abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97412898
Goeiemorgen!

MELD.

Nog steeds alles rustig... Dus we gaan weer lekker een dagje heel rustig aan doen...
  zaterdag 28 mei 2011 @ 10:08:30 #152
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_97413129
Morning!

Hier ook nog geen baby en verder hetzelfde recept als Ltiekje, rustig aan doen.

Met bammekes, koffie en de laptop in bed, even fijn wakker worden...
  zaterdag 28 mei 2011 @ 10:13:07 #153
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_97413171
Moggu! Nog geen LLM maar wel bijna-verlof-mama! Was gisteren wel een relaxte werkdag, het scheelt dat er bij mijn werk veel mensen op vrijdag niet zijn. Maandag en dinsdag heeft de helft een cursus en/of een examen dus kan ik ook dan rustig aan doen.

Zit er wel aan te denken om iets te trakteren...als ik dat wil doen moet ik vandaag even inkopen doen.
Gelukkig hoef ik verder helemaal niks! Wel lekker na mijn hectische week :)
pi_97413361
Wat komt de uitgerekende datum dichtbij, Juud! *O*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 10:38:34 #155
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_97413485
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 10:26 schreef Claudia_x het volgende:
Wat komt de uitgerekende datum dichtbij, Juud! *O*
:Y , nog maar heel eventjes, dan is ze er! O+
pi_97414537
Gisteren vrij, dus in de ochtend huis gepoetst en in de middag met opa & oma to be naar de winkel om een kinderwagen te bestellen :) maxi cosi mura 4w incl maxi cosi autostoel zijn binnen *O* in september pas ophalen in verband met de garantie, ideaal.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 11:54:32 #157
100412 mefke79
komt goed!
pi_97415047
OMG ik heb echt het eerste sms-je al gehad of ik aan het bevallen was omdat ik mijn telefoon niet meteen oppakte. En dan een sms sturen met de vraag of ik in het ziekenhuis lig terwijl zij een van de weinigen is die WEET dat de vk niets doet. Krijg nu al de neiging om een sms te sturen: ben drie dagen geleden al bevallen.

Goed 39 weken vandaag. Het positieve punt: max 3 weken te gaan. En alles compleet rustig.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_97415135
mefke :*
  zaterdag 28 mei 2011 @ 11:59:32 #159
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_97415168
Snap niet dat mensen zelf contact opnemen. Ze horen het vanzelf toch? Anderzijds toch ook wel leuk dat er mensen zijn die erom geven, toch?
pi_97415314
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 11:59 schreef Aventura het volgende:
Snap niet dat mensen zelf contact opnemen. Ze horen het vanzelf toch? Anderzijds toch ook wel leuk dat er mensen zijn die erom geven, toch?
Mijn man heeft, toen ik 2 weken overtijd liep, echt bijna-boze belletjes gekregen van kennissen. Dat ze pissig waren dat we hun geen kaartje gestuurd hebben, waarom ze nog niks gehoord hadden van ons.
Mja omdat 't kind er nog niet is?! :? :D
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 28 mei 2011 @ 12:05:10 #161
100412 mefke79
komt goed!
pi_97415329
oja, het is heeeeel fijn dat mensen aan je denken. Maar het is ook heeeeeeeel vervelend als je op een gegeven moment echt elke dag sms'jes krijgt met de vraag of er al iets gebeurt en of het weekend vrijgehouden kan/moet worden voor kraambezoek. De vorige keer begon ze pas met 40 weken, nu dus al met 39. En ik ben zo beleefd geweest om dat met haar eigen zwangerschap dus gewoon niet te doen...
  zaterdag 28 mei 2011 @ 12:05:38 #162
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_97415339
Mefke, da's inderdaad wel heel irritant! 8)7

Vlindur, een bed beneden is ook een idee... daar zouden we ook de ruimte wel hebben. Ik vind het alleen zo stom dat het moet... ik bedoel.. ik begrijp het wel enzo, maar aan de andere kant vind ik het zo'n gedoe...

Ja, nou precies, meisjeskleding is er ook gewoon méér. En wat uitgavenpatroon inderdaad wel beter om een jochie te krijgen :D

Ik was meteen al hartstikke blij dat we weer een jongen krijgen. Ik zie wel de voordelen; we kunnen de spullen van Bas zo doorschuiven. Ideaal! En als ik kijk naar mijzelf en mijn broer; ik heb nooit zo'n geweldige band met hem gehad. We zijn totaal verschillend. Ik had denk ik meer aan een zus gehad, zeg maar. Dus dat Bas nu een broertje krijgt, lijkt me -juist ook voor hem- super leuk!! En ik ben gewoon stapelgek op hem en het idee dat er dan straks nog zo'n lekker jochie bij komt... O+ O+ O+
Tuurlijk had ik een meisje ook leuk gevonden, maar ik ben echt niet verdrietig ofzo dat dat nu niet zo is... :P
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_97415342
Nou mefke, das ook niet leuk nee. Ik zie er ook wel tegenop dat er zo'n mensen zijn. Ik zou daar denk ik ook gewoon acuut tegen uit flippen. Meid, probeer nog ff de laatste loodjes uit te zitten, zoals je zelf zegt, uiterlijk nog 3 weken! En fijn dat je hier weer terug bent trouwens :@ !

Oeh Innepin, dat is ook echt not done van die kennissen :X !

Juud, nog even volhouden!

Nirak de kinderwagen besteld *O* !

Wij zijn gisteren ook maar eens gaan kijken naar onze kinderwagen. Ik heb hem ook ooit in het grote kinderwagen-topic gepost, toen waren de meningen er over verdeeld. Het lijkt namelijk een behoorlijke spacy-wagen, maar in het echt issie leuk O+ . Het gaat om de Recaro Babyzen (maar dan in het zilver, het rood is in het echt errug flets vind ik)
Hij oogt niet zo 'huge' als menig andere kinderwagen, en aangezien ik formaat tuinkabouter ben lijkt het dan eerder dat de kinderwagen met mij gaat wandelen in plaats van andersom.
En qua design valt het me ook 100% mee, ik vind een Mima of Stokke eigenlijk veel futuristischer uitzien...
  zaterdag 28 mei 2011 @ 12:05:51 #164
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_97415349
Nou ja, wat belachelijk zeg, Innepin!
Ik meen toch wel te weten dat ik zulke mensen niet in mijn omgeving heb haha!
  zaterdag 28 mei 2011 @ 12:06:35 #165
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_97415378
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 12:05 schreef mefke79 het volgende:
oja, het is heeeeel fijn dat mensen aan je denken. Maar het is ook heeeeeeeel vervelend als je op een gegeven moment echt elke dag sms'jes krijgt met de vraag of er al iets gebeurt en of het weekend vrijgehouden kan/moet worden voor kraambezoek. De vorige keer begon ze pas met 40 weken, nu dus al met 39. En ik ben zo beleefd geweest om dat met haar eigen zwangerschap dus gewoon niet te doen...
Waat, weekend vrij te houden voor kraambezoek? Haha, wat vreemd. Zoals ik net ook al tegen Innepin zei, ik ken volgens mij geen mensen die zoiets zeggen :D
pi_97415411
Nirak, wij hebben ook de maxi cosi mura 4w en zijn er echt heel erg blij mee. Afgelopen week even mee de winkels ingegaan en zelfs in de propvol gebouwde kruidvat kom ik overal langs!
Daar heb je een superkoop aan!

Mefke, irritant hè die mensen die dat steeds gaan vragen. Wat Aventura zegt: ze horen het vanzelf. Bij mij was het vooral 1 vriendin en daar begreep ik het ook niet van, want zij is zelf net moeder dus ze zou zich moeten herinneren hoe irritant het is.
Op een gegeven moment heb ik gewoon niet meer geantwoord, was er een beetje klaar mee. Stomme vragen iedere keer.

Innepin :o
  zaterdag 28 mei 2011 @ 12:15:11 #167
100412 mefke79
komt goed!
pi_97415631
Danic, ik ga ook voor de zwijgen techniek. En ik snap dat je nieuwsgierig bent, maar ook gewoon nog roepen dat ik wel in het ziekenhuis zal zijn terwijl ik haar van de week nog liet weten (best teleurgesteld) dat ik er zo van baal de vk niets doet...echt. Ik moest gewoon even mijn broek van de grond rapen (en das knap met mijn buik :P )

Voor komende week dreumes twee nachten uitbesteed aan oma en opa, misschien helpt dat nog? En vandaag even wat minder pijn, lijkt het, dus ik word uitgelaten door manlief.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 12:16:42 #168
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_97415678
Innepin, da's wel een heeeele brutale toestand geweest zeg! Tjonge! Je zou die mensen toch haast ECHT niks meer sturen als het wèl geboren is??? >:)

Nirak, mooi dat jullie al een wagen hebben gevonden!! Leuk! *O*

GGB, mooie wagen ^O^ ! Wij hebben de Quinny Speedi Fudge, uit 2008.... eerst gebruikt voor Bas, maar aangezien de plastic sliertjes nog aan de banden zitten van nieuwigheid, supergoed nog een keer te gebruiken! :) Even onder een spoiler, want het hoort hier niet helemaal thuis ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 12:19:58 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97415750
quote:
*knip*
En ik ben zo beleefd geweest om dat met haar eigen zwangerschap dus gewoon niet te doen...
Mss vond zij dat juist weer helemaal niet leuk van je? ;)
Ik vond die vragen nl ook helemaal niet erg. Gewoon aardig en belangstellend. :Y
Scheelt mss ook wel dat ik me helemaal ingesteld had op over tijd lopen en dat ik dus ook niet het gevoel had dat ik er van baalde dat hij er nog niet was.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 12:20:54 #170
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97415781
das dan weer een voordeel van te vroeg bevallen; ik heb helemaal geen last gehad van bemoeizuchtige stalkers ;)

Mef; 39 weken!! *O* Tienus mag wel buiten komen spelen hoor :Y
(lees; ik ben nieuwsgierig)

andere LLM's suc6 de komende dagen!

en over geen meiden krijgen; ik denk dat ik nooit een jongentje ga krijgen... ws houden wij het bij 2... dus een zoon zit er dan niet in...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 28 mei 2011 @ 12:28:19 #171
100412 mefke79
komt goed!
pi_97415973
Be, ik heb haar toen wel gebeld en gevraagd hoe het ging enzo, heb niet helemaal niets van me laten horen. Maar ik ging niet meteen conclusies trekken als ze niet opnam ofzo. En het ligt er ook maar net aan hoe mensen het vragen, gewone belangstelling geen probleem. En als je niet weet dat de vk niets wil doen, ook prima. Maar zij is juist compleet op de hoogte en dan meteen zo'n conclusies gaan trekken, sorry, maar dan snap je het gewoon niet. Tis ook niet als grapje bedoeld, ze meent het bloedserieus.

En op overtijd lopen heb ik me ook maar weer ingesteld. Vind het alleen jammer dat ik hier al meerdere keren gelezen heb dat mensen wiens bekken compleet in puin ligt wel worden ingeleid en ze dat bij onze praktijk niet willen doen. En ja, als ik me nou gewoon goed zou voelen dan ging ik echt wel aan de bel trekken en andere oplossingen zoeken enzo, maar die energie heb ik effe niet.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 12:30:24 #172
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_97416023
Ik zei al tegen mef dat t nu rustig is hier ;) , maar een goede dag is fijn!

En die vragen kan het me niet herinneren van bij Arwen .

Hier zijn de ketonen van ruim 3 plusjes naar 1! *O*
Nu puzzelen met eten wat wel en niet kan.. Omdat het spugen blijft, en vk tijdens random spuugpartij binnen liep en veel gal.. Blijft het spugen zo aanhouden dan maandag overleg met dieetist en dan sondevoeding :( dus hoop echt dat het spugen gaat stoppen nu.. :) ik voel me iig fijner!
Engaging Infinite Improbability Drive..
  zaterdag 28 mei 2011 @ 12:32:15 #173
100412 mefke79
komt goed!
pi_97416073
Even ook hier een *O* voor Evenstar!
pi_97416286
Ik ben gewend hoor
ik krijg gewoon een knul

zoon & dochter O+ en dan kan Elin r kleine broertje verkleden als prinses :D

zometeen ga ik toch ff met mijn mannetje shoppen, hij moet en zal iets van spiderman voor m kopen (running gag hier, vent is heel lang en onhandig, soms doet ie spiderman na, en laat ik verder toch mn mond maar houden :') )

en Elin kan al broetje zeggen :')
pi_97416296
En Evenstar, heel veel sterkte gewenst!!
  zaterdag 28 mei 2011 @ 12:59:22 #176
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_97416830
Evenstar, wat fijn dat het in ieder geval beter gaat nu!! Hopen dat het goeie nieuws nog even doorgaat en dat je geen sondevoeding hoeft...!

KD... _O- nee, zeg verder maar niks over je kerel... :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 13:00:19 #177
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_97416860
Spiderman is dan ook tof ;) kun je geen spiderman mutsje haken?
pi_97417226
ik haat spiderman, doe dan maar batman, lekker zwart :P

net als bumba, dat komt hier de deur niet in ivm primaire kleuren, daar doe ik niet aan :')
zei kleurdoos :')
  zaterdag 28 mei 2011 @ 13:24:59 #179
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_97417526
:D lekker ding ben je ook ! En gewoon mutsjes haken van alle marvel comics O+
pi_97417568
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 12:59 schreef Jose81 het volgende:
*knip*
SPOILER
Neenee, die van mij ook! En As The World Turns ook!

Evenstar, mooi dat je al wat beter gaat! Hopelijk kun je toch nog zelfstandig opknappen, en anders met de sondevoeding, hoe vervelend het ook is...

Kleurdoos, hier ook geen Nijntje, Bumba, Woezel en Pip en al dat opgedrongen tv-geweld. Ik moest moeders afgelopen week al even streng toespreken toen ze me een W&P boxhanger aan wou smeren :X
Het is leuk, voor even, maar ik vind het gewoon belachelijk dat je alleen al voor de merknaam 5 euro meer neer telt, terwijl je kind het eerste jaar en soms ook het tweede jaar er echt geen bijzonderheid in ziet.
Manlief kwam laatst met een ander idee... Het kamertje in Shrek-style }:| ...
pi_97417581
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 12:59 schreef Jose81 het volgende:
Evenstar, wat fijn dat het in ieder geval beter gaat nu!! Hopen dat het goeie nieuws nog even doorgaat en dat je geen sondevoeding hoeft...!

KD... _O- nee, zeg verder maar niks over je kerel... :D
SPOILER
Nils volgt het ook... :@

Dagdag...
pi_97417694
Hier kijk vriendlief ook gtst (mee)! En heeft ook ATWT weleens gezien... :X :D
pi_97418323
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 13:26 schreef GirlGoneBad het volgende:

[..]

Neenee, die van mij ook! En As The World Turns ook!

Evenstar, mooi dat je al wat beter gaat! Hopelijk kun je toch nog zelfstandig opknappen, en anders met de sondevoeding, hoe vervelend het ook is...

Kleurdoos, hier ook geen Nijntje, Bumba, Woezel en Pip en al dat opgedrongen tv-geweld. Ik moest moeders afgelopen week al even streng toespreken toen ze me een W&P boxhanger aan wou smeren :X
Het is leuk, voor even, maar ik vind het gewoon belachelijk dat je alleen al voor de merknaam 5 euro meer neer telt, terwijl je kind het eerste jaar en soms ook het tweede jaar er echt geen bijzonderheid in ziet.
Manlief kwam laatst met een ander idee... Het kamertje in Shrek-style }:| ...
Nou, kom niet aan m'n dochters Nijntje en Bumba hoor, dan krijg je oorlog...! Ik vind bv Bumba geen boeiend programma, maar zíj vindt het helemaal geweldig, en daar gaat het om. Ik snap ook niet wat er opgedrongen aan wordt :? Maar goed, als jij mensen streng wil toespreken is dat jouw goed recht natuurlijk.

KD ik vind het wel schattig dat je vriend graag wil shoppen voor z'n zoontje <3
pi_97418363
hier komt geen K3 of mega mindy bij ons binnen!!! bah...afschuwelijk.
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_97418484
Fijn Evenstar dat het beter gaat! Wel ophouden nu met achterstevoren eten ;)

En ik moet bekennen dat ik vorig jaar de buurvrouw een sms heb gestuurd toen ik door had dat ze naar t ziekenhuis was vertrokken voor de bevalling. Maar dat was alleen een "zet hem op buuf! Je kunt het!"
Goed bedoeld maar misschien niet zo handig nu ik bovenstaande berichten lees :')
pi_97418520
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 13:52 schreef bitterend het volgende:
hier komt geen K3 of mega mindy bij ons binnen!!! bah...afschuwelijk.
Ik zou zelfs willen proberen om de tv zo lang mogelijk "buiten beeld" te laten.. Maar volgens mij is de verleiding te groot om kind voor de tv te zetten als je moet koken ofzo...
pi_97418591
Even een vraagje over babydump.. Vandaag loopt de aanbieding af: gratis box en ¤240,- cadeaubon bij kinderkamer.. Maar ik heb de indruk dat ze volgende week dezelfde aanbieding er weer opnieuw in gooien?
pi_97418607
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 13:56 schreef Nirak het volgende:
Fijn Evenstar dat het beter gaat! Wel ophouden nu met achterstevoren eten ;)

En ik moet bekennen dat ik vorig jaar de buurvrouw een sms heb gestuurd toen ik door had dat ze naar t ziekenhuis was vertrokken voor de bevalling. Maar dat was alleen een "zet hem op buuf! Je kunt het!"
Goed bedoeld maar misschien niet zo handig nu ik bovenstaande berichten lees :')
Oh daar zou ik wel om kunnen lachen :D
Is ook heel wat anders dan hierboven beschreven toch? Het gaat hier niet om mensen die meeleven, maar juist mensen die de is-er-nou-nog-niks vraag stellen op een manier die weinig medeleven betuigt..
pi_97418644
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 13:59 schreef Nirak het volgende:
Even een vraagje over babydump.. Vandaag loopt de aanbieding af: gratis box en ¤240,- cadeaubon bij kinderkamer.. Maar ik heb de indruk dat ze volgende week dezelfde aanbieding er weer opnieuw in gooien?
Ze hebben ALTIJD aanbiedingen! gratis box is vaak bij alle winkels ook babyplanet en babypark kesteren! :Y
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_97419194
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 13:59 schreef Nirak het volgende:
Gewoon even bellen van tevoren en vragen of je nog gebruik kunt maken van de aanbieding. En als ze twijfelen laten blijken dat je anders ergens anders (dichterbij) je inkopen gaat doen. :)

Ik was ook vast voornemens om alle commerciële tv-ellende buiten de deur te houden. Maar als ik nu zie hoe blij Lente rondjes draait met d'r handjes in de lucht bij 'handjes draaien' van K3, ben ik toch ineens een stuk milder gestemd. O+

Wel ben ik nog steeds tegen Plastic Troep op Batterijen. Het plastic speelgoed dat ze heeft gekregen (maar da's niet zoveel, want de meesten kennen mijn visie), mag ze houden, maar zelf heb ik nog nooit iets dergelijks gekocht.
pi_97419594
Ohhhh volgens mij voel ik al iets kriebelen in mijn buik!
Is t daar niet te vroeg voor? Zelfs bij een 2e? (15.3 wk)
pi_97419621
Moet kunnen toch, In? O+ Ik denk nog steeds wel eens wat te voelen. :@
pi_97419641
:D !
Nou ja, 't zal wel moeten kunnen denk ik. Want ik voel iets kriebelen en 't voelt niet als m'n darmen :P
pi_97419667
Ik voel nog niks en vandaag 19 weken, maar iedereen is anders. Misschien hoor jij wel bij de gelukkigen die het vroeg voelen :)
pi_97419778
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 13:26 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Nils volgt het ook... :@

Dagdag...
ik ook.
enne... Meld! nog steeds niet veel aan de hand.
pi_97419794
@Nirak, ik voelde m'n eerste ook pas tussen de 19 en 20 weken, maar een 2e voel je vrijwel altijd veel eerder.
pi_97420174
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 14:35 schreef innepin het volgende:
Ik heb B2 een paar dagen geleden gevoeld :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_97420616
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 14:22 schreef Ssserpente het volgende:
Wel ben ik nog steeds tegen Plastic Troep op Batterijen. Het plastic speelgoed dat ze heeft gekregen (maar da's niet zoveel, want de meesten kennen mijn visie), mag ze houden, maar zelf heb ik nog nooit iets dergelijks gekocht.
:D
Zoals de mevrouw van onze minispeelgoedwinkel in de wijk zegt: verantwoord houten speelgoed koop je voor de ouders, plastic voor de kleintjes :+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zaterdag 28 mei 2011 @ 15:11:41 #199
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_97420628
Inn, het kan hoor! Ik was met 13 weken ook aan het twijfelen, maar dat bleek toch te kloppen! Leuk he!

SPOILER
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_97427582
Evenstar hopelijk stopt het spugen en hoef je niet aan de sonde.
Je kunt ook vragen primperan via het infuus te krijgen zodat je het nog sneller opneemt
pi_97429099
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 14:35 schreef innepin het volgende:
ne! ik deze keer bij 14 wk 4!
pi_97431772
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 15:11 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:D
Zoals de mevrouw van onze minispeelgoedwinkel in de wijk zegt: verantwoord houten speelgoed koop je voor de ouders, plastic voor de kleintjes :+
:D!

Voor Ivan hebben we speelgoed overgeslagen en zijn we meteen op boeken overgestapt. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_97431835

[ Bericht 100% gewijzigd door groofskendezoveelste op 28-05-2011 20:29:51 ]
  zaterdag 28 mei 2011 @ 20:30:53 #204
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_97431902
:o
Ik wilde er net op gaan reageren! :D *weer inslikt dus. ;)
pi_97431915
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 20:30 schreef Brighteyes het volgende:
:o
Ik wilde er net op gaan reageren! :D *weer inslikt dus. ;)
ik zag m ook voorbij komen _O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_97431924
Ik ben zo'n onoplettende koe. 8)7
  zaterdag 28 mei 2011 @ 20:55:43 #207
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_97432981
Voorliggende placenta en ik voelde haar met ongeveer 15/16 weken al bewegen. :D

Vanmiddag even een dorpje verder wezen winkelen met meneer...van 15.00 tot 17.00 met een tussenstop. Lekker om even op pad te zijn, een hele dag thuis is echt niets voor mij.

Wat voor het mupke gekocht, slofjes en een broekje van Lief! en een boek voor mezelf...
http://www.natuurlijkoude(...)chap-vanuit-je-hart/
pi_97434506
Ik ben er vandaag ook nog even op uitgeweest, zijn een stuk wezen lopen in het bos. Was heerlijk. Verder wat gehangen, en ben bezig een tweede boxkleed te maken. Nog even de achterkant erop, bijknippen, dan de goede kant naar buiten keren, en met de hand dichtmaken, en die is ook af... En ik weet nu al dat het ik het laatste uit ga lopen stellen.. :')

Vanmorgen tijdens het lopen was mijn buik toch wel wat onrustig, en nu is het weer rustig(al zag ik gisteren tijdens het CTG dat als ik het rustig noem, ik nog steeds elke 5-10 minuten een harde buik heb..)
pi_97437730
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 12:20 schreef Beessie-Jen het volgende:

en over geen meiden krijgen; ik denk dat ik nooit een jongentje ga krijgen... ws houden wij het bij 2... dus een zoon zit er dan niet in...
dat dachten wij ook... en was eigenlijk ook al ingesteld op een 4de meid... Maar zijn nu ook héél blij dat we een zoon (en de meiden een kleine broerr) verwachten.
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door Lujaxa op 28-05-2011 22:34:17 ]
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_97438625
Nog even terugkomend op het speelgoed/tv, met opdringen bedoel ik dat je het werkelijk overal ziet. Het is net als A-merken in de supermarkt; het ligt vaak op ooghoogte. En als ik dan hier om me heen kijk tussen de mensen lijkt het wel alsof je niet meetelt als je kindje geen Bumba/Nijntje etc. heeft. De markt speelt daar gewoon heel handig op in. En daar pas ik voor. Het is niet zo dat ik mensen erom veroordeel, iedereen voedt zijn of haar kinderen op een eigen manier op, en ze komen stuk voor stuk op wel hun pootjes terecht. Maar ik ben altijd iemand geweest die alternatieven zoekt, of zoals andere mensen het zeggen: jij zwemt ook altijd tegen de stroming in.
Mocht mijn kind er zelf voor kiezen om als K3 of Kabouter Plop rond te lopen, wie ben ik om het tegen te houden, maar tot die tijd zie ik ze liever zelf de wereld ontdekken zonder Studio 100 etc...
Hopelijk is het nu iets duidelijker en het was niet mijn bedoeling om mensen voor het hoofd te stoten. Mocht dit wel zo overgekomen zijn, mijn excuses.
pi_97438702
mijn kind mag t kijken op tv, maar ik hoef die meuk gewoon niet in huis, geen disneyprinsessen of bumba.. maar gewoon een bak koelkastmagneten en memory enzo.
zoveel mogelijk merkloos. Ik wil niet dat het zo'n merksloerie wordt, assiesnapwaikbedoel
  zaterdag 28 mei 2011 @ 22:58:01 #212
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97439388
pfff mijn kind adoreert hello kitty; en ook al haatte ik het vreselijke poesje die ik werkelijkwaar overal tegenkom.. Als ik dat snoetje zie; als zij in de winkel hello Kitty ziet; of als ik dr laat kiezen uit shirtjes uit dr kast en ze steevast voor Kitty kiest, dan *smelt* deze mama toch even van dat bekkie en die gelukzalige blik in dr oogjes.. (tis net een klein ekstertje dan ;))
en tja; ik ben dus over mijn standpunt heen gestapt; en als Evie gelukkig is met een shirt met hello Kitty; dan vind mama het prima... O+
:@

en H&M is niet zo duur, dus Hello kitty ook niet ;)
pi_97440376
Tijdens de zwangerschap van Rienk heb ik geroepen dat ik W&P echt vreselijk vind. Ik heb ook niks gekregen van hun. Maar vorig jaar heeft hij een stapeltoren gekregen en die vind ik stiekem heul leuk ;) Verder merkspul heeft hij niet.

Bumba, teletubbies enzo vind hij wel leuk. Maar hij is het blijst met Hopla O+
En daar is niks van te krijgen.

Hij heeft plastic, hout en boekjes en hij speelt met alles door elkaar. En het mooie van plastic? Het geluid kan ook uit! :+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_97441302
@GGB, ik snap wat je bedoeld denk ik. Zo lang ik het vol hou probeer ik het ook buiten de deur te houden, die commercie... Juk..
pi_97444096
K3 komt er bij mij niet in, vreselijk vind ik t. Liever laat ik ze kijken naar winnie de oorglazen van vroeger oid. Maargoed :)

Vandaag de stad ingeweest, toch wel een stuk gelopen en ik voelde mn banden al. Toen we even rustig thuis hadden gezeten en weer de hort op gingen deden mn banden pijn!! Auwie! Alsof je spierpijn hebt ofzo. Vanavond ook naar de bios geweest en toen de film was afgelopen had ik grote moeite met opstaan vanwege de pijn.
Zijn de banden die bij je schaambeen/lies zitten.
Herkent iemand dit?
Momenteel is mn meisje lekker actief. Nog ff over mn buik voelen en dan gaat deze (bijna) mama lekker slapen.
Fijne nacht!
Tralalalaaa
pi_97448885
Ik herken het TAP, heb er ook last van helaas.... En ik lig 4 weken achter op jou, dus dat belooft nog wat :p
pi_97448903
Ik heb wel soms dat ik ineens heel erg pij aan de zijkant hebt, als ik me (snel) omdraai, onverwachte beweging maak, of moet niesen ofzo.. ik weet niet precies wat bandenpijn is, maar dit schaar ik daar wel onder. Net of er aan de zijkanten wordt getrokken :X

Hallo LLM's, wachten jullie allemaal netjes tot een juni-baby??
  zondag 29 mei 2011 @ 09:46:14 #218
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_97448913
quote:
Ik heb op een gegeven moment een statusupdate op hyves/facebook gezet: huidige status: helemaal NIETS!

En toen niet meer gereageerd op smsjes/mailtjes
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_97449040
Goeiemorgen!

Ik meld mij met een buik vol uk..

Ik denk dat ik wacht tot juni, en ik vrees zelfs tot half juni.. Maar wie weet valt het mee...
  zondag 29 mei 2011 @ 10:05:33 #220
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_97449108
TAP heb ik ook gehad, die schaamstreek/liespijn. Ook nu na de bevalling is die zone van spieren nog gevoelig als ik teveel doe of Alexa heel eigenwijs optil :')
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zondag 29 mei 2011 @ 10:56:52 #221
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_97449875
Meld!

Hier ook nog rust in de buik, ik ga ook wel voor Juni gok ik zo...

Vanmiddag even bij mijn moeder op de thee, iedere dag doe ik maar iets buiten de deur, want van alleen maar thuiszitten word ik niet zo vrolijk.

Verder beetje strijken en relaxen....
pi_97450113
Geniet er nu nog maar van Juud, want misschien zit je na de bevalling wel een paar dagen binnen.. Maar daarna kun je van de zomer gaan genieten :)
  zondag 29 mei 2011 @ 11:15:07 #223
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97450259
@tap; idd vast bandenpijn... zo zal ik het in elk geval ook ongeveer omschrijven. Ik heb gister ook eigenlijk net even te ver gelopen en had ook dat vervelende gevoel in mijn liezen en helemaal onderaan bij mijn schaambeen..

Juud; gezellig genieten bij je moeder hoor :)

lieveheersbeesje ook nog MET beeb... succes met de laatste loodjes!!!

Mef; hoe is het met jou? je bekken? en Tienus? wanneer mocht je nu weer langs komen?

Ik heb dinsdag weer een controleafspraak, en over 2 weekjes de groeiecho. ben best benieuwd :)
wij zijn gister ook gezellig bij mijn ouders geweest, was een leuke dag. Evie heeft ook genoten.
  zondag 29 mei 2011 @ 13:01:04 #224
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_97453090
Welke zomer?? :( Wat een baggerweer!

Even een vraagje; lees hier over een groei-echo. Ik vroeg me dus af; krijg je na de 20 wkn echo nog ergens een keer een echo of is het dan maar wachten tot de beeb er is?

Ben overigens best nerveus voor de 20 wkn echo. Net van de week een verhaal gehoord van iemand waarbij een hartafwijking is geconstateerd.... Nog 6 nachtjes slapen....
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zondag 29 mei 2011 @ 13:25:56 #225
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_97453952
Susie; volgens mij is dat per praktijk verschillend; bij mijn praktijk krijg je een termijnecho, gewenst de SEO (20 wk), groeiecho (30 wk) en liggingsecho (35 wk).
en ik was ook zenuwachtig voor de 20 weken echo hoor... er kan natuurlijk altijd ook iets vervelend uitkomen. Ik ging er echt niet heen, met het gevoel alleen baby te spieken en geslacht te weten te komen... dat zijn leuke bijkomstigheden, maar idd het allerbelangrijkste is echt dat het kindje gezond is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')