Nou geniet ervan jongeman!quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:09 schreef Joosterd het volgende:
Topic gekaapt + FIPO wat wil ik vandaag nog meer.
ik wou een nieuwe openen met een fantastische OP, maar bepaalde mensen hier zitten te lurken voor een OPquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom wil iedereen zo graag het nieuwe topic openen?
Nu heb je al eeuwen dezelfde TT.
Ik kwam op post 298quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ik wou een nieuwe openen met een fantastische OP, maar bepaalde mensen hier zitten te lurken voor een OP
OP = altijd hetzelfde toch.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ik wou een nieuwe openen met een fantastische OP, maar bepaalde mensen hier zitten te lurken voor een OP
Is bijna niet na te kijken met al die meerkeuze.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:09 schreef yosander het volgende:
Even Engels nakijken, van wat ik nog weet.
En ik heb een konijntje met een worteltje en een epilepsie opwekkende en een hello kitty. Problem?quote:
1-8 goed, en ook ergens een foutcombo van 5 op een rijquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:11 schreef Gitaarmat het volgende:
Opdr 2+3 helemaal goed!
7 puntjes erbij.
Ik pak de vragen er ook bijquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Is bijna niet na te kijken met al die meerkeuze.Ik heb het niet gedaan, want ik wist toch niet meer wat ik had of ik moest ook weer al die teksten lezen.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:12 schreef Snuf. het volgende:
Ik denk 40 punten voor Engels. ik stond een 7,2 misschien hou ik wel mijn 8
Met een normering van 0,0 heb je precies een 5,1.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:16 schreef Gitaarmat het volgende:
Oke, ik wist het. na tekst 7 is mijn concentratie verneuqt
tot vraag 30 bijna alles goed en daarna alles fout.
Even een schatting 30 punten, hoeveel zou dat zijn? genoeg voor een 5,1?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:16 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik heb trouwens bij een antwoord van Wiskunde A van gisteren 6/24 maar het antwoord in het antwoord model staat 1/4, krijg ik er nou wel of geen punten voor aangezien ik de breuk niet heb doorberekend?
Krijg je wel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:16 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik heb trouwens bij een antwoord van Wiskunde A van gisteren 6/24 maar het antwoord in het antwoord model staat 1/4, krijg ik er nou wel of geen punten voor aangezien ik de breuk niet heb doorberekend?
Kan best. Vorig jaar was de norm ook 1,1, terwijl dat examen niet heel moeilijk was.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:21 schreef yosander het volgende:
Minimaal 33 punten dus tussen de 5,6 en de 7,6. Heb een 6,9 nodig voor een 7. N-term zal wel niet hoog uitvallen?
Je bent vast wel geslaagd!quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:22 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb de examens anaal vernederd. Nu maar hopen dat ik geslaagd ben. Ik ga uit van wel maar je weet het maar nooit
Voor welk vak?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een 4 en verder geen onvoldoendes en 6 compensatie ofzo
Ah netjes, netjes. Niet druk maken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een 4 en verder geen onvoldoendes en 6 compensatie ofzo
Als ik niet slaag sla ik mezelf echt bewusteloosquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:24 schreef Chai het volgende:
Iedereen hier slaagt toch gewoon? Of zijn er echt serieuze randgevallen?
Even quoten voor het geval dat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Als ik niet slaag sla ik mezelf echt bewusteloos.
Misschien dat het op het randje wordt, heb namelijk Nederlands + natuurkunde niet voldoende. (Bij N-term = 0 ) en heb morgen nog biologiequote:Op donderdag 26 mei 2011 17:24 schreef Chai het volgende:
Iedereen hier slaagt toch gewoon? Of zijn er echt serieuze randgevallen?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Even quoten voor het geval dat.
Wiskunde stond ik een 5 en heb denk ik ongeveer een 2,5 of een 3 gehaaldquote:
Wiskunde stond ik een 5 en heb denk ik ongeveer een 2,5 of een 3 gehaaldquote:
Ja ik weet het, maar gezien de niveaus van de vraagstelling en antwoord modellen dit jaar weet je het nooitquote:
Ben niet van plan om te gaan zakken hoorquote:
Herkansing is niet leukquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:26 schreef ThaTim het volgende:
AK heb ik de 4.7 denk ik wel gehaald. Engels de 6.2 voor een zeven ook wel.
Morgen Latijn: zal ik voor de 3.3 (5) of 5.3 (6) gaan?
Bij een 5 heb ik wel misschien een herkansing
Weet ik, maar Latijn is gewoon supermoeilijkquote:
Waarom koos je hetquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:28 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Weet ik, maar Latijn is gewoon supermoeilijk
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:30 schreef Joosterd het volgende:
Gewoon herkansen terwijl je geslaagd bent en al die falers die niet geslaagd zijn irriteren.![]()
Word je weggestuurd maakt het niet uit je hebt je papiertje toch al.
Ik ga natuurkunde herkansen denk ik.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:30 schreef Joosterd het volgende:
Gewoon herkansen terwijl je geslaagd bent en al die falers die niet geslaagd zijn irriteren.![]()
Word je weggestuurd maakt het niet uit je hebt je papiertje toch al.
Rustig maar die TT veranderd wel. Hij is jarig?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:31 schreef xCore het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af hoe Etsu zijn Engels heeft gemaakt.
* xCore kijkt nog even naar de TT
Etsu is jarig? Ik dacht dat Ezell jarig wasquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:32 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Rustig maar die TT veranderd wel. Hij is jarig?
Gymnasium jeweet, dan ben je een baas.quote:
Hoeveel punten heb je nou?!quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:33 schreef Etsu het volgende:
Ik verjaar pas in september, maar lief dat jullie aan me denken
Ow misverstandjequote:Op donderdag 26 mei 2011 17:32 schreef xCore het volgende:
[..]
Etsu is jarig? Ik dacht dat Ezell jarig was
GRAMMAR FAALquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:32 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Rustig maar die TT veranderd wel. Hij is jarig?
Hmm, doe mij maar 's middagsquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:33 schreef yosander het volgende:
Noop, krijgen we volgende week te weten. Hoop stiekem dat we niet met Arkefly vliegen, want die vliegt op 6 juni alleen om negen uur 's avonds ofzo. Dan kom je 's nachts pas aan!!
Yo xCore! Geen tien, maar gaat wel goed komen, gisteren alles doorgenomen. Vanavond wat herhalen enzo. Jij?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:32 schreef xCore het volgende:
[..]
Yo, Sander! Morgen een 10 voor biologie?
Nee. Bovendien klopt -10 ook niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:33 schreef Scytec het volgende:
Voor de natuurkundige onder ons,
vraag 7, vervalreactie. Hier moet je na de pijl -10e schrijven, omdat elektron. Ik heb echter in plaats van e, die rare B. is dat goed?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:33 schreef Scytec het volgende:
Voor de natuurkundige onder ons,
vraag 7, vervalreactie. Hier moet je na de pijl -1 0 e schrijven, omdat elektron. Ik heb echter in plaats van e, die rare B. is dat goed?
Beginnen 19 juni geloof ik.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:34 schreef Gitaarmat het volgende:
Waar kan ik zien wanneer de herexamens zijn?
misschien kan ik dan niet eens
Ik ga voor de 5.2quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Yo xCore! Geen tien, maar gaat wel goed komen, gisteren alles doorgenomen. Vanavond wat herhalen enzo. Jij?
Ik ga voor de achtquote:
Nja, ik moet echt een 5.2 halen, dan kan ik met zekerheid zeggen dat ik ben geslaagTquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik ga voor de acht. Maar zolang ik maar een zes haal ben ik meer dan tevreden
.
Tsjill, want je hebt al een onvoldoende voor Nederlands?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:35 schreef xCore het volgende:
[..]
Nja, ik moet echt een 5.2 halen, dan kan ik met zekerheid zeggen dat ik ben geslaagT
Ja, dat weet ik, probeerde het even goed neer te zetten.quote:
Waarschijnlijk wel, ligt heel erg aan de normquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Tsjill, want je hebt al een onvoldoende voor Nederlands?
β- en elektron zijn hetzelfde.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:36 schreef Scytec het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, probeerde het even goed neer te zetten.
0
-1 e
In samengevat staat
0
-1 B of
0
-1 e (B-Deeltje oftewel elektron) --> bevat lading -e.
Dit is hetzelfde neem ik aan
Ik weet niet hoe het op havo-niveau zit, maar op het vwo mag je geen bčta neerzetten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:36 schreef Scytec het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, probeerde het even goed neer te zetten.
0
-1 e
In samengevat staat
0
-1 B of
0
-1 e (B-Deeltje oftewel elektron) --> bevat lading -e.
Dit is hetzelfde neem ik aan
Bij ons op SE's wel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:38 schreef Dastan het volgende:
4,2 i
[..]
Ik weet niet hoe het op havo-niveau zit, maar op het vwo mag je geen bčta neerzetten.
Slecht.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:40 schreef Scytec het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar wij hebben aangeleerd om inplaats van de e een β- te gebruiken.
Die met die gynaecoloog al gezienquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn quoteknopje is kapot opeens wut.
En ik wist niet dat er meer filmpjes hiervan waren.
Daar krijg je wel (de volle) punten voorquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:53 schreef Scytec het volgende:
in correctiemodel;
methode 3
(Deze methode is eigenlijk niet helemaal goed omdat de teller pas begint te
tellen als de drukschakelaar wordt losgelaten; het pompje is dan al even
aan.)
wat
Congratsquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:55 schreef Kaasrol het volgende:
Wazzap!
Ik dacht dat ik natuurkunde nog erger had verneukt dan wiskunde, blijk ik tussen een 5,7 en een 8,4 te hebben
GESLAAGD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lekkerquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:55 schreef Kaasrol het volgende:
Wazzap!
Ik dacht dat ik natuurkunde nog erger had verneukt dan wiskunde, blijk ik tussen een 5,7 en een 8,4 te hebben
GESLAAGD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga ik nu even doen. Ze zijn allemaal wel fucking droog.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Die met die gynaecoloog al gezien?
yupquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Daar krijg je wel (de volle) punten voor?
Sowieso een 5 op eindlijst. Had erger gekundquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:02 schreef Citizen_Kane het volgende:
Oscar, mattie, hoe heb je Engels gemaakt?
komt eraanquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:29 schreef David_ het volgende:
Kan iemand met een samengevat Biologie VWO vertellen bij welke hoofdstukken een * staan en dus alleen voor het schoolexamen bestemd zijn?
Cool!quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sowieso een 5 op eindlijst. Had erger gekund
Sowieso. Kwam uit op 4,8 zonder norm, had 4,6 nodig.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:36 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
weet niet, had geen zin in mezelf wel of geen punten toekennen. Vage shit uitwerkingen enzo.
Ja.. die fouten zijn er veel minder bij vwo he..quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:38 schreef Etsu het volgende:
http://www.examenklacht.n(...)rklaard-door-het-cve
Die havisten hebben echt mazzel.
Het komt allemaal goed.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:50 schreef Citizen_Kane het volgende:
Waren de mensen die de examens hebben samengesteld tijdens het samenstellen dronken of zo?
Het is om te huilen dit jaar.
Zo gek klinkt het ook weer niet om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:51 schreef Etsu het volgende:
Ze dachten vast: die Ismael maakt examens, laten we extra fouten maken om dwars te doen, voor hem.
Ik stress ook niet hoor, maar dit jaar worden er volgens mij meer fouten gemaakt dan ooit tevoren.quote:
CHECKquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:56 schreef Corkscrew het volgende:
Nog meer mensen die morgen Latijn hebben en werkelijk 0,0 motivatie om nog te leren?
Vakantie mijn jongen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:56 schreef Corkscrew het volgende:
Nog meer mensen die morgen Latijn hebben en werkelijk 0,0 motivatie om nog te leren?
Moesson = Natquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:00 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Trouwens waarom wist ik niet dat er geen moesson bestond in Afrika?Ik heb dat ingevuld bij ak...
Daar heb ik niet over nagedacht.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:00 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Trouwens waarom wist ik niet dat er geen moesson bestond in Afrika?Ik heb dat ingevuld bij ak...
quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:01 schreef xCore het volgende:
[..]
Moesson = Nat
Afrika = Droog
Zelfs zonder AK weet ik dat... ;')
Iedereen had ITCZ ingevuld, denk dat dat het was danquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar heb ik niet over nagedacht.Maar dat hele examen was prut en amper AK.
Oh, die vraag waarom het regende in oktober-april? Ik had dat het een lagedrukgebied was (stond in atlas) en dan stijgen warme luchten op (met veel waterdamp) en dan valt er neerslag.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:03 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Iedereen had ITCZ ingevuld, denk dat dat het was dan
Ja omdat ik het verkeerd om had gezegdquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, die vraag waarom het regende in oktober-april? Ik had dat het een lagedrukgebied was (stond in atlas) en dan stijgen warme luchten op (met veel waterdamp) en dan valt er neerslag.
Wist ik nog van gistermiddag, werd hier op FOK! besproken.
Ik had ook dat lagedrukgebied beschreven. Dacht nog wel aan de ICTZ, maar ik dacht dat die nog wat dichter bij de evenaar zat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, die vraag waarom het regende in oktober-april? Ik had dat het een lagedrukgebied was (stond in atlas) en dan stijgen warme luchten op (met veel waterdamp) en dan valt er neerslag.
Wist ik nog van gistermiddag, werd hier op FOK! besproken.
Is ICTZ het goeie antwoord dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:13 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik had ook dat lagedrukgebied beschreven. Dacht nog wel aan de ICTZ, maar ik dacht dat die nog wat dichter bij de evenaar zat.
Hoi aardappel.quote:
Waarom zou je wat gaan doen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:12 schreef -tape- het volgende:
Ik heb ook geen zin om wat te gaan doen ouwes
Dit. En dan heb ik ķķk nog Bioquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:56 schreef Corkscrew het volgende:
Je hebt ook droge moessons hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:01 schreef xCore het volgende:
[..]
Moesson = Nat
Afrika = Droog
Zelfs zonder AK weet ik dat... ;')
In India komt er een droge moesson voorquote:
Als je net zo veel inzicht vragen bij havo is het bijna nutteloos om te leren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:22 schreef JustRocking het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niets geleerd voor bio.
Ook 0,0 motivatie.
Ik hoop het. De kenkergrote hoeveelheid stof motiveert me ook niet echt moet ik zeggen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:24 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Als je net zo veel inzicht vragen bij havo is het bijna nutteloos om te leren.
jaloers.. ik moet om 9 uur weer klaarzittenquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:29 schreef Etsu het volgende:
Ik voel me zo uitgeput nu.Het voelt alsof een grote last van m'n schouders is verdwenen.
Vanavond niks doen, morgen heel lang slapen en heel lang in bed blijven liggen.
Ik kan geen emoticon vinden die heel boos en afgunstig en meer van dat soort woorden kijkt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:29 schreef Etsu het volgende:
Ik voel me zo uitgeput nu.Het voelt alsof een grote last van m'n schouders is verdwenen.
Vanavond niks doen, morgen heel lang slapen en heel lang in bed blijven liggen.
helaas... 9 uurquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:39 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Hoe laat is Latijn morgen? Zeg me dat het in de middag is.
ja ik weet het, ik baal ook.. vandaag hele dag op school gezeten.. zou morgen ochtend eigenlijk nog wel even willen leren, maarja..quote:
Same here.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:41 schreef Etsu het volgende:
En 2 op 1 dag is ook niet te doen. Ik was m'n concentratie helemaal kwijt om half 3.
Ja precies, heb verdomme van 9 tot 4 op school gezeten voor twee examensquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:41 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
ja ik weet het, ik baal ook.. vandaag hele dag op school gezeten.. zou morgen ochtend eigenlijk nog wel even willen leren, maarja..
Ik ookquote:
ja nouja.. het is mijn enige 6 op het moment (voor SE) dus ik moet wel.. zou zonde zijn als ik dan toch nog een 5 of 4 heb op me eindlijst.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:42 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja precies, heb verdomme van 9 tot 4 op school gezeten voor twee examens__! Heb echt geen zin om Latijn te leren.
[..]
Ik ook
Ook niet gezond hoor.,quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:42 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik heb er de laatste drie dagen zes gehad___!
Uhu, maar zou niet uitmaken tochquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:43 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
ja nouja.. het is mijn enige 6 op het moment (voor SE) dus ik moet wel.. zou zonde zijn als ik dan toch nog een 5 of 4 heb op me eindlijst.
Nicequote:Op donderdag 26 mei 2011 19:46 schreef Keauning het volgende:
Die Turk die gister haast mijn Maw verneukte door op het brandalarm te klikken, moet nu van BureauHalt de brandweerkazerne gaan schoonvegen.
Daar werkt mijn vader.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die gaat zweten.
1 keer tijdens geschiedenisquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:48 schreef Keauning het volgende:
Maar dan de hamvraag. Hoe vaak zijn jullie naar Wc geweest?![]()
1x. Alleen met Nederlands.
0 xquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:48 schreef Keauning het volgende:
En zijn jullie uit de zaal gegaan of niet?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:46 schreef Keauning het volgende:
Die Turk die gister haast mijn Maw verneukte door op het brandalarm te klikken, moet nu van BureauHalt de brandweerkazerne gaan schoonvegen.
Daar werkt mijn vader.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die gaat zweten.
Nee, was ook zo een Vmbo'ertje.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:48 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Zit die gast dan in jouw klas Keauning?
1x met geschiedenis, maar ik kon niet plassen van de spanning.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:48 schreef Keauning het volgende:
Falen. Je deed hetquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
1x met geschiedenis, maar ik kon niet plassen van de spanning.
Nee, dat gelukkig niet. Achteraf had dat misschien wel gemoeten, want het was geen oefening ofzo.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
En zijn jullie uit de zaal gegaan of niet?
Nee, gewoon blijven zitten. Als je eruit was gegaan, werd het examen ongeldig verklaard.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:50 schreef Keauning het volgende:
[..]
Nee, dat gelukkig niet. Achteraf had dat misschien wel gemoeten, want het was geen oefening ofzo.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik werd n beetje botergeil na het zien van de plaatjes![]()
Dat jij een pretpaket hebt met weinig examens kan hij toch niks aandoen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
HAHA ZIE DEZE JONGEN HIJ IS NOG NIET KLAAR KOM WE LACHEN HEM MET ZIJN ALLEN UIT AHAHAHAHAHAA
E&M een pretpakket noemenquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:51 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dat jij een pretpaket hebt met weinig examens kan hij toch niks aandoen.
Hoeveel examens had jij?quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:51 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Dat jij een pretpaket hebt met weinig examens kan hij toch niks aandoen.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:52 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Mijn leraar ak ging vanmorgen mee naar de wcEn hij ging ook echt op zo'n bankje in die kleedkamer zitten totdat ik klaar was.
Het stonk er zo dat ik meteeen weer wegging en hij keek me echt zo aan alsof hij niet geloofde dat ik niet had gefraudeerd ofzo
ThaTimquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:53 schreef ThaTim het volgende:
Snuf. en Etsu, ik deed toenet eenvoor jullie, maar kreeg geen reactie
TIMMA Gquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:53 schreef ThaTim het volgende:
Snuf. en Etsu, ik deed toenet eenvoor jullie, maar kreeg geen reactie
quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
TIMMA G![]()
Timma G is harder dan de plasser van xCore bij het zien van een jongen
Impliceren dat WiC een makkelijk vak is.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat economie een makkelijk vak is.
Is het.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:54 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Impliceren dat WiC een makkelijk vak is.
Zeer goede implicatiequote:Op donderdag 26 mei 2011 19:54 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Haten? ik haat niemand.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:54 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Vrouwen die proberen te haten #priceless
Impliceren dat iedereen even goed is in een vak.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:54 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:55 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Wiskunde C click 4evaah ntb door het vuur voor hun jwz
quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:56 schreef Snuf. het volgende:
WiC is geen makkelijk vak, niet makkelijk genoeg om gehaat te worden.
MAAR ALS JE DAN VERVOLGENS ZELF GAAT LOPEN SCHREEUWEN DAT ECONOMIE EEN EITJE IS DAN ZIT JE ER GEWOON OP TE WACHTEN
Jij noemt WiC niet eens een vak. En nu zeg je opeens dat het geen makkelijk vak is? Lekker hypocriet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:56 schreef Snuf. het volgende:
WiC is geen makkelijk vak, niet makkelijk genoeg om gehaat te worden.
MAAR ALS JE DAN VERVOLGENS ZELF GAAT LOPEN SCHREEUWEN DAT ECONOMIE EEN EITJE IS DAN ZIT JE ER GEWOON OP TE WACHTEN
Ik ga niet de link gevenquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:57 schreef yosander het volgende:
Smoking opgehaald en gepast LIKE A BOSSklaar voor morgen!
Hij was aan het trollen duhquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:57 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Jij noemt WiC niet eens een vak. En nu zeg je opeens dat het geen makkelijk vak is? Lekker hypocriet.
Ik heb nergens gezegd dat WiC geen vak is. Zou je het kunnen quoten? O nee want ik heb het niet gezegd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:57 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Jij noemt WiC niet eens een vak. En nu zeg je opeens dat het geen makkelijk vak is? Lekker hypocriet.
Zie editquote:
Of gewoon WCquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:58 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Zo en zo, "WiC"... HET DOET PIJN AAN MIJN OGENGewoon wiskunde C of wisC.
WiC WiC WiC WiC WiC WiC WiC WiCquote:Op donderdag 26 mei 2011 19:58 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Zo en zo, "WiC"... HET DOET PIJN AAN MIJN OGENGewoon wiskunde C of wisC.
jaa giing altyd soow lang nr de wc miindr wisk hiiihquote:
Ik bespeur hier nogal een cynische ondertoon. Als je het geen examen noemt, kan het ook geen vak zijn, want in elk vak doe je examen (behalve combi en gym).quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:00 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
jaa giing altyd soow lang nr de wc miindr wisk hiiih
Dus informatica, NLT en wisD zijn ook geen vakken, omdat ze ook geen centraal kennen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:00 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik bespeur hier nogal een cynische ondertoon. Als je het geen examen noemt, kan het ook geen vak zijn, want in elk vak doe je examen (behalve combi en gym).
In de onderbouw deed ik dat echt trouwensquote:
ook die uitzonderingen erbij.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus informatica, NLT en wisD zijn ook geen vakken, omdat ze ook geen centraal kennen?
Ik lach me dood.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:01 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
In de onderbouw deed ik dat echt trouwens
Volgens mij haal je Etsu en mij een beetje door elkaarquote:Op donderdag 26 mei 2011 20:00 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Ik bespeur hier nogal een cynische ondertoon. Als je het geen examen noemt, kan het ook geen vak zijn, want in elk vak doe je examen (behalve combi en gym).
Probleem?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ok. Jouw probleem dat het zo interpreteert.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:02 schreef emzor1994 het volgende:
Jouw probleem dat je denkt dat mijn interpretatie een probleem is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |