maar geloof toch niet dat ik wit aan zou trekken op een bruiloft. Het staat je wel goed
Heb je nog leuke pumps die er bij zouden passen?
Jajaquote:
Een witte jurk op een bruiloft bij een ander dan de bruid lijkt me niet echt kunnen hequote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
helaas alleen zwart, doe er wel een zwart vestje overheen anders dus misschien kan het dan wel.
maar ja, dat witte jurkje is wel heel wit... vind em erg leuk maar weet niet of ik reacties/blikken erop krijg (negatief)
Met zwarte pumps kan het prima!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
helaas alleen zwart, doe er wel een zwart vestje overheen anders dus misschien kan het dan wel.
maar ja, dat witte jurkje is wel heel wit... vind em erg leuk maar weet niet of ik reacties/blikken erop krijg (negatief)
Nee. Niet in het bladwijzer menu wat verticaal staat.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Daar zie je de mappen toch ook gewoon onder bladwijzermenu?
hmm hier toch gewoon zichtbaar daar hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee. Niet in het bladwijzer menu wat verticaal staat.
Ah, euhm, okquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee. Niet in het bladwijzer menu wat verticaal staat.
ok 2 vinden het kunnen, 2 niet. nou ja heb eigenlijk anders een groot probleem; heb alleen een tijgerjurkje of een wit/bloemerig zomerjurkje maar dat is niet echt iets voor een bruiloft. als we gaan trek ik gewoon gauw wat aan en dan zie ik wel wat het isquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Met zwarte pumps kan het prima!
Jou witte jurk is sowieso heel anders dan de jurk van de bruid!
oh zo, maar ja dat hoort toch ook alleen daar zichtbaar te zijn??quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:11 schreef krakkemieke het volgende:
Ik kan de mappen alleen zien in de zijbalk bladwijzers.
Ik vind het stom. Waarom kan ik die mappen niet gewoon in die verticale balk zien?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
oh zo, maar ja dat hoort toch ook alleen daar zichtbaar te zijn??
Ik wel. Sinds Exploder die naam waarmaakte.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:15 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb geen idee. Ik gebruik Firefox niet
Ik geloof je. Maar ik ben tevreden met Firefox.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:19 schreef Anthraxx het volgende:
De latere IE versies zijn best te gebruiken.
Ja, dat wil je wel zien op de tennisbaan he.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:27 schreef golfer het volgende:
Volgens de ouderwetse etiquette mag alleen een bruid bij het huwelijk in het wit, maar als jij nu al zeker weet dat die niet in het wit trouwt kan een wit jurkje natuurlijk wel.
En anders kan je het ook nog gewoon gebruiken op de tennisbaan, toch?
het trouwen is al gebeurd, vnv alleen het feest. ze was wel wit maar weet niet hoe ze er op het feest uitziet. soms kleden bruiden zich dan om. en op de tennisbaanquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:27 schreef golfer het volgende:
Volgens de ouderwetse etiquette mag alleen een bruid bij het huwelijk in het wit, maar als jij nu al zeker weet dat die niet in het wit trouwt kan een wit jurkje natuurlijk wel.
En anders kan je het ook nog gewoon gebruiken op de tennisbaan, toch?
Ga eens gauw naar dat feest!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het trouwen is al gebeurd, vnv alleen het feest. ze was wel wit maar weet niet hoe ze er op het feest uitziet. soms kleden bruiden zich dan om. en op de tennisbaan
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:29 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, dat wil je wel zien op de tennisbaan he.
Gefeliciteerd!quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een witte jurk op een bruiloft bij een ander dan de bruid lijkt me niet echt kunnen he
Leek me meer een reactie op de wat wonderlijke zinsconstructie van P.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Leek me meer een reactie op de wat wonderlijke zinsconstructie van P.
Dat leek mij ook jaquote:
Je mag in Wildersland blijven zonder verblijfsvergunning?quote:
Ik hou mijn Britse nationaliteit geheimquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Je mag in Wildersland blijven zonder verblijfsvergunning?
Hij klopt op zich wel, maar ik vind het niet echt een zin die lekker weg leestquote:
Nee hoor, ik ken die regel niet. Alsof alle bruiden tegenwoordig wit dragen en de mannen een hoge hoed. Wat een nonsens.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Leek me meer een reactie op de wat wonderlijke zinsconstructie van P.
Ik vond het wel mooi geconstrueerd eigenlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hij klopt op zich wel, maar ik vind het niet echt een zin die lekker weg leest
Hmm, ik moest hem 2 keer lezen, ik vroeg me af wat je op de bruiloft van iemand anders dan de bruid te zoeken hebtquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi geconstrueerd eigenlijk
Helemaal mee eens. Geen wit dragen op andermans bruiloft. Sowieso, het is niet de bedoeling dat je meer in de aandacht staat dan de bruid, het is háár dag en niet de jouwe.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:50 schreef PdeHoog het volgende:
Een witte jurk op een bruiloft bij een ander dan de bruid lijkt me niet echt kunnen he
Ik heb geen idee of het een regel is. En zo staat het ook niet in de zinsconstructie. Ik verkondig daar nl. een meningquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ken die regel niet. Alsof alle bruiden tegenwoordig wit dragen en de mannen een hoge hoed. Wat een nonsens.
Maar goed, mijn laatste traditionele bruiloft was ook in 1958 ongeveer.
http://www.bruidsboetiekv(...)-etiquette-trouwerijquote:Algemene regel: Het is not done als je als vrouwelijke genodigde naar een bruiloft gaat, in het wit gekleed gaat. Een uitzondering hierop is de moeder van de bruid, zij mag haar jurk qua kleur op de bruidsjurk afstemmen.
http://www.trouwen-bruiloft.nl/moeder_van_de_bruid.htmlquote:De juiste etiquette schrijft voor dat de bruid de enige is die wit draagt.
Ik snap het wel idd. Maar het geeft ook direct aan waarom ik zelf echt niets met trouwen heb. Ik wil niet zo'n dag die perse om mij gaat.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Geen wit dragen op andermans bruiloft. Sowieso, het is niet de bedoeling dat je meer in de aandacht staat dan de bruid, het is háár dag en niet de jouwe.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi geconstrueerd eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |