Nou geniet ervan jongeman!quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:09 schreef Joosterd het volgende:
Topic gekaapt + FIPO wat wil ik vandaag nog meer.
ik wou een nieuwe openen met een fantastische OP, maar bepaalde mensen hier zitten te lurken voor een OPquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom wil iedereen zo graag het nieuwe topic openen?
Nu heb je al eeuwen dezelfde TT.
Ik kwam op post 298quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ik wou een nieuwe openen met een fantastische OP, maar bepaalde mensen hier zitten te lurken voor een OP
OP = altijd hetzelfde toch.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ik wou een nieuwe openen met een fantastische OP, maar bepaalde mensen hier zitten te lurken voor een OP
Is bijna niet na te kijken met al die meerkeuze.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:09 schreef yosander het volgende:
Even Engels nakijken, van wat ik nog weet.
En ik heb een konijntje met een worteltje en een epilepsie opwekkende en een hello kitty. Problem?quote:
1-8 goed, en ook ergens een foutcombo van 5 op een rijquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:11 schreef Gitaarmat het volgende:
Opdr 2+3 helemaal goed!
7 puntjes erbij.
Ik pak de vragen er ook bijquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Is bijna niet na te kijken met al die meerkeuze.Ik heb het niet gedaan, want ik wist toch niet meer wat ik had of ik moest ook weer al die teksten lezen.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:12 schreef Snuf. het volgende:
Ik denk 40 punten voor Engels. ik stond een 7,2 misschien hou ik wel mijn 8
Met een normering van 0,0 heb je precies een 5,1.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:16 schreef Gitaarmat het volgende:
Oke, ik wist het. na tekst 7 is mijn concentratie verneuqt
tot vraag 30 bijna alles goed en daarna alles fout.
Even een schatting 30 punten, hoeveel zou dat zijn? genoeg voor een 5,1?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:16 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik heb trouwens bij een antwoord van Wiskunde A van gisteren 6/24 maar het antwoord in het antwoord model staat 1/4, krijg ik er nou wel of geen punten voor aangezien ik de breuk niet heb doorberekend?
Krijg je wel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:16 schreef Citizen_Kane het volgende:
Ik heb trouwens bij een antwoord van Wiskunde A van gisteren 6/24 maar het antwoord in het antwoord model staat 1/4, krijg ik er nou wel of geen punten voor aangezien ik de breuk niet heb doorberekend?
Kan best. Vorig jaar was de norm ook 1,1, terwijl dat examen niet heel moeilijk was.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:21 schreef yosander het volgende:
Minimaal 33 punten dus tussen de 5,6 en de 7,6. Heb een 6,9 nodig voor een 7. N-term zal wel niet hoog uitvallen?
Je bent vast wel geslaagd!quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:22 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb de examens anaal vernederd. Nu maar hopen dat ik geslaagd ben. Ik ga uit van wel maar je weet het maar nooit
Voor welk vak?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een 4 en verder geen onvoldoendes en 6 compensatie ofzo
Ah netjes, netjes. Niet druk maken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:23 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik een 4 en verder geen onvoldoendes en 6 compensatie ofzo
Als ik niet slaag sla ik mezelf echt bewusteloosquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:24 schreef Chai het volgende:
Iedereen hier slaagt toch gewoon? Of zijn er echt serieuze randgevallen?
Even quoten voor het geval dat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Als ik niet slaag sla ik mezelf echt bewusteloos.
Misschien dat het op het randje wordt, heb namelijk Nederlands + natuurkunde niet voldoende. (Bij N-term = 0 ) en heb morgen nog biologiequote:Op donderdag 26 mei 2011 17:24 schreef Chai het volgende:
Iedereen hier slaagt toch gewoon? Of zijn er echt serieuze randgevallen?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Even quoten voor het geval dat.
Wiskunde stond ik een 5 en heb denk ik ongeveer een 2,5 of een 3 gehaaldquote:
Wiskunde stond ik een 5 en heb denk ik ongeveer een 2,5 of een 3 gehaaldquote:
Ja ik weet het, maar gezien de niveaus van de vraagstelling en antwoord modellen dit jaar weet je het nooitquote:
Ben niet van plan om te gaan zakken hoorquote:
Herkansing is niet leukquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:26 schreef ThaTim het volgende:
AK heb ik de 4.7 denk ik wel gehaald. Engels de 6.2 voor een zeven ook wel.
Morgen Latijn: zal ik voor de 3.3 (5) of 5.3 (6) gaan?
Bij een 5 heb ik wel misschien een herkansing
Weet ik, maar Latijn is gewoon supermoeilijkquote:
Waarom koos je hetquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:28 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Weet ik, maar Latijn is gewoon supermoeilijk
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:30 schreef Joosterd het volgende:
Gewoon herkansen terwijl je geslaagd bent en al die falers die niet geslaagd zijn irriteren.![]()
Word je weggestuurd maakt het niet uit je hebt je papiertje toch al.
Ik ga natuurkunde herkansen denk ik.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:30 schreef Joosterd het volgende:
Gewoon herkansen terwijl je geslaagd bent en al die falers die niet geslaagd zijn irriteren.![]()
Word je weggestuurd maakt het niet uit je hebt je papiertje toch al.
Rustig maar die TT veranderd wel. Hij is jarig?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:31 schreef xCore het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af hoe Etsu zijn Engels heeft gemaakt.
* xCore kijkt nog even naar de TT
Etsu is jarig? Ik dacht dat Ezell jarig wasquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:32 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Rustig maar die TT veranderd wel. Hij is jarig?
Gymnasium jeweet, dan ben je een baas.quote:
Hoeveel punten heb je nou?!quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:33 schreef Etsu het volgende:
Ik verjaar pas in september, maar lief dat jullie aan me denken
Ow misverstandjequote:Op donderdag 26 mei 2011 17:32 schreef xCore het volgende:
[..]
Etsu is jarig? Ik dacht dat Ezell jarig was
GRAMMAR FAALquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:32 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Rustig maar die TT veranderd wel. Hij is jarig?
Hmm, doe mij maar 's middagsquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:33 schreef yosander het volgende:
Noop, krijgen we volgende week te weten. Hoop stiekem dat we niet met Arkefly vliegen, want die vliegt op 6 juni alleen om negen uur 's avonds ofzo. Dan kom je 's nachts pas aan!!
Yo xCore! Geen tien, maar gaat wel goed komen, gisteren alles doorgenomen. Vanavond wat herhalen enzo. Jij?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:32 schreef xCore het volgende:
[..]
Yo, Sander! Morgen een 10 voor biologie?
Nee. Bovendien klopt -10 ook niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:33 schreef Scytec het volgende:
Voor de natuurkundige onder ons,
vraag 7, vervalreactie. Hier moet je na de pijl -10e schrijven, omdat elektron. Ik heb echter in plaats van e, die rare B. is dat goed?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:33 schreef Scytec het volgende:
Voor de natuurkundige onder ons,
vraag 7, vervalreactie. Hier moet je na de pijl -1 0 e schrijven, omdat elektron. Ik heb echter in plaats van e, die rare B. is dat goed?
Beginnen 19 juni geloof ik.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:34 schreef Gitaarmat het volgende:
Waar kan ik zien wanneer de herexamens zijn?
misschien kan ik dan niet eens
Ik ga voor de 5.2quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:33 schreef yosander het volgende:
[..]
Yo xCore! Geen tien, maar gaat wel goed komen, gisteren alles doorgenomen. Vanavond wat herhalen enzo. Jij?
Ik ga voor de achtquote:
Nja, ik moet echt een 5.2 halen, dan kan ik met zekerheid zeggen dat ik ben geslaagTquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:35 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik ga voor de acht. Maar zolang ik maar een zes haal ben ik meer dan tevreden
.
Tsjill, want je hebt al een onvoldoende voor Nederlands?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:35 schreef xCore het volgende:
[..]
Nja, ik moet echt een 5.2 halen, dan kan ik met zekerheid zeggen dat ik ben geslaagT
Ja, dat weet ik, probeerde het even goed neer te zetten.quote:
Waarschijnlijk wel, ligt heel erg aan de normquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Tsjill, want je hebt al een onvoldoende voor Nederlands?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |