En dat vind je vervelend, he? he?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:41 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga het nooit meer redden om iets te koken denk ik
Neuhquote:
Ook een optie jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Gewoon een lekker broodje smeren dan Pee
Klinkt als mijn identiteitscrisisquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeuhMaar ik twijfel tussen de chinees, de snackbar of de appie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.samen voor 60 eurobesparing van 153 euro
![]()
nou enquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:49 schreef Stereotomy het volgende:
Jezus memo je hebt maar twee tieten hoor
Oh en nu kun je mooi van het bespaarde geld een deur openen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ieder zn smaak hequote:Op woensdag 25 mei 2011 18:56 schreef LieLie het volgende:
Ik vind het vooral veel hetzelfde, dat MD. Ik gaf er mijn geld niet aan uit![]()
Ik heb kip in zo'n braadstoomzak gemaakt, met een salsaprutje met geroosterde tomaatjes, paprika, avocado, sjalot, mango, bieslook en koriander. Met een beetje knoflookolie, witte balsamico en sesamolie als dressing. Was best goed te doen
Saaiquote:
Goedzoquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:37 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
Ik ga zo maar eens sporten.. weer wat kilootjes kwijt raken![]()
je kunt bij toespelingen en opmerkingen ook al aangifte doen van ongewenste intimiteiten. Je hoeft daarvoor niet persé verkracht te worden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:07 schreef FutureFairytale het volgende:
dat gaat denk niet zomaar. moet ik eerst verkracht worden wil een aangifte helpen.
Toetje zal wel weer sorbetijs worden.quote:goed menu!
en toetje??
Stippeltjes en strikjesquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ieder zn smaak hemaar 2 bh's voor 60 euro is niet duur
en het zit fijn en ik vind het mooi, beter dan stippeltjes, stikjes en ruches en kant e.d. *brrr*
Tegenwoordig als per se volgens mijquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:27 schreef freecell het volgende:
Ok, hoe schrijf je persé dan wél?
Mijn spellingscontrole vindt het áltijd fout
Nu nog bedenken hoe ik me hier uit lul als we volgend seizoen toch gewoon weer bij dezelfde vereniging gaan handballenquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:01 schreef Stereotomy het volgende:
Sunny, TAV gaat de laatste tijd wel erg vaak naar 'de sporthal'
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Gat in hand I haz it.Als je mijn vriendin was zou ik geen moeite hebben met dat gat in je handSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.samen voor 60 eurobesparing van 153 euro
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ik heb wel brood gesmeerdquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Pee, hoe voelt dat... van de baan af? geen brood smeren hoor, ik zou lekker wat lekkers eten vnv!
mweh, wat bindweefselproblemen, dingen blijven uit de kom schieten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:36 schreef Bluezz het volgende:
Misschien heeft ie wel wat vragen en ben jij aan het revalideren ergens van?
iets gemist
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nou enelke dag iets anders
er is er zelfs nog 1tje onderweg, hierna ga ik echt op rantsoen qua md hoor, heus
Hey.. als je die nutteloze (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) bandjes er af zou knippen zou ik dat een hele mooie BH vinden
![]()
Die andere zijn zo... groot.. massief... al vind ik het blauw op die ene wel leuk
![]()
Oh en ik ben ook niet van de kantjes en randjes op ondergoed nee, maar vooral omdat het jeuktStipjes zijn dan wel weer acceptabel, die voel en zie je toch niet
![]()
Hmmm...mijn ex had wel kant op haar ondergoed. Stond best tofquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en ik ben ook niet van de kantjes en randjes op ondergoed nee, maar vooral omdat het jeuktStipjes zijn dan wel weer acceptabel, die voel en zie je toch niet
Ik vind kant nutteloosquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...mijn ex had wel kant op haar ondergoed. Stond best tof
ze zijn niet groot/massief, ze zijn juist goed van pasvorm met een E cupquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hey.. als je die nutteloze () bandjes er af zou knippen zou ik dat een hele mooie BH vinden
![]()
Die andere zijn zo... groot.. massief... al vind ik het blauw op die ene wel leuk
![]()
Niet alles hoeft nut te hebben, Sunquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vind kant nutteloosen het jeukt of je ziet het door je kleren heen
![]()
Dat ben ik wel met je eensquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze zijn niet groot/massief, ze zijn juist goed van pasvorm met een E cup
Tja, het is maar goed dat je mij nooit in ondergoed zal zien dan dusquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet alles hoeft nut te hebben, SunHet ziet er gewoon tof uit! En ik heb haar nog nooit horen klagen over jeuk
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja, het is maar goed dat je mij nooit in ondergoed zal zien dan dus
Oh dat geloof ik wel hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze zijn niet groot/massief, ze zijn juist goed van pasvorm met een E cup
Mwah...weet ik nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja, het is maar goed dat je mij nooit in ondergoed zal zien dan dus
en toch past mn tiet er precies inquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik wel hoormaar ze ogen zo massief op die foto's..
Vind je het heel erg als ik het dan wél maar goed vind??quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mwah...weet ik nietIk vind zonder kant ook prima
't Is toch ieders smaak. En uiteindelijk gaat het allemaal uit
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik het dan wél maar goed vind??
Ja, maar in 1853 was dat ook nog mode.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:12 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...mijn ex had wel kant op haar ondergoed. Stond best tof
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar in 1853 was dat ook nog mode.
Ik kreeg vandaag nog maar eens een mailtje van Maries Dekkers dat IK op dinsdag 11 oktober tussen 18 en 20:00 uur verwacht wordt in de winkel in Amsterdam-Zuid om mijn gewonnen setje te komen passen.
*proest*quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben wars van modequote:Op woensdag 25 mei 2011 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Pas je al een A-cup denk je?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:28 schreef golfer het volgende:
Ik kreeg vandaag nog maar eens een mailtje van Maries Dekkers dat IK op dinsdag 11 oktober tussen 18 en 20:00 uur verwacht wordt in de winkel in Amsterdam-Zuid om mijn gewonnen setje te komen passen.
Bedankt hequote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:28 schreef golfer het volgende:
[..]
en ik heb nog nooit een beugel erdoor gehad oidquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Pas je al een A-cup denk je?Of is het max AA?
Ik vind Marlies Dekkers overigens wel heel erg mooi en voor grote borsten (check) zit het geweldigDaarbij gaat het megalang mee, wat ik van de goedkopere bh's totaal niet kan zeggen.
Kreeg je moeder het nu geserveerd in ovenpapierquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:31 schreef borisz het volgende:
![]()
Bij de Griek wezen eten. Zie Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #5
Mijn grootste probleem met MD is dat het andere bh's zo rot laat zittenquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:32 schreef Memento-Mori het volgende:
en ik heb nog nooit een beugel erdoor gehad oid
Dat is wel het voordeel van goed spul iddquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en ik heb nog nooit een beugel erdoor gehad oid
Ze kreeg er een apart bord bij maar dat werd meer een afvalbordquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kreeg je moeder het nu geserveerd in ovenpapier
maak je n foto als je hebt gepast?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:35 schreef golfer het volgende:
Ik ben benieuwd of mijn 90D-MD ook goed gaat zitten.
Misschien met wat gastendoekjes.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:35 schreef golfer het volgende:
Ik ben benieuwd of mijn 90D-MD ook goed gaat zitten.
Zal ik doen. Ik ga sowieso dus met B. mee naar die fittingsessie.quote:
gezelligquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Zal ik doen. Ik ga sowieso dus met B. mee naar die fittingsessie.
Jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is wel het voordeel van goed spul iddIk heb 3 BH's van Lovable en die verslijten ook totaal niet
En zitten erg goed
ik dacht dat je zei dat Soderling moest vnvquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:53 schreef borisz het volgende:
Feli P
Bluezz succes
FF. Schoorel is klaar.
Griek was weer lekker
Tegen Schoorelquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik dacht dat je zei dat Soderling moest vnv
staat er niet.... er staat dat hij van Wawrinka heeft verlorenquote:
Oepsquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
staat er niet.... er staat dat hij van Wawrinka heeft verloren
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb P's sollicitatiebrief gevonden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat van de kip in braadzak klinkt lekker, Lie.
Al de kastruimte en wasmiddel voor de MD's: één in de was, één in de kast en één aan je bast.
nog steeds niks dus hierquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:07 schreef borisz het volgende:
Nou na een week heeft poes even met het tentje van Purina One gespeeld.
Echt waar? Nou ik ben benieuwd... vind het eigenlijk niet zo mooi al die bandjesquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:33 schreef Isabeau het volgende:
Mijn grootste probleem met MD is dat het andere bh's zo rot laat zitten![]()
Echt, alles zit afschuwelijk vergeleken bij mijn marlies dekkers bh's.
Ik zing sowieso op de repetitie altijd beterquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Ondanks dat je het lied niet hebt toch leuk B!!![]()
Hier heeft ze er 1 keertje ingestaanquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:07 schreef borisz het volgende:
Nou na een week heeft poes even met het tentje van Purina One gespeeld.
Topperquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Echt waar? Nou ik ben benieuwd... vind het eigenlijk niet zo mooi al die bandjes![]()
Heb het liedje niet gekregen zoals voorspeld en verwacht maar hij zei : Jezus dát is moeilijk kiezen. Ik gaf vol gas omdat ik wist tegen wie ik moest. Heleboel meiden zaten echt zo van : jeetje wat goeoeoeoed wauwDus dat is fijn om te horen.
Daarna mijn concurrent, die gaf nog net ff iets meer gashet was een echte 'battle' leuk om te doen, en mn hele ziel en zaligheid in het liedje gelegd
Na vijf meppen tegen het speeltje was het wel weer mooi geweestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |