Dat zouden ze bij MW3 moeten veranderen, dat je kunt instellen dat je dat niet wilt. Maar dan loop je het risico dat iedereen die mogelijkheid aan zet en er nooit meer mensen joinen als er anderen, zoals ik, ragequiten!quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:08 schreef MagischMannetje het volgende:
Leuk, je win streak weg doordat je in een match komt die al begonnen is...
Ze moeten zoveel veranderen in MW3. Dat doen ze alleen niet. Het wordt gewoon mw2 met wat nieuwe, frustrerende shit, zonder dat ze de echte problemen aanpakken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dat zouden ze bij MW3 moeten veranderen, dat je kunt instellen dat je dat niet wilt. Maar dan loop je het risico dat iedereen die mogelijkheid aan zet en er nooit meer mensen joinen als er anderen, zoals ik, ragequiten!
Ik add je wel even, ik speel ook wel eens in een partie met matties de laatste tijd maar met FOK! lijkt me ook wel droogquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er nog een Fok! groep op de 360 waar deze nOOb mee kan doen soms met potjes?
Gamertag: Tahie81
Waarom zou ik dat doen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wie gaat zich opgeven voor die Beta van COD Gaylite? Stoma?
Is ook voor MW3quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen?Ik speel die bagger amper.
Niet zo jammeren, dit had ikquote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:24 schreef rickyszz het volgende:
Klote choppergunner dat ding lekte als als tering![]()
Kon niet eens iemand neerschieten.
repost?quote:
Ja, dat ik dus ook precies hetzelfde dat ding flipte als een gekquote:
Het begint ook steeds frustrerender te worden voor mijquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:20 schreef Dr.Pringles het volgende:
Lol, black ops is echt een kk faal op alle platformen.
Beidequote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:53 schreef Toempf het volgende:
[..]
Het begint ook steeds frustrerender te worden voor mijIk baal er van dat ik mijn hele magazijn leeg moet schieten om iemand te killen, en als diegene 2 kogels op mij lost ik gelijk doodga. Ben ik nou fokking slecht of word ik keihard genaaid?
Jaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:52 schreef MagischMannetje het volgende:
Zonder party spelen is saai.. Iemand op de ps3 zin om te spelen?
ligt aan je poep verbindingquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:53 schreef Toempf het volgende:
[..]
Het begint ook steeds frustrerender te worden voor mijIk baal er van dat ik mijn hele magazijn leeg moet schieten om iemand te killen, en als diegene 2 kogels op mij lost ik gelijk doodga. Ben ik nou fokking slecht of word ik keihard genaaid?
Ga dan MW2 spelen, trickshots op BO zijn echt niet leuk. En op MW2 kan je nog een beetje tegenstand bieden in een 1v1 situatie.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:43 schreef vandermar het volgende:
Ik vind Black ops nog wel geinig door proberen trickshots te maken met sniper en tomahawk, voor de rest erger ik mij dood aan dat irritante ghost en second chance. Als die twee perks niet in MW3 zitten, is het spel imo al een stuk beter.
Ik heb het laatst gespeeld, na 3 potjes ragequitten door die vieze commanda launch en die smerige noobtubers vond ik het niet meer leuk. Binnenkort probeer ik het nog een keer.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:19 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Ga dan MW2 spelen, trickshots op BO zijn echt niet leuk. En op MW2 kan je nog een beetje tegenstand bieden in een 1v1 situatie.
SnD?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb het laatst gespeeld, na 3 potjes ragequitten door die vieze commanda launch en die smerige noobtubers vond ik het niet meer leuk. Binnenkort probeer ik het nog een keer.
Nope, TDM want ben nog maar lvl 4 ofzo.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:05 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
SnD?
@Bobbanz
Wil ik gaan spelen zijn jullie weer offline...
Ben er weer heurrquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:05 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
SnD?
@Bobbanz
Wil ik gaan spelen zijn jullie weer offline...
Dropshotter.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:21 schreef BzP het volgende:
Overgestapt op tactical layout..
Bevalt me goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op maandag 6 juni 2011 11:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dropshotter.Kdropshotte al met default..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu 10 x zoveel...
Pfff heb deze plaat dit weekend 20x gedraaid, beetje een diss tegen rnb shizzle..
Dubstep & Electro > RnBVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
ik probeer t niet, ik doe hetquote:Op maandag 6 juni 2011 13:32 schreef KoningStoma het volgende:
De keren dat ik gekilled wordt door iemand die probeert te dropshotten... Dat gebeurt amper.
Luister deze mixje![]()
Hahahaquote:Op maandag 6 juni 2011 15:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nou, of dat zo indrukwekkend is weet ik niet.
Wat wel indrukwekkend is dat je die ladder niet op kan komen.
Ben ik het nou of klinken die pistolen echt kut?quote:
Het was in HQ daar hoor je een punt te verdedigen dat jij dit niet snapt zegt genoeg.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:47 schreef BzP het volgende:
Laat die jongen toch lekker zn spree delen....
Xbox lui die zichzelf gods geschenk vinden![]()
Het klopt echt wat ze op de BO forums zeggen, Ps3 users chillen samen en praten over BO en delen dingen samen..
De Xboxers komen alles wat niet 1337 in hun ogen is afzeiken en elkaars e-penissen aflikken..
Zag je mij StefAFCA afzeiken toen hij met trots zn blackbird in 40 seconde haalde?
campen met 74u en rpg?![]()
ik snap niet dat je met trots die spree deelde....quote:Op maandag 6 juni 2011 15:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het was in HQ daar hoor je een punt te verdedigen dat jij dit niet snapt zegt genoeg.
Of het nou 360 of PS3 is, ik vroeg me gewoon af of mijn oordoppen niet gewoon bagger werdenquote:Op maandag 6 juni 2011 15:47 schreef BzP het volgende:
Laat die jongen toch lekker zn spree delen....
Xbox lui die zichzelf gods geschenk vinden![]()
Het klopt echt wat ze op de BO forums zeggen, Ps3 users chillen samen en praten over BO en delen dingen samen..
De Xboxers komen alles wat niet 1337 in hun ogen is afzeiken en elkaars e-penissen aflikken..
Zag je mij StefAFCA afzeiken toen hij met trots zn blackbird in 40 seconde haalde?
campen met 74u en rpg?![]()
Geen betrekking op jou..quote:Op maandag 6 juni 2011 16:09 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Of het nou 360 of PS3 is, ik vroeg me gewoon af of mijn oordoppen niet gewoon bagger werden
inderdaad.. het was een tijdje gezellig..quote:
Vind ik deze triple spray aan het einde leuker, vooral omdat ik een hacker was volgens een van hun.quote:
Ok posten maar!quote:Op maandag 6 juni 2011 15:53 schreef BzP het volgende:
[..]
ik snap niet dat je met trots die spree deelde....
Hij was geen flikker aan.
Maar dat zei ik toendertijd niet, nu boeit t me niet...
Die pistol spree vqan bobbanz was 10 x vermakelijker dan iemand naast een HQ met zn noobwapens..
Zo kan ik 10 vids per dag maken..
(K)
tussen kunnen, willen en zullen ligt toch een verschil...quote:
quote:Op maandag 6 juni 2011 15:53 schreef BzP het volgende:
[..]
.
Die pistol spree vqan bobbanz was 10 x vermakelijker .
(K)
Welke overigens?quote:
Wou even zeggen dat het ook nog weer niet zo heel makkelijk was (voor mij tenminste)quote:Op maandag 6 juni 2011 17:15 schreef BzP het volgende:
[..]
tussen kunnen, willen en zullen ligt toch een verschil...
ik ben vanaaf wel online chinees, neem me maar een tjap tjoy mee
niet als je niet campt met 74u en RPG....quote:Op maandag 6 juni 2011 18:09 schreef MagischMannetje het volgende:
Ik wil ook nog wel even Black Opsen vanavond, nu nog even mijn gratis games spelen.
Wie is er zometeen online?
[..]
Wou even zeggen dat het ook nog weer niet zo heel makkelijk was (voor mij tenminste)
Ik hou je niet tegenquote:Op maandag 6 juni 2011 19:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Check dit filmpje maar eens BZP als ik zo nu en dan mijn 74U wil rocken doe ik dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe ik ook niet...quote:
Het was iig mooier dan 4 pistol kills achter elkaarquote:Op maandag 6 juni 2011 21:12 schreef BzP het volgende:
[..]
Doe ik ook niet...
Mits je weer met trots ermee gaat pronken
vanaf 5:30 erg strak..quote:Op maandag 6 juni 2011 13:32 schreef KoningStoma het volgende:
De keren dat ik gekilled wordt door iemand die probeert te dropshotten... Dat gebeurt amper.
Luister deze mixje![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2011 02:23 schreef BzP het volgende:
[..]
vanaf 5:30 erg strak..
als je een goede installatie hebt moet je deze ff hard draaien, sicke drop
keer op keer wel ja ..quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:58 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
5 mensen spawnreapen, is toch wel heerlijk of niet?
Reapen? Grim Reaper?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 09:58 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
5 mensen spawnreapen, is toch wel heerlijk of niet?
schrijft die collateral wel goedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:10 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Reapen? Grim Reaper?
Het is rapen.
?quote:
Minder TDM = minder campquote:Op dinsdag 7 juni 2011 12:36 schreef Rijstkoker het volgende:
Campers better stop tripping man, bitches always be tripping!
Nee, dan had ik een heel betoog gehoudenquote:
Concurrentie?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:33 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Nee, dan had ik een heel betoog gehoudenWilde gewoon even laten zien wat de concurrentie doet
Heb meestal niet zoveel met hardcore, maar hardcore headquarters is de enige juiste manier om headquarters te spelenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:46 schreef BzP het volgende:
[..]
Concurrentie?
Ik speel alles wat ik leuk vind...
Volgens mij zitten hier geen hc fanboi'zz?
Ok, das mooi. Ik ben gewoon niet goed in BOquote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:46 schreef BzP het volgende:
[..]
Concurrentie?
Ik speel alles wat ik leuk vind...
Volgens mij zitten hier geen hc fanboi'zz?
Dan moet je campen.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:51 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ok, das mooi. Ik ben gewoon niet goed in BOGaat me te snel
Maar de SP is wel vet!
op wat voor manier is die generfed dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat nerven van de G11 is trouwens ook echt te verkenserd voor woorden nu kun je gewoon beter met een M16 spelen.
Nope het is gewoon bijna een non stop 2 burst kill geworden. Gisteren iemand gewoon 2 burst in zijn boven lichaam geschoten en hij knivede me nogquote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:42 schreef BzP het volgende:
[..]
op wat voor manier is die generfed dan?
Heb vorige week een keer gespeeld ermee en koste me steeds 3 bursts om iemand te killen.
d8 dat het aan de verbinding lag
pfffff.... En die gun was nog zo chill met SAquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nope het is gewoon bijna een non stop 2 burst kill geworden. Gisteren iemand gewoon 2 burst in zijn boven lichaam geschoten en hij knivede me nog
daarom willen we dedicated serversquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:17 schreef Rijstkoker het volgende:
Altijd zo'n hekel aan he, je schiet met je commando vol op zijn gezicht en dan knifed ie je nog steeds door die kogelregen heen. Had ik maar kryptonite kogels.
Dit viel me ook op vandaag, normaal kon je naar de andere kant van de map knallen met SAquote:Op dinsdag 7 juni 2011 17:29 schreef BzP het volgende:
[..]
pfffff.... En die gun was nog zo chill met SA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |