dan heb ik oprecht medelijden me hem, mocht het zo zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:18 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Wat is nou eigenlijk je toegevoegde waarde aan dit topic?
Ga lekker ergens anders de 'ForumPimp' uit hangen?
Denk niet dat je in het echte leven veel te vertellen heb, gepest word door je omgeving en je ouders die niet naar je omkijken en dat je je dan hier op af reageert.
Competition, tell me more about it?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:56 schreef Rijstkoker het volgende:
Competition staat bij Barebones ertussen nu.
Gamemode met MLG regels, geen secondary launchers/geen killstreaks. En nog veel meerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:57 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
[..]
Competition, tell me more about it?
zal vanaaf ffies acceptenquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:30 schreef tostitomaatkaas het volgende:
DeviiDriver_ ook even toegevoegd, zojuist gestart met 10e prestige.. Helaas wager match verloren dus met 0 codpoints begonnen.. Snel naar de famas en dan komt het vanzelf weer goed!
Oee nice! Komt dus aan op de pure skillzquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:12 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Gamemode met MLG regels, geen secondary launchers/geen killstreaks. En nog veel meer
Moeten we snel ff doenquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:14 schreef TheOfficialBobbanz het volgende:
Argh, flikkers die op hun eigen team schieten.
Beter als je daar met een eigen team in Competition ingaat.
Haha, ik heb meer danquote:Op woensdag 1 juni 2011 01:30 schreef tostitomaatkaas het volgende:
DeviiDriver_ ook even toegevoegd, zojuist gestart met 10e prestige.. Helaas wager match verloren dus met 0 codpoints begonnen.. Snel naar de famas en dan komt het vanzelf weer goed!
Hahahahahahhaha.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Haha, ik heb meer dan.
[ afbeelding ]
One million cod points.
..
You evil son of a bitchquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Haha, ik heb meer dan
[ afbeelding ]
One million cod points.
..
Waardeloze patch. In plaats van echte zooi te fixen, spugen ze erop en poetsen ze het op met een doekje.quote:5/31/11
(Title Update 9)
• Security Updates.
• Combat Record properly displays other players’ first stat page even if they don’t have the latest TU.
• Improvements to split screen fog.
• Films are now accessible even if a user’s console date/time is not set up properly.
• Score and time limit no longer reset in Combat Training if a user opens other menus.
Je hebt zoveel combat training gedaan dat je nu level 50 bent?quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:45 schreef Afhaalchinees het volgende:
Waarom kan je niet prestige met Combat training?
Daar haal ik tenminste een k/d van 1quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:58 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Je hebt zoveel combat training gedaan dat je nu level 50 bent?waarom in godsnaam..?
Zet ze maar eens op veteran..quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:04 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Daar haal ik tenminste een k/d van 1
Nee, maar bij combat training level je veel sneller dan normaal, omdat je die bots makkelijk pwnd. En ik vind het leuk om daar een beetje te kloten
Die bevinden zich in het MW2 slowchat topicquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er nog een Fok! groep op de 360 waar deze nOOb mee kan doen soms met potjes?
Gamertag: Tahie81
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |