quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:26 schreef Claudia_x het volgende:
Wat komt de uitgerekende datum dichtbij, Juud!
Mijn man heeft, toen ik 2 weken overtijd liep, echt bijna-boze belletjes gekregen van kennissen. Dat ze pissig waren dat we hun geen kaartje gestuurd hebben, waarom ze nog niks gehoord hadden van ons.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 11:59 schreef Aventura het volgende:
Snap niet dat mensen zelf contact opnemen. Ze horen het vanzelf toch? Anderzijds toch ook wel leuk dat er mensen zijn die erom geven, toch?
Waat, weekend vrij te houden voor kraambezoek? Haha, wat vreemd. Zoals ik net ook al tegen Innepin zei, ik ken volgens mij geen mensen die zoiets zeggenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:05 schreef mefke79 het volgende:
oja, het is heeeeel fijn dat mensen aan je denken. Maar het is ook heeeeeeeel vervelend als je op een gegeven moment echt elke dag sms'jes krijgt met de vraag of er al iets gebeurt en of het weekend vrijgehouden kan/moet worden voor kraambezoek. De vorige keer begon ze pas met 40 weken, nu dus al met 39. En ik ben zo beleefd geweest om dat met haar eigen zwangerschap dus gewoon niet te doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**Life is e@sier with your eyes closed**
Mss vond zij dat juist weer helemaal niet leuk van je?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:05 schreef mefke79 het volgende:
*knip*
En ik ben zo beleefd geweest om dat met haar eigen zwangerschap dus gewoon niet te doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**Life is e@sier with your eyes closed**
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:59 schreef Jose81 het volgende:
*knip*Neenee, die van mij ook! En As The World Turns ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Evenstar, mooi dat je al wat beter gaat! Hopelijk kun je toch nog zelfstandig opknappen, en anders met de sondevoeding, hoe vervelend het ook is...
Kleurdoos, hier ook geen Nijntje, Bumba, Woezel en Pip en al dat opgedrongen tv-geweld. Ik moest moeders afgelopen week al even streng toespreken toen ze me een W&P boxhanger aan wou smeren![]()
Het is leuk, voor even, maar ik vind het gewoon belachelijk dat je alleen al voor de merknaam 5 euro meer neer telt, terwijl je kind het eerste jaar en soms ook het tweede jaar er echt geen bijzonderheid in ziet.
Manlief kwam laatst met een ander idee... Het kamertje in Shrek-style...
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:59 schreef Jose81 het volgende:
Evenstar, wat fijn dat het in ieder geval beter gaat nu!! Hopen dat het goeie nieuws nog even doorgaat en dat je geen sondevoeding hoeft...!
KD...nee, zeg verder maar niks over je kerel...
Nils volgt het ook...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dagdag...
Nou, kom niet aan m'n dochters Nijntje en Bumba hoor, dan krijg je oorlog...! Ik vind bv Bumba geen boeiend programma, maar zíj vindt het helemaal geweldig, en daar gaat het om. Ik snap ook niet wat er opgedrongen aan wordtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:26 schreef GirlGoneBad het volgende:
[..]
Neenee, die van mij ook! En As The World Turns ook!
Evenstar, mooi dat je al wat beter gaat! Hopelijk kun je toch nog zelfstandig opknappen, en anders met de sondevoeding, hoe vervelend het ook is...
Kleurdoos, hier ook geen Nijntje, Bumba, Woezel en Pip en al dat opgedrongen tv-geweld. Ik moest moeders afgelopen week al even streng toespreken toen ze me een W&P boxhanger aan wou smeren![]()
Het is leuk, voor even, maar ik vind het gewoon belachelijk dat je alleen al voor de merknaam 5 euro meer neer telt, terwijl je kind het eerste jaar en soms ook het tweede jaar er echt geen bijzonderheid in ziet.
Manlief kwam laatst met een ander idee... Het kamertje in Shrek-style...
Ik zou zelfs willen proberen om de tv zo lang mogelijk "buiten beeld" te laten.. Maar volgens mij is de verleiding te groot om kind voor de tv te zetten als je moet koken ofzo...quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:52 schreef bitterend het volgende:
hier komt geen K3 of mega mindy bij ons binnen!!! bah...afschuwelijk.
Oh daar zou ik wel om kunnen lachenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:56 schreef Nirak het volgende:
Fijn Evenstar dat het beter gaat! Wel ophouden nu met achterstevoren eten![]()
En ik moet bekennen dat ik vorig jaar de buurvrouw een sms heb gestuurd toen ik door had dat ze naar t ziekenhuis was vertrokken voor de bevalling. Maar dat was alleen een "zet hem op buuf! Je kunt het!"
Goed bedoeld maar misschien niet zo handig nu ik bovenstaande berichten lees
Ze hebben ALTIJD aanbiedingen! gratis box is vaak bij alle winkels ook babyplanet en babypark kesteren!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:59 schreef Nirak het volgende:
Even een vraagje over babydump.. Vandaag loopt de aanbieding af: gratis box en ¤240,- cadeaubon bij kinderkamer.. Maar ik heb de indruk dat ze volgende week dezelfde aanbieding er weer opnieuw in gooien?
Gewoon even bellen van tevoren en vragen of je nog gebruik kunt maken van de aanbieding. En als ze twijfelen laten blijken dat je anders ergens anders (dichterbij) je inkopen gaat doen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:59 schreef Nirak het volgende:
Even een vraagje over babydump.. Vandaag loopt de aanbieding af: gratis box en ¤240,- cadeaubon bij kinderkamer.. Maar ik heb de indruk dat ze volgende week dezelfde aanbieding er weer opnieuw in gooien?
Ik heb B2 een paar dagen geleden gevoeldquote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:35 schreef innepin het volgende:
Ohhhh volgens mij voel ik al iets kriebelen in mijn buik!
Is t daar niet te vroeg voor? Zelfs bij een 2e? (15.3 wk)
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:22 schreef Ssserpente het volgende:
Wel ben ik nog steeds tegen Plastic Troep op Batterijen. Het plastic speelgoed dat ze heeft gekregen (maar da's niet zoveel, want de meesten kennen mijn visie), mag ze houden, maar zelf heb ik nog nooit iets dergelijks gekocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
ne! ik deze keer bij 14 wk 4!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:35 schreef innepin het volgende:
Ohhhh volgens mij voel ik al iets kriebelen in mijn buik!
Is t daar niet te vroeg voor? Zelfs bij een 2e? (15.3 wk)
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 15:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zoals de mevrouw van onze minispeelgoedwinkel in de wijk zegt: verantwoord houten speelgoed koop je voor de ouders, plastic voor de kleintjes
ik zag m ook voorbij komenquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wilde er net op gaan reageren!*weer inslikt dus.
dat dachten wij ook... en was eigenlijk ook al ingesteld op een 4de meid... Maar zijn nu ook héél blij dat we een zoon (en de meiden een kleine broerr) verwachten.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
en over geen meiden krijgen; ik denk dat ik nooit een jongentje ga krijgen... ws houden wij het bij 2... dus een zoon zit er dan niet in...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lujaxa op 28-05-2011 22:34:17 ]
Ik heb op een gegeven moment een statusupdate op hyves/facebook gezet: huidige status: helemaal NIETS!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:05 schreef mefke79 het volgende:
oja, het is heeeeel fijn dat mensen aan je denken. Maar het is ook heeeeeeeel vervelend als je op een gegeven moment echt elke dag sms'jes krijgt met de vraag of er al iets gebeurt en of het weekend vrijgehouden kan/moet worden voor kraambezoek. De vorige keer begon ze pas met 40 weken, nu dus al met 39. En ik ben zo beleefd geweest om dat met haar eigen zwangerschap dus gewoon niet te doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |