En dat vind je vervelend, he? he?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:41 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga het nooit meer redden om iets te koken denk ik
Neuhquote:
Ook een optie jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Gewoon een lekker broodje smeren dan Pee
Klinkt als mijn identiteitscrisisquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeuhMaar ik twijfel tussen de chinees, de snackbar of de appie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.samen voor 60 eurobesparing van 153 euro
![]()
nou enquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:49 schreef Stereotomy het volgende:
Jezus memo je hebt maar twee tieten hoor
Oh en nu kun je mooi van het bespaarde geld een deur openen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ieder zn smaak hequote:Op woensdag 25 mei 2011 18:56 schreef LieLie het volgende:
Ik vind het vooral veel hetzelfde, dat MD. Ik gaf er mijn geld niet aan uit![]()
Ik heb kip in zo'n braadstoomzak gemaakt, met een salsaprutje met geroosterde tomaatjes, paprika, avocado, sjalot, mango, bieslook en koriander. Met een beetje knoflookolie, witte balsamico en sesamolie als dressing. Was best goed te doen
Saaiquote:
Goedzoquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:37 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
Ik ga zo maar eens sporten.. weer wat kilootjes kwijt raken![]()
je kunt bij toespelingen en opmerkingen ook al aangifte doen van ongewenste intimiteiten. Je hoeft daarvoor niet persé verkracht te worden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:07 schreef FutureFairytale het volgende:
dat gaat denk niet zomaar. moet ik eerst verkracht worden wil een aangifte helpen.
Toetje zal wel weer sorbetijs worden.quote:goed menu!
en toetje??
Stippeltjes en strikjesquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ieder zn smaak hemaar 2 bh's voor 60 euro is niet duur
en het zit fijn en ik vind het mooi, beter dan stippeltjes, stikjes en ruches en kant e.d. *brrr*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |