Die heb ik al wel eens gezienquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:13 schreef Swine het volgende:
[..]
Begin maar vast met je tieten te laten zien dan
Hoeveel extra hits zou dit topic gaan krijgen van gefrustreerde fokkers?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Amateur?![]()
Dan mag ik niet eens meer meedoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Fapquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:31 schreef swarmahoer het volgende:
nu nog beslissen wat ik ga filmen
time lapse:
zonsondergang/opgang
hi speed:
aansteken van een lucifer
meer suggesties?
Zie tt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:31 schreef swarmahoer het volgende:
time lapse:
zonsondergang/opgang
hi speed:
meer suggesties?
dat hoeft niet perse in timelapse of hispeedquote:
naja die functies zitten er op dus ben ik benieuwd wat ik daarmee specifiek kan opnemenquote:
Eerst eten kokenquote:
Goed punt, op meerdere vlakken. Chappeauxquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Eerst eten kokenFluffen op een nuchtere maag
Ik verpestte de grap, faal van mijquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Eerst eten kokenFluffen op een nuchtere maag
Bij de neger op bezoek?!quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:34 schreef swarmahoer het volgende:
politie binnen met kogelwerende vesten! dat dit kan aan een rustige eenrichtingsweg
Wakeboardenquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:31 schreef swarmahoer het volgende:
time lapse:
zonsondergang/opgang
hi speed:
meer suggesties?
Geen ideequote:Op donderdag 26 mei 2011 15:54 schreef swarmahoer het volgende:
ja is primawat wil je precies zien dan ?
surequote:
Blowen een slecht iets? Lolquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou....hij zegt het alsof het een slecht iets is
Doe je fanatiek aan hardlopen jah??quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat een verschil zeg, goede hardloopschoenenK leek wel te zweven
Runnersworld?quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:22 schreef AMDB het volgende:
Welke heb je gehaald CP? Zoek zelf eigenlijk ook naar betaalbare nieuwe schoenen. Volgens mij gebruik ik nu tennisschoenen, toch pijnlijk als je langere afstanden gaat lopen.
Als het nog geen zeven uur is, is dat een gigantische faal. Of jullie moeten om drie uur begonnen zijn, maar dat zal vast niet...?quote:
Een schoen die downshifter heet... da's niet goed.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Niet eens... voor veel te veel geld weer rotzooi besteld @ plutosport.nl
Deze heb ik genomen:
http://www.plutosport.nl/(...)enen-415376-101.html
Fanatiek ben ik echt nietVorige zomer liep ik een paar x in de week, 5-11 km ongeveer. Wil het nu weer een beetje oppakken, moet toch echt aan men conditie werken en dan is dit de makkelijkste en goedkoopste manier
Dat had ik gister ookquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wtf, zit ik hier te haasten want op mijn telefoon is het al kwart over 8. Op de gewone klok was het wel nog maar 8 over 8 ofzo, maar ik dacht ah de batterij zal wel leeg zijn ik volg mijn telefoon.. Kijk ik op mijn horloge is het wel gewoon nog 8 over 8.. Oftewel mijn telefoon loopt ineens 8 minuten voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Nee joh, ik zou voor de rest van mijn leven alleen maar lappen kunnen dragen, als mijn schoenen maar mooi zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:33 schreef Mikkie het volgende:
Dat Lentse huis is behekst!
En Hosti, ik dacht dat je mij laatst een wijf vond toen ik het over schoenen had?
Trutquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:41 schreef Mikkie het volgende:
En dan koop je déze?
te makkelijk om te laten liggen
Dat is toch geen abnormale temperatuur?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:06 schreef Swine het volgende:
Na een flinke tijd knutselen voor het eerst een pc zelf in elkaar gezet. En alles werkt in principe ook gewoon. Maak me alleen ietwat zorgen over de processor temperatuur. In idle (kan alleen nog bios in, want nog geen werkende windows 7 cd gehosselt..) meet ik een temp tussen 45 en 47 graden waar de meesten reviewers toch een goede tien graden lager weten te fixen.
Ik geloof dat een teveel aan koelpasta ook weer voor problemen kan zorgen toch? Zou dat mijn probleem kunnen zijn? Ik heb als processor koeler de Scythe Big Shruken welke zo rond de 700 a 800 rpm toeft..
Volgens mij was het, 'je kan te laat komen wat je wil, maar wij gaan alvast eten'.quote:
Ja dat zei ze ook nog de laatste keerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is toch geen abnormale temperatuur?
[..]
Volgens mij was het, 'je kan te laat komen wat je wil, maar wij gaan alvast eten'.
''Ze'' bedoelde dus niet dat het dan oke is dat je te laat komt als we om 18.00 uur eten hoor!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:46 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Ja dat zei ze ook nog de laatste keer
In meervoud! Het waren er twee.Nijmegen laag binnenkomen vliegen en dan in een forse hoek de wolken in schieten, awesome!quote:
WHOESHHHHHHHquote:Op vrijdag 27 mei 2011 16:12 schreef Swine het volgende:
[..]
In meervoud! Het waren er twee.Nijmegen laag binnenkomen vliegen en dan in een forse hoek de wolken in schieten, awesome!
Nee toch niet?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
''Ze'' bedoelde dus niet dat het dan oke is dat je te laat komt als we om 18.00 uur eten hoor!
Gaaf! Gefeliciteerd! Je kan straks in Engeland een Thalia bbq geven?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
Ja! Kijk maar!
Ging precies weg op een dag waardoor ik super leuke dingen waar ik me op had verheugd moest missen (eten met Thalia bestuur, Thalia feest, gala van Engels...), máár het was ook wel een goede reden...
![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:02 schreef motorbloempje het volgende:
Ja! Kijk maar!
Ging precies weg op een dag waardoor ik super leuke dingen waar ik me op had verheugd moest missen (eten met Thalia bestuur, Thalia feest, gala van Engels...), máár het was ook wel een goede reden...
![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:03 schreef Californium het volgende:
Tof Moblo!
Ik heb de krul maar weer eens in mijn haar gegooidDadelijk mijn mooie jurkje aan en party party!
ja... erg he??quote:Op zaterdag 28 mei 2011 09:35 schreef AMDB het volgende:
Wie helpt me om in een laboratorium muizen in salamanders te laten evolueren? Gewoon om die man te pesten?
Mocht je haar handtas dragen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 05:04 schreef Swine het volgende:
Swarma verliet 23.40u het café waar we zaten. Mijn intentie lag een minuut of vijf later de boel de boel te laten... Wat doe ik nu dan pas thuis?![]()
Wel in gezelschap van een geweldige blonde godin mogen verblijven de gehele avond
En heb je d'r dan ook mee naar huis gehosseld?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 05:04 schreef Swine het volgende:
Swarma verliet 23.40u het café waar we zaten. Mijn intentie lag een minuut of vijf later de boel de boel te laten... Wat doe ik nu dan pas thuis?![]()
Wel in gezelschap van een geweldige blonde godin mogen verblijven de gehele avond
had boris zn pruik weer op jaquote:Op zaterdag 28 mei 2011 05:04 schreef Swine het volgende:
Ben je al bezig geweest, of begin je weer pas 's middags?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:07 schreef Mikkie het volgende:
Ik hoor er niks van. Gelukkig want moet weer aan de scriptie
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:06 schreef motorbloempje het volgende:
ah, Emporium is begonnen geloof ik!
Vandaag is het alleen de middag. Moest vanochtend bijkomen van een feestje en vanavond weer wegquote:Op zaterdag 28 mei 2011 12:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ben je al bezig geweest, of begin je weer pas 's middags?
Nou meer van; niets gebeurd of iets wat daar op zou gaan lijkenquote:
Ontiegelijke lamzakquote:
Niemand zei dat het leven van een hosselaar gemakkelijk was!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ontiegelijke lamzak. Ik heb net gesport, nu douchen en alweer weg. Ik weet wel zeker dat ik goed ga slapen vanavond
Ja, precies het goede foute dat ik al maanden zocht!quote:
Als jij dr blij mee bent, zijn wij het ookquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:33 schreef Dupje het volgende:
Euh wel best kort, maar met een lange pluk erin, dus deels asymmetrisch zoals ik het al had. Maar dan veeeeeeeeeeeeel korter. I like it!
Niet...je zag er echtquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, precies het goede foute dat ik al maanden zocht!
Ik kan me er niets bij voorstellen, maar fijn dat je het leuk vindt!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:33 schreef Dupje het volgende:
Euh wel best kort, maar met een lange pluk erin, dus deels asymmetrisch zoals ik het al had. Maar dan veeeeeeeeeeeeel korter. I like it!
Ja ik heb een prachtige jurk. En we trouwen 6 juli....zijn al in ondertrouw zelfsquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:35 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hebben jullie ook al een datum?En jij een jurk?
Wat leuk! En wat snel al!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja ik heb een prachtige jurk. En we trouwen 6 juli....zijn al in ondertrouw zelfs
Hihi yesssquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als jij dr blij mee bent, zijn wij het ook
nee echt in 2011...ja we waren verbaasd dat die datum nog vrij was.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:37 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat leuk! En wat snel al!(of bedoel je 2012?)
Een echte trouwjurk of 'gewoon' een prachtige jurk?
Geen idee hoe je dat als man uitlegt, maar gewoon zo'n jurk waarvan je denkt "Nou, nou, dat ziet er goed uit"!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee echt in 2011...ja we waren verbaasd dat die datum nog vrij was.
Een echte trouwjurk is al eens geweest, maar deze doet absoluut niet onder en ik kan hem hierna nog eens aan...wel zo handig
Ja, helemaal naar Maastricht!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:42 schreef Rituals het volgende:
Praktisch. Leuk
. Gaan jullie ook op huwelijksreis oid?
Bijna met één teen over twee grenzen heen! Ja, wij durven bijna over grenzen te gaan!quote:
Vette shit! Proficiatquote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja ik heb een prachtige jurk. En we trouwen 6 juli....zijn al in ondertrouw zelfs
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik weet ook waarom wij willen verhuizen.. Huisgenoot had gister weer een spontaan feestje, hele avond redelijk rustig, gaat om 1 uur de muziek aan.. Naja IB naar boven gelopen en het ging wel zachter maar nog te hard voor ons om te kunnen slapen.. Toen heb ik om 2.00 maar oordoppen ingedaan en ben ik uiteindelijk in slaap gevallen.. IB heeft zonder oordoppen nog mooi tot 3.00 mogen genietenquote:Op zondag 29 mei 2011 10:03 schreef Mikkie het volgende:
Ik weet weer waarom ik wil verhuizen. Wil naar UB, maar eerst douchen, staat huisgenoot er alweer twintig minuten in....
Die zal wel alleen in het mod-deel geplaatst worden toch?quote:Op zondag 29 mei 2011 12:55 schreef IrishBastard het volgende:
Waar is het banmeldtopic in mededelingen eigenlijk gebleven? Ben wel benieuwd naar de argumentatie
Ik wil je ff inschakelen voor adviesquote:
Ik zou ze handmatig tellen. Hoe groot die tabel ook is, handmatig tellen zou in mijn geval sneller zijn dan uitzoeken of het op een andere manier kan vermoed ikquote:Op zondag 29 mei 2011 15:39 schreef morgane het volgende:
Ohja, weet iemand of je in Word ergens kan zien hoeveel rijen een tabel heeft in een bestaand word-bestand? Ik kan het nergens vinden.
Daar ben ik inmiddels ook al mee begonnenquote:Op zondag 29 mei 2011 15:45 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik zou ze handmatig tellen. Hoe groot die tabel ook is, handmatig tellen zou in mijn geval sneller zijn dan uitzoeken of het op een andere manier kan vermoed ik.
In de studeerruimte was het best lekker rustigquote:Op zondag 29 mei 2011 13:33 schreef Mikkie het volgende:
Ook matig: ik was niet de enige die in de UB wilde gaan zitten. Elke fucking pc was bezet.
Ik heb zelf nog nooit gewaterskied, alleen gewakeboard. Ik denk persoonlijk dat het lastiger is om te waterskieen, maar men zegt idd dat het makkelijker zou moeten zijn. Aangezien jij al geboard hebt zal je op een wakeboard denk ik beter blijven staan!quote:Op zondag 29 mei 2011 13:54 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik wil je ff inschakelen voor adviesIk ben gister naar zo'n waterskibaan geweest, helaas alleen gewaterskied omdat ze aanraadden om daarmee te beginnen. Vind jij waterskiën ook makkelijker of heb je dat nog nooit gedaan? Ik zit er over te denken om de volgende keer gelijk te gaan wakeboarden, want ik heb wel een paar jaar terug af en toe geskateboard en gesnowboard.
Ja maar, ik moest een pc hebbenquote:Op zondag 29 mei 2011 17:15 schreef Californium het volgende:
[..]
In de studeerruimte was het best lekker rustig
Gefeliciteerd! Fijn dat het gelukt isquote:Op zondag 29 mei 2011 17:33 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog nooit gewaterskied, alleen gewakeboard. Ik denk persoonlijk dat het lastiger is om te waterskieen, maar men zegt idd dat het makkelijker zou moeten zijn. Aangezien jij al geboard hebt zal je op een wakeboard denk ik beter blijven staan!
Zojuist heb ik trouwens men sollicitatiegesprek als je dat al zo mag noemen, ik hoefde eigk alleen te verschijnengehad. Donderdag beginnen
Ja klopt! ik had al zoiets gehoordquote:Op zondag 29 mei 2011 17:46 schreef morgane het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Fijn dat het gelukt isbe3dankt voor je reactie trouwens, ik denk dat ik de volgende keer maar eens ga wakeboarden dan. Vorige week is er zo'n kabelbaan op de Berendonck geopend, lekker in de buurt!
Een meisje van 3!quote:
Sms alert gehad? Hier niet volgens mij.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:03 schreef Swine het volgende:
Grote zoekactie naar vermiste jongetjes (8 en 10)
Nee, ik ook niet. Maar hoorde wel de chopper overgaan bij het Radboud (was aan het werk), dacht eerder dat de trauma weer binnen kwam.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sms alert gehad? Hier niet volgens mij.
En gefeliciteerd uiteraard!quote:
Zo dus.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:09 schreef Swine het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Maar hoorde wel de chopper overgaan bij het Radboud (was aan het werk), dacht eerder dat de trauma weer binnen kwam.
[..]
En gefeliciteerd uiteraard!
ik weet 't nog nietquote:Op maandag 30 mei 2011 09:21 schreef Mikkie het volgende:
Mobli, kom je/komen jullie eigenlijk nog afscheidsBBQ'en woensdag?
quote:Op maandag 30 mei 2011 09:35 schreef IrishBastard het volgende:
Ook mooi, krijg je zo'n mailtje van de huisbaas dat er iemand d'r kamer opgezegd heeft, heeft ze dat gister per 15 juni gedaan
'Ja, er stond geen opzegtermijn, dus doe ik het per dan'Harde own voor de huisbaas
quote:Op maandag 30 mei 2011 09:35 schreef IrishBastard het volgende:
Ook mooi, krijg je zo'n mailtje van de huisbaas dat er iemand d'r kamer opgezegd heeft, heeft ze dat gister per 15 juni gedaan
'Ja, er stond geen opzegtermijn, dus doe ik het per dan'Harde own voor de huisbaas
heb 't even aan Mr.Mo gevraagdquote:Op maandag 30 mei 2011 09:21 schreef Mikkie het volgende:
Mobli, kom je/komen jullie eigenlijk nog afscheidsBBQ'en woensdag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Sowieso ben ik benieuwd of we binnen 2 weken een kijkavond geregeld krijgen.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als er niks is geregeld moet een huurcontract minimaal een maand van te voren opgezegd worden
Mits ons contract toch voorn onbepaalde tijd wordt aangezien, we krijgen namelijk steeds een drie maanden contract maar dat klopt juridisch ook niet helemaal
Artikel 7:271:
lid 2. Een voor onbepaalde tijd aangegane of voor onbepaalde tijd verlengde huur kan door elk van beide partijen worden opgezegd tegen een voor de betaling van de huurprijs overeengekomen dag.
lid 5: Bij de opzegging moeten de volgende termijnen in acht worden genomen:
a bij opzegging door de huurder: een termijn gelijk aan de tijd die tussen twee opvolgende voor betaling van de huurprijs overeengekomen dagen verstrijkt, doch niet korter dan een maand en niet langer dan drie maanden;
In het volgende lid staat dat de opzegging dan wel geldt, maar voor de juiste termijn, dus eind juni.
Maar je het dumpt dan voel je je misschien heel wat beterquote:Op maandag 30 mei 2011 10:55 schreef IrishBastard het volgende:
Zo hé, net met moeite de neiging onderdrukt om mijn volledige maaginhoud in het toilet te dumpen. En dat terwijl ik me net weer wat beter begon te voelen
Heb je nog steeds niets dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 12:06 schreef Dupje het volgende:
Bah ik word chagerijnig van dat oneindige gesolliciteer. Buh.
Nope niet meer dan mijn werk op de bso. Verder veel afwijzingen, bluh. Flink frustrerend inmiddels.quote:
Dat. Lijkt me dat je met een opleiding als die van jou er wel rekening mee moet houden dat het vinden van een baan moeilijk is?quote:Op maandag 30 mei 2011 12:38 schreef IrishBastard het volgende:
En solliciteren voor zaken die niet direct in verband staan met je studie is geen optie? Kun je lekker rustig verder zoeken
Kan je toch al niet serieus nemenquote:Onder andere omdat ik aan een retourtje ouderlijk huis-Radbout zes uur kwijt ben zoek ik een kamer in Nijmegen met gezellige huisgenoten.
Leetvermaak is goet vermaeck!quote:Op maandag 30 mei 2011 13:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Oeh we hebben al 5 reacties voor de kijkavond.. Gaat hard.. Maar iemand die dit schrijft:
[..]
Kan je toch al niet serieus nemen
Liefst een naaktfoto. Of met een leuk setje, mag ook.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Gewoon foto sturen voorzien van maten is voldoende!
Doe ik de dames en jij de heren! Stuur ik de beste drie dames door naar IB en jij de beste drie heren naar Yashaaa. Prima taakverdeling!quote:Op maandag 30 mei 2011 17:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Liefst een naaktfoto. Of met een leuk setje, mag ook.
Hier haak ik af.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Doe ik de dames en jij de heren! Stuur ik de beste drie dames door naar IB en jij de beste drie heren naar Yashaaa. Prima taakverdeling!
Dat doe ik ook zo vaak. Maar als je doorloopt naar het sportcafé om daar te gaan zuipen telt het niet hèquote:Op maandag 30 mei 2011 22:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo, ik heb ook weer eens mijn gezicht in het sportcentrum laten zien
quote:Op maandag 30 mei 2011 12:38 schreef IrishBastard het volgende:
En solliciteren voor zaken die niet direct in verband staan met je studie is geen optie? Kun je lekker rustig verder zoeken
Dat doe ik inmiddels. Ben zelfs voor de zomer een winkelbaantje aan t zoeken. Maar ook daar heb ik al afwijzingen vanwege leeftijd of toch te weinig beschikbaar (omdat ik op mijn vaste werk al 2 dagen moet werken).quote:Op maandag 30 mei 2011 12:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat. Lijkt me dat je met een opleiding als die van jou er wel rekening mee moet houden dat het vinden van een baan moeilijk is?![]()
Zal zelf ook wellicht niet (direct) iets in m'n vakgebied vinden 'later als ik groot ben', dus ook verder kijken dan alleen direct gerelateerde banen lijkt me een pre?
Zit wat inquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar dup, zou je dan niet je andere baantje opzeggen en iets van meer uren accepteren
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar dup, zou je dan niet je andere baantje opzeggen en iets van meer uren accepteren
Nee, want tot nu toe heb ik nog geen mogelijkheid gehad voor meer uren dan ik nu heb. En uiteindelijk verdien in met deze 2 dagen meer en staat het beter op mijn CV dan een paar dagen in een winkel werken.quote:
Ik dacht dat je de mac wit deed en hosselen zwart?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:18 schreef Mikkie het volgende:
Ik zoek ook nog wel iets voor naast de Mac.
Overigens heb ik wel trek. Intensieve dag gehad.
quote:
quote:Nog 28 dagen tot ik ga Emigreren!!!!!!!!!!!!!!
En speciaal omdat jullie gaan emigreren en wij zo'n speciaal plekje in jullie hart hebben geven jullie morgen na de BBQ een knalfeestje met gigolo's, hoeren, cocaïne en drugs? Daar kan je Mikkie wel even over dm-en! Die heeft dat toch onder de sneltoetsen staan van zijn telefoon!quote:
Prima, waar moeten we zijn?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:45 schreef motorbloempje het volgende:
de 25e doen we een afscheidsfeestje, da's wel genoeg
O ja, ik weet al waar!quote:
Sneltoetsen? Ik heb toch een kelder jonge!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En speciaal omdat jullie gaan emigreren en wij zo'n speciaal plekje in jullie hart hebben geven jullie morgen na de BBQ een knalfeestje met gigolo's, hoeren, cocaïne en drugs? Daar kan je Mikkie wel even over dm-en! Die heeft dat toch onder de sneltoetsen staan van zijn telefoon!
Een kelder vol koters?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sneltoetsen? Ik heb toch een kelder jonge!.
Sssst, dat weet verder niemand! Ik bedoelde vooral hoeren en drugs. Die koters zijn een jammere bijkomstigheidquote:
MacD staat dus voor macdaddy?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sssst, dat weet verder niemand! Ik bedoelde vooral hoeren en drugs. Die koters zijn een jammere bijkomstigheid.
ik las laatst dat in de tuin werken een erg grote calorieverbranding te weeg bracht, dus dat moet wel goed komen met dat extra stukje vlees vanavondquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:19 schreef Yashaaaaa het volgende:
Laatste dagje werken en dan weer weekendben blij dat ik gisteren heb gewerkt ipv vrijdag
Straks thuis maar de stoelen e.d. klaar gaan zetten en de tafels af doen
quote:Beste LastRequest,
namens FOK! mag ik je van harte feliciteren, je behoort namelijk tot één van de winnaars van de Trivial Pursuit Grijp Ze! dagprijsvraag
Met jouw inzending ben jij de gelukkige winnaar van: het spel Trivial Pursuit Grijp Ze!.
Aja, externe hard-disk kan natuurlijk ook, niet eens aan gedacht. Bedankt voor de hulp iedereenquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:10 schreef IrishBastard het volgende:
Kun je meestal gewoon in de bios selecteren. anders dien je de stick (beter gebruik je een ehd) Bootable te maken
Neequote:Op woensdag 1 juni 2011 11:12 schreef LastRequest het volgende:
[..]![]()
Of mag ik deze (gedeeltelijke) PM ook niet openbaar maken?
Nog even bikkelen Yashi! Daarna mag je in de zon zittenquote:Op woensdag 1 juni 2011 11:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had geen pm terwijl ik ook mee doe iedere dagstraks maar weer invullen..
Werk is echt saai maar gelukkig is het al bijna half 12..
Succes, nog maar 3 uurtjes! Gelukkig heb ik vanavond om naar uit te kijken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nog even bikkelen Yashi! Daarna mag je in de zon zitten
Ik ga mezelf maar weer eens richting de bieb kicken, weer aan de scriptie!
...Dat ben je zelf toch ook? * AMDB Kijkt naar forumnaamquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Succes, nog maar 3 uurtjes! Gelukkig heb ik vanavond om naar uit te kijken.
Zit ook nog eens naast zo'n enorm Fok kind
Dankje! slecht teken dat ik zo snel reageer natuurlijkquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tot zo meteen! Rituals, succes met je tentamen (voorbereiden)!
Leren? Het is morgen de dag des Heeres! Hij gaat voor ons naar boven om voor de zoveelste keer te vergaderen en weer te fixen dat we volgende week ook een weekendje vrij zijn met de Heilige Geest in ons midden! Dat moet je niet eren door te leren, maar door te borrelen!quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:34 schreef Rituals het volgende:
Overigens hoef ik natuurlijk niet om half 11 naar bed te gaan, maar omdat ik morgen weer vroeg op sta vanwege het leren vind ik het wel fijn.
...zegt de man die er zelf niet isquote:
Wil je dat even uitleggen aan mijn faculteit?quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Leren? Het is morgen de dag des Heeres! Hij gaat voor ons naar boven om voor de zoveelste keer te vergaderen en weer te fixen dat we volgende week ook een weekendje vrij zijn met de Heilige Geest in ons midden! Dat moet je niet eren door te leren, maar door te borrelen!.
[..]
...zegt de man die er zelf niet is![]()
Ja hoor. Vrijdagochtend zijn ze de eerstenquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:27 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wil je dat even uitleggen aan mijn faculteit?
Klopt, maar als ze vrijdag een tentamen inplannen ga ik donderdag leren, ook al is het de dag des Heeresquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja hoor. Vrijdagochtend zijn ze de eersten.
Maar dat hoeft helemaal niet, want zelfs jouw faculteit is morgen dicht lijkt me.
Ja maaarrr ik kan ook gewoon echt nietquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Leren? Het is morgen de dag des Heeres! Hij gaat voor ons naar boven om voor de zoveelste keer te vergaderen en weer te fixen dat we volgende week ook een weekendje vrij zijn met de Heilige Geest in ons midden! Dat moet je niet eren door te leren, maar door te borrelen!.
[..]
...zegt de man die er zelf niet is![]()
Hey lekker wijfquote:Op woensdag 1 juni 2011 18:53 schreef Rituals het volgende:
[..]
Klopt, maar als ze vrijdag een tentamen inplannen ga ik donderdag leren, ook al is het de dag des Heeres.
Ik ook nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:47 schreef IrishBastard het volgende:
Same hereGeen last gelukkig
Overigens vond ik het vooral mooi dat Remlof hier aan kwam gister en vroeg 'is dit huisnummer 3' in plaats van 1 waar we dan wonen
Stond hij even verdwaasd te kijken waarna hij argwanend vroeg 'oh, maar zijn jullie toch van fok dan'
Gelukkig waren DK en Laysa zo netjes om dat positief te beantwoorden
Ik was gewoon brak van heel de avond colaquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ook
Net ouders op bezoek gehad, die kwamen terug uit spanje.. Ik ben wel een beetje brakjes terwijl ik amper iets gedronken heb..
Je snapt natuurlijk wel dat we dr nu gewoon van uit gaan dat jullie ff op en neer komen bij de volgende meet?!quote:
whehequote:Op donderdag 2 juni 2011 14:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat we dr nu gewoon van uit gaan dat jullie ff op en neer komen bij de volgende meet?!
Waarom was jij niet op de bbq?quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:15 schreef morgane het volgende:
Net heerlijk gaan skeeleren in het Goffertparkwas alweer jaren geleden.
En in het gebouw/de afdeling waar je werkt worden ook geen klanten ontvangen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:09 schreef Californium het volgende:
Wij krijgen binnenkort een kleding voorschrift...
Ja en idd... Ik werk aan de telefoon en mijn baas was gister al goed bezig.. Ik had een gewoon shirtje aan met spaghetti bandjes... En toen moest ik mijn schouders bedekken...
Ja, en dan een beetje op die collega zitten vitten dat ze er niet uit ziet, terwijl je zelf ook gewoon spaghettibandjes draagtquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:09 schreef Californium het volgende:
Wij krijgen binnenkort een kleding voorschrift...
Ja en idd... Ik werk aan de telefoon en mijn baas was gister al goed bezig.. Ik had een gewoon shirtje aan met spaghetti bandjes... En toen moest ik mijn schouders bedekken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |