En dat vind je vervelend, he? he?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:41 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga het nooit meer redden om iets te koken denk ik
Neuhquote:
Ook een optie jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Gewoon een lekker broodje smeren dan Pee
Klinkt als mijn identiteitscrisisquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeuhMaar ik twijfel tussen de chinees, de snackbar of de appie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.samen voor 60 eurobesparing van 153 euro
![]()
nou enquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:49 schreef Stereotomy het volgende:
Jezus memo je hebt maar twee tieten hoor
Oh en nu kun je mooi van het bespaarde geld een deur openen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ieder zn smaak hequote:Op woensdag 25 mei 2011 18:56 schreef LieLie het volgende:
Ik vind het vooral veel hetzelfde, dat MD. Ik gaf er mijn geld niet aan uit![]()
Ik heb kip in zo'n braadstoomzak gemaakt, met een salsaprutje met geroosterde tomaatjes, paprika, avocado, sjalot, mango, bieslook en koriander. Met een beetje knoflookolie, witte balsamico en sesamolie als dressing. Was best goed te doen
Saaiquote:
Goedzoquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:37 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
Ik ga zo maar eens sporten.. weer wat kilootjes kwijt raken![]()
je kunt bij toespelingen en opmerkingen ook al aangifte doen van ongewenste intimiteiten. Je hoeft daarvoor niet persé verkracht te worden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:07 schreef FutureFairytale het volgende:
dat gaat denk niet zomaar. moet ik eerst verkracht worden wil een aangifte helpen.
Toetje zal wel weer sorbetijs worden.quote:goed menu!
en toetje??
Stippeltjes en strikjesquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ieder zn smaak hemaar 2 bh's voor 60 euro is niet duur
en het zit fijn en ik vind het mooi, beter dan stippeltjes, stikjes en ruches en kant e.d. *brrr*
Tegenwoordig als per se volgens mijquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:27 schreef freecell het volgende:
Ok, hoe schrijf je persé dan wél?
Mijn spellingscontrole vindt het áltijd fout
Nu nog bedenken hoe ik me hier uit lul als we volgend seizoen toch gewoon weer bij dezelfde vereniging gaan handballenquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:01 schreef Stereotomy het volgende:
Sunny, TAV gaat de laatste tijd wel erg vaak naar 'de sporthal'
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Gat in hand I haz it.Als je mijn vriendin was zou ik geen moeite hebben met dat gat in je handSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.samen voor 60 eurobesparing van 153 euro
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ik heb wel brood gesmeerdquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Pee, hoe voelt dat... van de baan af? geen brood smeren hoor, ik zou lekker wat lekkers eten vnv!
mweh, wat bindweefselproblemen, dingen blijven uit de kom schieten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:36 schreef Bluezz het volgende:
Misschien heeft ie wel wat vragen en ben jij aan het revalideren ergens van?
iets gemist
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nou enelke dag iets anders
er is er zelfs nog 1tje onderweg, hierna ga ik echt op rantsoen qua md hoor, heus
Hey.. als je die nutteloze (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) bandjes er af zou knippen zou ik dat een hele mooie BH vinden
![]()
Die andere zijn zo... groot.. massief... al vind ik het blauw op die ene wel leuk
![]()
Oh en ik ben ook niet van de kantjes en randjes op ondergoed nee, maar vooral omdat het jeuktStipjes zijn dan wel weer acceptabel, die voel en zie je toch niet
![]()
Hmmm...mijn ex had wel kant op haar ondergoed. Stond best tofquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en ik ben ook niet van de kantjes en randjes op ondergoed nee, maar vooral omdat het jeuktStipjes zijn dan wel weer acceptabel, die voel en zie je toch niet
Ik vind kant nutteloosquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...mijn ex had wel kant op haar ondergoed. Stond best tof
ze zijn niet groot/massief, ze zijn juist goed van pasvorm met een E cupquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hey.. als je die nutteloze () bandjes er af zou knippen zou ik dat een hele mooie BH vinden
![]()
Die andere zijn zo... groot.. massief... al vind ik het blauw op die ene wel leuk
![]()
Niet alles hoeft nut te hebben, Sunquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind kant nutteloosen het jeukt of je ziet het door je kleren heen
![]()
Dat ben ik wel met je eensquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze zijn niet groot/massief, ze zijn juist goed van pasvorm met een E cup
Tja, het is maar goed dat je mij nooit in ondergoed zal zien dan dusquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet alles hoeft nut te hebben, SunHet ziet er gewoon tof uit! En ik heb haar nog nooit horen klagen over jeuk
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja, het is maar goed dat je mij nooit in ondergoed zal zien dan dus
Oh dat geloof ik wel hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze zijn niet groot/massief, ze zijn juist goed van pasvorm met een E cup
Mwah...weet ik nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja, het is maar goed dat je mij nooit in ondergoed zal zien dan dus
en toch past mn tiet er precies inquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik wel hoormaar ze ogen zo massief op die foto's..
Vind je het heel erg als ik het dan wél maar goed vind??quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwah...weet ik nietIk vind zonder kant ook prima
't Is toch ieders smaak. En uiteindelijk gaat het allemaal uit
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik het dan wél maar goed vind??
Ja, maar in 1853 was dat ook nog mode.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:12 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...mijn ex had wel kant op haar ondergoed. Stond best tof
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar in 1853 was dat ook nog mode.
Ik kreeg vandaag nog maar eens een mailtje van Maries Dekkers dat IK op dinsdag 11 oktober tussen 18 en 20:00 uur verwacht wordt in de winkel in Amsterdam-Zuid om mijn gewonnen setje te komen passen.
*proest*quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben wars van modequote:Op woensdag 25 mei 2011 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Pas je al een A-cup denk je?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:28 schreef golfer het volgende:
Ik kreeg vandaag nog maar eens een mailtje van Maries Dekkers dat IK op dinsdag 11 oktober tussen 18 en 20:00 uur verwacht wordt in de winkel in Amsterdam-Zuid om mijn gewonnen setje te komen passen.
Bedankt hequote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
en ik heb nog nooit een beugel erdoor gehad oidquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Pas je al een A-cup denk je?Of is het max AA?
Ik vind Marlies Dekkers overigens wel heel erg mooi en voor grote borsten (check) zit het geweldigDaarbij gaat het megalang mee, wat ik van de goedkopere bh's totaal niet kan zeggen.
Kreeg je moeder het nu geserveerd in ovenpapierquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:31 schreef borisz het volgende:
![]()
Bij de Griek wezen eten. Zie Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #5
Mijn grootste probleem met MD is dat het andere bh's zo rot laat zittenquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:32 schreef Memento-Mori het volgende:
en ik heb nog nooit een beugel erdoor gehad oid
Dat is wel het voordeel van goed spul iddquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en ik heb nog nooit een beugel erdoor gehad oid
Ze kreeg er een apart bord bij maar dat werd meer een afvalbordquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kreeg je moeder het nu geserveerd in ovenpapier
maak je n foto als je hebt gepast?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:35 schreef golfer het volgende:
Ik ben benieuwd of mijn 90D-MD ook goed gaat zitten.
Misschien met wat gastendoekjes.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:35 schreef golfer het volgende:
Ik ben benieuwd of mijn 90D-MD ook goed gaat zitten.
Zal ik doen. Ik ga sowieso dus met B. mee naar die fittingsessie.quote:
gezelligquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Zal ik doen. Ik ga sowieso dus met B. mee naar die fittingsessie.
Jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is wel het voordeel van goed spul iddIk heb 3 BH's van Lovable en die verslijten ook totaal niet
En zitten erg goed
ik dacht dat je zei dat Soderling moest vnvquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:53 schreef borisz het volgende:
Feli P
Bluezz succes
FF. Schoorel is klaar.
Griek was weer lekker
Tegen Schoorelquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik dacht dat je zei dat Soderling moest vnv
staat er niet.... er staat dat hij van Wawrinka heeft verlorenquote:
Oepsquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
staat er niet.... er staat dat hij van Wawrinka heeft verloren
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb P's sollicitatiebrief gevonden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat van de kip in braadzak klinkt lekker, Lie.
Al de kastruimte en wasmiddel voor de MD's: één in de was, één in de kast en één aan je bast.
nog steeds niks dus hierquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:07 schreef borisz het volgende:
Nou na een week heeft poes even met het tentje van Purina One gespeeld.
Echt waar? Nou ik ben benieuwd... vind het eigenlijk niet zo mooi al die bandjesquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:33 schreef Isabeau het volgende:
Mijn grootste probleem met MD is dat het andere bh's zo rot laat zitten![]()
Echt, alles zit afschuwelijk vergeleken bij mijn marlies dekkers bh's.
Ik zing sowieso op de repetitie altijd beterquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Ondanks dat je het lied niet hebt toch leuk B!!![]()
Hier heeft ze er 1 keertje ingestaanquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:07 schreef borisz het volgende:
Nou na een week heeft poes even met het tentje van Purina One gespeeld.
Topperquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Echt waar? Nou ik ben benieuwd... vind het eigenlijk niet zo mooi al die bandjes![]()
Heb het liedje niet gekregen zoals voorspeld en verwacht maar hij zei : Jezus dát is moeilijk kiezen. Ik gaf vol gas omdat ik wist tegen wie ik moest. Heleboel meiden zaten echt zo van : jeetje wat goeoeoeoed wauwDus dat is fijn om te horen.
Daarna mijn concurrent, die gaf nog net ff iets meer gashet was een echte 'battle' leuk om te doen, en mn hele ziel en zaligheid in het liedje gelegd
Na vijf meppen tegen het speeltje was het wel weer mooi geweestquote:
Ja dat is ook heerlijk, ik ben blij met hoe ik het heb gedaan gezien de reakties en had ik tegen een ander gemoeten had ik het gekregen.... zij zit gewoon op een hoger niveautje dan wij allemaal. Zou het goed doen in een bandje, veel twang en soul in haar stem. En nog een leuke meid ook, ze 'verontschuldigde 'zich sloeg een arm om me heen en zei : mss ben ik wel ziek de 26equote:Op woensdag 25 mei 2011 22:24 schreef FutureFairytale het volgende:
je hebt genoten dus Bluezz, lekker dat je alles hebt gegeven
en nu lekker met het koor meezingen
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:44 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, ik was even fietsen:Lekker plaatje AnneZZ!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat van de kip in braadzak klinkt lekker, Lie.
Al de kastruimte en wasmiddel voor de MD's: één in de was, één in de kast en één aan je bast.
En mn moeder zei dat altijd van beddegoed![]()
Die oven is altijd aan, die zilveren dekdingen bedekken de kookplaten die dus ook altijd heet zijn. Minder kans om je er aan te verbranden oidquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:33 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand waar die ronde gevallen voor dienen op dat fornuis?
Lijkt wel een verkapt pannenkoekenbakapparaat ding zo..
Volgens mij staat daar een Aga Cooker ofwel engels fornuis dat altijd "aan" staat.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:33 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Goed hoor dat je "alles" hebt gegeven en ervan genoten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:36 schreef Isabeau het volgende:
En Bluezz toch![]()
voor je auditie! Zo te lezen heb je wel heel veel plezier gehad in het doen van die auditie.
Jep, mijn broer heeft er ook een. Mij lijkt het niks; een fornuis wat altijd aanstaat. Ze zijn wel mooi.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Volgens mij staat daar een Aga Cooker ofwel engels fornuis dat altijd "aan" staat.
Alhoewel k het mij afvraag in een dergl. keuken.
Die bussen erop zijn om de hete pitten/kookplaat af te dekken.
ze voelde zich nog een soort van schuldig lijkt wel... erg lief ja!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat is ook heerlijk, ik ben blij met hoe ik het heb gedaan gezien de reakties en had ik tegen een ander gemoeten had ik het gekregen.... zij zit gewoon op een hoger niveautje dan wij allemaal. Zou het goed doen in een bandje, veel twang en soul in haar stem. En nog een leuke meid ook, ze 'verontschuldigde 'zich sloeg een arm om me heen en zei : mss ben ik wel ziek de 26e![]()
mag ik die keuken?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:33 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Voor je moederquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker plaatje AnneZZ!
En mn moeder zei dat altijd van beddegoed
Mss in een vorig levenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:44 schreef AnneX het volgende:
Die van mij wilde van de week wel aannemen dat ik haar dochter ben![]()
Als jij het zegt... ik weet het niet.
Zij zegt braaf: dag kind en mijn naam. En géén idee meer hoe of wat.
Laatst dacht ik nog even aan Spoorloos: eigenwijs als zij is - nog altijd - hield zij vol dat zij
vijf kinderen heeft gehad.
Wat vreemd, dat die altijd aan staatquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:36 schreef Isabeau het volgende:
Die oven is altijd aan, die zilveren dekdingen bedekken de kookplaten die dus ook altijd heet zijn. Minder kans om je er aan te verbranden oid
[ afbeelding ]
Goed bezig jijquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Echt waar? Nou ik ben benieuwd... vind het eigenlijk niet zo mooi al die bandjes![]()
Heb het liedje niet gekregen zoals voorspeld en verwacht maar hij zei : Jezus dát is moeilijk kiezen. Ik gaf vol gas omdat ik wist tegen wie ik moest. Heleboel meiden zaten echt zo van : jeetje wat goeoeoeoed wauwDus dat is fijn om te horen.
Daarna mijn concurrent, die gaf nog net ff iets meer gashet was een echte 'battle' leuk om te doen, en mn hele ziel en zaligheid in het liedje gelegd
Typisch dan, dat je van die britten op de campingzender ziet die een energiezuinig huis bouwen, met een fornuis wat continue aan staat..quote:
Ik regel wel een huurmoordenaar om je concurrente uit te weg te laten ruimen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:27 schreef Bluezz het volgende:
Ja dat is ook heerlijk, ik ben blij met hoe ik het heb gedaan gezien de reakties en had ik tegen een ander gemoeten had ik het gekregen.... zij zit gewoon op een hoger niveautje dan wij allemaal. Zou het goed doen in een bandje, veel twang en soul in haar stem. En nog een leuke meid ook, ze 'verontschuldigde 'zich sloeg een arm om me heen en zei : mss ben ik wel ziek de 26e![]()
Je kan ook a la Tonya Harding haar neersteken zodat ze niet kan zingenquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:05 schreef golfer het volgende:
Ik regel wel een huurmoordenaar om je concurrente uit te weg te laten ruimen.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan ook a la Tonya Harding haar neersteken zodat ze niet kan zingen
Goed idee.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:06 schreef Isabeau het volgende:
Je kan ook a la Tonya Harding haar neersteken zodat ze niet kan zingen
Dan denk ik altijd aan zo'n middeleeuwse winkel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 07:53 schreef Bluezz het volgende:
Nog 7 minuutjes en dan het luik maar open doen
Leuk! Ik zal duimen dat het droog blijft.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:09 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh allemaal mensenZo maar eens even de laatste voorbereidingen doen en dan richting Geldrop voor een bruiloft
Duim liever dat ik geen last van mijn rug krijg of koppijn of zoquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Leuk! Ik zal duimen dat het droog blijft.
Maar dat krijg je toch niet?quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Duim liever dat ik geen last van mijn rug krijg of koppijn of zo
Mijn rug is al gevoelig en mijn hoofd voelt best zwaar aan op dit momentquote:
Aha! Da's vervelend, maar als je je er zorgen over gaat maken, krijg je hoofdpijn.....quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mijn rug is al gevoelig en mijn hoofd voelt best zwaar aan op dit momentMeestal niet zo'n goed voorteken
Jajajaquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:19 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Aha! Da's vervelend, maar als je je er zorgen over gaat maken, krijg je hoofdpijn.....Vanaf nu genoeg drinken he.
Succesquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:24 schreef golfer het volgende:
Mogguh!
Ik ga onderweg voor mijn roadtrip Bloemendaal-Uithoorn-Apeldoorn v.v.
Goede reis!quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:24 schreef golfer het volgende:
Mogguh!
Ik ga onderweg voor mijn roadtrip Bloemendaal-Uithoorn-Apeldoorn v.v.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:21 schreef krakkemieke het volgende:
Ben ik nou zo'n zure taalnazistische miereneuker?
Pilletjes meequote:Op donderdag 26 mei 2011 08:16 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn rug is al gevoelig en mijn hoofd voelt best zwaar aan op dit momentMeestal niet zo'n goed voorteken
Eens.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:27 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar zo heb ik het niet geleerd. Het is onbeleefd.
Nou ja, 3 van de 5 zinnen beginnen ook nog eens met 'ik' . Dat had zonder moeilijk doen ook anders gekund. En ik vraag me af of iemand dat niet goed geleerd heeft of dat een mail opeens anders is dan een brief.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:37 schreef freecell het volgende:
Beginnen met ik is inderdaad vrij onbeleefd. Zou ik ook niet snel doen in een mailtje.
Eigenlijk wel raar, dan wilje iets zeggen, maar dan ga je zinnen ombuigen om maar niet met 'ik' te beginnen
Hoezo de vorm is belangrijker dan de boodschap.
Dit was van de gemeente.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:44 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en mailtjes beginnen doe ik ook nooit met ik. Tenzij ik boos ben of papa, mama of zuswordt gemaild
Terugmailenquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De tweede mail begon trouwens ook met 'ik' .
Die zijn morgen 45 jaar getrouwdquote:
Wachten duurt altijd lang.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Terugmailen
[..]
Die zijn morgen 45 jaar getrouwdVolgens mijn vader is het niet goed voor haar geweest zo te zien
Maargoed, het gaat héél langzaam de goede kant op, ze heeft nog wel steeds een open wond en ook een katheter, maar langzaam gaat het wel wat beter.
Alleen ze wordt soms wat sip omdat het allemaal zo lang duurt.
Nog steeds een open wond? Van de operaties? Is ie groot? Wat doen ze erop? Pfoei en ook een catheter, een verblijfscatheter? Er zijn speciale kraantjes voor op het uiteinde van een catheter, zodat de 'patiënt' geen zak om het been hoeft te dragen maar alleen dat slangetje onder de rand van de onderbroek hoeft te stoppen. Dan kan je naar het toilet gaan en je blaas legen boven het toilet als je aandrang hebt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:56 schreef freecell het volgende:
Die zijn morgen 45 jaar getrouwdVolgens mijn vader is het niet goed voor haar geweest zo te zien
Maargoed, het gaat héél langzaam de goede kant op, ze heeft nog wel steeds een open wond en ook een katheter, maar langzaam gaat het wel wat beter.
Alleen ze wordt soms wat sip omdat het allemaal zo lang duurt.
Ik vind dat je je laat kennen doordat je je antwoord ook met 'ik' begint. Sterker nog: alle zinnen beginnen met ik. Je zou het juist demonstratief niet moeten doenquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:59 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, zoiets: Beste X, Ik vind het niet professioneel dat je je mails met 'ik' begint. Ik hoop dat je dat voortaan vermijdt. Ik wens je een fijne dag, Krak
Het was expres.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind dat je je laat kennen doordat je je antwoord ook met 'ik' begint. Sterker nog: alle zinnen beginnen met ik. Je zou het juist demonstratief niet moeten doen
Oh jeetje wat naar. Maar ik was in de veronderstelling dat ze dan de uitgang dichtmaakten. Dat had een van m'n bewoners, ik dacht dat dat standaard wasquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:04 schreef freecell het volgende:
Ze heeft wel een hippe katheter geloof ik, dat is geen probleem
Uhm, de operatiewond nog, vrij groot, als je de kringspier achter weghaalt ontstaat daar nogal een gat. Elastiekje is eruit hè?
En door de ontsteling is de wond dus doorgebroken naar voor en het moet nu van binnenuit dichtgroeien,maar zelfs dat vorste deel is nog open.
Ohjee oeiquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:07 schreef freecell het volgende:
Dat hadden ze ook gedaan, maar daar was haar lijf het niet zo mee eens en toen kreeg ze een doorbrekende ontsteking de vaginawand in
Dus toen hebben ze het weer open geroetjst
vind ik ook, het goede voorbeeld geven Krak!quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind dat je je laat kennen doordat je je antwoord ook met 'ik' begint. Sterker nog: alle zinnen beginnen met ik. Je zou het juist demonstratief niet moeten doen
jemig FC, dan gaat t het herstel idd heel langzaam... Wat ontzettend rot voor je mam! Morgen een klein 'feestje'?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:07 schreef freecell het volgende:
Dat hadden ze ook gedaan, maar daar was haar lijf het niet zo mee eens en toen kreeg ze een doorbrekende ontsteking de vaginawand in
Dus toen hebben ze het weer open geroetjst
Nieuwe vrouw van mijn broer bij gemeente: "Door mijn aandoening kan ik niet al het werk doen en ik weet niet of ik überhaupt wel kan werken"quote:
Uiteindelijk naar een soort bedrijfsarts gestuurd die dan weer rapport uitbrengt aan de gemeentequote:Op donderdag 26 mei 2011 09:37 schreef Den_Haag het volgende:
Ze mogen het niet vragen maar moeten het wel weten. Recht is soms toch best krom
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:43 schreef krakkemieke het volgende:
Of ze vinden dat je met bijstand eerst de erfenis van je vader moet opmaken. Moet je gaan uitleggen dat de wet al jaren is veranderd en dat je moeder vruchtgebruik heeft.
Dat nog net niet. Er moest wel iemand bijkomen die er verstand van had.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]ja, jammer dan, ga dan maar bij je moeder wonen
En die wordt meestal extern ingehuurdquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat nog net niet. Er moest wel iemand bijkomen die er verstand van had.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
En die wordt meestal extern ingehuurd
Amen!quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:58 schreef freecell het volgende:
Er is een goede reden voor dat wij echt héél woest ons best gedaan hebben om daar uit te komen
quote:
Zou wel mogelijk zijnquote:
Ligt aan de versie, je hebt zes variatiesquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Veel plezier ermee
Hoe duur is nou zo'n iPad?
Okequote:Op donderdag 26 mei 2011 11:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ligt aan de versie, je hebt zes variaties't begint bij 479.
Ik wil toch wel minimaal 32gbquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ligt aan de versie, je hebt zes variaties't begint bij 479.
Waarover?quote:
Het punt van geen werk willen zoeken ligt best ingewikkeld. Juist door dingen als ingewikkelde en dreigende organisaties, gebrek aan geld, enz., kan je een heel laag zelfbeeld krijgen en er niet meer in geloven dat het ooit beter wordt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:33 schreef Vork het volgende:
Je zou toch denken dat al dat gedoe bij zo'n UWV mensen extra zou moeten motiveren om alles wat werk is maar aan te pakken. Alles beter dan dat gezeik. Ik kan me niet voorstellen dat er nog mensen zijn die dit en dus niet-werken eigenlijk wel best vinden. En die zijn er. Alleen al in Arnhem, wijken vol. Hoe kun je dan nog prettig leven, zelfs se hele dag achter een vuilniswagen hollen, of een olietanker schoon schrobben is toch vele malen beter dan continu door een ondoorzichtige faaloranisatie als het UWV te moeten worden lastig gevallen. Nu snap ik ook wel dat er genoeg mensen zijn die graag aan het werk willen, maar zelfs dat weet het UWV nog te vermoeilijken.
Ze doen niet wat ze behoren te doen en als ze dat dan een keer wel doen, dan zijn ze er nog verdomde slecht in ook.
ik heb ooit de fout gemaakt om heel voorzichtig te informeren naar hoe zoiets dan werkt. Toen stond ik dus ineens te boek als potentiele profiteur van de staat en werd ik ook direct afgeschoven naar een andere (en gelukkig veel betere) werkcoach. Vervolgens was het een ramp om die aan de telefoon te krijgen, want ik kwam elke keer uit bij iemand anders die over uitkeringsaanvragen ging. En ik wou helemaal geen uitkering, ik wou alleenmaar weten hoe dat in z'n werk gaat als ik echt geen werk meer had kunnen vinden. Maar informatie vergaren en jezelf goed laten informeren, dat mag dus ook al niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:35 schreef Isabeau het volgende:
Toen mijn inkomen ver onder het minimum lag waren er continue mensen die zeiden dat ik een uitkering moest aanvragen, maar ik wilde dat ècht nietDe absurde manier waarop dat allemaal gaat en hoe je wordt behandeld; ik had daar geld voor over om dat niet te hoeven meemaken
Mogen mensen dat dom vinden, ik had er echt geen trek in.
de meeste mensen willen wel werken hoor, daar ga ik vanuit. Het UWV kan of wil die mensen alleen niet helpen (eerder tegenwerken), terwijl zij er eigenlijk als eerste opstap voor die mensen zouden moeten zijn. Ik kan me goed voorstellen dat dat niet heel erg helpen in je zelfvertrouwen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het punt van geen werk willen zoeken ligt best ingewikkeld. Juist door dingen als ingewikkelde en dreigende organisaties, gebrek aan geld, enz., kan je een heel laag zelfbeeld krijgen en er niet meer in geloven dat het ooit beter wordt.
En ik ben eens met wat Isa zegt. Zeker in het begin heb je er, emotioneel gezien, een dagtaak aan.
Het is nog erger dan ik dacht dusquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:39 schreef Vork het volgende:
ik heb ooit de fout gemaakt om heel voorzichtig te informeren naar hoe zoiets dan werkt. Toen stond ik dus ineens te boek als potentiele profiteur van de staat en werd ik ook direct afgeschoven naar een andere (en gelukkig veel betere) werkcoach. Vervolgens was het een ramp om die aan de telefoon te krijgen, want ik kwam elke keer uit bij iemand anders die over uitkeringsaanvragen ging. En ik wou helemaal geen uitkering, ik wou alleenmaar weten hoe dat in z'n werk gaat als ik echt geen werk meer had kunnen vinden. Maar informatie vergaren en jezelf goed laten informeren, dat mag dus ook al niet.
Belachelijk!quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:39 schreef Vork het volgende:
[..]
ik heb ooit de fout gemaakt om heel voorzichtig te informeren naar hoe zoiets dan werkt. Toen stond ik dus ineens te boek als potentiele profiteur van de staat en werd ik ook direct afgeschoven naar een andere (en gelukkig veel betere) werkcoach. Vervolgens was het een ramp om die aan de telefoon te krijgen, want ik kwam elke keer uit bij iemand anders die over uitkeringsaanvragen ging. En ik wou helemaal geen uitkering, ik wou alleenmaar weten hoe dat in z'n werk gaat als ik echt geen werk meer had kunnen vinden. Maar informatie vergaren en jezelf goed laten informeren, dat mag dus ook al niet.
Mee eens.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:42 schreef Vork het volgende:
[..]
de meeste mensen willen wel werken hoor, daar ga ik vanuit. Het UWV kan of wil die mensen alleen niet helpen (eerder tegenwerken), terwijl zij er eigenlijk als eerste opstap voor die mensen zouden moeten zijn. Ik kan me goed voorstellen dat dat niet heel erg helpen in je zelfvertrouwen.
het is gek genoeg bij iedere vestiging heel verschillend. Verschillend qua opzet en de manier van helpen. Ik heb ook het idee dat iedereen maar wat doet. Het motiveert wel om altijd te proberen om werk te hebben en te houden, maar niet op de juiste manier.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Belachelijk!
Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier is een dinges waar je al dat soort dingen kunt vragen. En anders kan je het altijd bij het Maatschappelijk Werk vragen.
Dat is pas erg. Wat is dan ook 10 euro. Dat motiveert mensen dan ook om alles contant te regelen. En zwart. Lekker ouderwets.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is nog erger dan ik dacht dus
In een ander topic las ik over een jongen die 10 euro van zijn moeder had geleend en zijn moeder had een uitkering. In plaats van dat geld zo even aan haar terug te geven heeft hij het op haar bankrekening gestort. Uitkering stopgezet want ze had die inkomsten niet opgegeven
lekker optijd ook allemaal. Hoe is jouw situatie nu eigenlijk?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mee eens.![]()
Ik heb meer begrip en medewerking bij de gemeente ervaren, dan bij het UWV. Ik werd met psychische klachten gewoon uit de WAO gedonderd. Daar werd ik nog zieker van. En dan na 5 jaar een brief krijgen over hulp en re-integratie.....
Ik zat in de schuldhulpverlening en kreeg veel belasting terug. Dat werd per ongeluk op mijn rekening gestort, ipv op die van de Stadsbank.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:47 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat is pas erg. Wat is dan ook 10 euro. Dat motiveert mensen dan ook om alles contant te regelen. En zwart. Lekker ouderwets.
Ik zit in de bijstand en ben uit de schuldhulpverlening. Ik ben weer bezig met re-integratie en langzaam gaat alles beter.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:48 schreef Vork het volgende:
[..]
lekker optijd ook allemaal. Hoe is jouw situatie nu eigenlijk?
en zit daar voor je gevoel een beetje beweging in, dat re-integratie? Wat houdt het eigenlijk in en wanneer is het klaar?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik zit in de bijstand en ben uit de schuldhulpverlening. Ik ben weer bezig met re-integratie en langzaam gaat alles beter.
Het is een bureau wat de gemeente inhuurt om mij aan het werk te krijgen, met een contract voor een jaar. Dat begint bij mij om struikelblokken voor een opleiding en werk op een rij te zetten en aan te pakken. Verdere begeleiding houdt alles in wat nodig is om een baan te vinden: scholing vinden, sollicitatietraining, evt begeleiding in het begin van een baan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:55 schreef Vork het volgende:
[..]
en zit daar voor je gevoel een beetje beweging in, dat re-integratie? Wat houdt het eigenlijk in en wanneer is het klaar?
Dat had ik geheim willen houden.....quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:57 schreef Vork het volgende:
En waarom krijg ik op mn mobiel bij dit topic een ad over schaamlipcorrecties te zien?
Up up and awayquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik zit in de bijstand en ben uit de schuldhulpverlening. Ik ben weer bezig met re-integratie en langzaam gaat alles beter.
Hoppa!quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Daar word je nog zieker van ja!quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:10 schreef freecell het volgende:
Hier ook al tijden ads over correcties bij dit topic inderdaad
Een vriend van mij was een tijdje geleden straal overspannen, veel te veel gedaan, helemaal over de rooie.
Moest hij zich elke dag bij de UWV gaan melden... Ja dat is lekker
Als je overspannen bent en je hebt werk loop je bij je bedrijfsarts. Heb je geen werk heb je UWV als arbodienst in een zelfde rol. Waarom zou je dan elke dag naar UWV moeten?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:10 schreef freecell het volgende:
Hier ook al tijden ads over correcties bij dit topic inderdaad
Een vriend van mij was een tijdje geleden straal overspannen, veel te veel gedaan, helemaal over de rooie.
Moest hij zich elke dag bij de UWV gaan melden... Ja dat is lekker
Bijstand? Dan was het de gemeente lijkt me?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:20 schreef freecell het volgende:
Omdat hij een eigen bedrijf had en daar du niet mee verder kon, het ging dus om tijdelijke aanvullende bijstand
Dat loopt aardig door elkaar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bijstand? Dan was het de gemeente lijkt me?
Dat is hier één instelling. dat is het vervelendequote:Op donderdag 26 mei 2011 12:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Bijstand? Dan was het de gemeente lijkt me?
Het zijn twee aparte instanties (gemeente en werkbedrijf) die samenwerken onder 1 dak, dat geldt voor bijna alle grote steden inmiddels. Het is dan niet meer erg duidelijk met wie je van doen hebt idd, maar dit klinkt als gemeente.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:26 schreef freecell het volgende:
Dat is hier één instelling. dat is het vervelende
Tegenwoordig staat op kruidentherapieprodukten óók het woord homeopathiequote:Op donderdag 26 mei 2011 12:34 schreef freecell het volgende:
Whehehe
Nou fytotherapie is zeer welkom, maar een fan van homeopathie ben ik zeker niet.
Ze verkopen het ook bij apothekenquote:
Ja, op mijn calendula en arnica ook inderdaadquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tegenwoordig staat op kruidentherapieprodukten óók het woord homeopathie
Lekker duidelijk.
Die mooie dijen heb je alquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze verkopen het ook bij apotheken
En ik zag er 2 weken geleden ook afslankprodukten specifiek gericht op 6-pack of mooie dijen etc
Dat geldt ook voor kleinere steden, dan moet je naar het dorp verderop. Op de fiets uiteraard. En binnenkort misschien naar de stad nog verderop.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het zijn twee aparte instanties (gemeente en werkbedrijf) die samenwerken onder 1 dak, dat geldt voor bijna alle grote steden inmiddels. Het is dan niet meer erg duidelijk met wie je van doen hebt idd, maar dit klinkt als gemeente.
Ik kom beroepsmatig nogal eens in aanraking met deze sector dus ik wil graag snappen waar het over gaat
quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:47 schreef freecell het volgende:
Ow Isa, gisteren was F alweer 7 jaar geleden... Had de hele dag een Tara die een beetje doelloos rondhing
Anders was hij 7 juni 30 geworden.
Nog even doorbezuinigen en we moeten allemaal op de fiets naar Den Haagquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor kleinere steden, dan moet je naar het dorp verderop. Op de fiets uiteraard. En binnenkort misschien naar de stad nog verderop.
Vluchtstroken vol met fietsers en tentjes in de berm.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:54 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nog even doorbezuinigen en we moeten allemaal op de fiets naar Den Haag
Bij mijn oefentherapeut boden ze een 'Oxygen therapie' aan met 'verrijkte zuurstof' voor een 'detoxisch effect' op het lichaamquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze verkopen het ook bij apotheken
En ik zag er 2 weken geleden ook afslankprodukten specifiek gericht op 6-pack of mooie dijen etc
quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bij mijn oefentherapeut boden ze een 'Oxygen therapie' aan met 'verrijkte zuurstof' voor een 'detoxisch effect' op het lichaam![]()
![]()
Hoe kan je nu als consument zonder kennis van zaken weten of dingen echt werken of niet als professionals met HBO of universitaire opleiding onbewezen nonsens verkopen? Een apotheker die homeopathische middelen in het assortiment opneemt geeft het dan toch een aura van werkzaamheid? Etc.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:05 schreef Stereotomy het volgende:
Bij mijn oefentherapeut boden ze een 'Oxygen therapie' aan met 'verrijkte zuurstof' voor een 'detoxisch effect' op het lichaam![]()
![]()
Clijsters stond te schutteren met 63 onnodige fouten. Rus speelde daarnaast een goede constante wedstrijd en verslaat Kimmeke.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat had ik niet verwacht te lezen....
Jammer dat ik het gemist heb
Wel cool voor Rus, maar ben toch iets meer voor Kim ben ik bangquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Clijsters stond te schutteren met 63 onnodige fouten. Rus speelde daarnaast een goede constante wedstrijd en verslaat Kimmeke.
en waar was deze zuurstof me verrijkt?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
![]()
Het is sowieso zondag weer mooi weer! Ik weet niet of je dan nog aan het kamperen bent?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:14 schreef freecell het volgende:
Lekker Sarabi
Morgen gaan we kamperen, het gaat regenen en AAAAAH!
Maargoed, wel zin in
Aan de ene kant wel maar aan de andere kant kan ik slecht tegen afscheidquote:
Een of ander rustgevend geurtjequote:
De gebruikster is er niet intelligenter van gaan kijken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een of ander rustgevend geurtje
Heb dat trouwens ook wel eens op feestjes gezien:
[ afbeelding ]
De oxygen bar
tegen wie moet hij en hoe staat het nu? Fok geeft op mobiel foutmeldingen. Moet eerst pag 1 helemaal doorscrollen tot ik naar laatste pag kanquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wel cool voor Rus, maar ben toch iets meer voor Kim ben ik bang
Nu wel Haase kijken
Fish mept Haase van de baan met 7-6, 6-2 en 6-1.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tegen wie moet hij en hoe staat het nu? Fok geeft op mobiel foutmeldingen. Moet eerst pag 1 helemaal doorscrollen tot ik naar laatste pag kan
wat voor jou?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een of ander rustgevend geurtje
Heb dat trouwens ook wel eens op feestjes gezien:
[ afbeelding ]
De oxygen bar
ken Fish niet maar das wel snel zeg...quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Fish mept Haase van de baan met 7-6, 6-2 en 6-1.
Dat dusquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Fish mept Haase van de baan met 7-6, 6-2 en 6-1.
En je hebt een iPadquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:38 schreef LieLie het volgende:
Ik heb zooooveel zin in ons reisje naar Antwerpen! Even lekker weg!
/egopost
De schouder heeft niks te willenquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:21 schreef AnneX het volgende:
en kan dat met je stukke schouder ? aan D-H.
Ego'tjequote:Op donderdag 26 mei 2011 16:42 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben vnv in Utrecht, Dock 154. Helaas met kledingkoffer en tassen 10 min vanaf garage door het centrum lopen, krijg ik vast weer 100x de lompe vraag 'ga je op vakantie' te horenboeking is wel relaxed, van 21u tot 23u showtime en dan weer terug
morgenochtend de solli bij Schiphol Oost! Morgenavond Skihut in Sarabi Village. En zondag kampioenswedstrijd met tennis! Spannend weekend! /egopost
iddquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij daar nooit last van heh.
Wat een gedoe toch weer!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Wat is de ING toch een domme bank. In verband met de hypotheek wilde ik mijn studentenkrediet afbetalen en weg laten halen. Hebben ze dus mijn studentenkrediet dubbel geregistreerd staan, waardoor het op het BKR overzicht net is alsof ik dus 2 kredieten van 1000 euro heb in plaats van 1 van 1000 euro (die dus afbetaald is). Vandaag lekker een half uur aan de telefoon gezeten, steeds in de wacht gezet en nu word ik hopelijk vandaag of morgen terug gebeld met hoe ze dit op gaan lossen. Ik heb namelijk nog een krappe week om te bewijzen dat t allemaal afgelost is, maar de vraag is nu dus of ik dat wel ga halen
Ja, een half uur in de wacht staan tegen 10 eurocent per minuutquote:
Wat goed!quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:15 schreef Memento-Mori het volgende:
ik had een 8 voor opdracht van forensische accountancy, ons groepje (allemaal juristen met nul kennis over cijfertjes) had het, het beste gemaakt
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:15 schreef Memento-Mori het volgende:
ik had een 8 voor opdracht van forensische accountancy, ons groepje (allemaal juristen met nul kennis over cijfertjes) had het, het beste gemaakt
Als je mening maar ongezouten overkomtquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:52 schreef TAV74 het volgende:
Net even de pers te woord gestaan over ons vertrek bij de handbalvereniging en het voornemen een herstart te maken als nieuwe vereniging. Ben benieuwd wat er morgen in de krant staat
"Twist en tweespalt! "quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:52 schreef TAV74 het volgende:
Net even de pers te woord gestaan over ons vertrek bij de handbalvereniging en het voornemen een herstart te maken als nieuwe vereniging. Ben benieuwd wat er morgen in de krant staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |