Asociaal stuk vreten dat je bent. Laat staan vanwege het van de weg af drukken van fietsers.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:58 schreef Gulmez het volgende:
Hij gaf trillend een hand, die heb ik niet gegeven en toen fietste hij snel weer in die richting waar die ander was heen gereden.
ik ben 20.... en ja je hebt kantoor watjesquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:12 schreef essentieel het volgende:
lijkt me trouwens niet dat iemand van 30 bang is voor een of andere stinkende midget-turk van 18.
ik zou je uitlachen en je uitdagen om iets tegen me te doen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:15 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ik ben 20.... en ja je hebt kantoor watjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door sciter op 26-05-2011 17:34:11 ]
Klopt, daarom vond ik het ook raar dat de racefietsers sneller gingen rijden om voorop te rijden om mij ''bij te houden'' maar de openbare weg is geen speeltijd daarom ook mijn klacht,quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:22 schreef sciter het volgende:
Belachelijk dat je een fiets van de weg af drukt, ik hoop dat een auto jou eens er lekker af drukt, met je scootertje ben je dan praktisch dood.
Is de gedachte al in je opgekomen dat jij hier misschien wel degene bent die spelletjes speelt? Misschien besloten ze net effe een sprintje te trekken en kwam jij er toen langsgereden oid.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:24 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Klopt, daarom vond ik het ook raar dat de racefietsers sneller gingen rijden om voorop te rijden om mij ''bij te houden'' maar de openbare weg is geen speeltijd daarom ook mijn klacht,
Dat is ook waar inderdaad.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:24 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Klopt, daarom vond ik het ook raar dat de racefietsers sneller gingen rijden om voorop te rijden om mij ''bij te houden'' maar de openbare weg is geen speeltijd daarom ook mijn klacht,
haha nee, ze zeiden dat ze de scooter bij wouden houden...quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:26 schreef svefn het volgende:
[..]
Is de gedachte al in je opgekomen dat jij hier misschien wel degene bent die spelletjes speelt? Misschien besloten ze net effe een sprintje te trekken en kwam jij er toen langsgereden oid.
Maargoed, zo te lezen is je inlevingsvermogen niet erg groot
Doet ie wss elke dagquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:27 schreef kanovinnie het volgende:
Ik snap niet dat hij vol met adrenaline zat. Hij was immers bijna doodgereden door een idioot op een scooter.
Dat doe ik ook? In het zog van een scooter ga je tenminste lekker hard. Uitdaging weetje. Maar om dan meteen iemand bijna dood te rijden als je niet wilt dat ze met je meerijdenquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:27 schreef Gulmez het volgende:
[..]
haha nee, ze zeiden dat ze de scooter bij wouden houden...
en dat noem ik spelletjes ja
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:27 schreef Strani het volgende:
Hij was zo bang omdat ie dacht dat je hem ging beroven.. je weet wel, Turk en zo! Daar moet je begrip voor hebben.
Mijn buurman is ook wielrenner en gaat af en toe naar zo een club, ik heb een hekel vaak aan dat gedrag van wielrenners..quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doet ie wss elke dag
Dan wen je er zo aan
eensch. Kut user. Dat hij maar snel een grote boete krijgt. Beetje stoer rondrijden in zon zwarte vw polo met grote uitlaatquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:28 schreef Zero17 het volgende:
Ze zouden TS' rijbewijs af moeten nemen.
Wat een mongool op de weg zeg.
En dan nog het gore lef hebben om te beweren dat de fietsers degenen waren die spelletjes speelden.
oke, terecht.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat doe ik ook? In het zog van een scooter ga je tenminste lekker hard. Uitdaging weetje. Maar om dan meteen iemand bijna dood te rijden als je niet wilt dat ze met je meerijden
Dat rechtvaardigt jou gedrag nog niet... Ik ga toch ook geen postzegelverzamelaar in elkaar timmeren omdat ik ze niet uit kan staan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:29 schreef Gulmez het volgende:
Mijn buurman is ook wielrenner en gaat af en toe naar zo een club, ik heb een hekel vaak aan dat gedrag van wielrenners..
Stel je voor inderdaad, mensen die wel aan lichaamsbewegen doen en naar een club daarvoor gaan. Die verdienen het gewoon om dood gereden te worden inderdaad.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:29 schreef Gulmez het volgende:
[..]
[..]
Mijn buurman is ook wielrenner en gaat af en toe naar zo een club, ik heb een hekel vaak aan dat gedrag van wielrenners..
vw lupoquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:29 schreef wise het volgende:
[..]
eensch. Kut user. Dat hij maar snel een grote boete krijgt. Beetje stoer rondrijden in zon zwarte vw polo met grote uitlaat
Welk gedrag van wielrenners?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:29 schreef Gulmez het volgende:
[..]
[..]
gescheeuw, niet willen afremmen voor niets, skeelers een duw geven in je rug, is wel is bij mijn ex op het fietspad gebeurd.... etcquote:
Oke, dan zijn dat idd spelletjes. Tsja, vind wielrenners ook vaak irritant ja. Maar zoals iedereen al gezegd heeft hierzo is wegdrukken misschien niet de beste oplossingquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:27 schreef Gulmez het volgende:
[..]
haha nee, ze zeiden dat ze de scooter bij wouden houden...
en dat noem ik spelletjes ja
Ik word gewoon woest vooral toen hij lachtequote:Op donderdag 26 mei 2011 17:33 schreef svefn het volgende:
[..]
Oke, dan zijn dat idd spelletjes. Tsja, vind wielrenners ook vaak irritant ja. Maar zoals iedereen al gezegd heeft hierzo is wegdrukken misschien niet de beste oplossing
Duidelijk communiceren zodat ze niet tegen je aanrijden. Het afremmen heb je gelijk in.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:32 schreef Gulmez het volgende:
[..]
gescheeuw, niet willen afremmen voor niets, skeelers een duw geven in je rug, is wel is bij mijn ex op het fietspad gebeurd.... etc
Wel een terugloopje erop tog?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:30 schreef Gulmez het volgende:
heb ik niet nog trouwensdaarom ook mijn scooter
Op de frontpage hadden we het er ook al overquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:32 schreef Gulmez het volgende:
[..]
gescheeuw, niet willen afremmen voor niets, skeelers een duw geven in je rug, is wel is bij mijn ex op het fietspad gebeurd.... etc
Dat schreeuwen is om de klapharken achter hem te laten weten dat jij voor hen rijd en ingehaald gaat worden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:39 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Op de frontpage hadden we het er ook al over
Ikzelf zit ook op de racefiets maar gewoon op het fietspad en al helemaal niet op 60 of 80 KM wegen ( het mag trouwens wel als de groep groter is dan 20 man , dat ff terzijde )
Ik erger mijzelf ook behoorlijk aan de grote groepen, het lijkt wel alsof ze dan een soort borg collective zijn en hebben dan echt fuck aan alles en iedereen , wekt bij mij ook agressie op als zo'n klaphark op kop mijn even aan de kant schreeuwt
moet je is op de snelweg proberen, heb je gelijk een hoge boete.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:41 schreef sciter het volgende:
[..]
Dat schreeuwen is om de klapharken achter hem te laten weten dat jij voor hen rijd en ingehaald gaat worden.
Ik denk niet dat ik je a) hoor op de snelweg en b) dat de wielrenners daar komenquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:43 schreef Gulmez het volgende:
[..]
moet je is op de snelweg proberen, heb je gelijk een hoge boeten
Dan krijg je geen leuke reacties nee.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:44 schreef Gulmez het volgende:
Ik bedoel hard rijden en toeteren ik maak vergelijking..
Kan in Nederland ook hoor..quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:45 schreef ultra_ivo het volgende:
Als TS dit soort spelletjes in Frankrijk speelt vliegt hij daar in het gevang op beschuldiging van poging tot moord.
wat een onzin man nederlanders zijn juist de watjes hier anders hadden jullie met die haten tegen de buitenlanders ze toch allang klappe gegeve dagelijksquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:35 schreef dada3322 het volgende:
Turken en Marokkanen durven toch niks als ze alleen zijn, waarom zou je dan in godsnaam bang moeten zijn voor TS.
Nederlanders weten dat ze geen ruzie hoeven te zoeken als het meer profijt levert om niet datgene te doen. Waarom denk je anders dat Nederland economisch voorloopt op alle door jou genoemde landen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:49 schreef amenth het volgende:
[..]
wat een onzin man nederlanders zijn juist de watjes hier anders hadden jullie met die haten tegen de buitenlanders ze toch allang klappe gegeve dagelijksneem een voorbeeld aan polen en russen en yoegoslaven teminste geen watjes
Inderdaad.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:53 schreef Rijstkoker het volgende:
Wat ik altijd haatte een paar jaar geleden was dat die wielrenners dan vlak achter je gaan rijden, als ik dan bij een bocht ofzo omkeek schrok ik me kapot omdat ie zo dicht op me zat.
Wat ik meestal deed was gewoon steeds langzamer gaan rijden.
TERING WIELRENNERS!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |