Die heb ik al wel eens gezienquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:13 schreef Swine het volgende:
[..]
Begin maar vast met je tieten te laten zien dan
Hoeveel extra hits zou dit topic gaan krijgen van gefrustreerde fokkers?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Amateur?![]()
Dan mag ik niet eens meer meedoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Fapquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:31 schreef swarmahoer het volgende:
nu nog beslissen wat ik ga filmen
time lapse:
zonsondergang/opgang
hi speed:
aansteken van een lucifer
meer suggesties?
Zie tt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:31 schreef swarmahoer het volgende:
time lapse:
zonsondergang/opgang
hi speed:
meer suggesties?
dat hoeft niet perse in timelapse of hispeedquote:
naja die functies zitten er op dus ben ik benieuwd wat ik daarmee specifiek kan opnemenquote:
Eerst eten kokenquote:
Goed punt, op meerdere vlakken. Chappeauxquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Eerst eten kokenFluffen op een nuchtere maag
Ik verpestte de grap, faal van mijquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Eerst eten kokenFluffen op een nuchtere maag
Bij de neger op bezoek?!quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:34 schreef swarmahoer het volgende:
politie binnen met kogelwerende vesten! dat dit kan aan een rustige eenrichtingsweg
Wakeboardenquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:31 schreef swarmahoer het volgende:
time lapse:
zonsondergang/opgang
hi speed:
meer suggesties?
Geen ideequote:Op donderdag 26 mei 2011 15:54 schreef swarmahoer het volgende:
ja is primawat wil je precies zien dan ?
surequote:
Blowen een slecht iets? Lolquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou....hij zegt het alsof het een slecht iets is
Doe je fanatiek aan hardlopen jah??quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
Wat een verschil zeg, goede hardloopschoenenK leek wel te zweven
Runnersworld?quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:22 schreef AMDB het volgende:
Welke heb je gehaald CP? Zoek zelf eigenlijk ook naar betaalbare nieuwe schoenen. Volgens mij gebruik ik nu tennisschoenen, toch pijnlijk als je langere afstanden gaat lopen.
Als het nog geen zeven uur is, is dat een gigantische faal. Of jullie moeten om drie uur begonnen zijn, maar dat zal vast niet...?quote:
Een schoen die downshifter heet... da's niet goed.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
Niet eens... voor veel te veel geld weer rotzooi besteld @ plutosport.nl
Deze heb ik genomen:
http://www.plutosport.nl/(...)enen-415376-101.html
Fanatiek ben ik echt nietVorige zomer liep ik een paar x in de week, 5-11 km ongeveer. Wil het nu weer een beetje oppakken, moet toch echt aan men conditie werken en dan is dit de makkelijkste en goedkoopste manier
Dat had ik gister ookquote:Op vrijdag 27 mei 2011 08:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wtf, zit ik hier te haasten want op mijn telefoon is het al kwart over 8. Op de gewone klok was het wel nog maar 8 over 8 ofzo, maar ik dacht ah de batterij zal wel leeg zijn ik volg mijn telefoon.. Kijk ik op mijn horloge is het wel gewoon nog 8 over 8.. Oftewel mijn telefoon loopt ineens 8 minuten voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Nee joh, ik zou voor de rest van mijn leven alleen maar lappen kunnen dragen, als mijn schoenen maar mooi zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:33 schreef Mikkie het volgende:
Dat Lentse huis is behekst!
En Hosti, ik dacht dat je mij laatst een wijf vond toen ik het over schoenen had?
Trutquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:41 schreef Mikkie het volgende:
En dan koop je déze?
te makkelijk om te laten liggen
Dat is toch geen abnormale temperatuur?quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:06 schreef Swine het volgende:
Na een flinke tijd knutselen voor het eerst een pc zelf in elkaar gezet. En alles werkt in principe ook gewoon. Maak me alleen ietwat zorgen over de processor temperatuur. In idle (kan alleen nog bios in, want nog geen werkende windows 7 cd gehosselt..) meet ik een temp tussen 45 en 47 graden waar de meesten reviewers toch een goede tien graden lager weten te fixen.
Ik geloof dat een teveel aan koelpasta ook weer voor problemen kan zorgen toch? Zou dat mijn probleem kunnen zijn? Ik heb als processor koeler de Scythe Big Shruken welke zo rond de 700 a 800 rpm toeft..
Volgens mij was het, 'je kan te laat komen wat je wil, maar wij gaan alvast eten'.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |