Ga dan MW2 spelen, trickshots op BO zijn echt niet leuk. En op MW2 kan je nog een beetje tegenstand bieden in een 1v1 situatie.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:43 schreef vandermar het volgende:
Ik vind Black ops nog wel geinig door proberen trickshots te maken met sniper en tomahawk, voor de rest erger ik mij dood aan dat irritante ghost en second chance. Als die twee perks niet in MW3 zitten, is het spel imo al een stuk beter.
Ik heb het laatst gespeeld, na 3 potjes ragequitten door die vieze commanda launch en die smerige noobtubers vond ik het niet meer leuk. Binnenkort probeer ik het nog een keer.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:19 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Ga dan MW2 spelen, trickshots op BO zijn echt niet leuk. En op MW2 kan je nog een beetje tegenstand bieden in een 1v1 situatie.
SnD?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb het laatst gespeeld, na 3 potjes ragequitten door die vieze commanda launch en die smerige noobtubers vond ik het niet meer leuk. Binnenkort probeer ik het nog een keer.
Nope, TDM want ben nog maar lvl 4 ofzo.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:05 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
SnD?
@Bobbanz
Wil ik gaan spelen zijn jullie weer offline...
Ben er weer heurrquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:05 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
SnD?
@Bobbanz
Wil ik gaan spelen zijn jullie weer offline...
Dropshotter.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:21 schreef BzP het volgende:
Overgestapt op tactical layout..
Bevalt me goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
quote:Op maandag 6 juni 2011 11:28 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dropshotter.Kdropshotte al met default..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu 10 x zoveel...
Pfff heb deze plaat dit weekend 20x gedraaid, beetje een diss tegen rnb shizzle..
Dubstep & Electro > RnBVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you
ik probeer t niet, ik doe hetquote:Op maandag 6 juni 2011 13:32 schreef KoningStoma het volgende:
De keren dat ik gekilled wordt door iemand die probeert te dropshotten... Dat gebeurt amper.
Luister deze mixje![]()
Hahahaquote:Op maandag 6 juni 2011 15:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nou, of dat zo indrukwekkend is weet ik niet.
Wat wel indrukwekkend is dat je die ladder niet op kan komen.
Ben ik het nou of klinken die pistolen echt kut?quote:
Het was in HQ daar hoor je een punt te verdedigen dat jij dit niet snapt zegt genoeg.quote:Op maandag 6 juni 2011 15:47 schreef BzP het volgende:
Laat die jongen toch lekker zn spree delen....
Xbox lui die zichzelf gods geschenk vinden![]()
Het klopt echt wat ze op de BO forums zeggen, Ps3 users chillen samen en praten over BO en delen dingen samen..
De Xboxers komen alles wat niet 1337 in hun ogen is afzeiken en elkaars e-penissen aflikken..
Zag je mij StefAFCA afzeiken toen hij met trots zn blackbird in 40 seconde haalde?
campen met 74u en rpg?![]()
ik snap niet dat je met trots die spree deelde....quote:Op maandag 6 juni 2011 15:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het was in HQ daar hoor je een punt te verdedigen dat jij dit niet snapt zegt genoeg.
Of het nou 360 of PS3 is, ik vroeg me gewoon af of mijn oordoppen niet gewoon bagger werdenquote:Op maandag 6 juni 2011 15:47 schreef BzP het volgende:
Laat die jongen toch lekker zn spree delen....
Xbox lui die zichzelf gods geschenk vinden![]()
Het klopt echt wat ze op de BO forums zeggen, Ps3 users chillen samen en praten over BO en delen dingen samen..
De Xboxers komen alles wat niet 1337 in hun ogen is afzeiken en elkaars e-penissen aflikken..
Zag je mij StefAFCA afzeiken toen hij met trots zn blackbird in 40 seconde haalde?
campen met 74u en rpg?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |