Lielie denkt dat ze met d'r ipad het vrouwtje is en direct de boel kan ontreeksen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:22 schreef krakkemieke het volgende:
Goed idee Borisz!![]()
Maar we zijn wel ontreekst.
Dat dus, ik kon niet reeksen met de mobiele layoutquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:25 schreef Vork het volgende:
Ja, wanneer kunnen we ook mobiel reeksen? Dat zou pas handig zijn.
Goede reden!quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ter ere van: deze stond nog koud en verder is er geen drank in huis
Oeh, da's leuk!quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:27 schreef Vork het volgende:
Goed, zaterdag ga ik dus het huis van m'n broertje opknappen, want die is er toch niet. Hij weet echter van niets.
Ach, je weet toch?quote:
Wat leuk! Is het huis eraan toe?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:27 schreef Vork het volgende:
Goed, zaterdag ga ik dus het huis van m'n broertje opknappen, want die is er toch niet. Hij weet echter van niets.
Ga je het roze schilderen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:27 schreef Vork het volgende:
Ja, hij zit er nog niet zo lang, maar bepaalde dingen zijn gewoon niet af. Het is een kleine benedenwoning in Amsterdam met best nog wat originele features enzo. Het was ooit een huurhuis, dus qua onderhoud is het nooit geweldig geweest. Het houtwerk is bijvoorbeeld niet goed genoeg geschilderd en er moet ook nog het een en ander bijgewerkt worden (je kent het wel, scheve muren met dikke lagen ondefinieerbaar gebouwbeslag erop). Meneer heeft er zelf geen tijd voor en daarnaast twijfel ik ook heel erg aanzijn kluscapaciteitenquote:
Een maand naar Suriname lijkt me eigenlijk ook wel een tof idee. Maar dan gewoon volledig op vakantie. Hij moet daar nog wel aan het werkquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:41 schreef kaasplankje het volgende:
"Een maand in Suriname" wat lijkt me dat heerlijk
Wel tof idee trouwens Vork![]()
En wordt weer vervolgd..quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:29 schreef borisz het volgende:
De KvW gaat vanavond weer over wijn trouwens.
De AH huiswijn blijft troep. Ze riepen Zaandam en een bedrijf, maar dat hoort dus bij AHquote:
Was geen AH, maar Wine Excelquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:18 schreef borisz het volgende:
De AH huiswijn blijft troep. Ze riepen Zaandam en een bedrijf, maar dat hoort dus bij AH. Maar goed de ontmaskering komt nog wel weer eens
.
En dat mag met die producten ook allemaal, maar niet met wijn.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:34 schreef z80 het volgende:
maar eigenlijk is er niets nieuws onder de zon.
in land 1 ver weg wordt een product gemaakt, en vervolgens zoveel mogelijk vocht (water) er uit gehaald. vervolgens vervoerd naar land 2. en weer vocht toe gevoegd.
dit gebeurd met vruchten sap, tomaten puree/sap en zelfs frisdrank.
quote:
maar het is de zelfde nep.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:36 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat mag met die producten ook allemaal, maar niet met wijn.
Dag Groningen! Vergeet het maar. Ado gaat Europa in.quote:
Nogmaals: dat mag bij die sappen en staat er ook op.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:47 schreef z80 het volgende:
maar het is de zelfde nep.
100% sap. uit vruchten concentraat. dus plat gezegd aangelengd met water
als het puur natuur moet ben je wel even bezig.quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
Burger KingWel weer genoeg kcal voor vandaag, morgen weer gewicht tillen
Denk erover om me in te schrijven voor een fitness/krachthonk cursus op de uni
10 kg spier aankomen is toch wel andere koek dan de 20 kg vet verliezen.
Wacht op de koequote:Op donderdag 26 mei 2011 23:02 schreef freecell het volgende:
Hum.... Om de eén of andere onduidelijke reden probeert Tara mij Frans te leren. Note: ik heb 5 jaar Frans gehad, hij niks....
Hij roep net: attendez la vache!
Volgens hem is dat een levensreddende uitspraak. Hmmmmmm
Onder achter is ook belangrijk, al is het maar voor de evenwicht. Denk dat ik er niet aan ontkom om dan toch een sportschool in te duiken voor gewichten en wat begeleiding...quote:Op donderdag 26 mei 2011 22:39 schreef z80 het volgende:
[..]
als het puur natuur moet ben je wel even bezig.
en let wel op, niet alleen de show spieren kweken. ook de spieren aan de andere kant verdienen de nodige aandacht.
21u tot 1uquote:
In zoverre dat het nu geen geld meer kost en een beetje geld oplevert, maar had het liever echt verkocht.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:16 schreef FutureFairytale het volgende:
golfer; had helemaal gemist dat je de woning had verhuurd! alsnog van harte gefeliciteerd! verlichting
Bah, glas met vislucht.quote:Steer; lekker BK! ik kom net bij de Mac vandaan met danseres en beide een happy meal gesnoept. met kortingsbon![]()
Boeking was zeer relaxed! lekker langs de grachten gewandeld en danseres was nog nooit in Utrecht geweest en keek haar ogen uit. ze was helemaal verliefd
om 20.30u 15 min gedanst en om 21.30u 10 min. toen mochten we al naar huis![]()
lekker snel verdiend zo!
minpunten:
- kreeg een jus d'orange van een kok met een zalmhand. als ik aan mn glas rook rook het naar zalm
- parkeren in het centrum. rij van 45 min voor die bepaalde garage.
- Rabobank publiek. wat waren die bezopen, hebben zich vreselijk misdragen. een man dacht dat hij kon vliegen.. vloog een houten rek aan die viel en hij viel erbovenop![]()
na de boeking met danseres nog wat foto's van de grachten gemaakt en in Bodegraven een happy meal gegeten. en nu gewoon thuis, wat een feest!
Ik duim voor je! Laat je mij even weten hoe het ging (Bellen of sms-je?)quote:slapen want morgen solli
welterusten schatjes!![]()
Veel plezier!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 07:26 schreef freecell het volgende:
Goedemorgen!
Succes FFT
En wij gaan inpakken en kamperen zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 07:50 schreef TAV74 het volgende:
Jammer dat de helft van mijn tekst eruit gelaten is, had nog een paar leuke voorbeelden gegeven, maar goed:Duidelijk verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
kom op, Steer! Je kunt het! knallen!!!!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:45 schreef Stereotomy het volgende:
Bliksembezoek Ehv à 20 EURen vanmiddag webconference met hoofdkantoor prothesefabrikant in Amerika.
Ben moe...
Soort van vrij jaquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik las dat je bodybuildingsactiviteiten hadMaar dat komt natuurlijk door Steer dat ik dat nu lees
Halloquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik las dat je bodybuildingsactiviteiten hadMaar dat komt natuurlijk door Steer dat ik dat nu lees
Ja, er wordt als het goed is wel gewisseld van makelaar. Maar deze mensen moeten wel eventuele kijkers toelaten.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 07:29 schreef kaasplankje het volgende:
@Golfer: Dat is toch goed nieuws van 't huis, scheelt weer aardig in de lasten. Staat het nu nog wel te koop?
WZZquote:
Jaaa!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:49 schreef Isabeau het volgende:
Zo, ik met mijn geweldige betalingsperikelen had weer niet opgelet en zie nu dat er nog steeds rekeningen van de DUO voor mijn ex binnenkomenAlles rechtgezet en prompt is mijn af te lossen maandbedrag met de helft verminderd met terugwerkende kracht
Dat telefoontje leverde geld op!
Gewoon doen. Het gedoe kan altijd nog meevallen!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:56 schreef Isabeau het volgende:
En ik zie op mijn rekening dat een bedrag van begin mei 2x is afgeschreven ipv 1x. Maar het gaat om een redelijke klein bedrag van 10 euro en het is zeker een boel gedoe om dat dat terug te krijgen?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:49 schreef Isabeau het volgende:
Zo, ik met mijn geweldige betalingsperikelen had weer niet opgelet en zie nu dat er nog steeds rekeningen van de DUO voor mijn ex binnenkomenAlles rechtgezet en prompt is mijn af te lossen maandbedrag met de helft verminderd met terugwerkende kracht
Dat telefoontje leverde geld op!
quote:
Neem je wel broodkruimels mee?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]woensdag kom ik die kant op, maar zal blijven steken in het bos
quote:
Nah als je serieus iets met je lichaam wil kun je beter in dat topic rondhangen dan bij de slankiesquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:17 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]zolang ik Hans maar niet hoef mee te brengen
Ik wil eerst maar eens afvallenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:36 schreef Stereotomy het volgende:
Nah als je serieus iets met je lichaam wil kun je beter in dat topic rondhangen dan bij de slankies
Gelukkig kun je tegenwoordig hip gratis internetten in Intercity'squote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:37 schreef Stereotomy het volgende:
Weer in de trein terug naar Maastricht overigens... Zoo nutteloos dit.
Het leven zit vol nutteloze dingen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:37 schreef Stereotomy het volgende:
Weer in de trein terug naar Maastricht overigens... Zoo nutteloos dit.
Goed bezig!!! Eerst eieren leggen, dan broedenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil eerst maar eens afvallenIk heb net een diëtistenpraktijk een mailtje gestuurd.
(ben echt fanatiek vandaag)
Mijn eieren raken dan altijd over de THT.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed bezig!!! Eerst eieren leggen, dan broeden
M'n trein reed net in de regen langs een akker waar gesproeid werd en het regent keihard buitenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het leven zit vol nutteloze dingen.
En de woningbouwvereniging gebeld om de brievenbus te komen repareren (is stuk sinds januari 2010quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:40 schreef Stereotomy het volgende:
Goed bezig!!! Eerst eieren leggen, dan broeden
Maar die planten zijn gewend aan dat water, niet aan regenwater! (Suske en Wiske)quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
M'n trein reed net in de regen langs een akker waar gesproeid werd en het regent keihard buiten
Verpleeghuis mailen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En de woningbouwvereniging gebeld om de brievenbus te komen repareren (is stuk sinds januari 2010)
What's next
Dat had ik al gedaanquote:
Da's denk ik ook haalbaarderquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:44 schreef Stereotomy het volgende:
Had ik getypt maar toch cure for cancer ervan gemaakt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |